کعرفی مکانهای جذاب

۵۹ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

کشورهای همسایه یونان


کشورهای همسایه یونان

یونان یک کشور در جنوب شرقی اروپا در بخش جنوبی شبه جزیره بالکان است که در جنوب دریای مدیترانه و غرب دریای اونی قرار دارد. کشور یونان چشم انداز بسیار کوهستانی را ارائه می دهد. پس از آن شبه جزیره پلاتونس وجود دارد . درکشور یونان، جزایر زیادی وجود دارد.

بزرگترین جزایر منطقه عبارتند از: کرت، ایوبوآ، لسوبس، رودس، چیوس، سفلیونیا، کورفو، لمسوس، ساموس و ناکسوس. جزایر پرجمعیت ترین نیز عبارتند از: کرت، ایوبوآ، رودس، کورفو، لسوبس، چیوس، کفاالنیا و زاکینث است. یونان منطقه ای است که 132،000 کیلومتر مربع را تشکیل می دهد که کمی بزرگتر از نصف اندازه انگلیس یا کمی کوچکتر از ایالت آلاباما است. یونان با آلبانی، بلغارستان، ترکیه، جمهوری مقدونیه هم مرز است و مرزهای دریایی با قبرس، مصر، ایتالیا و لیبی دارد.

کشورهای همسایه یونان
کشورهای همسایه یونان

آلبانی
آلبانی یکی از کوچکترین کشورهای اروپا است. این کشور به دریای آدریاتیک از غرب، صربستان و مونته نگرو ازشمال و شمال شرقی، مقدونیه از شرق و یونان از جنوب و جنوب شرقی محدود شده است.

کشورهای همسایه یونان
کشورهای همسایه یونان

بلغارستان

بلغارستان واقع در شبه جزیره بالکان در جنوب شرقی اروپا است. این کشور به رومانی از شمال ، صربستان از غرب، ترکیه از جنوب شرقی، یونان از جنوب و دریای سیاه از شرق محدود شده است.

یونان

یونان در نپال جنوبی شبه جزیره بالکان در جنوب شرقی اروپا واقع شده است و این سرزمین همچنین شامل صد جزیره در دریاهای اونی و دریای اژه است. این منطقه توسط آلبانی، مقدونیه و بلغارستان از شمال، ترکیه و دریای اژه از شرق، دریای مدیترانه ازجنوب و دریای اونی از غرب محدود شده است.

کشورهای همسایه یونان
کشورهای همسایه یونان

مقدونیه
جمهوری فدرال مقدونیه ، جمهوری یوگسلاوی سوسیالیست سابق است. این کشور با بلغارستان از شرق، یونان از جنوب، آلبانی از غرب و صربستان و مونته نگرو از شمال احاطه شده است.

کشورهای همسایه یونان

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

موزه آنتالیا


موزه آنتالیا

موزه انتالیا یکی از بهترین دیدنی های ترکیه در شهر آنتالیا ، موزه آنتالیا می باشد که تاریخ و پیشینه بسیار طولانی دارد. ایم موزه علاوه بر جنبه های فرهنگی که دارد ، دارای تاریخچه بسیار جالب و شنیدنی نیز می باشد.

موزه آنتالیا

موزه آنتالیا بزرگترین موزه ی استانبول می باشد و فضای استفاده شده در این موزه بسیار بزرگ است. این موزه 14 سالن دارد که در آنها آثار فرهنگی تاریخی نمایش داده می شوند. همچنین این موزه دارای یک گالری می باشد که در فضای باز وجود دارد.درسالن تاریخ طبیعی این موزه بخش هایی وجود دارد که در آنها انواع جاندارانی که در این شهر وجود داشته اند و فسیل هایی که در تحقیقات باستان شناسان پیدا شده اند در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

موزه آنتالیا

در سالن آثار ماقبل از تاریخ می توان آثاری که از دوران عصر حجر و عصر رومیان به جا مانده را دید. که شامل آثاری می باشد که در کاوش های های باستان شناسی به دست آمده اند نظیر وسایل آشپزخانه یا فسیل های دارای قدمت بسیار .

موزه آنتالیا
تعدادی دیگر از سالن های موجود در این موزه عبارتند از: سالن اشیاء کوچک که مجموعه ای از آثار شیشه ای که به دوره های متفاوت مربوط می باشد در این سالن نگهداری می شوند. در سالن مجمسه های سلطنتی ،مجسمه امپراطوران مختلفی نگهداری می شود، همچنین مجسمه ی امپراطور پلانیکا مگنا را می توان دید که درست در وسط این سالن گذاشته شده است. همچنین سالن هایی وجود دارند که در آنها سکه های دیده می شوند که به دوران مختلف تاریخی تعلق دارد، کاشی ها و موزاییک های بسیار زیبا و تابوت های بسیار قدیمی نیز در این موزه نگهداری می شوند.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

باغ وحش دوزیت بانکوک


باغ وحش دوزیت بانکوک

یکی از جاذبه های زیبای کشور تایلند ، باغ وحش دوزیت بانکوک است که در شهر بانکوک واقع شده است.باغ وحش دوزیت بانکوک از کامل ترین باغ وحش های بانکوک است که انواع حیوانات  در ان نگهداری می شوند و دارای فضای بسیار زیبا و مناسبی می باشد.

این مکان زیبا در مرکز شهر بانکوک ساخته شده است که به عنوان یک مرکز تحقیقاتی نیز از ان استفاده می شود. در این باغ وحش زیبا بیش از 1600 حیوان که در مناطق گرمسیر بودند، نگهداری و حمایت می شود.

در این مجموعه ی زیبا حیواناتی نظیر شیرها و ببر بنگال و غزال نیز وجود دارد . همچنین حیواناتی چون گوریل ها و شامپانزه ها ، کروکودیل ها، هیپوپوتاموس ها، و همچنین حیوانات کمیاب مناطق سردسیری در تایلند نظیر پنگوئن ها، و همچنین شترها و کانگورو ها در این باغ وحش زندگی می کنند. در بخشی دیگر از باغ وحش ، شترمرغ ها،  زرافه ها ، گورخرها و فیل ها نگهداری می شوند .

در باغ وحش دوزیت بانکوک قسمت مخصوصی ساخته شده است که در این بخش بچه ها میتوانند اسب سواری کنند و بعضی از حیوانات اهلی را از نزدیک ببینند. برای حدود 60 سال این باغ وحش تنها باغ وحش موجود در کشور تایلند بوده است .

در اطراف باغ وحش دوزیت بانکوک مکان های زیبای گردشی و تفریحی زیبایی ساخته شده است. دریاچه ها به شکل های مختلفی در نزدیکی این باغ وحش دیده می شود که گردشگران می توانند در آن قایق سواری کنند و از محیط زیبای آنجا لذت ببرند.

باغ وحش دوزیت بانکوک | دیدنی های بانکوک | مراکز دیدنی بانکوک | باغ وحش دوزیت

یکی از مناطق جالب موجود در باغ وحش دوزیت بانکوک ، یک پناهگاه زیرزمینی است که هیپوپوتاموس ها در آنجا نگهداری می شوند. این قسمت برای افراد علاقه مند به تاریخ جنگ جهانی دوم بسار شگفت انگیز است.

باغ وحش دوزیت بانکوک | دیدنی های بانکوک | مراکز دیدنی بانکوک | باغ وحش دوزیت

در باغ وحش دوزیت بانکوک چهار ایستگاه تراموا قرار داده شده است.گردشگران درصورت تمایل می توانند با استفاده از تراموا از باغ وحش دیدن کنند. هریک از این ایستگاه ها بلیط هایی دارد که رنگ آنها با رنگ بلیط ایستگاه های دیگر متفاوت می باشد.

در این باغ وحش زیبا زمین بازی ویژه ای برای کودکان درنظر گرفته شده است که بسیار زیبا وشادی بخش است که کودکان می توانند آزادانه درون آن محوطه بازی کنند. همچنین در باغ وحش وسایل سواری متنوعی برای کودکان گذاشته شده است. گردشگران می توانند در این باغ  قایق سواری کنند. چرا که قایق هایی برای کرایه و گردش بر روی دریاچه موجود در باغ وحش در اختیار علاقه مندان گذاشته شده است.

باغ وحش دوزیت بانکوک | دیدنی های بانکوک | مراکز دیدنی بانکوک | باغ وحش دوزیت

این دریاچه بسیار آرامش بخش است و حین قایق سواری می توان نمایی از ساختمان مجلس را دید. در باغ وحش دوزیت بانکوک برای سرگرم کردن بچه ها وسایل نقاشی گذاشته شده است که به نوبه ی خود برای بچه ها یک نوع تفریح به حساب می آید.

وجود فضاهای سبزو دلنشین برای گردش و تفریح در این باغ، امکان استراحت افراد و صرف غذا را فراهم  کرده است. همچنین رستوران های فست فود مختلفی که به هر ذائقه ای جوابگو هستند نیز در این باغ دیده می شود.

باغ وحش دوزیت بانکوک | دیدنی های بانکوک | مراکز دیدنی بانکوک | باغ وحش دوزیت

شب هنگام نیز می توان به باغ وحش رفت و زندگی شبانه موجوداتی نظیر خفاش ها و جوجه تیغی ها را نیز تماشا کرد. محیط زندگی هر نوع از حیوانات در باغ وحش دوزیت بانکوک با توجه به شرایط طبیعی محل زندگی شان در جنگل، شبیه سازی و تکامل یافته است.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

معبد وات ساکت بانکوک

معبد وات ساکت بانکوک

یکی از جاربه های شهر بانکوک معبد استثنایی و بسیار زیبایی است که بر روی یک تپه ساخته شده است و معبد وات ساکت بانکوک نام دارد. برای بازدید از این معبد باید 300 پله را پشت سر گذاشت. در مرکز این معبد یک بت که از هند آورده شده است ، قرار داده شده است. پله ها و مسیر بالا رفتن هموار است و پیمودن این مسیر، بدون نادیده گرفتن گرمای فصل تابستان مشکل به نطر نمی رسد.

معبد وات ساکت بانکوک | دیدنی های بانکوک | معبد وات ساکت | مراکز دیدنی بانکوک

معبد وات ساکت بانکوک زیبا در گذر زمان سختی های زیادی را به خود دیده است. این معبد به دست پادشاه رامای سوم بنا شده است ولی اولین بار وقتی این معبد ساخته می شد به دلیل اینکه زمین زیر این بنا نرم بود ، کل بنا ریزش کرد. و معبدی که در حا حاضر به جا مانده است ، در زمان پادشاه راما چهارم و پنجم بنا شده است. از این معبد می توان کوه طلایی را کامل مشاهده کرد.

معبد وات ساکت بانکوک | دیدنی های بانکوک | معبد وات ساکت | مراکز دیدنی بانکوک

همه ساله در معبد وات ساکت بانکوک ، در ماه نوامبر مراسمی برای پرستش بودا اجرا می شود که همین مراسم به این معبد ارزش بسیاری داده است. در روز مراسم، بر روی گنبد طلایی این معبد ، پارچه ی قرمزی انداخته می شود و شمع های بی شماری در این معبد در این روز روشن می کنند.

معبد وات ساکت بانکوک | دیدنی های بانکوک | معبد وات ساکت | مراکز دیدنی بانکوک

هر سال در این روز مقدس جمعیت کثیری به معبد وات ساکت بانکوک حضور پیدا میکنند تا از نزدیک شاهد عظمت این معبد زیبا باشند ومراسم پرستش بودا را ببینند. برای بومی های کشور تایلند ، معابد به دلایل  خاص و عجیب دارای ارزش بسیاری هستند. بازدید از این معبد زیبا در پایتخت سرزمین لبخند ها برای هرکسی شادی آور می باشد.


۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

یکی دیگر از دیدنی های بانکوک پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک می باشد که تا مرکز شهر بانکوک 15 کیلومتر فاصله دارد. در این پارک زیبا دیدنی های بسیاری از جمله یک باغ گیاه شناسی ، یک دریاچه بزرگ و بسیار زیبا و همچنین جنگلی وجود دارد که در تهیه ان از پوشش گیاهی انواع کشورها و همچنین طبیعت آنها الهام گرفته شده است.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک یک ساختمان بسیار قدیمی دیده می شود که امروزه از این ساختمان برای نشان دادن گالری زندگی پادشاه استفاده می شود. در این بنا ، ازاطلاعاتی که به خاندان سلطنتی مربوط می شود از عکس گرفته تا نقاشی های آن زمان نگهداری می شود.در این گالری خیلی کم از زبان انگلیسی در تحریر توضیحات لازم استفاده شده است. این گالری نظر هر کسی را به خود جلب می کند.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک ، گیاهانی کاشته و نگهداری می شود که ریشه و اصل آنها به کشور های دیگر از جمله بریتانیا و ژاپن و … بر میگردد. در باغ چینی قسمت هایی وجود دارد که در آنها آلاچیق هایی ساخته شده که به سبک چینی هستند.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در باغ آمریکایی کاکتوس های متنوع و فراوانی دیده می شود . همچنین زمین این این باغ شنی می باشد که گویای صحراهای گرم آمریکا از جمله نوادا می باشد. چشمه‌های پرآب و خروشان و پرچین‌های زیبا نمایانگر باغ ایتالیایی هستند. در باغ فرانسوی ردیف‌هایی از درختان کاشته شده که با مجسمه‌هایی زینت داده شده اند.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک همچنین اطلاعات متنوعی درباره ی گیاهان تایلندی در اختیار بازدیدکنندگان گذاشته اند. و همچنین درختان وگل‌های جذابی از جمله گل ارکیده و انواع گیاهان خانگی و گلخانه‌ای برای معرفی و فروش در این باغ وجود دارد.


۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

دیدنی های بلغارستان


دیدنی های بلغارستان

موزه باستان شناسی
نمایشگاه های این موزه بزرگ که بهترین نوع آن در کشور بلغارستان است، شامل جواهرات 6000 ساله، گردنبند و گوشواره می باشد که گفته می شود قدیمی ترین طلا در جهان است. شما همچنین می توانید ابزار جراحی رومی را پیدا کنید، مجسمده های سلطنتی هلنیستی و ملزومات لمس کردن از جمله لیست پلاک سنگ مرمر، در یونانی، نام های فارغ التحصیلان مدرسه شهر در 221 م به وقت تهران. همه نمایشگاه ها به زبان انگلیسی به خوبی نشان داده شده اند. مجموعه ای از آیکون های بزرگ در طبقه دوم وجود دارد.

دیدنی های بلغارستان
آرامگاه فرازیان سوشتاری
برجسته ترین مکان در این جزیره Thracian که تحت حفاظت یونسکومی باشد، آرامگاه سه قسمتی فرازیان سوشتاری است که از حدود 300 سال قبل از میلاد بجا مانده است. کیفیت بالا ساخت و ساز، آثار هنری زیبا ، و هدایای ارزنده ای عالی، به پیشرفته شدن تمدن این آرامگاه کمک کرده است. بازدیدکنندگان آزادانه در سراسر هتل پیاده روی کرده و از قرن شانزدهم از حرمهای مسلمانان بازدید می کنند. این جزیره در 8 کیلومتری از شهر Isperih قرار دارد ودر روستای سوشتاری واقع شده است.

دیدنی های بلغارستان
Tsarevets Fortress
این قلعه یکی از برترین دیدنی های بلغارستان است. محل سابق تزارهای قرون وسطی، دارای بقایای بیش از 400 خانه، 18 کلیسا، کاخ سلطنتی، سنگ اعدام و … است.
صومعه Bachkovo
حدود 30 کیلومتری جنوب پلوودیو، صومعه Bachkovo ، در سال 1083 تأسیس شده است. بیشتر مجسمه های این کلیسا از قرن هفدهم به بعد، بجا مانده است.. کلیسا با نقاشی هایی در دهه 1850 توسط هنرمند مشهور زهاری زوگور تزئین شده و دارای آیکون بسیار گرانقیمتی از مریم مقدس می باشد. نقاشی های زیبا تری در آشپزخانه سابق این کلیسا دیده می شود.

دیدنی های بلغارستان
موزه آزاد هوایی Ethan Ethnographic
به طور رسمی یک موزه هوایی آزاد است ، نزدیک به 50 مغازه و کارگاه ها در امتداد خطوط این مجموعه تاریخی کشور بلغارستان قرار گرفته اند که بین درختان در کنار رودخانه یانترا قرار گرفته اند . این موزه مانند یک مجموعه تلویزیونی است که بازیگران از لباس و صنایع دستی سنتی استفاده کرده اند. این موزه در جاده گابروو-شیکاک واقع شده است.

دیدنی های بلغارستان
صومعه خشکانوف

Dyranovo  در  اوایل قرن 13، زمانی که آثار سنت مایکل از بتاک منتقل شد، این مجموعه توسط عثمانی ها غارت شد. در اواخر قرن بیستم در محل فعلی آن، در حدود 6 کیلومتر از روستای Dryanovo، تحت پوشش بلوف های سنگ آهک، گورستان دره واقع شده است. این کلیسای دارای یک لوستر طلایی و قرمز بزرگ است.
کاخ تابستانی ملکه ماری و باغ گیاه شناسی
در پایانه غربی دریای مدیترانه، این قصر در سال 1926 توسط پادشاه فردیناند رومانی برای همسر انگلیسی خود، ملکه ماری، زمانی که بالچیک بخشی از رومانی بود، ساخته شد. این یک ویلای نسبتا مدرن است، هرچند معماری – ترکیبی از سبک های محلی، گوتیک و اسلامی با مناره – منحصر به فرد است. پشت کاخ باغ گیاه شناسی گسترده است. این مجتمع همچنین شامل یک آسیاب آبی، کارخانه شراب سازی و کلبه کوچک Sveta Bogoroditsa است.

دیدنی های بلغارستان
بنیانگذاران بنای یادبود دولت بلغارستان
این بنای تاریخی یکی از دیدنی های بلغارستان است که در زمان شوروی در سال 1981 افتتاح شد تا 1300 سالگرد اولین امپراطوری بلغاری را یادآوری کند. مجسمه های عجیب و غریب موجود در این بنا، آینده نویسی حاکمان قرون وسطی کشور بلغارستان را نشان می دهد و این مجموعه شامل بزرگترین تریتیچ موزاییک در بالکان است.

دیدنی های بلغارستان

کلیسای آلکساندر نوسکی
یکی از نمادهای نه تنها از صوفیه بلکه از کشور بلغارستان، این کلیسای عظیم است، که بین سالهای 1882 و 1912 در یادداشتی از 200000 سرباز روسی که به خاطر استقلال کشور بلغارستان در جنگ روسیه و ترکیه (78-1187) فوت کردند، ساخته شد. . این نام به افتخار شاهزاده روسی قرن سیزدهم است.
موزه باستان شناسی
موزه باستان شناسی مجموعه های قابل توجهی از آثار باستانی محلی و رومی و اسلاوی را که در دو طبقه قرار گرفته اند را دربردارد که به زبان انگلیسی به خوبی نشان داده شده اند. نکات برجسته شامل یک ارابه بازسازی شده در مقیاس رم (اتصالات اصلی در یک مورد شیشه ای) در طبقه همکف و یک مجموعه خیره کننده از سکه های طلایی و نقره ای است که به زمان الکساندر بزرگ باز می گردد.

از دیگر دیدنی های بلغارستان می توان ادم کانین ، صومعه Sokolski، نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنر ، آمفی تئاتر رومی، کلیسای سوئدا صوفیه ، خانه داسکالو ، کلیسای قرمز ، سنگهای Belogradchik ، بنای یادبود Buzludzha ، کلیسای یادبود عیسی مسیح ، مرکز حفاظت پودا را نام برد.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

مردم کشور یونان


مردم کشور یونان

جمعیت (در ماه مارس 2001): 10،939،771 میلیون.
نرخ رشد: 0.21٪.
زبان ها: یونانی 99٪ (رسمی)؛ انگلیسی.
مذاهب: ارتدکس یونانی 98٪، مسلمان 1.3٪، دیگر 7٪.
تحصیلات: سال اجباری – 9. سواد آموزی – 95٪. تمام سطوح آزاد هستند.
سلامتی: مرگ و میر نوزادان – 6/1. امید به زندگی – مرد 76 ساله، زن 81 ساله.
نیروی کار: 4.32 میلیون.

مردم کشور یونان از قرن 17 میلادی تا امروز در یونان اقامت داشتند و در ایالت ها زندگی می کردند که به نام “پلیس” شناخته می شدند. اگرچه مردم کشور یونان زبان و اعتقادات مشابه مذهبی داشتند، اما اغلب با یکدیگر جنگ می کردند.

 درباره یونان

در حال حاضر یونانیها بیشتر در شبه جزیره یونان و قبرس در جنوب شرقی اروپا (منطقه ای هستند که زبان یونانی بیش از 3500 سال به طور مداوم صحبت شده است)ساکن شده اند. اکثریت مردم کشور یونان در شهرها در امتداد ساحل زندگی می کنند و بیش از 50 درصد آن ها در آتن و در اطراف آن زندگی می کنند. اکثریت مردم یونان از میراث یونانی با جمعیت کوچکی از ترک ها، بلغاری ها و دیگر اروپایی ها هستند.

در یونان قابل توجه است که زنان یونان شاخص توده بدنی (BMI) زیر 25 دارند، چیزی که فقط در فرانسه، سوئیس، ایتالیا و پرتغال اتفاق می افتد. در سال 1923 پس از جنگهای ترکی (1922-1919)، مردم زیادی بین یونان و ترکیه انتقال یافتند و یونانیان قومی را تقریبا به مرزهای دولت یونان تبعید کردند، یعنی در مناطقی که گروه های اروپایی یونانی زبان خود را حدود 1500 سال قبل از میلاد و همچنین در قبرس تاسیس کرده بودند. دیگر جمعیت قومی یونانی از جنوب ایتالیا به قفقاز و جوامع دیاسپورا در تعدادی از کشورهای دیگر یافت می شود.

مردم کشور یونان-نژاد یونانی - اداب و رسوم مردم یونان -فرهنگ یونان باستان-نژاد مردم یونان

 در حال حاضر، اکثریت قریب به اتفاق مردم کشور یونان حداقل طرفداران ارتدکس یونانی هستند. سرشماری سال 2001 یونان جمعیتی 10،964،020 نفر را گزارش کرد. مردم یونان به خاطر دوستانه بودن و مهربانی خود به غریبه ها شناخته می شوند، اگرچه امروزه ممکن است کمتر مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود، یونان هنوز یکی از نقاطی است که ممکن است شما به یک خانه محلی دعوت شوید.  بیشتر یونانیان مسیحیان ارتدوکس شرقی هستند که به کلیسای ارتدکس یونان تعلق دارند. گروه های جزئی نیز به دنبال سایر مسیحیان یا ادیان هستند.

مردم کشور یونان-نژاد یونانی - اداب و رسوم مردم یونان -فرهنگ یونان باستان-نژاد مردم یونان

افراد غیر مسیحی ارتدوکس، کاتولیکهای رومی هستند (از جمله کلیسای کاتولیک بیزانس یونانی و برخی از کاتولیک های عهد عتیق)، و بقیه انجیلی ها، آدفنیست های هفتم، متدیست ها و شاهدان یهوه هستند. از زمان امپراتوری عثمانی، اقلیت مسلمان در جامعه نژاد یونانی وجود داشته است، و برای بسیاری از تاریخ خود، یونان یک جامعه مهم برای یهودیان بوده است.

درباره یونان

اداب و رسوم مردم یونان
کشور یونان یک کشور مدیترانه ای است و شهروندانش بسیار دوستانه هستند. در واقع، اداب و رسوم مردم یونان به خاطر پیشرفت های تکنولوژیکی و استفاده گسترده از اینترنت، زندگی، فرهنگ یونان باستان و یا شغل خود را با زندگی واقعی به اشتراک می گذارند. از وب کم ها در یونان اغلب برای نشان دادن مشکلات مالی و اجتماعی کشور، به جهان استفاده می شود.
98٪  از جمعیت 10.6 میلیون یونانی به زبان یونانی صحبت می کنند که زبان رسمی این کشور است. بزرگترین اقلیت زبان مقدونی است که توسط 1.8٪ از مردم صحبت می شود. دیگران شامل آلبانیایی هستند که در مرکز و جنوب، به زبان ترکی صحبت می کنند که توسط جوامع مسلمان در اطراف اژه، و آرمائیان و بلغاری صحبت می شود. هیچ یک از این زبانهای اقلیت دارای وضعیت رسمی نیستند.

مردم یونان

نژاد مردم یونان

صدها سال پیش، اروپاییها به این امر اعتقاد داشتند که بسیاری از یونانیان و رومیها همان نژاد یونانی خود را دارند. edition of the Encyclopedia Brittanica ، که در سال 1911 منتشر شد، اشاره کرد که بقای موهای روشن و چهره روشن در میان طبقات بالا و برخی دیگر از مناطق نشان می دهد که نوع بور نوع بشر که مشخصه شمال غرب اروپا است پیش از دوره های کلاسیک به زمین های کشور یونان نفوذ کرده بود. وی اضافه کرد که یونانیان اولیه یا هلنز نوردیک، یکی از قبایل عادی اروپای بزرگ قرون وسطی شناخته شده که به عنوان کلتو است.

درباره یونان

شصت سال پیش حتی راسل، فیلسوف و سوسیالیست بریتانیا معتقد بودند که نژاد یونانی مردم یونان هلین ها مهاجران شمال بودند که زبان یونانی با آنها به ارمغان آمد. گذشت قرن ها ، شخصیت های نژادی بسیاری از یونانیان را تغییر داد، اما بلوند هنوز زنده ماند، و Xanthos، که به معنی« زرد » در یونانی است، یک نام رایج  برای نام گذاری اشخاص در یونان بود. نژاد مردم یونان یا هلنها یک گروه قومی بومی یونان، قبرس، جنوب آلبانی، ایتالیا، ترکیه، مصر و به میزان کم کشورهای اطراف دریای مدیترانه است. آنها همچنین یک دیاسپور مهم را تشکیل می دهند که نشان دهنده ی این است که جوامع یونانی در سراسر جهان پراکنده شده اند.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

موزه خانه جیم تامپسون

موزه خانه جیم تامپسون

یکی از جاذبه های گردشگری شهر بانکوک ، موزه خانه جیم تامپسون است. این موزه ی بسیار چشم نواز در دهه ی 60 میلادی توسط شخصی به نام جیم تامپسون ساخته و گردآوری شده است. او یک تاجر سرشناس ابریشم بود و ابریشم های ناب خود را به امریکا و اروپا صادر می کرد.

موزه خانه جیم تامپسون |موزه جیم تامپسون | دیدنی های بانکوک | جاذبه های گردشگری بانکوک

تامپسون اوایل با سمت یک افسر نظامی که شهروند ایالات متحده بود به کشور تایلند پا گذاشت و پس از اینکه جنگ جهانی دوم به پایان رسید او زندگی در تایلند را به خاطر آب و هوای جالبش به ایالت متحده ترجیح داد . او علاقه مند به هنر بود و در طی سالهایی که در تایلند زندگی می کرد آثار هنری بسیاری را گردآوری کرد. او فرد هنرمندی بود و تمامی این آثار هنری را با سلیقه و نظم خوبی در کنار هم گیده است و یک موزه ی کوچک را به تنهایی به وجود آورده است.

موزه خانه جیم تامپسون |موزه جیم تامپسون | دیدنی های بانکوک | جاذبه های گردشگری بانکوک

او در این موزه خانه از نورپردازی بسیار خاصی استفاده کرده است که نظر هر کسی به این انوار زیبا جذب می شود. جیم تامپسون آویزهای دیواری بسیاری را از معابد و اماکن مقدس مختلف در تایلند خریداری کرده است، و به دیوارهای موزه خانه خود آویزان کرده است.این آویزها دارای نقش و نگارهایی هستند که بیانگر زندگی بوداها از گذشته تا حال و نحوه رسیدن این بوداها به سلوک می باشد. همچنین درموزه خانه جیم تامپسون خانه کمی جلوتر از آویزهای دیواری موجود در آن طبقه یک مجسمه ی سنگی بودای بزرگ و با ابهت گذاشته شده است.

موزه خانه جیم تامپسون |موزه جیم تامپسون | دیدنی های بانکوک | جاذبه های گردشگری بانکوک

بعد از این قسمت آشپزخانه‌ای وجود دارد که کاملا به سبک تایلندی طراحی و چیده شده است و تمام ظروف موجود دراین آشپزخانه، از جنس کاسه های سفالی چینی است که زیبایی چشم نوازی در این آشپزخانه ایجاد کرده است . بعد از اشپزخانه اتاق پذیرایی موزه خانه جیم تامپسون قرار گرفته، که در این اتاق یک میز ناهارخوری بزرگ از چوب ساج گذاشته شده و بر روی آن ظروفی  چیده شده که بسیار باشکوه و با اقتدار هستند.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

وارنا بلغارستان


وارنا بلغارستان

شهر وارنا یک جواهر در ساحل دریای سیاه بلغارستان است و سومین شهر بلغارستان و پایتخت دریایی این کشور است. شهر وارنا جالب ترین شهر است و جهانگردان بسیاری در ساحل دریای سیاه می آیند. این شهر با تاریخی که هنوز کاملا مدرن است ترکیبی از بندر، پایگاه دریایی و رفت و آمد مکرر ساحلی، دارد که این مکان را برای چند روز دور شدن از خانه جذاب کرده است .در مرکز شهر بزرگترین مجتمع حمام رومی بلغارستان و بهترین موزه باستان شناسی آن، و همچنین یک صحنه فرهنگی و رستوران پر جنب و جوش وجود دارد. شهر همچنین یک پایگاه ایده آل برای سفرهای روزانه به ساحل است.

وارنا بلغارستان -مراکز خرید وارنا-دریاچه وارنا -دیدنی های وارنا -دیدنی های بلغارستان

بزرگترین حمام رومی در امپراطوری، در قلب بخش فرهنگی شهر یافت می شود، در حالی که موزه باستان شناسی قدیمی ترین گنجینه های طلای جهان را شامل می شود، که جواهر وطلا دارای ساختاری  پیچیده است که از سال 1972 میلادی تا 5000 سال قبل از میلاد کشف شد ه اند.

در مرکز این شهر ساختمان های درخشانی وجود دارد که در اواخر قرن بیستم، در حالت های گوناگونی از زرق و برق خیره کننده، با ساختارهای ویژه ای ،ساخته شده اند.

وارنا بلغارستان -مراکز خرید وارنا-دریاچه وارنا -دیدنی های وارنا -دیدنی های بلغارستان

وارنا یک شهر تفریحی ساحلی در دریای سیاه بلغارستان، در کنار ساحل طلایی، سنت کنستانتین و آلبنا استاستفاده از واژه طلا برای وارنا ، بخاطر طلا و نقره  6 هزار ساله ای است که کشف شده ودر یک ناحیه نجومی در داخل موزه باستان شناسی، همراه با آثار باستانی یونانی، رومی و عثمانی نمایش داده می شود.

وارنا بلغارستان -مراکز خرید وارنا-دریاچه وارنا -دیدنی های وارنا -دیدنی های بلغارستان

شهر وارنا واقع در 470 کیلومتری شرق صوفیه دارای جمعیت 314 539 است و در خلیج وارنا واقع شده است.. وارنا بزرگترین شهر در ساحل دریای سیاه بلغارستان است. شهر مانند آمفی تئاتر و یک منحنی در خلیج وارنا است. این است که توسط بسیاری از باغ ها، تاکستان ها و گیاهان برگزیده احاطه شده است. تقریبا کل قلمرو با خانه های خصوصی و مزارع کوچک اشغال شده است. این شهر یک مرکز اداری منطقه ای است. شهر وارنا دارای قدمت بسیار طولانی می باشد.
در قرن ششم قبل از میلاد یک پلیس یونانی که توسط مستعمره نشینان و مهاجران در این کشور ساکن شده بود تحت نام Odessos ظاهر شد. شهر تبدیل به یک کلنی ماهیگیری و کشاورزی شد و بعدها در قرن 5 قبل از میلاد تبدیل به یک مرکز واقعی تجارت شد.

وارنا بلغارستان -مراکز خرید وارنا-دریاچه وارنا -دیدنی های وارنا -دیدنی های بلغارستان

کلیسای مادر مقدس به عنوان نشانه ای از پایتخت ساحلی بلغارستان در نظر گرفته شده است. این مکان در مرکز شهر در سراسر کوچه تئاتر کشیده شده است. استاد بازسازی در شیوه معماری پترزبورگ کلیسا را ​​در سال 1866 ساخته است.

باغ پارک دریایی یکی دیگر ازدیدنی های وارنا است. این مکان ساخته ی قرن نوزدهم است که در نهایت در سال 1908 تکمیل شد. در آن زمان ایده برای قرار دادن بیست چهره برجسته در برخی از قسمت های این باغ پذیرفته شد. امروزه یک آمفی تئاتر، سایت نجومی، با یک رصدخانه، سیاره ای و یک برج و زمین هایی بازی برای کودکان، و یک کانال کوچک که افراد می توانند در آن قایقرانی کنند وهمچنین یک استخر برای چرخ های آب و باغ وحش در این پارک وجود دارد.

وارنا بلغارستان -مراکز خرید وارنا-دریاچه وارنا -دیدنی های وارنا -دیدنی های بلغارستان
تئاتر درهوای آزاد یک مکان است که در آن فعالیت های مختلفی صورت می گیرد.که  شامل اجرای موسیقی، رقابت بین المللی باله است. حمام های مرکزی دریا و ساحل در زیر پارک باغ دریا واقع شده اند. آنها در آغاز قرن بیستم ساخته شده و با کلینیک آب و گل و گیاه ، چند رستوران و باشگاه های دیسکو مجهز شده اند. بنای روسیه در پارک Primorski است. این بنا به افتخار سربازان روسی که در جنگ و آزادی در وارنا جان سپردند، ساخته شد.

وارنا بلغارستان -مراکز خرید وارنا-دریاچه وارنا -دیدنی های وارنا -دیدنی های بلغارستان

مجتمع جشنواره در مقابل درب ورودی پارک باغ دریا است. این یک ساختمان مدرن از آلومینیوم، سنگ و شیشه است. بسیاری از نمایشگاه ها و جشنواره ها در اینجا برگزار می شود و همچنین نمایش های باله و تئاتر. کاخ ورزش در بزرگراه بین سنت کنستانتین و آلبنا واقع شده است. مسابقات در بیش از 30 بازی ورزشی برگزار می شود؛ در این میان نمایشگاه ها نیزبرگزار می شود و کنسرت و برنامه ها نیز اجرا می شوند.

دلفیناریوم (نمایشگاه) یکی از جاذبه های مورد علاقه برای کودکان و مهمانان شهر وارنا است. اجرای منظم دلفین ها هوشمندانه است. تغذیه دلفین ها و گرفتن عکس مجاز است.

وارنا بلغارستان -مراکز خرید وارنا-دریاچه وارنا -دیدنی های وارنا -دیدنی های بلغارستان
موزه ملی احیای در یک ساختمان از سال 1861 قرار دارد که به عنوان یک بنای فرهنگی اعلام شد. شهروندان و محققان میهنی، نمایشگاه موزه در سال 1959 را سازماندهی کرده و بارها غنی شده و گسترش یافته است. ترتیب اصلی کلیسای سنت میشائیل می تواند در طبقه ی پایین دیده شود. یک نمایشگاه برای بیان روشن بینی مذهبی و استقلال ملی و جنگ های حماسی در دوران جنگ آزاد سازی روسیه و ترکیه را ساخته شده است.

موزه پزشکی تنها در شبه جزیره بالکان وجود دارد. گیاهان دارویی در این موزه نمایش داده شده اند، و همچنین ابزارهای جراحی و سایر ابزار های پزشکی و لباس های مورد استفاده در زمان های قدیم تا کنون. این موزه در سال 1869 به عنوان یک بیمارستان خصوصی با یک موزه کوچک تاسیس شد.

وارنا بلغارستان -مراکز خرید وارنا-دریاچه وارنا -دیدنی های وارنا -دیدنی های بلغارستان

موزه هنر و تاریخ وارنا مجموعه ای فوق العاده غنی دارد، یکی از نمایشگاه های آن، گنجینه طلا وارنا است که از 6000 سال پیش قدمت دارد و قدیمی ترین طلا پردازش شده در جهان را داراست. در قبرستان قدیم مقبره متعلق به دوران Halcolith یافت شد. در یکی از آنها بیش از 3000 مقاله طلایی (ویژگی های دولتی، جواهرات، تزئینات، و غیره) یافت شد که جمعا 6 کیلوگرم وزن داشتند.

سریع ترین راه برای رسیدن به وارنا توسط هواپیما است، 50 دقیقه از صوفیه به وارنا فاصله است. فرودگاه وارنا در طول سال فعالیت دارد. هواپیما در هر دو جهت 6 یا 7 بار در روز در طول تابستان پرواز می کند. وارنا به تمام خطوط راه آهن اصلی کشور متصل است.

اتوبوس برای همه مقصدی در کشور از جمله صوفیه وجود دارد. اتوبوس ها به آتن و استانبول سفر می کنند و همچنین به برخی از شهرهای اروپای مرکزی و شرقی سفر می کنند. حمل و نقل عمومی وارنا بیش از 60 خط اتوبوس ارائه می دهد که به مقصد های مختلف سفر می کنند. برخی از اتوبوس ها به استراحتگاه های نزدیک (20 کیلومتر از شهر) سفر می کنند. در این شهر نیز اتوبوس های ترمینال وجود دارد.

وارنا بلغارستان -مراکز خرید وارنا-دریاچه وارنا -دیدنی های وارنا -دیدنی های بلغارستان

روستای معروف وینیتسا در 10 کیلومتری شمال شرق وارنا قرار دارد. این یک مکان مورد علاقه است که شهروندان وارنا اغلب به پیکنیک یا پیاده روی میپردازند، همچنین توسط بسیاری از گردشگران بازدید شده است.

Cape Galata بسیار جذاب برای بسیاری از گردشگران است که به دنبال تنهایی در طبیعت هستند. این در بخش دورافتاده گالاتا واقع شده است. چمنزارهای وسیعی در میان چشمه های آب طبیعی وجود دارد و سنگ های مناسب برای ماهیگیری و پرورش ماهینیز دز این مکان دیده می شود.

پل Asparouh مرکز شهر را با مراکز مسکونی Asparouhovo و Galata متصل می کند. طولانی ترین پل در بلغارستان است و کار بر روی آن هنوز ادامه دارد. در انجا باشگاه محلی برای ورزشهای زیادی سازماندهی شده است. در اطراف پل آسپورخ ، می توان از آثار حصار آسپورخ دیده شده است. حاکم بزرگ بلغاری آنها را 13 قرن پیش ساخته بود تا در برابر حملات ناوگان بیزانس مقاومت کند.

در جنوب دریاچه وارنا، می توان از هیل ژاناوار بازدید کرد. یک کلیسا از دوره مسیحی اولیه در اینجا ساخته شده است. از قرن ششم، به منظور مقاومت در برابر حملات قبیله ایوار، وجود دارد.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

مهاجرت به کانادا


مهاجرت به کانادا

 

از مهاجرت به کانادا اکسپرس ورود برای مدیریت برنامه های کاربردی برای اقامت دائم برای این برنامه ها استفاده می کنیم:

    
برنامه کار ماهر فدرال
    
برنامه تجاری ماهر فدرال
    
کلاس تجربه کانادایی

استان ها و سرزمین ها همچنین می توانند نامزدها مهاجرت به کانادا ا از طریق صندوق اکسپرس ورودی را از طریق برنامه نامزدی استان (PNP) برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار محلی استخدام کنند.

دستورالعمل های وزیران قوانین سیستم مدیریت اکسپرس ورودی را تنظیم می کند.

دو مرحله برای اعمال سیستم ورودی اکسپرس وجود دارد:
مرحله 1: مشخصات ورود اکسپرس خود را ایجاد کنید

یک نمایه اکسپرس ورودی یک فرم است مهاجرت به کانادا ا که در آن شما اطلاعاتی را در مورد شما به ما می دهید:

    
مهارت ها
    
تحصیلات
    
توانایی زبانی
    
تجربه کار و
    
جزئیات دیگر

ایجاد نمایه اکسپرس ورودی شما است:

    
رایگان
    
امن است
    
آنلاین

هنگامی که یک نمایه مهاجرت به کانادا اکسپرس ورودی را شروع می کنید، برای تکمیل آن 60 روز دارید.

اطلاعات در نمایه شما به ما کمک خواهد کرد که اگر واجد شرایط برنامه ی مهاجرتی تحت مدیریت اکسپرس هستید.
اگر شما معیارها را برآورده می کنید، ما شما را به مجموعه ای از نامزدها پذیرفته ایم.

توجه: در حال حاضر اختیاری است برای ایجاد یک حساب شغلی با Job Bank.

اگر در استخر اکسپرس هستید، مهاجرت به کانادا ا می توانید جستجوی شغلی خود را با ایجاد یک حساب شغلی با بانک شغل شروع کنید.
هنگامی که به کانادا می آیید، می توانید با استفاده از بانک کار برای یافتن کار ادامه دهید.

یک حساب کاربری شغلی با Job Bank یک ابزار آسان و آنلاین برای کمک به شما در کنار کارفرمایانی است مهاجرت به کانادا که به دنبال کارگران با مهارت های خود هستند.
برای ایجاد یک حساب کاربری:

    
به صفحه ورود به Job Match بروید
    
با کلیک بر روی دکمه "ثبت نام در حال حاضر!"
    
خواندن اعلامیه حفظ حریم خصوصی و کلیک بر روی "من موافقم"
    
دستورالعمل ها را برای ایجاد یک حساب کاربری دنبال کنید

شما همچنین می توانید مهاجرت به کانادا خود را به کارفرمایان در راه های دیگر، مانند استفاده از:

    
استخدام یا
    
تخته شغل

برای پیشنهاد شغلی در Entourage اکسپرس (بنابراین شما می توانید مهاجرت به کانادا برای آن امتیاز کسب کنید)، کارفرمای شما احتمالا به LMIA نیاز دارد.
برخی استثنائات وجود دارد.

دسترسی به استخر به این معنا نیست که ما از شما برای اقامت دائمی دعوت میکنیم.

برای انتخاب شدن از استخر شما باید زمانی که دعوت نامه ارسال می کنید یکی از بالاترین امتیازات را داشته باشید.
اگر از شما دعوت شده است، می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

هنگامی که شما برای اقامت دائم درخواست می دهید، مهاجرت به کانادا همچنین نیاز به شرایط قانونی و قابل قبول تحت قانون مهاجرت کانادا دارید.
مرحله 2: از نامزدهای بالاترین رتبه در استخر دعوت به اقامت دائم درخواست می کنیم

شما با استفاده از مهاجرت به کانادا سیستم مبتنی بر نقاط به نام سیستم رتبه بندی جامع رتبه بندی می شود.

CRS به شما یک نمره از اطلاعات در مشخصات شما، از جمله شما:

    
مهارت ها
    
تحصیلات
    
توانایی زبانی
    
تجربه کاری
    
عوامل دیگر

شما همچنین می توانید برای:

    
مدارک، دیپلم یا گواهی کانادا
    
پیشنهاد شغلی معتبر
    
نامزد شدن از یک استان یا قلمرو

ما دعوت نامه هایی مهاجرت به کانادا را برای اعطای بالاترین امتیاز در استخر می فرستیم.
اگر از شما دعوت میکنید درخواست کنید 90 روز برای ارائه درخواست آنلاین برای اقامت دائم 90 روز دارید.

ما بیشترین برنامه های کاربردی را که شش ماه یا کمتر از همه اسناد حمایتی هستند، پردازش خواهیم کرد.

شما می توانید در استخر تا 12 ماه تا زمانی که معیارهای یکی از برنامه های فدرال را برآورده مهاجرت به کانادا می کنید بمانید.
شما باید مشخصات خود را در هر زمان به عنوان تغییرات مورد شما به روز کنید.

اگر از دعوت شما برای اقامت مهاجرت به کانادا دائمی در مدت 12 ماه از ارسال نمایه اکسپرس ورودی درخواست نکنید، می توانید یک نمایه جدید را ارسال کنید.
اگر هنوز معیارهای شما را برآورده می کنید، شما دوباره به استخر می روید.


توجه: ما در سیستم اکسپرس وارد برخی تغییرات شده ایم:

    
شما هم اکنون می توانید امتیازات اضافی برای حداقل یک خواهر و برادر (برادر یا خواهر) که در کانادا زندگی می کنند و شهروند یا اقامت دائم
    
شما هم اکنون می توانید امتیاز مهاجرت به کانادا بیشتری برای مهارت های قوی زبان فرانسه دریافت کنید
    
اکنون اختیاری است برای ایجاد یک حساب کاربری شغل با بانک شغل

اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات و نحوه تاثیر آنها بر روی اطلاعات بیشتر.

اگر میخواهید به مهاجرت به کاناداماهر به کانادا بروم، اولین گام شما برای تبدیل شدن به یک نامزد در استخر اکسپرس است.

اگر واجد شرایط هستید، ما:

    
شما را در یک استخر با دیگران که واجد مهاجرت به کانادا  شرایط هستند و به شما نمره بدهد
    
شما را با استفاده از چندین عامل رتبه بندی کنید
    
از شما دعوت میکنید تا به عنوان یک اقامت دائم کانادا (اگر شما یکی از کاندیداهای برتر هستید) درخواست کنید

تعیین واجد شرایط بودن شما

برای دیدن اگر معیارها را برای ورود به استخر اکسپرس مهاجرت به کانادا وارد کنید می توانید:

    
از ابزار آنلاین بیا به کانادا استفاده کنید
    
در مورد معیارهای واجد شرایط برای ورود اکسپرس خواندن

مشخصات خود را ارسال کنید

اگر واجد شرایط هستید:

    
حساب آنلاین خود را ایجاد کنید
    
فرم آنلاین ورود به سیستم اکسپرس خود را مهاجرت به کانادا با حساب خود پر کنید و شامل موارد زیر باشد:
        
تجربه کاری
        
نمره آزمون زبان
        
اطلاعات دیگر که ما برای ارزیابی  مهاجرت به کانادا شما درخواست می کنیم
        
ارزیابی مدارک تحصیلی و تحصیلی (اگر شما به آن نیاز دارید)

هیچ هزینه ای برای تکمیل و ارسال نمایه اکسپرس وجود ندارد
استخر اکسپرس

اگر یک نمایه اکسپرس ورودی مهاجرت به کانادا ایجاد کنید و واجد شرایط باشید، به اکسپرس ورودی وارد می شوید

توجه: ما در سیستم اکسپرس وارد برخی تغییرات شده ایم:

    
شما هم اکنون می توانید امتیازات اضافی برای حداقل یک خواهر و برادر (برادر یا خواهر) که در کانادا زندگی می کنند و شهروند یا اقامت دائم
    
شما هم اکنون می توانید امتیاز بیشتری برای مهارت های قوی زبان فرانسه دریافت کنید
    
اکنون اختیاری است برای ایجاد یک حساب کاربری شغل با بانک شغل

اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات و نحوه تاثیر آنها بر روی اطلاعات بیشتر.

یاد بگیرید چگونه ما مهاجران ماهر را بر اساس مهارت و توانایی خود برای کمک به اقتصاد کانادا انتخاب کنیم.
واجد شرایط بودن برنامه

اکسپرس اداره برنامه های کاربردی برای مهاجرت به کاناداسه برنامه مهم اقتصادی مهاجرتی ما را مدیریت می کند:

    
برنامه کار ماهر فدرال
    
برنامه تجاری ماهر فدرال
    
کلاس تجربه کانادایی

اگر شما تحت یکی از این برنامه های مهاجرت فدرال مهاجرت می کنید:

    
ما شما را در یک استخر با دیگران که واجد مهاجرت به کانادا شرایط هستند قرار می دهیم
    
ما شما و دیگران را با استفاده از چندین عامل رتبه بندی می کنیم
    
اگر شما کاندیدای برتر هستید، دعوت نامه برای درخواست یک برنامه خاص دریافت خواهید کرد
    
اگر از شما دعوت میکنید درخواست کنید، می توانید برای اقامت دائم درخواست آنلاین کنید

از ابزار مهاجرت به کانادا برای دیدن اینکه آیا شما مهاجرت به کانادا واجد شرایط برای استخر اکسپرس است استفاده کنید.
برنامه نامزد استان

از طریق ورود اکسپرس، استان ها و قلمرو ها می توانند نامزدها در ایستگاه ورودی اکسپرس تحت برنامه نامزدهای استان خود را پیدا کنند و نامزد کنند.
بانک کار

توجه: در حال حاضر اختیاری است برای ایجاد یک حساب شغلی با Job Bank.

اگر در استخر اکسپرس هستید، می توانید جستجوی شغلی خود را با ایجاد یک حساب شغلی با بانک شغل شروع کنید.
هنگامی که به کانادا می آیید، می توانید با استفاده از بانک کار برای یافتن کار ادامه دهید.

یک حساب کاربری شغلی با Job Bank یک ابزار آسان و آنلاین برای کمک به شما در مهاجرت به کانادا کنار کارفرمایانی است که به دنبال کارگران با مهارت های خود هستند.
برای ایجاد یک حساب کاربری:

    
به صفحه ورود به Job Match بروید
    
روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید
    
خواندن اعلامیه حفظ حریم خصوصی و کلیک بر روی "من موافقم"
    
دستورالعمل ها را برای ایجاد یک حساب کاربری دنبال کنید

ارزیابی تاثیرات بازار کار (LMIA) باید از اکثر پیشنهادات شغلی از کارفرما در کانادا پشتیبانی کند.
یک کارفرمای این پروسه را طی می کند تا قبل از اینکه بتواند کارگران خارجی را استخدام کند نیاز بازار بازار واقعی وجود دارد.

در برخی موارد، کارفرمای شما به LMIA نیاز ندارد تا از مهاجرت به کانادا پیشنهاد شغلی خود پشتیبانی کند.
بیشتر بدانید که کدام نوع شغل به LMIA نیاز ندارد.
زبان

شما باید:

    
حداقل الزامات زبان مورد نیاز برای مقررات واجد شرایط را رعایت کنید
    
نتایج آزمون زبان خود را از یک سازمان تعیین شده ارائه دهید

نتایج آزمون زبان شما باید در روزی که درخواست کامل خود مهاجرت به کانادا را برای اقامت دائم دریافت می کنید، کمتر از دو سال داشته باشد.
تجربه کار ماهر

با توجه به طبقه بندی ملی شغلی کانادا (NOC)، تجربه کار ماهر به این معنی است:

    
شغل مدیریتی (سطح مهارت 0)
    
مشاغل حرفه ای (NOC نوع مهارت A)
    
مشاغل فنی و حرفه های ماهر (نوع مهارت B)

شما باید حداقل 12 ماه تجربه کار ماهر داشته باشید:

    
تمام وقت (یعنی حداقل 30 ساعت کار در هفته)
    
یک مقدار برابر در زمان مهاجرت به کانادا پاره وقت

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب