تور استونی

برای سفر به استونی به وسیله تور استونی، لازم است که اطلاعات اولیه ای در مورد این کشور داشته باشید. سفر با تور توریستی استونی، به این کشور می تواند خاطرات خوشی را برایتان رقم بزند. چون یکی از زیباترین کشورها از نظر بافت شهری و طبیعت می باشد. در ادامه به بیان جاذبه های گردشگری این کشور زیبا خواهیم پرداخت، تا هنگام سفر با تور تفریحی استونی، بهتر بتوانیم از سفرمان لذت ببریم. قبل از پرداختن به جاذبه های گردشگری استونی، باید به مدارک لازم جهت اخذ ویزای استونی برای تور استونی بپردازیم.

راهنمای سفر به کشور استونی

کشور استونی در شمال اروپا و در حوزه بالتیک واقع شده است. استونی از جنوب با کشور لتونی مرز مشترک داشته و در شرق با روسیه و در غرب با دریای بالتیک و همچنین در شمال با فنلاند همسایه است. استونی یکی از کشورهای کم جمعیت اروپا به شمار می رود. جمعیت این کشور، حدوداً ۱٬۳۱۵٬۹۴۴  نفر می باشد و شهر تالین نیز پایتخت این کشور زیبا است. واحد پول استونی مانند بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا، یورو بوده و زبان مردم این کشور نیز استونیایی است که شباهت زیادی به زبان فنلاندی ها دارد. استونی روز به روز در حال پیشرفت می باشد و به عنوان یکی از کشور های با اقتصاد پیشرفته شناخته می‌شود. تور استونی قطعا یکی از خاطره انگیز ترین تورهای زندگی تان خواهد شد.

زبان و فرهنگ مردم استونی

استونی از نظر جغرافیایی و تاریخی، شباهت زیادی به لتونی و لیتوانی دارد، اما از نظر فرهنگی متمایز است. نزدیک ترین قوم و زبان به این کشور، فنلاند می باشد. در صورتی که با تور توریستی استونی به این کشور سفر کنید، مشکلی بابت زبان نخواهید داشت، چون لیدر همراه تور استونی، می تواند شما و بقیه مسافران را همراهی کند تا از سفر با تور استونی لذت بیشتری ببرید.

راهنمای سفر به کشور استونی

بهترین زمان سفر با تور استونی

استونی آب و هوایی مرطوب و معتدل دارد. فصل تابستان در آن بسیار ملایم است و زمستان هایی سرد دارد. یک از بهترین مقصد های گردشگری برای مسافران در زمستان می باشد، چون جشنواره های زیادی در آن برگزار می شود همچنین برای علاقمندان به ورزش های زمستانی مسیرهای اسکی فراوانی را دارد. اگر می خواهید در فصل زمستان با تور استونی، به این کشور سفر کنید، لباس های گرم تان را با خودتان ببرید. پس باید با آگاهی کامل از آب و هوای این کشور، تور استونی مناسب فصل دلخواه تان را انتخاب کنید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی استونی

کشور استونی یکی از کوچک ترین کشورهای اروپایی می باشد که در شمالی ترین نقطه از منطقه بالتیک واقع شده است. وجود دریاچه های فراوان با جنگل های سر به فلک کشیده زیاد، استونی را به یک کشور عالی از نظر طبیعت بدل کرده است. استونی هم چنین مقصد گردشگران زیادی است که سالانه با تور ارزان قیمت استونی به این کشور سفر می کنند. بنابراین در سفرتان با تور استونی به این کشور، می بایست حتماً بازدید از این مناطق را در دستور کارتان داشته باشید.

ساحل پارالپا

ساحل پارالِپا که یک ساحل گلی می باشد و یکی از گرم ترین آب های استونی را دارد. در ساحل، امکاناتی مانند توالت و دوش نیز به رایگان برای مردم قرار داده شده است. همچنین امکانات دیگری نیز مانند کابین، زمین بازی برای بچه ها و زمین بازی والیبال نیز برای علاقه مندان به والیبال ساحلی تدارک دیده شده است. فصل رسمی ساحل پارالِپا نیز از 12 خرداد تا 10 شهریور( اول ماه ژوئن تا 31  آگوست)  می باشد. نگهبان های ساحل از ساعت 10 صبح تا 10 شب مراقب علاقه مندان هستند. اگر خواهان بازدید از سواحل استونی در سفرتان با تور لوکس استونی هستید، حتما به رنگ پرچم های نصب شده دقت کنید تا اتفاق ناگواری برای تان پیش نیاید.

ساحل کرسار

ساحل کُرِسارِ یکی از گرم ترین سواحل استونی می باشد. بنابراین اگر در سفرتان با تور سیاحتی استونی به این شهر، خواهان مکانی گرم بودید، این ساحل زیبا را از دست ندهید. با توجه به عمق کم آب و اینکه خلیج به سرعت گرم می شود، این مکان برای خانواده هایی که کودکان کوچک دارند بسیار ایده آل است. ساحل کُرِسارِ دارای توالت و کابین هایی برای تغییر لباس می باشد. اگر قصد دارید تا با تور استونی، خانوادگی به این کشور سفر کنید، سواحل این کشور یکی از بهترین مکان ها برای سپری کردن اوقاتی خوش می باشد.

همچنین در کنار ساحل، شهربازی کوچکی برای کودکان تعبیه شده است که کودکان می توانند علاوه بر سرگرم شدن با آن‌ها، از شنا و گل بازی در ساحل نیز لذت ببرند. فصل رسمی ساحل کُرِسارِ از 12 خرداد تا 10 شهریور(اول ماه ژوئن تا 31  آگوست) می باشد. همچنین در این ساحل نجات دهنده های غریق نجات نیز وجود دارند تا در صورت پیش آمدی ناخواسته به کمک مردم بشتابند. ساعت کار این نجات دهنده ها از ساعت 11 قبل از ظهر تا ساعت 20 شب می باشد.

به پرچم های سبز رنگ دریا توجه کنید. این پرچم ها به این معنی می باشند که منطقه امنی برای شنا از نظر عمق آب و دمای آب می باشند. پرچم های زرد رنگ نیز به این معنی است که برای بچه های کوچک و افراد مسن، مناسب نیستند و پرچم های قرمز رنگ نیز برای هیچ کسی مناسب نیست. پس رنگ پرچم های نصب شده در کنار ساحل بسیار مهم است.

ساحل کرسار استونی

شهر تالین استونی

تالین در حال حاضر پایتخت کشور استونی می باشد که در سال 2018 به عنوان یکی از بهترین مقصدهای ارزشمند جهان شناخته شد و جذابیت های منحصر به ‌فردی به این کشور اروپایی بخشیده است. شهری زنده و پر از صلح و آرامش، با مناظر فوق العاده و کلیساهای باستانی و خانه های قرون وسطایی، دل هر گردشگری را می برد. در سفرتان با تور استونی به این شهر، حتماً غذاها و خوراکی های لذیذ و خوشمزه مخصوص این شهر را امتحان کنید و از فضای این شهر با خوردن غذاهای محلی لذت بیشتری ببرید. تالین یکی از شهرهای با سرعت توسعه بالا می باشد که رونق اقتصادی را می توان در شکوفایی رستوران های درجه یک و هتل های با امکانات زیاد این شهر مشاهده کرد.

تالین یک شهر کوچک و امن برای توریست ها و گردشگران تور استونی می باشد که به آسانی می توانید پیاده در آن قدم زده و به مکان های گردشگری دلخواه تان بروید، بدون اینکه نیازی به وسایل حمل و نقل عمومی داشته باشید. اگر قصد استفاده از اتوبوس ها را دارید، می توانید از کارت تالین استفاده کرده و آن را بخرید. اگر عاشق تاریخ هستید می توانید از موزه فضای باز روکا ال ماره بازدید کنید. بنابراین، شهر تالین را حتما در برنامه سفرتان با تور استونی، داشته باشید.

شهر تارتو استونی

تارتو ادعا می کند که پایتخت دینی و روحانی استونی است. تارتو شهری با خانه های چوبی و ساختمان های برجسته با پارک هایی زیبا می باشد که دل هر بیننده ای را می رباید. تارتو یکی از شهرهای برتر استونی از نظر دانشگاه نیز می باشد، دانشجویان یک هفتم جمعیت این شهر را تشکیل می دهند. این شهر برای علاقه مندان به بافت تاریخی، در تور استونی، می تواند مقصد مناسبی باشد.

تارتو یکی از مهم ترین شهرهای قرن 18 و 19 میلادی بود که شهرت زیادی نیز داشته است. در سفرتان با تور استونی به این شهر، ساختمان های قرن نوزدهمی با طراحی ساده و دلربا، احساس سفر در تاریخ را به شما خواهند داد. گالری های هنری جالب و متعدد و موزه ها می تواند سرگرمی مناسبی برای عاشقان هنر در تور استونی باشد.

شهر اتپا استونی

شهر اُتپا یک شهر تپه ای و کوچک بوده که در 44 کیلومتری جنوب شهر تارتو واقع شده است. اُتپا مرکز زیباترین جنگل ها و رودخانه و دریاچه ها می باشد. اُتپا به خاطر برخورداری از طبیعت زیبا، برای دوچرخه سواری و شنا در تابستان و اسکی در زمستان مناسب است. البته اُتپا به عنوان پایتخت زمستانی استونی نیز شناخته می شود، به همین دلیل در تعطیلات، گردشگران و مردم به این منطقه سرازیر می شوند. اُتپا  یکی از مقصدهای مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور کشور استونی می باشد.

اُتپا را آلپ استونی نیز می گویند. البته نه به خاطر داشتن قله های زیاد، بلکه مکان عالی برای اسکی می باشد و مسیرهای اسکی فراوانی دارد. بنابراین اگر عاشق اسکی هستید، سفر به اُتپا با تور استونی را در دستور کارتان داشته باشید.کشور استونی به همان اندازه که در فصل تابستان برای مسافرت جذاب است در فصل زمستان هم جذابیت خاص خود را برای علاقمندان به ورزش های زمستانی دارد.

شهر پارنو استونی

مردم محلی پارنو و وجود استراحت گاه های آلمانی، سوئدی و فنلاندی با آب و هوای آفتابی در حالی که در ساحل و پارک های زیبا قدم می زنید، به شما احساس رفتن به یک کشور استوایی را می دهد. اگر علاقه مند به تاریخ هستید، در هنگام سفرتان با تور استونی، مرکز تاریخی پرنوا می تواند برای شما مناسب باشد. جالب است که بدانید اسم پارنو مترادف با سرگرمی در آفتاب است. معمولا پارنوا را میامی استونی می نامند، اما نامی که برای آن انتخاب کرده اند پایتخت تابستانی می باشد. پارنو مقصد تور توریستی استونی، بسیاری مسافران می باشد.

بهترین مراکز خرید و بازارها استونی

کشور استونی دارای مراکز خرید و بازارهای زیادی است که مهمترین آنها عبارتند از :

  • مرکز سولاریسSolaris Centre
  • مرکز آستریAstri Centre
  • کتاب مردمRahva Raamat
  •  مرکز خرید Kaubamajakas
  •  مرکز خرید Viimsi

بهترین مراکز خرید و بازارها

شرکت در رویدادهای تور استونی

اگر می‌خواهید در سفرتان با تور استونی با فرهنگ و رسوم مردم استونی بیشتر آشنا شوید، از رویدادهایی که در طول ساحل سالانه برگزار می‌شوند، بازدید کنید. استونی برای خط ساحلش مشهور است، همچنین این کشور تفرج گاه های مناسب و راحت داشته و رویداد های متنوعی را سالانه برگزار می کند. هر سال جشنواره های زیادی در این کشور برگزار می شوند که گردشگران و توریست های زیادی را به سمت خود جذب می کند. در ادامه به معرفی چند جشنواره مشهور استونی خواهیم پرداخت. شرکت در این جشنواره ها را در برنامه سفرتان با تور استونی داشته باشید، تا بیشتر با مردم و فرهنگ و غذاهای محلی این کشور آشنا شوید.

جشنواره تُلِکالا (ماهی باد)

این جشنواره به پاس قدردانی از دریا به خاطر غذای خوب می باشد که مردم محلی با گرد هم آمدن در کنار هم، و با غذاهای محلی و جشن و پای کوبی، این مراسم را جشن می گیرند. مهمان های جشنواره می توانند کارناوال های متشکل از ماهیگیران را ببینند و بهترین غذا ساخته شده از ماهی را انتخاب کرده و همچنین در جشن انتخاب موفق ترین ماهیگیر شرکت نمایند. در انتهای شب نیز، مردم محلی به جشن و پای کوبی می پردازند و نعمت هایشان را که از دل دریا بیرون می‌آید جشن می گیرند و از دریا قدر دانی می کنند. بنابراین شرکت در این جشنواره را در برنامه سفر با تور استونی تان قرار دهید.

جشنواره دریای کیهنو

جشنواره دریای کیهنو، به روز ماهی گیران اختصاص داده شده است و این جشنواره برنامه متنوع فرهنگی و گوناگونی را برای بازدید کننده ها تدارک می بیند. کنسرت ها، کارگاه ها، دو(دویدن) سنتی کیهنو، و موزه برای علاقه مندان در این جشنواره لحظات خوشی را فراهم می آورد. برای شرکت در این جشنواره باید به جزیره کیهنو که در جنوب غربی شهر پامو واقع شده است، سفر کنید.

جشنواره مستجالا

جشنواره مستجالا یکی از جشنواره های سنتی برای علاقه مندان به موسیقی بوده که در شهر سارِما برگزار می شود. این منطقه، مکانی عالی برای سپری کردن تعطیلات و لذت بردن از هنر می باشد.

شرکت در رویدادهای تور استونی

امکانات هتل های استونی

بیشتر هتل های استونی، امکانات جالبی را به گردشگران ارائه می کنند. برای مثال می‌توان به هتل هایی اشاره کرد که خدمات ماساژ و آب گرم و درمان با زغال و انواع روش های دیگر به مهمان های هتل ارائه می کنند. اگر می‌خواهید در سفرتان با تور استونی، از سونای آب گرم همراه با ماساژ و نوشیدنی در یک مکان آرام و پر از آرامش لذت ببرید، دقت کنید که اگر خواهان این امکانات هستید، باید هتل های مورد نظر تور استونی که رزرو می کنید، از این امکانات بهره مند باشد.

هزینه های توریست در استونی

هزینه روزانه برای هر فرد در استونی، به طور متوسط، 62 یورو می باشد. البته این مقدار می تواند در شهرهای مختلف، تفاوت داشته باشد. هزینه غذا حدوداً 15 یورو برای هر روز می باشد. هزینه متوسط اقامت در هتل ها برای زوجین، 70 یورو برای هر شب می باشد. البته باید به این نکته دقت شود که هزینه هتل های لوکس و 5 ستاره، با این مقدار تفاوت خواهد داشت. برخی از هزینه ها در سفر به استونی در ادامه آورده شده است. اگر با تور استونی به این کشور سفر کنید، به مراتب هزینه هایتان کاهش خواهند یافت. چون آژانس هواپیمایی که برای شما تور استونی را ترتیب دیده است، اقدامات لازم برای رزرو هتل و امکانات دیگر را برایتان در نظر خواهند گرفت، که در نتیجه هزینه های سفرتان در مقایسه با سفر شخصی به این کشور، خیلی کاهش پیدا می کند.بنابراین یکی از مزایای فوق العاده سفر با تور استونی، کاهش هزینه می باشد.

هزینه های توریست در استونی

اخذ ویزای توریستی تور گردشگری استونی

اگر خواهان سفر با تور استونی هستید، باید برای اقامت تان در این کشور، ویزا از وقت سفارت استونی اخذ کرده باشید. ویزاهای مختلفی مانند ویزای گردشگری استونی، ویزای پزشکی، هنری، ورزشی و شنگن را برای اقامت در این کشور می توان اخذ کرد. شما باید با توجه به قصد و هدف تان، ویزای مورد نیاز را برای سفر با تور استونی انتخاب کرده و اخذ نمایید.

با این حال شما می توانید برای تور استونی و سفر به این کشور از ویزای شنگن و یا ویزای ملی استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که با اخذ ویزای شنگن، شما می توانید به همه کشورهای عضو پیمان شنگن سفر کنید، اما با ویزای ملی، شما فقط می توانید برای سفر به استونی، با تور استونی از آن استفاده کنید.

حدوداً 45 روز زمان نیاز است تا ویزای مورد نظرتان برایتان آماده شود، که البته این زمان بستگی به نوع ویزا نیز دارد. برای آشنایی به مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای سفر به استونی با تور استونی، باید با کارشناسان آژانس هواپیمایی تماس بگیرید.