بلیط هواپیمای دوحه

آیا شما به دنبال مکانی برای گذراندن تعطیلات خود هستید؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اولین کاری که انجام می دهید تهیه بلیط هواپیمای دوحه باشد تا در ادامه دلیل این پیشنهاد را برای شما بازگو کنیم. با سفر به این شهر شما بدون شک یکی از بی نظیر ترین و رؤیایی‌ترین سفرهای عمر خود را خواهید داشت.

آشنایی با شهر دوحه

با تهیه بلیط هواپیمای دوحه و در دست داشتن بلیط این شهر شما موفق به سفر به پایتخت کشور قطر خواهید شد. شهر دوحه در سواحل جنوبی کشور ایران قرار دارد و مرز آبی مشترک با ایران دارد. از این شهر به عنوان پایتخت ثروتمندترین کشور جهان یاد شده است. در سال‌های اخیر این شهر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری در آسیا شناخته شده است و در این سال‌ها شاهد رشد این شهر در زمینه صنعت ساخت و ساز، گردشگری و جذب توریست بوده‌ایم و این شهر از یک شهر کوچک به شهری مدرن و پیشرفته تبدیل شده است آن چنان که هیچ کس تصور چنین آینده و پیشرفتی را برای این شهر نداشت. و از این شهر به عنوان رقیبی جدی برای شهر دوبی نام برده شده است. و به واسطه بازی‌های جام جهانی فوتبال در سال 2022 که قرار است در کشور قطر برگزار شود بدون شک شاهد پیشرف های بیشتر و چشم گیرتری در این شهر خواهیم بود. این کشور شیخ نشین که در حاشیه خلیج همیشه فارس قرار دارد به واسطه منابع طبیعی از جمله گاز و نفت خود به ثروتمندترین کشور دنیا مبدل شده است. مردم این دیار به زبان عربی تکلم می‌کنند و واحد پولشان ریال و دین رسمیشان اسلام است. از دیگر ویژگی‌های مهم شهر دوحه می‌توان به شبکه خبری بزرگ و معروف الجزیره اشاره کرد که در این شهر واقع شده است و بزرگترین شبکه خبری است که اخبار مهم روز دنیا را آزادانه به زبان انگلیسی و عربی به سراسر دنیا مخابره می‌کند.

آشنایی با شهر دوحه

اقلیم و آب و هوای شهر دوحه

قبل از تهیه بلیط هواپیمای دوحه باید به شرایط آب و هوایی این شهر توجه داشت این شهر به دلیل واقع شدن در سرزمینی کویری دارای آب و هوایی شرجی و گرم و خشک می‌باشد. شرایط جوی در این شهر به گونه‌ای است که در فصل زمستان آب و هوایی خنک دارد. پس اگر مسافرت در شرایط آب و هوایی مطلوب‌تری را خواهان هستید بهترین فصل و زمان سفر به این شهر فصل زمستان و پاییز می‌باشد.

بهترین زمان برای سفر به دوحه

برای سفر به دوحه و تهیه بلیط هواپیمای دوحه بهترین زمان فصل‌های سرد سال هستند چرا که دوحه از بهترین شرایط آب و هوایی برخوردار است و شما می‌توانید علاوه بر بازیدید از مناطق سر پوشیده از سایر جاذبه‌های طبیعی در دوحه نیز دیدن کنید اگر هم برنامه شما برای تهیه بلیط دوحه در فصل سرما با شکست مواجه شد نگران نباشید چرا که می‌توانید باز هم به این شهر سفر کنید و به یاد داشته باشید که تمام مال‌ها و فروشگاه‌ها و حتی مراکز تفریحی در دوحه دارای شرایط مناسب آب و هوایی‌ هستند.

فرودگاه‌های بین المللی دوحه

شما هم اگر بلیط هواپیمای دوحه را تهیه می‌کنید باید بدانید پرواز شما در کدام فرودگاه به زمین خواهد نشست و ویژگی‌های آن فرودگاه چیست. شاید برای شما جالب باشد بدانید که فرودگاه حمد که قرار است تا سال 2020 به یکی از بزرگترین و پر رفت و آمد ترین فرودگاه‌های جهان تبدیل شود چه طور ساخته شده است؟ شاید باور نکنید اما در ابتدا تمامی پروازهای داخلی و خارجی در دوحه در فرودگاه بین المللی این شهر و نه چندان پیشرفته‌اش اتفاق می‌افتاد اما پس از مدتی که تعداد بلیط هواپیمای دوحه افزایش یافت و بسیاری قصد بازدید از عجایب این شهر را پیدا کردند مسئولین به فکر ساخت فرودگاه حمد افتادند. فرودگاه حمد دوحه در بهترین فاصله از شهر واقع است و دارای امکانات بی نظیری است که محال است شما آن‌ها را باور کنید اما حقیقت دارند. هنگامی که پرواز شما در دوحه به زمین می‌نشیند شما می‌توانید وارد این فردوگاه شوید و چند ساعتی را به گشت و گذار در این فرودگاه و فروشگاه‌های آن بپردازید. شما همچنین با تهیه بلیط دوحه می‌توانید در هتل پیشرفته و فوق زیبای این فرودگاه ساکن شوید و از یک ساعت تا 48 ساعت اتاق‌های این هتل را رزرو کنید و از امکانات بی نظیر آن لذت ببرید و البته خوشمزه‌ترین خوراکی‌های دوحه را می‌توانید در این فرودگاه تست کنید.

فرودگاه‌های بین المللی دوحه

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط دوحه

برای تهیه بلیط هواپیمای دوحه شما نیازی به پرواز غیر مستقیم ندارید و شرکت‌های هواپیمایی بسیاری هستند که این پروازها را ارائه می‌دهند اما معتبرترین و بهترین ایرلاینی که شما می‌توانید بلیط دوحه را از آن خریداری کنید قطر ایرویز است. قطر ایرویز یکی از پرطرفدارترین خطوط هواپیمایی است و در دوران تحریم‌ها نیز کشور ما را تنها نگذاشته است. از دیگر ایرلاین هایی که شما می‌توانید به کمک آن‌ها بلیط هواپیمای دوحه را تهیه کنید باید به ماهان ایر و ایران ایر و قشم ایر که از بهترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی هستند اشاره کردن و اگر تمایل به تهیه بلیط دوحه از طریق ایرلاین های خارجی داشته باشید می‌توانید ترکیش ایر و یا همان قطرایرویز را انتخاب کنید. در هر صورت پیشنهاد ما برای تهیه بلیط دوحه برای شما استفاده از بلیط های ایرلاین های داخلی است تا علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی در جلوگیری از خروج بیشتر ارز از کشورمان کمک کرده باشید.

توجه داشته باشید که قطرایرویز راه‌های اینترنتی و حتی اپلیکیشن هایی را برای مسافرین تهیه کرده که شما می‌توانید به کمک آن‌ها به راحتی بلیط دوحه را تهیه کنید.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای دوحه

در بعض از فصول و ماه‌های سال شما نمی‌توانید به برخی از کشورها سفر کنید چرا که از دیدن بسیاری از جاذبه‌های گردشگری آن‌ها باز می‌مانید. برای تهیه بلیط هواپیمای دوحه نیز باید به این مسئله توجه بسیاری کنید چرا که بلیط دوحه را اگر در زمان برگذاری مراسمات مذهبی مانند عاشورا و تاسوعا خریداری کنید نمی‌توانید از بسیاری از مال‌ها و پاساژ های دوحه و قطر دیدن کنید البته مشاهده‌ی مراسمات خاص در این شهر نیز خالی از لطف نیست. دقت داشته باشید که در بعضی از فصول به دلیل زیاد شدن گردشگران برای شرکت در فستیوال‌هایی مانند فستیوال قهوه و نوشیدنی گرم غواصی و البته تنیس و تقاضای بالا برای تهیه بلیط دوحه هزینه هتل‌ها و پرواز کمی افزایش می‌یابد.

رزرو و خرید بلیط هواپیمای دوحه

برای تهیه بلیط هواپیمای دوحه شما تنها کافی است که به سایت فروش بلیط که نماد اعتبار الکترونیک دارد مراجعه کنید و لازم نیست برای مراجعه به دفاتر فروش بلیط هواپیمایی وقت و هزینه گرانبهایتان را تلف کنید. شما می‌توانید با مشخص کردن اطلاعاتی که سایت از شما می‌خواهد مانند تعداد همسفرانتان تاریخ رفت و برگشتتان اطلاعات فردی شما و همسفرانتان را وارد کنید. بعد می‌توانید به آسانی و با فشار دادن تنها یک دکمه جست و جو لیستی از پروازها که به خواسته شما مطابقت و سپس شباهت دارند را مقابل خود خواهید دید و می‌توانید به آسانی مناسب ترین آن‌ها را برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید و بعد از مشورت با همسفران و البته پشتیبانان سایت یکی از بلیط ها را که مطابقت بیشتری با شرایطتان دارد را انتخاب کنید.

رزرو و خرید بلیط هواپیمای دوحه

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیمای دوحه

برای تهیه بلیط هواپیمای دوحه شما باید ویزای قطر را داشته باشید برای تهیه ویزای قطر لازم نیست که مراحل پیچیده‌ای را طی کنید و می‌توانید با در دست داشتن مدارکی که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم و مراجعه به سفارت قطر در ایران برای خودتان ویزا تهیه کنید. برای اینکه شما بتوانید ویزای توریستی قطر را تهیه کنید در ابتدا باید بلیط دوحه را رزرو کنید و همچنین هتل خود را رزرو کنید و بتوانید مأمورین فرودگاه را قانع کنید که 1500 دلار پول به همراه دارید پاسبورت مدت دار شما نیز نباید فراموش شود. برای هر نفر مبلغی در حدود 200 ریال قطر لازم است که البته این مبلغ پس از ورود شما به قطر و در فرودگاه دریافت می‌شود. شما با در دست داشتن مدارک زیر می‌توانید درخواست خود را مبنی بر تهیه بلیط هواپیمای ارزان دوحه و ویزای توریستی قطر ثبت کنید. این مدارک عبارتند از:

  •  اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • کپی شناسنامه وهمچنین کارت ملی تمام افراد
  • 2 قطعه عکس 6 در 4 با زمینه سفید
  • رزرو قطعی هتل

قیمت بلیط هواپیمای دوحه

قیمت بلیط دوحه در زمان های مختلف و در فصول مختلف سال قیمت ها برای تهیه بلیط هواپیمای دوحه متفاوت است. همان طور که گفته شد در فصولی که سایر جشنواره ها مانند جشنواره ی تنیس و غواصی و جشن عید برگذار می گردد هزینه بلیط بیشتر از سایر فصول است. قیمت بلیط به عواملی مانند ایرلاینی که انتخاب می کنید و البته بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. هزینه بلیط در فصل زمستان به ماکسیمم مقدار خود می رسد که این مقدار 8 میلیون تومان می باشد و البته مینیمم آن نیز 1میلیون تومان می باشد و با توجه به عواملی  که گفته شد این هزینه متغیر است.

نکاتی در رابطه با رزرو آنلاین بلیط هواپیمای دوحه

ما به شما مهم‌ترین نکات را در رابطه با تهیه و خریداری بلیط هواپیمای دوحه گفتیم. شما می‌توانید به اطلاعات ما اعتماد کنید اما توجه داشته باشید که ما همواره شما را به تحقیق در رابطه با سایتی که بلیط دوحه را از آن تهیه می‌کنید تشویق کرده‌ایم. بلیط هواپیمای دوحه روز به روز متقاضیان بیشتری پیدا می‌کند به خصوص در کشور ما که امکان ارتباط با سایر کشورها را نداریم و تحریم شده‌ایم. به هر حال مراقب باشید که از چه سایت هایی بلیط خود را تهیه می‌کنید تا آغاز سفرتان با تلخ کامی همراه نباشد.

نکاتی در رابطه با رزرو آنلاین بلیط هواپیمای دوحه

بهترین هتل‌های شهر در تور دوحه

شما وقتی که بلیط دوحه را تهیه کردید حتماً به فکر مکانی برای اسکان خود در مدت زمانی که در این شهر هستید خواهید بود ما در زیر به معرفی این مکانها برای شما عزیران می‌پردازیم و توضیح مختصری می‌دهیم.

برای اسکان در این شهر شما می‌توانید با توجه به بودجه و شرایط خود اقامت در هتل‌های لوکس ارزان قیمت و یا هاستل های این شهر را انتخاب کنید. از هتل‌های معروف این شهر می‌توان به هتل اللیوان دوحه ،هتل پلازا این در دوحه ،هتل ردیسون به لو دوحه ،هتل سفیر ، هتل رامادا و….. اشاره کرد که این هتل‌ها دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای از جمله مرکز خرید ، سالن ورزش ،استخر رو باز ،سونا ، جکوزی و سایر امکاناتی که یک هتل شیک و مدرن دارد و شما انتظار دارید، همه در یک جا جمع شده‌اند. و به طبع با توجه به خدماتی که اراعه می‌دهند هزینه متناسب با این خدمات را دریافت می‌کنند.

هاستل های شهر دوحه

 اقامت در هاستل ها برای کسانی که تمایل به اقامت در این مکان‌ها را دارند، ما تعدادی از هاستل های مناسب را معرفی می‌کنیم. هاستل میندر تایپه ، هاستل آریاگا ، هاستل آلیزتی ارینگا ،  ژاژا هاستل و….. از هاستل های شهر دوحه هستند ولی باید توجه داشته باشید که این هاستل ها امکانات رفاهی هتل‌ها را ندارند ولی برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای اقامت در این شهر بپردازند گزینه مناسبی هستند و اقامت در این هاستل ها نیز خالی از لطف نیست و حتماً برای یک بار ،اقامت در این هاستل ها را تجربه کنید. همچنین شما می‌توانید پس از تهیه بلیط هواپیمای دوحه با استفاده از اینترنت محل اقامت خود که هتل یا هاستل و یا آپارتمان یا مهمانپذیر هستند را انتخاب و رزرو کنید.

جاذبه‌های دیدنی و طبیعی شهر دوحه

آیا شما که بلیط هواپیمای دوحه را تهیه کرده‌اید تمایلی به دیدن حیوانات دارید؟ اگر شما از دوستداران حیوانات هستید می‌توانید با تهیه بلیط دوحه شانش شتر سواری را در صحراها داشته باشید. صحرای الشحانیا یکی از بهترین‌ها در زمینه شتر سواری است و شما می‌توانید یک روز جذاب را در این پارک صحرایی بگذرانید و البته اگر هم علاقه به مشاهده‌ی طبیعت دارید می‌توانید ساحل التخیرا را ببینید و در پارک اسپایر یک روز شگفت انگیز را در طبیعت دوحه بگذرانید.

احتمالاً آوازه یک جزیره مصنوعی در دوحه به گوش شما هم رسیده باشد جزیره مروارید یک جزیره مصنوعی در دوحه است که دارای امکانات بسیاری است و شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیمای دوحه این جزیره خارق العاده و تأثیر قدرت انسان را در پدید آوردن این جزیره ببینید. پارک‌های آبی دوحه که از بزرگترین و بهترین و مجهزترین پارک‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس است نیز می‌تواند یک گزینه خوب برای تفریحات خودتان و بچه‌ها باشد. اگر به مشاهده از موزه‌ها علاقه مندید می‌توانید موزه هنر مدرن غربی و البته موزه تاریخ اسلام را با تهیه بلیط دوحه در این شهر ببینید. شما می‌توانید از مدرن‌ترین بازارهای آسیایی در دوحه دیدن کنید و البته شانس دیدن بازارهای شرقی و جهان اسلام را نیز از دست نخواهید داد. تنها کافی است تا به قطر سفر کنید.

جاذبه‌های دیدنی و طبیعی شهر دوحه

غذاهای معروف شهر دوحه

همان طور که می دانید فرهنگ غذایی ایرانیان با اعراب شباهت بسیاری دارد چرا که مدتی را در تعامل بسیار با یکدیگر صرف کرده‌اند و ذائقه ما تأثیر گرفته از آن‌هاست بنابراین در تهیه بلیط دوحه لازم نیست که شما نگران خورد و خوراک خود باشید و غذاهای محلی قطر با ذائقه شما سازگار خواهند بود و البته فراموش نکنید که شما می‌توانید از تمامی غذاهای بین المللی در قطر بخورید و انواع فست فود و حتی غذاهای دریایی مطرح در جهان در این شعر شعبه دارند. برخی از غذاهایی که حتماً باید در تهیه بلیط هواپیمای دوحه خوردنشان را تحربه کنید عبارتند از:

  • قهوه عربی و قطری
  • دلمه
  • چلوگوشت
  • انواع فلافل ها
  • حلیم‌ها
  • چلومرغ و نودل