نگاهی کلی به کشور هلند

هلند کشوری است که از دو قسمت جدا از هم تشکیل شده است، بخشی از خاک هلند در اروپای غربی قرار دارد و بخش دیگر شامل جزایری در آمریکای مرکزی می شود. اکثرا تور هلند در بخش اروپایی این کشور برگزار می شود. کشور هلند همسایه کشورهای آلمان و بلژیک است و از طریق آب به بریتانیا راه دارد.

حدود 20 درصد از مساحت 41.526 کیلومتر مربعی خاک هلند از آب تشکیل شده است. 25 درصد دیگر از مساحت هلند ناشی از عقب نشینی و خشکی آب دریا بوجود آمده است. هلند کشوری با مناطق پست و کم ارتفاع است و تقریبا هیچ کوهی ندارد، مرتفع ترین منطقه کشور هلند تپه ای در جنوب آن است که 342 متر ارتفاع دارد. هلند هنرمندان مشهور و نامدار زیادی دارد که از میان آنها می توان به ون گوگ و رامبراند اشاره کرد.

تور هلند

آداب و فرهنگ مردم هلند

کشور هلند با وجود مساحت کمی که دارد، حدود 17 میلیون جمعیت را در خود جای داده است. زبان اصلی و رسمی مردم هلند، هلندی است که شباهت زیادی به زبان آلمانی دارد که همچنین از برخی کلمات فرانسوی و انگلیسی تشکیل شده است. جامعه این کشور کاملا مستقل و مدرن است و اکثریت مردم آن به موضوع برابری برای همه باور دارند.

آداب اجتماعی و فرهنگ اغلب مردم هلند ویژگی های خاص خود را دارد اما تقریبا رفتار بسیاری از آنها به مانند کشورهای غربی است. مردم هلند عادت دارند که هنگام سلام و خداحافظی با همدیگر دست بدهند و اگر با همدیگر رابطه صمیمی داشته باشند، سه بار صورت یکدیگر را می بوسند. روال زندگی روزمره هلندی ها مطابق برنامه ریزی است، آنها هیچگاه سرزده به مهمانی نمی روند و قبل تر هماهنگ می کنند.

اکثریت مردم کشور هلند شخصیتی رک و بی پرده دارند و به هنگام ارتباط با اشخاص روراست هستند. هلندی ها هنگام مکالمه با اشخاص به چشمان طرف نگاه می کنند و بسیار با صراحت صحبت می کنند. بیشتر هلندی ها توانایی صحبت کردن به چندین زبان بین المللی از جمله انگلیسی، فرانسوی و آلمانی را دارند. بنابراین هنگام حضور در تور هلند می توانید با زبان های بین المللی صحبت کنید.

تور هلند

آب و هوای کشور هلند

یکی از دلایلی که سبب شده است هلند حجم زیادی از گردشگران را در جهان به خود اختصاص دهد و تور هلند تا این اندازه محبوب باشد، آب و هوای دل انگیز این کشور است. پایتخت هلند، آمستردام در اکثر اوقات سال هوای بارانی دارد و دمای آن 3 درجه سانتی گراد است. دیگر شهرهای هلند نیز به این صورت است و اختلاف دمای چندانی میان آنها وجود ندارد.

اگر بخواهیم آب و هوای کشور هلند را به مکان دیگری تشبیه کنیم، مناطق شمالی ایران مثال بسیار خوبی است. میزان وزش باد در هلند از مناطق شمالی ایران کمی بیشتر است و در نتیجه هوا نیز کمی سردتر است. سرمای این کشور هیچگاه غیرقابل تحمل نیست و کم پیش می آید که دمای این کشور به زیر صفر درجه برسد.

آب و هوای این کشور در فصل های گرم سال نیز لذت بخش است و هنگام حضور در تور هلند در فصل تابستان شاهد گرمای آزاردهنده نخواهید بود. اغلب گردشگران بر این باورند که آب و هوای هلند مانند کشور انگلستان است. یکی از زیبایی های طبیعی هلند که آنرا مدیون آب و هوایش است، بارش باران است.

تور هلند

بهترین زمان شرکت در تور هلند

تور هلند به لطف آب و هوای این کشور در تمام طول سال مناسب است و تقریبا تفاوت چندانی ندارد. اگر قصد دارید که در فصل بهار در تور هلند شرکت کنید، حتما با خود لباس های بارانی همراه داشته باشید. در این فصل می توانید از قایق سواری و دوچرخه سواری لذت ببرید و یا در باغ های فرش شده با گل، پیک نیک بزنید.

همانطور که گفتیم تابستان های هلند گرمای قابل تحملی ندارد و هیچوقت دمای هوا از 30 درجه سانتی گراد بالاتر نمی رود. اما اگر در فصل تابستان گذرتان به این کشور خورد، با خود لباس های روشن و نازک همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که شرکت در تور هلند در فصل تابستان به دلیل شلوغی و افزایش قیمت پیشنهاد نمی شود.

در فصل های سرد سال بخصوص زمستان، آب و هوای هلند بسیار دوست داشتنی است. اگر قصد دارید که در فصل های پاییز و زمستان در تور هلند شرکت کنید، حتما با خود لباس های بارانی و عایق آب همراه داشته باشید تا از گشت و گذار در شهر محروم نمانید.

تور هلند

اطلاعات پرواز در تور هلند

کشور هلند یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته جهان است، در نتیجه از لحاظ تعداد پرواز، فرودگاه و شرکت های هواپیمایی نیز پیشتاز است. بزرگترین و مجهزترین فرودگاه کشور هلند، فرودگاه اسخیپهول آمستردام است. این فرودگاه بعنوان بزرگترین فرودگاه اروپا شناخته می شود و همچنین نام آن در میان 3 فرودگاه برتر جهان نیز به چشم می خورد.

تقریبا تمامی شهرهای هلند دارای فرودگاه اختصاصی هستند و امکان سفر هوایی از هر شهر این کشور به تمام نقاط هلند وجود دارد. دیگر فرودگاه های هلند از لحاظ حجم انتقال مسافر و تعداد پروازها از فرودگاه اسخیپهول آمستردام کوچک تر هستند. از میان فرودگاه های کوچک تر هلند می توان به فرودگاه روتردام دی هیگ، فرودگاه خرونینگن ایلده، فرودگاه آیندهوون و فرودگاه ماستریخت آخن اشاره کرد.

تور هلند

فرودگاه بین المللی اسخیپهول آمستردام

فرودگاه اسخیپهول آمستردام در ناحیه جنوب غربی این شهر واقع شده است و قدمتی بیش از 100 سال دارد. این فرودگاه یکی از شناخته شده ترین فرودگاه ها در اروپا و جهان است و به عنوان یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه های جهان نیز از آن نام می برند.

فرودگاه بین المللی اسخیپهول آمستردام در فاصله پانزده الی بیست دقیقه ای از مرکز شهر قرار گرفته است. این فرودگاه با اتوبوس، تاکسی و مترو به راحتی قابل دسترس است، اما پیشنهاد می شود که از اتوبوس و مترو استفاده شود چرا که مقرون به صرفه تر است. لازم به ذکر است فاصله هوایی پایتخت کشور هلند، آمستردام تا تهران چیزی حدود 4071 کیلومتر است و برای شرکت در تور هلند از ایران باید این مسافت را طی کنید.

تور هلند

جاذبه های گردشگری کشور هلند

کشور هلند یکی از زیباترین کشورهای جهان است و سرشار از زیبایی های طبیعی و جاذبه های گردشگری می باشد. بنا به گفته گردشگرانی که در تور هلند شرکت کرده اند، آبراه ها و دریاچه های این کشور علت اصلی زیبایی خاص آن است. در ادامه با 2 منطقه گردشگری و مهم کشور هلند آشنا خواهید شد.

منطقه جوردان و اوترخت از مناطق گردشگری هلند بشمار می روند، این دو منطقه حجم زیادی از گردشگران را به خود اختصاص داده اند و اکثرا در تور هلند از آنها بازدید می شود. جوردان منطقه ای قدیمی و توسعه یافته می باشد که دارای خیابان هایی با تعداد قابل توجهی فروشگاه و نمایشگاه است. اوترخت نیز یک شهر قدیمی است که هنوز بافت های قدیمی و ساختمان های قرون وسطایی در آن به چشم می خورد.

تور هلند

مکان های تفریحی کشور هلند

هلند کشوری مملو از مکان های تفریحی و گردشگری است و متر به متر آن برای گردشگران لذت بخش است. از مکان های تفریحی هلند که در تور هلند از آنها بازدید می شود، می توان به پارک ملی هوخه ویلوه، باغ های کوکنهف، کیدردیک، پارک ملی به یس بوسخ، دریاچه ایسومیر، شهر دلفت، شهر لایدن، جزایر فریزیان، میدان رامبراند، میدان دام، پل لاغر، ایستگاه مرکزی، کاخ سلطنتی، موزه دریایی و … اشاره کرد.

تور هلند

بهترین مراکز خرید کشور هلند

ماگنا پلازا، کالورتورن و گلدرلندپلین سه تا از برترین مراکز خرید کشور هلند محسوب می شوند که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد تا هنگام حضور در تور هلند از آنها بازدید کنید. ماگنا پلازا مهم ترین مرکز خرید پایتخت کشور هلند است که از معماری نئوگوتیک بهره مند است. این مرکز خرید در 4 طبقه ساخته شده است که در زمینه مد، لباس و لوازم آرایشی فعالیت دارد.

دومین مرکز خرید مهم کشور هلند، کالورتورن نام دارد که در نزدیکی برج مانت واقع شده است. این مرکز خرید نیز مانند ماگنا پلازا از 4 طبقه تشکیل شده است. در این مرکز خرید می توانید هنگام صرف غذا تمام آمستردام را زیرپای خود ببینید.

گلدرلندپلین سومین مرکز خرید مهم پایتخت کشور هلند است که از چیزی حدود 100 مغازه تشکیل شده است. این مرکزخرید پاساژی شامل بوتیک و غذاخوری می باشد که در منطقه جنوب آمستردام واقع شده است. این مرکز خرید شامل مکانی برای بازی و سرگرمی کودکان و همچنین پیست اسکی نیز می باشد که گزینه مناسبی برای بازدید در تور هلند است.

تور هلند

بهترین بازارهای کشور هلند

قصد داریم که به عنوان بهترین بازارهای هلند، دو بازار متفاوت با موضوع گل و غذا را به شما معرفی کنیم تا هنگام حضور در تور هلند از آنها بازدید نمایید. اولین بازار شناور نام دارد که در کانال های آمستردام قرار دارد. بازار شناور سالانه هزاران گردشگر را از سرتاسر جهان به خود جذب می کند، این بازار مختص فروش گل می باشد.

بازار بعدی در شهر رتردام کشور هلند قرار دارد که به شدت پیشنهاد می شود هنگام حضور در تور هلند از آن بازدید کنید، در این بازار انواع مواد غذایی به چشم می خورد. این بازار سازه ای تونل مانند با پوشش شیشه ای است که در آن انواع مواد غذایی و سبزیجات تازه یافت می شود. این بازار کاربری تجاری و مسکونی دارد و به عنوان یکی از بهترین معماری های هلند شناخته می شود.

تور هلند

توضیحاتی درباره تور هلند

کشور هلند یکی از کشورهای برتر جهان از لحاظ گردشگری می باشد و سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان می باشد. هلند یکی از کشورهای اروپایی عضو شنگن می باشد و برای سفر به این کشور و حضور در تور هلند به دریافت ویزای شنگن نیاز است. شرکت در تور هلند نسبت به سفر شخصی به این کشور خاطره انگیزتر است چرا که به همراه گروهی از افراد هم زبان می توانید در این شهر قدم بزنید.

برای رزرو تور هلند در تمامی طول سال کافیست در میان تورهای این کشور تور مدنظر خود را انتخاب نموده، شرکت ما تمامی کارهای سفر شما را از جمله تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل، دریافت ویزا و …  را انجام خواهد داد.