بلیط هواپیمای بخارست

یکی از کشورهایی که در اروپای شرقی قرار دارد و هر ساله مسافرین زیادی از سرتاسر دنیا و ایران تصمیم سفر به این کشور را می گیرند، کشور رومانی است. پایتخت این کشور بخارست می باشد که برای سفر به آن باید بلیط هواپیمای بخارست را تهیه کرد و عازم این کشور شد. در شهر زیبای بخارست دیدنی ها و جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد که همه گردشگران و توریستان دوست دارند به آنجا بروند و از آن دیدن کنند. شما نیز اگر تصمیم به سفر به این شهر در رومانی را دارید با ما همراه شوید تا از شرایط بلیط هواپیمای بخارست آگاه شوید.

راهنمای سفر به شهر بخارست

شهر زیبای بخارست، شهری است که در جنوب رومانی قرار گرفته است. زیبایی های این شهر آنقدر زیاد است که مردم به آن نام پاریس کوچک را داده اند. شهر بخارست بین رودخانه دانوب و کوه ها کارپاتین قرار دارد و به همین خاطر، زیبایی های منحصر بفردی در آن وجود دارد. در این شهر نه تنها سنت های قدیمی بلکه شیوه ها و سبک های نوین را می توان دید. زبان رسمی مردم در اینجا رومانیایی است و واحد پول آنها لئو می باشد. مذهب رسمی این کشور مسیحیت است و دین غالب کشور رومانی می باشد. البته بهتر است بدانید که مردم آلمان، ایتالیا و فرانسه بیشترین بازدید از این شهر را در میان کشورهای دنیا دارند و از زیبایی های آن لذت می برند. اما امروزه مسافرین زیادی از ایران نیز راهی سفر به این کشور می شوند تا از شهر بخارست دیدن کنند.

راهنمای سفر به شهر بخارست

وضعیت آب و هوایی شهر بخارست

همانطور که می دانید این شهر در نزدیکی دریای آزاد قرار دارد و دارای آب و هوای خوب قاره ای است. در تابستان ها با هوای گرم رو به رو می شویم و در زمستان ها هوای سرد داریم. این شهر زیبا دارای چهار فصل است. در فصل زمستان شاهد بارش برف و باران هستیم و در تمامی نقاط کشور بارش برف وجود دارد و دما هوا به زیر صفر می رسد. در فصل بهار و پاییز نیز شاهد آب و هوای معتدل و بسیار خوبی در این شهر هستیم. این شهر در تمامی فصول خود زیبایی های خاصی دارد.

بهترین زمان برای سفر به بخارست

هر گاه تصمیم به سفر گرفته می شود، در ابتدا نگاهی به آب و هوا و زمان سفر می اندازیم تا بتوانیم با سفر کردن در زمان درست بهترین خاطرات را برای خود و خانواده به ارمغان بیاوریم، چرا که انتخاب زمان مناسب باعث می شود بیشترین لذت را از تمامی نقاط گردشگری ببریم. در ماه ژانویه هوا سرد است و دمای هوا به زیر صفر می رسد و بهتر است در این زمان سفر نکنید و بلیط هواپیما بخارست را تهیه نکنید. البته اگر دوست دار برف باشید می توانید از تمام لحظات حضور خود لذت ببرید و شاهد بارش برف باشید. بهترین زمان سفر و تهیه بلیط هواپیما بخارست را می توان فصل بهار و پاییز دانست که نه هوا سرد است و نه گرم. البته فصل تابستان نیز زیبایی های منحصر بفرد خود را دارد و هر کسی که می خواهد از جاذبه های دیدنی این شهر دیدن کند می تواند در فصل تابستان بلیط هواپیما بخارست را تهیه کند و به این شهر برود.

اطلاعات پرواز و فرودگاه بخارست

همیشه در زمان سفر به کشورها و شهرهای مختلف باید در نظر گرفت که به کدام فرودگاه می روید. شهر بخارست نیز دارای فرودگاه خاص خود است که بر اساس نوع پرواز خود می توانید به این فرودگاه وارد شوید. در اینجا سعی می کنیم به شما فرودگاه این شهر را معرفی کنیم تا بتوانید بهتر بلیط هواپیمای بخارست را تهیه کنید و راهی سفر شوید. می توان گفت کشور رومانی بهترین فرودگاه ها را دارد.

یکی از شلوغ ترین فرودگاه های کشور رومانی این فرودگاه در شهر بخارست می باشد. این فرودگاه در شمال مرکز بخارست قرار دارد. باید بدانید که این فرودگاه جایگاه ویژه ای دارد و مسافرینی که بلیط هواپیمای بخارست را تهیه کرده اند و وارد این فرودگاه شده اند از آن رضایت کاملی دارند. افرادی که  می خواهند از این فرودگاه به شهر بروند می توانند از سیستم های تاکسی، اتوبوس و حتی اتوبوس های دربست استفاده کنند. این فرودگاه در در تمامی روزهای هفته شاهد پروازهای داخلی و خارجی زیادی است. مسافرین به راحتی می توانند در این فرودگاه از تمامی امکانات بهرمند شوند.

اطلاعات پرواز و فرودگاه بخارست

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیمای بخارست

همانطور که گفته شد آب و هوای بخارست چهار فصل است و می توان در هر فصلی از دیدنی های این شهر لذت برد. اما شما نیز اگر تصمیم به سفر به این کشور را دارید می توانید در فصل پاییز و بهار از بهترین خدمات سفر و بلیط هواپیمای بخارست استفاده کنید. البته در فصل زمستان نیز به دلیل کاهش سفر  و بارش برف می توانید از بهترین قیمت ها بهره ببرید و با قیمت هایی مناسب بلیط هواپیما بخارست خود را رزرو کنید. گاهی اوقات در فصل تابستان نیز به خاطر افزایش سفرها با تخفیفات ویژه برای رزرو بلیط هواپیما بخارست رو به رو می شوید. در هر زمانی که بلیط هواپیما بخارست را رزرو می کنید می توانید از قیمت های باورنکردنی بهرمند شوید. این شهر در هر فصل چیزی برای دیدن دارد و می توانید هر زمانی بلیط آن را تهیه کنید.

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیمای بخارست

همانطور که می دانید در زمان سفر به کشور رومانی باید یک دعوتنامه از این کشور داشته باشید. این دعوت نامه را باید به همراه اصل گذرنامه که دارای حداقل 6 ماه اعتبار است، سه قطعه عکس با زمینه سفید و روشن، اصل شناسنامه به همراه کپی و ترجمه، اصل کارت ملی به همراه کپی و ترجمه، یک پرینت حساب برای نشان دادن تمکین مالی، برگه های مربوط به رزرو هتل، هزینه صدور ویزا و بیمه بین المللی برای مدت زمان اقامت در این شهر و کشور به وقت سفارت رومانی ارائه دهید. البته در زمان تهیه بلیط هواپیما بخارست نیز باید اصل شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید بلیط هواپیما بخارست را بخرید و راهی سفر شوید.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط بخارست

همیشه برای سفر به کشورهای دیگر می توان از پروازهای مستقیم و غیر مستقیم استفاده کرد. پروازهای مستقیم فرد را مستقیما به همان شهر یا کشور مورد نظر می برند و پروازهای غیر مستقیم در مسیر توقف دارند و بعد به سمت فرودگاه مورد نظر حرکت می کنند. پروازهای بخارست نیز یا به صورت مستقیم انجام می شوند و یا به صورت غیر مستقیم. برای تهیه بلیط هواپیمایی بخارست شرکت ها و خطوط هوایی خدمات بی نظیری ارائه می دهند تا مسافرین بتوانند از تمامی خدمات استفاده کنند. این شرکت ها و خطوط هوایی شامل قشم ایر، ترکیش، پگاسوس، آژین، امارات، فلای دبی، قطری، ایرفلوت، اتریشی، تارم رومانی و …می باشند. تمامی این خطوط هوایی از شهرهای مختلف پرواز به مقصد بخارست به صورت مستقیم یا غیر مستقیم پرواز دارند.

قیمت بلیط هواپیمای بخارست در زمان های مختلف سال

یکی از چیزهایی که در زمان سفر به بخارست باید در نظر گرفت قیمت بلیط های پرواز به این شهر می باشد. همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما بخارست با پروازهای مختلف و در فصول مختلف متفاوت می باشد و  بر اساس زمان باید هزینه متفاوتی پرداخت کرد. اما بهتر است بدانید که می توانید بلیط هواپیما بخارست یک طرفه یعنی رفت را با قیمت 800000 هزار تومان تهیه کرد و بلیط رفت و برگشت بخارست را با قیمت 1700000 خریداری کنید. البته این قیمت های بلیط هواپیما بخارست در فصول مختلف متفاوت می باشد، یعنی در فصل های مختلف قیمت های مختلفی برای بلیط ارائه می شود.

قیمت بلیط هواپیمای بخارست در زمان های مختلف سال

چند نکته در زمان سفر به بخارست

جستجوی بلیط بخارست

برای اینکه بتوانید بلیط هواپیمایی بخارست را تهیه کنید می توانید به قسمت آخرین وضعیت بلیط هواپیمای بخارست مراجعه کنید. در این قسمت شما می توانید از تمام اطلاعات پرواز باخبر شوید. این قسمت مربوط به اطلاعاتی مانند نوع بلیط هواپیمای بخارست می باشد، یعنی بلیط رفت و یا بلیط رفت و برگشت را مشاهده کنید و نوع بلیط را انتخاب کنید و بعد مبدا، مقصد، تعداد مسافرین سفر، تاریخ سفر خود را با توجه به برنامه خود مشخص کنید. وقتی دکمه جستجوی پروازها را بزنید، تمامی پروازها با اطلاعات کامل نمایش داده می شود. شما تمام اینکارها را می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام دهید. این اطلاعات همه روز به روز می شوند و جای هیچ گونه نگرانی برای تهیه بلیط بخارست وجود ندارد.

وقتی بلیط هواپیمایی بخارست را تهیه می کنید و عازم این شهر می شوید، بهتر است پول خود را در جای امن و مطمئن تبدیل کنید. اگر به بانک ها مراجعه کنید، می توانید با بهترین نرخ ها ارز خود را تبدیل کنید. در این شهر می توانید از تورهای رایگان پیاده روی استفاده کنید. با گردش با این تورها می توانید به طور رایگان تمامی نقاط گردشی در گوشه و کنار شهر را ببینید. حتما در زمان بازدید از این شهر سعی کنید از تمام نقاط تاریخی و فرهنگی دیدن کنید تا بیشترین استفاده را از سفر خود ببرید.

البته باید بدانید که برای کاهش هزینه های خود بهتر است خودتان آشپزی کنید. چرا که اگر همیشه به رستوران بروید هزینه هایتان بالا می رود. با مراجعه به سوپرمارکت های ارزان می توانید از نرخ های ارزان تری برخوردار شوید.

بلیط لحظه آخری بخارست

گاهی اوقات شرکت های هواپیمایی که تمامی بلیط هواپیمای بخارست را به فروش نرسانده اند و یا اینکه کنسلی در مسافرین داشته اند، خدماتی متفاوت را به مسافرین ارائه می دهند. این بدان معناس که چند ساعت مانده به پرواز بلیط هواپیمای بخارست را با قیمت های استثنایی و ارزان با نام بلیط های لحظه آخری به مسافرین ارائه می دهد. این بلیط ها با قیمت هایی ارزان تر از ساعت اولیه ارائه می شوند. مسافرین می توانند با مراجعه به سایت از ساعت پرواز مطلع شوند و با توجه به شرایط خود بلیط لحظه اخری بخارست را رزرو کنند. این بلیط ها بهترین فرصت ممکن را برای مسافرین ارائه می دهند تا بتوانند با هزینه ای کمتر راهی سفر به بخارست شوند و برای تهیه بلیط لحظه آخری هواپیما بخارست هیچ نگرانی نداشته باشند. با مراجعه به سایت می توانید از تمامی خدمات بهرمند شوید.

سایر خدمات تهیه بلیط بخارست

همیشه هر مسافری که بلیط بخارست را تهیه می کند در کنار استفاده از خود بلیط، از مزایایی دیگر آن نیز بهرمند می شود.بلیط هواپیمای بخارست را وقتی از ما تهیه می کنید به شما خدمات دیگری نیز ارائه می دهیم. این خدمات شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی برای سفری امن و مطمئن مسافر، اخذ ویزا، رزرو هتل در بهترین مکان ها با بهترین قیمت ها و حتی تورهای گردشی در شهر می باشد. با خرید بلیط هواپیمای بخارست سفری خوب و خوش را برای خود و خانواده خود به ارمغان خواهید آورد. تمامی این خدمات در کنار رزرو بلیط ارائه می شود.

مدت زمان طول پرواز به بخارست

یکی از مسائلی که در زمان تهیه بلیط هواپیمای بخارست مورد اهمیت می باشد و مسافرین به آن توجه خاصی می کنند، مدت زمان سفر از فرودگاه تهران به بخارست می باشد. بهتر است بدانید که این شهر در فاصله 2352 کیلومتری از شهر تهران قرار دارد. وقتی بلیط هواپیما بخارست را تهیه می کنید به شما گفته می شود که مدت زمان سفر به این شهر چیزی حدود سه ساعت و نیم می باشد. البته گاهی اوقات به خاطر شرایط جوی و آب و هوایی این زمان متفاوت است و زمان سفر به این شهر بیشتر می شود. شما نیز می توانید با تهیه بلیط هواپیمای بخارست از بهترین شرایط سفر لذت ببرید و از نقاط گردشگری دیدن کنید.

چند نکته در زمان سفر به بخارست

هزینه های سفر به بخارست

بعد از اینکه بلیط هواپیمای بخارست را تهیه می کنید به فکر تخمین هزینه های سفر خود می افتید. هزینه های سفر به بخارست در چند زمینه است، هزینه حمل و نقل، هزینه غذا، هزینه هتل، هزینه گردش و تفریح و غیره.

  • هزینه غذاهای این شهر بستگی به خود شما دارد. در صورتی که بخواهید در رستوران غذا بخورید این هزینه ها کمی بالا می رود. رستوران های این شهر بهترین غذاها را به مشتریان ارائه می دهند و فقط با خوردن سوپ می توانید کمی هزینه را کاهش دهید. البته باید بدانید که این سوپ ها برای خود غذایی کامل هستند و با نان سرو می شوند. البته همه رستوران ها گران نیستند، بلکه می توانید از غذاهای سنتی شهر نیز بخورید و لذت ببرید.
  • هزینه اقامت در این شهر متفاوت است. اگر بخواهید در هتل های ارزان بمانید باید چیزی حدود 100 تا 125 لئو پرداخت کنید. البته خانه هایی نیز برای کرایه وجود دارند که قیمت های آنها متغیر است و می توانید در آنها اقامت کنید.
  • هزینه حمل و نقل در این شهر با اتوبوس ها و قطارها 4 لئو می باشد. البته می توانید با استفاده از سیستم حمل و نقل مترو نیز  استفاده کنید که هزینه کمی دارند. البته تاکسی نیز وجود دارد که هزینه آنها کمی بالا است.
  • مکان های تفریحی در این شهر هزینه ای ندارند. بیشتر مکان های گردشی و تفریحی این شهر رایگان هستند. می توانید از تمامی قله ها، کلیساها و کوه ها رایگان دیدن کنید، اما برای ورود به موزه ها باید 20 تا 40 لئو پرداخت کنید.