تور مانیل

مانیل یکی از بهترین شهرهای فیلیپین است که امروزه مقصد گردشگری مسافرین و توریستان زیادی شده است. تور مانیل رویای شما را برآورده کرده است و شما را به شهر زیبایی ها می برد. با تور تورستی مانیل می توانید از بهترین مکان های گردشگری شهر دیدن کنید و از دیدن بهترین نقاط لذت ببرید. این شهر که نام مروارید شرق را به خود گرفته است توانسته چشم تمام بازدید کننده ها را به خود خیره کند و باعث می شود هر ساله گردشگران زیادی از تمامی نقاط جهان و مخصوصا از ایران برای بازدید از این مکان بروند. شما نیز با ما همراه شوید تا از بهترین مکان ها و بازارهای مانیل دیدن کنید.

راهنمای سفر به مانیل

همانطور که می دانید مانیل یکی از شهرهای فیلیپین است و پایتخت این کشور محسوب می شود. شهر مانیل در ساحل شرقی خلیج مانیل قرار گرفته است. این شهر در کنار رودخانه پاسیگ قرار دارد. این شهر جمعیت زیادی دارد که دومین شهر پر جمعیت فیلیپین است. کلمه مانیل برگرفته از کلمه نیلاد است که به معنی بوته یا درختچه گلدار ستاره شکلی می باشد که در رودخانه پاسیگ رشد می کند. این شهر از گروه های متنوع قومی و نژادی تشکیل شده است که تاثیرش در مردم و شهر دیده می شود. مردم شهر مانیل بسیار مهربان و خونگرم هستند که باعث شده گردشگران زیادی از کشور با تور مانیل راهی این شهر شوند.

راهنمای سفر به مانیل

بهترین زمان سفر با تور مانیل

آب و هوای شهر زیبای مانیل استوایی است و در طول سال گرم می باشد. این شهر در فصل تابستان شاهد بارش فراوانی است و میزان بارش باران در فصل تابستان بسیار بیشتر از فصل زمستان است. می توان گفت که فصل زمستان و پاییز بهترین زمان سفر برای گردشگران محترم می باشد. در این دو فصل با آب و هوای خشکی روبه رو می شویم و رطوبت آزار دهنده نیست.

اطلاعات پروازهای مستقیم و غیر مستقیم با تور مانیل

در زمان سفر به کشورهای دیگر همیشه از دو نوع پرواز استفاده می شود. پرواز های مستقیم و پرواز های غیر مستقیم. پروازهای مستقیم پروازهایی هستند که از مبدا مسافر را مستقیم به مقصد می رسانند و پروازهای غیر مستقیم پروازهایی هستند که در طی پرواز در چند فرودگاه هواپیما توقف دارد و بعد به مقصد می رسد. همانطور که مدت زمان پرواز تا مانیل فیلیپین 9 ساعت و 40 دقیقه می باشد که می توانید بر حسب انتخاب خود از پروازهای مختلف استفاده کنید. تور مانیل بهترین زمان و بهترین پرواز را برای سفر شما انتخاب می کند تا بتوانید راحت به سفر بروید و برگردید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور مانیل

پورتو گلارا مانیل

اقامت در پورتو گلارا مانیل که یکی از مناطق ساحلی است می تواند بسیار لذت بخش و خاطره انگیز باشد. در این مکان گونه های دریایی بسیار زیادی قرار دارد. در این ساحل می توانید غواصی کنید و از سرگرمی های دیگر لذت ببرید. در این ساحل مراکز خرید زیادی وجود دارد که می توان در آنها گشت و گذار کرد و بعد در بهترین رستوران ها کمی غذا خورد و به بازدید خود از فروشگاه ها ادامه داد.

کلیسای سن سباستین مانیل

در این شهر می توانید با تور مانیل سری هم به کلیسای معروف خاورمیانه بزنید. کلیسای سن سباستین از جنس فولاد ساخته شده است. از آنجاییکه در شهر مانیل زلزله و آتش سوزی زیاد روی می داد. معماران تصمیم بر این گرفتند تا این کلیسا را از فولاد بسازند تا هیچ چیز به آن آسیب نزند. فولاد بکار برده شده در این کلیسا از اروپا آورده شد و بهترین معمار اروپایی به نام گوستاو ایفل در ساخت آن نقش عمده ای داشت. این معمار همان معمار برج ایفل است و همان سبک های زیبا را بکار برده است. در تور مانیل به این کلیسا بروید و از زیبایی آن لذت ببرید.

کلیسای سن آگوستین در تور مانیل

قدمت این کلیسای تاریخی چیزی حدود 428 سال است. این یک کلیسای رومی بوده است. این کلیسا بسیار مقاوم است که در طی چندین سال شاهد 7 زلزله و 2 آتش سوزی بوده است ولی هیچ آسیبی به آن وارد نشده است. این کلیسا یکی از قدیمی ترین کلیساهای کشور فیلیپین است. این کلیسا دارای معماری بی نظیر و منحصر بفردی است. کلیسای سن آگوستین مانیل در درهای ورودی خود دارای کنده کاری های ظریف و زیبا می باشد که چشم هر بیننده را به خود خیره می کند. داخل کلیسا به شکل صلیب طراحی شده است. معماری بی نظیر بکار برده در سقف نیز بسیار باشکوه است و هنر دست معماران ایتالیایی می باشد. اگر شما نیز با تور مانیل به این شهر رفتید حتما به این کلیسا بروید و آن را از نزدیک ببینید. با تور توریستی مانیل می توانید بهترین خاطرات را از شهر داشته باشید.

باغ جانور و گیاه شناسی مانیل

یکی از بهترین مکان هایی که در تور مانیل باید از آن دیدن کنید باغ جانورشناسی و گیاه شناسی مانیل است. در این باغ پهناور می توانید حیوانات و جانوارهای فراوانی ببینید. در این باغ می توانید شاهد حضور فیل های مانیل باشید. این باغ قدیمی یکی از بهترین دیدنی های فیلیپین است. این باغ بسیار قدیمی است ولی مورد بازسازی قرار نگرفته است. گونه های مختلفی از گیاهان موجود در مانیل را نیز می توان در قسمت گیاه شناسی دید. این مکان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر است.

پارک اقیانوس در تور مانیل

یکی از بهترین نقاط گردشگری شهر مانیل پارک اقیانوس است. این پارک بسیار زیبا و باشکوه برگرفته از پارک سنگاپور ساخته شده است ولی کمی از آن بزرگ تر است. این پارک دریایی متشکل از یک تونل بسیار بزرگ در زیر آب است که در کنار پارک ریزال قرار گرفته است. هر کسی که به داخل تونل رفته است شکوه و زیبایی آن را هرگز فراموش نمی کند. در این پارک می توانید زیستگاه های دریایی و مرکز خرید و رستوران های متنوعی را ببینید. در این تفریحگاه می توانید از تمامی لحظات حضور خود لذت ببرید.

پارک اقیانوس شهر مانیل

بهترین مراکز خرید و بازارهای شهر مانیل

بهترین قسمت سفر با تور  مانیل خرید کردن و بازدید از مراکز خرید مانیل است. هر کسی که به شهر مانیل می رود و بعد بازدید از نقاط گردشگری به اوج هیجان می رسد می خواهد کمی خرید کند و به مراکز خرید سری بزند. ما در اینجا چند مرکز خرید را به شما معرفی می کنیم که می توانید با تور ارزان قیمت مانیل از آنها دیدن کنید و هر آنچه که می خواهید را برای خود و اطرافیان خود بخرید.

مرکز خرید مگامال

فروشگاه مگامال در منطقه تجاری اورتیگاس قرار دارد. این یکی از مراکز تجاری بسیار شلوغ است. در ابتدا این فروشگاه فقط دو ساختمان داشت؛ ولی امروزه این فروشگاه دارای 5 ساختمان است. دو ساختمان اولیه فروشگاه توسط پلی به هم مرتبط شده اند. در این فروشگاه ها هر آنچه که می خواهید را می توانید بخرید و از خرید خود با تور تفریحی مانیل لذت ببرید. البته در این فروشگاه ساختمان مد وجود دارد که می توانید تمامی کالای مد روز و برند را از آن تهیه کنید. در این فروشگاه بهترین رستوران ها وجود دارد که بعد از خرید می توانید در آنها از بهترین غذاها نوش جان کنید.

فروشگاه گرین بلت

در این فروشگاه تمامی کالاهای مورد نیاز و ضروری وجود دارد. این فروشگاه یکی از برترین فروشگاه های مانیل است. این فروشگاه دارای مغازه های متنوع، رستوران های شیک و مجلل، فست فود و کافه می باشد. اگر شما کسی هستید که به کالاهای برند علاقه دارید می توانید به این مرکز خرید بروید و کالاهای برند را بخرید. در این فروشگاه می توانید هر چه می خواهید بخرید.

مرکز خرید گلوریتا

یکی از مراکز دیگری که می توانید با تور مانیل از آن دیدن کنید مرکز خرید گلوریتا است. این مرکز خرید در منطقه تجاری ماکاتی قرار دارد. در این فروشگاه هر چه بخواهید وجود دارد و می توانید از آنها بخرید. این مرکز خرید دارای فست فود، رستوران، پلن های سینما و ورزشگاه و مراکز فیتنس است. از هر لحظه حضور خود در این فروشگاه می توانید لذت ببرید.

مرکز خرید آسیا

یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید در سرتاسر جهان است. وقتی وارد این فروشگاه می شوید می توانید خلیج مانیل را ببینید. در این فروشگاه زیبا می توانید شاهد سه ساختمان باشید؛ ساختمان اصلی، مرکز تفریحی و ساختمان های پارکینگ شمالی و جنوبی. در این فروشگاه می توانید هر آنچه که می خواهید را بخرید. بیشتر برندهای و مارک های معروف در این فروشگاه یافت می شود و می توانید با قیمتی مناسب از آنها خرید کنید و به عنوان سوغاتی به همراه خود ببرید. با بازدید از این فروشگاه با تور مانیل می توانید از سینما، زمین اسکیت روی یخ، مرکز عملی، رستوران، کافه و هر چیز دیگری که بخواهید دیدن کنید. حتما از کافه های آن نوشیدنی بخورید تا خستگی شما در طی چند ثانیه رفع شود.

مرکز خرید آسیا شهر مانیل

وضعیت حمل و نقل در شهر مانیل

وقتی به مانیل می روید باید بدانید که وسایلی مانند قطار، اتوبوس، سه چرخه و کالسکه در شهر وجود دارد که می توانید برای رفت و آمد و گشت و گذار در شهر استفاده کنید. وقتی در شهر هستید برای رفت و آمد شما اتوبوس هایی وجود دارد که به راحتی به قسمت های مختلف شهر می توانید بروید. تمامی نقاط رفت و آمد اتوبوس ها کاملا مشخص و معین هستند.

البته در این شهر سه چرخه هایی وجود دارد که در مسیرهای کوتاه می توان از آنها استفاده کرد. حتما در زمان سفر خود با تور مانیل از این وسیله استفاده کنید و لذت ببرید. کالسا نیز همان کالسکه های قدیمی هستند که برای گشت و گذار استفاده می شوند. در این کالسکه ها می توانید از بیشتر نقاط گردشگری شهر دیدن کنید و نهایت لذت را از تور مانیل ببرید.

فرهنگ غذایی مردم شهر مانیل

مانیل شهر غذاهای متنوع و خوشمزه است و هر کسی که به این شهر زیبا رفته است طعم و عطر غذاهای آن را فراموش نمی کند. این شهر بخاطر فرهنگ غنی آشپزی خود برای همگان شناخته شده است. در این شهر می توانید انواعی از غذاهای اسپانیایی، آمریکایی و چینی را نوش جان کنید. مردم این شهر از ادویه های خوش طعم و بو در غذا های خود استفاده می کنند که نظیر آنها را نمی توان در هیچ جای دنیا یافت.

در سفر با تور مانیل حتما از غذاهای سنتی مانیل بخورید. البته فراموش نکنید که بستنی های مانیل را نمی توان در هیچ جای دنیا یافت. در این شهر می توانید از سوپ مرغ، خوراک لومپیای تازه، چیپس خاص، کیکی خاص با شیر نارگیل، نوعی سوپ تند، خوراک ماهی، خوراک رشته فرهنگی و تخم مرغ لذت ببرید.

فرهنگ غذایی مردم شهر مانیل

نکاتی درباره سفر با تور مانیل

هر وقت تصمیم به سفر می گیرید، تمامی جوانب سفر را در نظر می گیرید و بعد عازم می شود. در سفر به شهر مانیل در فیلیپین نیز گزینه های زیادی برای سفر وجود دارد که یکی از این گزینه های سفر با تور دیدنی مانیل است. تور توریستی مانیل بهترین خدمات را برای مسافرین و گردشگران شهر تویستی مانیل فراهم می کند تا همواره مسافرین بتوانند با تور مانیل از بهترین امکان و مکان های دیدنی شهر دیدن کنند و با آداب و رسوم مردم آشنا شوند. شما نیز وقتی تصمیم به سفر به مانیل را گرفتید حتما از قبل بهترین تور و بهترین زمان سفر را انتخاب کنید تا بتوانید نهایت لذت را ببرید.

در تور مانیل بهترین کادر وجود دارد که در تمامی ساعات روز سعی می کنند بهترین برنامه ریزی را برای هر چه بهتر کردن سفر داشته باشند. در تور ارزان قیمت مانیل می توانید از خدماتی مانند پرواز رفت و برگشت، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، بازدید از اماکن تفریحی و گردشی شهر استفاده کنید. مسافرین تور تفریحی مانیل فرصت این را دارند تا از تمامی نقاط شهر دیدن کنند. تور تفریحی مانیل خاطراتی خوب و خوش را برای همه شما به ارمغان می آورد و می توانید از تمام سفر خود با تور مانیل  لذت ببرید.

شما نیز اگر تصمیم سفر به مانیل را دارید همین حالا وارد وب سایت ما شوید و از شرایط سفر ما آگاه شوید. در وب سایت می توانید بهترین زمان های سفر را ببینید و آنچه که مناسب است را برای خود انتخاب کنید. متخصصین ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. منتظر حضور گرم شما برای سفر به مانیل هستیم.

وقتی به این شهر زیبای ساحلی می روید حتما از رویدادها و جشنواره هایی که در این شهر می راه افتد دیدن کنید. در این شهر می توانید شاهد جشنواره فیلم باشید که به مدت دو هفته برگزار می شود. یکی دیگر از جشنواره هایی که می توانید با تور لوکس مانیل ببینید جشنواره موزیک سالیانه است که در اواخر ماه ژوئن اتفاق می افتد. جشنواره سال نو نیز یکی از بهترین رویدادهایی است که می تواند هر کسی با تور مانیل سفر می کند از آن لذت ببرد. جشنواره های دیگری نیز مانند جشنواره مذهبی، مراسم رژه مردم، جشنواره روز استقلال و جشنواره شادی وجود دارد که می تواند با آنها بهترین خاطرات را برای خود بسازید. وقتی با تور لحظه آخری مانیل همراه می شوید از تمامی لحظات خود می توانید لذت ببرید و خاطره ای خوب و خوش برای خود به ارمغان بیاورید.