زندگی در اسپانیا

اسپانیا لزوما یک کشور ارزان نیست . به غیر از مادرید و بارسلونا، زندگی در شهر اسپانیا می تواند مقرون به صرفه باشد. یکی از هزینه های عمده شما در اسپانیا هزینه ی اجاره است. به گفته اسپانیا اسپات، قیمت اجاره ماهانه به طور متوسط ​​11 یورو در هر متر مربع در بارسلونا است، اما در سویا تنها 6 یورو می باشد. بنابراین، برای مثال، یک آپارتمان 56 متر مربع یا آپارتمان 600 فوت مربعی در بارسلونا، مبلغ 616 یورو یا حدود 810 دلار را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که شما تنها 442 دلار در سوییل می پردازید.

زندگی در اسپانیا- تجربه زندگی در اسپانیا-معایب زندگی در اسپانیا -هزینه زندگی در اسپانیا

اگر شما به شهرهای کوچکتر در حومه شهر برسید، هزینه اجاره حتی کمتر از 300 دلار در هر ماه است. اگر به زندگی در اسپانیا در سرزمین خود اهمیت ندهید، دور از شهر های بزرگ، پول بیشتری را صرفه جویی خواهید کرد. گرانادا، سالامانکا و سانتیاگو کامپوستلا مکان های ارزان برای زندگی هستند. در طول جشن ها و تعطیلات هزینه ها گرانتر می شود اما به طور کلی اجاره ها، آب و برق و خرید مواد غذایی ارزان تر از شهرهای بزرگ است.

زندگی در اسپانیا- تجربه زندگی در اسپانیا-معایب زندگی در اسپانیا -هزینه زندگی در اسپانیا
اگر زندگی در اسپانیا در کنار ساحل را دوست دارید می توانید قسمت های ساحلی را که هزینه ها معقول تر و به صرفه تر هستند را انتخاب کنید. به عنوان مثال، ساحل منورکا ارزانتر از شیک مالورکا می باشد. Menorcaنیز تقریبا متروکه شده است و بازدید کنندگان کمتری را دریافت می کند، به این معنی است که شما احتمال بیشتری برای دریافت تخفیف در خدمات و قیمت ها خواهید داشت. جزایر گران کاناری نیز ارزان تر از شهرهای ساحلی دیگر است.

زندگی در اسپانیا- تجربه زندگی در اسپانیا-معایب زندگی در اسپانیا -هزینه زندگی در اسپانیا

برخی از گران ترین مکان ها برای زندگی در اسپانیا در اطراف ساحل هستند. کاسترا برا پر از هتل های لوکس و تفریحی است، در حالی که مایورکا دارای برخی از استراحتگاه های برتر در کشور است. اگر شما به دنبال صرفه جویی در پول هستید، این مکان ها مناسب نیست. دو شهر بزرگ، بارسلونا و مادرید نیز در میان 50 شهر گران در جهان قرار دارند.