بلیط هواپیمای بالی

امروزه عده زیادی از مردم به دنبال سفر به نقاط مختلف جهان هستند و یکی از این نقاط، جزیره بالی است که متقاضیان با تهیه بلیط بالی می توانند به این جزیره زیبا سفر کنند، قبل از سفر همیشه برای انتخاب مکان سفر، دغدغه هایی وجود دارد. اما شما با تهیه بلیط هواپیمای بالی و سفر به این جزیره از کرده خود پشیمان نخواهید شد و ما سعی داریم در ادامه شما را در مورد بالی و نحوه تهیه بلیطهواپیمای ارزان بالی راهنمایی کنیم.اگر شما هم از متقاضیان بلیط هواپیمای بالی هستید لطفاً در ادامه نیز با ما همراه باشید.

آشنایی با جزیره بالی

جزیره بالی که پیوند دهنده اقیانوس آرام و اقیانوس هند است در کشور اندونزی واقع شده است. این جزیره یکی از پرطرفدارترین و از جمله بهترین مقاصد گردشگری تمام جهان است، مساحت این جزیره حدود ۱۶۰۰ کیلومتر مربع است و خاک حاصلخیزی دارد. افرادی که بلیط بالی را تهیه می کنند حتماً می دانند که در این جزیره چه جاذبه های زیبا و خارق العاده ای وجود دارد. همچنین جزیره بالی زیباترین جزیره کشور اندونزی شناخته می‌ شود، در جزیره بالی بزرگترین شهری که وجود دارد دنپازا است. این شهر مرکز اداری این جزیره نیز می باشد.

در زمان های مختلف عده زیادی با تهیه بلیط هواپیمای بالی به جزیره بالی کشور اندونزی سفر می‌ کنند و این خود دلیل بر عالی بودن این منطقه برای سفرهای تفریحی می باشد لذا اگر شما برای تفریح قصد سفر کرده اید، در انتخاب بلیط بالی درنگ نکنید، ما، در ادامه نیز در مورد بالی و نحوه تهیه بلیط هواپیمای بالی بیش از پیش برای شما توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

آشنایی با جزیره بالی

مذهب مردم جزیره بالی

افرادی که بلیط هواپیمای بالی را تهیه کرده اند و قصد سفر به این جزیره را دارند حتماً می ‌دانند که اندونزی بزرگترین کشور مسلمان جهان است. اما نکته جالب این است که مردم جزیره بالی کشور اندونزی دین هندو دارند، ممکن است با شنیدن نام دین هندو به یاد دین موجود در هندوستان بیفتید اما باید بدانید که دین مردم بالی با مردم هندوستان متفاوت است و مردم بالی فقط ۳ خدا را پرستش می کنند. اما مردم هندوستان خدایان متعددی دارند و ممکن است برای کسانی که با بلیط هواپیمای بالی به این جزیره رفته اند دیدن کسانی که سه خدای متفاوت آسمانی را پرستش می کنند جالب باشد.

آب و هوای شهر بالی

آب و هوای جزیره بالی قطعاً بیشتر مورد توجه کسانی خواهد بود که با تهیه بلیط بالی در آینده راهی این جزیره خواهند شد، در مورد آب و هوا و اقلیم این شهر باید گفت این جزیره را می‌ توان یک جزیره دو فصل دانست یک فصل خشک و فصل دیگر مرطوب است. در فصل مرطوب این جزیره یعنی از ماه اکتبر تا آوریل شما می توانید شاهد باران در این شهر باشید. در فصل خشک متوسط دما حدود ۳۱ درجه سانتی ‌گراد می ‌باشد، اگر شما هم از جمله کسانی هستید که پس از تهیه بلیط هواپیمای چارتر بالی، دغدغه برداشتن نوع لباس مناسب برای سفر خود را دارید می ‌توانید در مورد آب و هوای این منطقه بیشتر تحقیق کنید تا در طول سفر خود دچار مشکل نشوید.

بهترین زمان سفر به بالی

همانطور که گفته شد جزیره بالی آب و هوای گرمسیری دارد و اگر قصد شما از سفر با تور بالی انجام تفریحات آبی به خصوص موج سواری است، پیشنهاد می شود در بازه زمانی بین ماه های آوریل تا اکتبر سفر خود را انجام دهید زیرا در این مدت دریا موج های فراوانی برای انجام این ورزش دارد. همچنین اگر برای قایق رانی و حمام آفتاب به این منطقه سفر می کنید، بهتر است در ماه‌های آوریل تا اکتبر اقدام به گرفتن بلیط هواپیمای بالی نمایید. همینطور به دلیل برگزاری فستیوال های مختلف در این جزیره شما می ‌توانید در زمان برگزاری این فستیوال ها به بالی سفر کنید.

فرودگاه های جزیره بالی

امروزه سفر زمینی به کشورهای خارجی بسیار کم رنگ شده است و افرادی که بلیط بالی را تهیه می کنند به احتمال زیاد از راه هوایی و از طریق فرودگاه ها به این جزیره سفر می‌کنند. لذا بر آن شدیم تا در مورد فرودگاه‌های جزیره بالی مختصر توضیحاتی ارائه کنیم تا متقاضیان بلیط هواپیمای بالی در مورد این فرودگاه ها آگاهی کافی و لازم را داشته باشند و بعد از مراجعه به این فرودگاه ها زمان زیادی را از دست ندهند و سردرگم نشوند.

نام فرودگاه موجود در بالی فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی می‌باشد این فرودگاه نام دیگری نیز دارد و عده ‌ای آن را با نام آی گوستی انگورا رای می شناسند، در مورد این فرودگاه باید گفت که نسبت به شهر ۱۳ کیلومتر فاصله دارد و یک فرودگاه همگانی می باشد و استفاده از آن برای عموم آزاد است.

فرودگاه دیگری در بالی وجود دارد که نام آن دنپاسار است. این فرودگاه شامل دو ترمینال قدیمی و جدید می شود. یکی از امکانات این فرودگاه وای فای رایگان است. همچنین در این فرودگاه هتل هایی وجود دارد که افراد دارای بلیط بالی در صورت نیاز می توانند این هتل‌ها را برای خود رزرو نمایند. اگه شما هم از دارندگان بلیط هواپیمای بالی باشید به احتمال زیاد یک بار گذر شما به این فرودگاه‌ها خواهد افتاد و مجاب به استفاده از امکانات این فرودگاه خواهید شد.

فرودگاه های جزیره بالی

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای بالی

برخی از شرکت‌های هواپیمایی به خاطر کم بودن درخواست بلیط بالی احتمالاً پرواز بالی را در لیست پروازهای خود ندارند و شما برای تهیه بلیط هواپیمای بالی نمی توانید به هر شرکت هواپیمایی که خواسته باشید مراجعه کنید زیرا فقط برخی از این شرکت های هواپیمایی بلیط بالی را ارائه می کنند. در ادامه نام شرکت هایی که پرواز بالی را در لیست پروازهای خود دارند و ارائه دهنده بلیط هواپیمای بالی می باشند را مشاهده می کنید.

یکی از شرکت های هواپیمایی که از دوحه پرواز به فرودگاه دنپاسار را انجام می دهد شرکت هواپیمایی قطر می باشد. این شرکت هواپیمایی یکی از لوکس ترین ایرلاین های سراسر دنیا است. از این شرکت هواپیمایی به بیش از ۱۵۰ نقطه در جهان پرواز وجود دارد که یکی از آن ها همین شهر بالی است. با بلیط بالی می توان به وسیله این شرکت هواپیمایی به این شهر رفت اگر می خواهید از ایران توسط این شرکت به بالی بروید ابتدا با پروازی به دوحه و سپس از آنجا به بالی خواهید رفت. همچنین از طریق شرکت هواپیمایی ماهان و با چند پرواز می ‌توان به شهر بالی سفر کرد این شرکت هواپیمایی خصوصی در سال ۱۳۷۱ در شهر کرمان تأسیس شده است و دفتر مرکزی این شرکت در شهر تهران قرار دارد. شرکت های هواپیمایی دیگری نیز وجود دارند که از طریق آن ها می توان بلیط هواپیمای بالی را تهیه کرد. اما بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که با مدت زمان کمتر و ایمنی بیشتری شما را به مقصد برساند.

بهترین زمان برای رزرو و خرید بلیط هواپیمای بالی

یکی از چیزهایی که افراد در سفرهای خود همیشه مورد توجه قرار می دهند هزینه های سفر به خصوص هزینه های مربوط به بلیط هواپیما است. راه هایی وجود دارد که می توان در پرداخت هزینه‌های مربوط به بلیط بالی صرفه جویی کرد. اگر شما برای زمان سفر خود مشکل ندارید می‌ توانید در ماه‌هایی اقدام به رزرو بلیط هواپیمای بالی کنید که گردشگران کمتری به این جزیره سفر می کنند. در مدت زمان بین ماه های نوامبر تا ماه مارچ در شهر بالی باران زیادی می بارد و این باعث شده در این مدت تعداد مسافران این شهر کمتر باشند لذا قیمت بلیط هواپیمای بالی در این مواقع ارزان تر خواهد بود. همچنین اگر به دنبال بلیط های ارزان شهر بالی هستید می توانید با تهیه بلیط های لحظه آخری، هزینه‌های خود را بسیار کاهش دهید.

برای تهیه بلیط بالی بهتر است پس از قطعی شدن تصمیم خود اقدام کنید زیرا ممکن است با تعلل و موکول کردن این کار به لحظات آخر با کمبود بلیط مواجه شوید و بلیط این شهر برای شما موجود نباشد. ابتدا از زمان سفر خود به شهر بالی اطمینان حاصل کنید سپس اقدام به رزرو بلیط بالی نمایید تا هزینه مربوط به تهیه بلیط شما هدر نرود، همچنین پس از تهیه بلیط هواپیمای بالی در زمان مناسب به فرودگاه مراجعه کنید تا از سفر جا نمانید.

بهترین زمان برای رزرو و خرید بلیط هواپیمای بالی

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیمای بالی

برای گرفتن بلیط هواپیمای بالی شما نیاز به مدارکی دارید که در صورت نداشتن آن ها ممکن است موفق به گرفتن بلیط هواپیمای این شهر نشوید. پس در این مورد دقت کافی را داشته باشید، برخی از این مدارک عبارتند از: مدرک شناسایی معتبر مثل کارت ملی، شناسنامه و گذرنامه که باید به همراه داشته باشید. علاوه بر این ها مدارک لازم برای خروج از کشور و ورود به کشور اندونزی را به همراه داشته باشید.

قیمت بلیط هوپیمای بالی

همان طور که گفته شد در ماه های نوامبر تا مارس قیمت بلیط هواپیمای بالی با کاهش روبرو می‌شود. اما بهتر است بدانید در ماه‌های جولای و ژوئن شهر بالی پر از مسافر می‌ شود و شاید بتوان گفت که اقامتگاهی در این شهر خالی نمی ماند و طبیعتاً به دلیل شلوغی و درخواست های زیاد مبلغ بلیط بالی با افزایش روبرو خواهد شد. البته اگر توانایی مالی تهیه این بلیط‌ ها را دارید در گرفتن آن تعلل نکنید زیرا این شلوغی شهر بالی در این ماه‌ها بیخود نیست و کیفیت سفر شما در این ماه ها می تواند بیشتر و بهتر بشود.

نکات مهم در مورد اقامت با تور بالی

متقاضیانی که با بلیط هواپیمای بالی به این شهر سفر می‌ کنند یکی از دغدغه‌هایشان اقامت در این جزیره است. اگر شما قبل از سفر و به صورت اینترنتی هتل رزرو کرده باشید دیگر نگران مکان اقامت در بالی نخواهید بود. اما اگر این کار را انجام نداده باشید پس از رسیدن به این جزیره باید دنبال گرفتن اتاق در هتل های بالی به صورت حضوری باشید که ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد.

  • علاوه بر مکان، اقامت در بالی مستلزم دانستن نکاتی است که برخی از آن ها را برای راحت تر شدن اقامت شما در این شهر بیان می کنیم.
  • یکی از نکات این است که فقط ۵ درصد مردم شهر بالی مسلمان هستند. پس امکان برخورد شما با افراد مسلمان کم است و بهتر است عقاید خود را برای خود نگه دارید و در این رابطه با کسی سخن نگویید و به دیگران در مورد دین و مذهب شان خرده نگیرید.
  • زبان مردم بومی شهر بالی، اندونزیایی می باشد ولی برخی به زبان انگلیسی صحبت می کنند. لذا اگر شما به زبان انگلیسی مسلط باشید احتمالاً در این شهر به مشکل بر نخواهید خورد.
  • نکته مثبت برای کسانی که با بلیط بالی راهی این شهر شده ‌اند این است که مردم این جزیره مردم مهمان نوازی هستند و شما به آسانی می توانید با آن ها رابطه خوبی برقرار کنید. همچنین در این شهر به افراد کهنسال احترام ویژه گذاشته می‌شود که نشان از فرهنگ خوب این مردم است.

نکات مهم در مورد اقامت با تور بالی

جاذبه های گردشگری و توریستی بالی

در جزیره بالی جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد که مسافران این شهر در صورت در دسترس بودن زمان مناسب قطعاً به این مکان ها مراجعه خواهند کرد، شما در ادامه توضیحاتی را درمورد برخی از این جاذبه های گردشگری مشاهده خواهید کرد.

مزارع برنج اوبود

 این مزارع پلکانی زیبای برنج در منطقه اوبود شهر بالی قرار دارد. شما در این منطقه می توانید نحوه کاشت برنج را مشاهده کنید. در این منطقه دهکده هایی وجود دارد که شما می توانید از زیبایی های این دهکده ها نیز استفاده کنید لازم به ذکر است این مزارع در قسمت شمالی منطقه اوبود قرار دارد و باید مدت زمانی را با ماشین در راه باشید تا به این مزارع زیبا برسید، این مزارع صحنه های زیبا و خارق العاده ای را برای عکس برداری ایجاد کرده است و عده‌ای عکس های یادگاری بسیار زیبایی از این منطقه می گیرند.

جنگل میمون اوبود

مکان گردشگری دیگری که در شهر بالی وجود دارد جنگل میمون است. این جنگل مورد توجه تعداد زیادی از مسافران این جزیره می باشد لذا میمون های این جنگل از انسان ها ترس چندانی ندارند و این نترس بودن آن ها ممکن است باعث برداشتن وسایل شما توسط این میمون ها بشود. پس بهتر است مراقب وسایل خود در این جنگل زیبا باشید، این جنگل از آنجاییکه یک منطقه حفاظت شده است، تماشای حیواناتی مثل میمون ها می تواند لحظات مفرحی را به دور از نگرانی برای شما به وجود بیاورد. البته باید بدانید که برای ورود به این جنگل باید بلیط تهیه کنید و بدون بلیط اجازه ورود نخواهید یافت. لازم به ذکر است که ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر می باشد پس در ساعتی غیر از این ساعت های کاری به این مکان مراجعه نکنید.

کوه آتشفشان بالی

این کوه آتشفشانی که نام آن باتور است نیز محل محبوبی در بالی محسوب می‌ شود. اما عده‌ ای آن را با نام کینتا نای می ‌شناسند. این کوه چشم انداز زیبایی را به شما می دهد و علاوه بر دیدن از این آتشفشان شما می توانید مناظر زیبای دیگری را از بالای این کوه تماشا کنید. این منطقه از شهر بالی شامل سه روستای اصلی است .شما علاوه بر بازدید از این آتش فشان از مناطق زیبای نزدیک آن و قلعه دانو باتور نیز می توانید دیدن کنید تا بر جذابیت های سفر خود بیافزایید.

البته علاوه بر جاذبه های ذکر شده جاذبه های فراوان دیگری نیز در این جزیره وجود دارد که افراد با تهیه بلیط هواپیمای بالی پس از سفر به این جزیره می توانند از آن ها نیز دیدن کنند.