کعرفی مکانهای جذاب

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

خرید تور ارزان قیمت تایلند

خرید تور ارزان قیمت تایلند

در بین تمامی کشور هایی که برای گردشگری و تفریح انتخاب می شوند، تایلند یکی از بهترین و دیدنی ترین گزینه ها است. سالانه تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و دیگر کشور ها از طریق تور تایلند به این کشور مسافرت کرده و تجربه های بسیار لذت بخشی را به زندگی خود اضافه می کنند. تایلند یکی از کشور های جنوب آسیا است که با آب و هوایی بسیار مناسب و طبیعتی بکر، همواره پذیرای توریست هایی از دیگر کشور ها است. این کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، دارای طبیعتی بسیار زیباست و در کنار جاذبه های تفریحی و تاریخی اش به منطقه ای مهم برای گردشگری تبدیل شده است.

تایلند

تایلند یکی از دیدنی ترین و پر جاذبه ترین کشور های جنوب آسیا است که به کشور لبخند ها نیز معروف می باشد. در تور تایلند، شما به هر نقطه ای از این کشور بروید، با جاذبه ها و دیدنی های بسیار زیادی مواجه خواهید شد. سواحل بسیار دیدنی، جاذبه های گردشگری، جاذبه های تاریخی و بنا های مذهبی، باعث شده اند تمام دیدنی هایی که برای یک تور لازم است در کنار هم جمع شده و کشوری منحصر به فرد را پدید بیاورند. بانکوک، پایتخت کشور تایلند است و پر جمعیت ترین شهر آن نیز به حساب می آید. اکثر مردم تایلند به زبان تایلندی صحبت می کنند و زبان رسمی آن ها تایلندی است. پول رسمی این کشور بات تایلند است و ساعت رسمی آن نیز سه ساعت و نیم با کشور ایران اختلاف زمانی دارد.

تور تیلند

جاذبه های گردشگری تایلند

بدون شک شما نیز تاکنون در برنامه های تلویزیونی، فیلم های سینمایی، مستند ها و… جاذبه های دیدنی و گردشگری تایلند را دیده اید. مکان های دیدنی تایلند به قدری زیاد است که نمی توان تمامی آن ها را بیان کرد. هر نقطه ای از این کشور مناطق گردشگری و دیدنی خاص خودش را دارد. از مهم ترین دیدنی ها و جاذبه هایی که در تور تایلند فرصت بازدید از آن ها را خواهید داشت، می توان به گراند پلاس شهر بانکوک، خلیج فانگ نا در شمال شرقی جزیره ی پوکت، جزایر سیمیلان در شهر پهانگ نگا، بازار های شناور در اطراف شهر بانکوک، جزایر فی فی در شهر کرابی، کوهستان Doi Suthep در چینگ مای، ساحل ریلی در استان کرابی، آیوتایا در شمال شهر بانکوک، معبد وات آرون یا معبد سپیده دم در بانکوک، پارک ملی Khao yai در قسمت شمالی بانکوک و… اشاره کرد.

تور تیلند

آب و هوای تایلند

کشور تایلند در نزدیکی های دریا قرار گرفته است و با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، در اکثر مواقع، گردشگران تور تایلند با آب و هوای معتدل و مطلوبی مواجه می شوند. در حالت کلی تایلند آب و هوای گرم و مرطوبی در طول سال دارد. در شمال کشور تایلند کوهستان های بسیار زیاد و جنگل های انبوهی به چشم می خورد. در قسمت های مرکزی این کشور، مردم به کشت برنج می پردازند و بیشتر نقاط با شالیزار های برنج پوشیده شده است. اواسط ماه بهمن تا اواسط ماه خرداد، فصل گرم و خشک کشور تایلند شمرده می شوند و دمای هوا به 34 درجه ی سانتی گراد نیز می رسد. بارانی ترین فصل کشور تایلند که لازم است در این فصل گردشگران در تور تایلند حتماً لباس مناسب را به همراه داشته باشند، خرداد ماه تا آبان ماه است. در این فصل دمای هوا حدود 29 درجه سانتی گراد است. از اواسط آبان تا اواسط بهمن، سرد ترین فصل تایلند رقم می خورد و دمای هوا به زیر 20 درجه ی سانتی گراد کشیده می شود.

تور تیلند

بهترین زمان سفر به تایلند

انتخاب زمان مناسب برای خرید تور تایلند و سفر به این کشور اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است به خوبی در مورد آن تصمیم گیری شود. ماه های نوامبر تا فوریه، فصل سرمای تایلند به حساب می آیند و به دلیل میزان کم گرما و بارندگی باران بهترین زمان خرید تور تایلند از نظر آب و هوایی به شمار می روند. در این فصل به هنگام روز دما حدود 28 درجه سانتی گراد و به هنگام شب نیز 12 درجه سانتی گراد است و برخلاف دیگر فصل ها رطوبت هوا بسیار کم بوده و باعث اذیت شما نخواهد شد. ماه آوریل گرم ترین ماه کشور تایلند است و جشن آب نیز در این ماه برگزار می شود.

تور تیلند

نکاتی در مورد سفر به تایلند

مردم کشور تایلند بسیار خونگرم هستند و همواره با گردشگران تور تایلند خوش برخورد و مهربان رفتار می کنند. یکی از مشکلاتی که گردشگران معمولاً در تور تایلند با آن مواجه هستند، شلوغی و ازدحام در مکان هایی است که باید صف بایستند. در واقع مردم تایلند علاقه ای به ایستادن در صف ها ندارند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در تور تایلند به آن توجه کنید، حرف نزدن در مورد پادشاه و دولت تایلند است. حرف زدن درباره این دو مورد باعث ایجاد دردسر برای شما خواهد شد. شما برای کاهش در هزینه های رفت و آمد، می توانید از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و ماشین های برقی استفاده نمایید. توصیه می کنیم در تور تایلند، در صورتی که تشنه شدید به هیچ عنوان از آب شهری تایلند مصرف نکنید و برای رفع تشنگی آب معدنی خریداری کنید. متأسفانه به دلیل ازدیاد گردشگران در تور تایلند و دیگر مشکلاتی که وجود دارد، کمی امنیت در تایلند پایین آمده است و بهتر است در هر کجای این کشور مواظب اموال و پول های خود باشید. پد تای، کاری میگو، انبه و برنج و تام یانگ گونگ معروف ترین و خوشمزه ترین غذا های تایلند هستند. فستیوال های ارواح، لانترن، گیاهخواری، موسیقی و هنر و اندرفروت، ضیافت میمون ها لوبوری، راکت و…. برخی از مهم ترین فستیوال هایی هستند که می توانید با تور تایلند در آن ها شرکت کنید.

تور تیلند

موقعیت جغرافیایی تایلند

تایلند در بین کشور های هند و چین واقع شده است و جزو کشور های جنوبی آسیا به شمار می رود. این کشور از شمال به خلیج تایلند و از قسمت شرقی به دریای آندامام منتهی می شود. تایلند از سمت جنوب با مالزی، در شمال غربی با میانمار، در شمال شرقی با لائوس، و در جنوب شرقی نیز با کامبوج دارای مرز مشترک است. تنها راه ارتباطی زمینی که کشور های مالزی و سنگاپور را به هم وصل می کند، کشور تایلند است و علاوه بر این دو کشور، تایلند کشور های دیگر زیادی را به یکدیگر ارتباط می دهد. وسعت کشور تایلند تقریباً پانصد هزار کیلومتر مربع است و جمعیت آن به شصت و پنج میلیون نفر می رسد. مناطق مرکزی این کشور جلگه ای و آبرفتی، مناطق شمالی و غربی آن کوهستانی، مناطق جنوبی آن سنگ و ماسه ای و مناطق جنوبی کشور مناطقی با سواحل دریایی و کوهستانی است.

تور تیلند

پرواز به تایلند

یکی از بهترین راه های سفر به کشور تایلند که معمولاً توسط تور تایلند مورد استقبال می گیرد، سفر با هواپیما است. شما می توانید برای سفر شخصی به دنبال خرید بلیط های سامویی، پوکت و یا بانکوک بگردید و یکی از آن ها را برای پرواز خریداری کنید. پرواز های تایلند هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم وجود دارند که بستگی به شهر مورد نظر شما برای فرود هواپیما دارد. شرکت های ماهان، تای ایرویز، ایران ایر و … به کشور تایلند پرواز های مستقیم ارائه می دهند و شما به راحتی می توانید در تور تایلند از این پرواز ها بهره مند شوید. در ماه های آوریل تا ژوئن معمولاً هزینه های مربوط به پرواز بسیار پایین تر است. در ماه های اوت تا نوامبر قیمت بلیط هواپیما و یا تور تایلند کمی بالا می رود اما بیشترین میزان گرانی تور تایلند و یا بلیط هواپیما، مربوط به ماه ها دسامبر تا مارس و جولای است.

تور تیلند

اطلاعات پروازی به تایلند

تایلند دارای سه فرودگاه بسیار مهم و پر اهمیت است. فرودگاه بین المللی بانکوک، فرودگاه پاتایا و فرودگاه بین المللی پوکت مهم ترین و کاربردی ترین فرودگاه ها برای تور تایلند هستند. پرواز های متنوعی از شهر تهران به تایلند انجام می شوند و پرواز های مستقیم ماهان ایر و شرکت تای ایرویز مهم ترین این پرواز ها هستند. بیشتر پرواز هایی که برای تور تایلند انجام می شوند، از فرودگاه امام خمینی پرواز کرده و در فرودگاه بانکوک فرود می آیند. مدت زمان تقریبی پرواز مستقیم از تهران به بانکوک تایلند حدود 6 ساعت و 15 دقیقه است. شرکت هواپیمایی ماهان ایر 5 روز از هفته را در ساعت 22:10 به پرواز های تایلند اختصاص داده است که در تمام روز های هفته به جز یکشنبه ها و سه شنبه ها انجام می شوند. پرواز های برگشت این شرکت در تمام روز های هفته به جز یکشنبه ها و چهارشنبه ها در ساعت 21:30 انجام می شوند. پرواز های رفت شرکت ایر آسیا روز های دوشنبه و جمعه ساعت 21:50 و پرواز های برگشت آن در همان روز ها ساعت 15:10 انجام می شوند.

تور تیلند

فرودگاه های تایلند

مهم ترین فرودگاه کشور تایلند که پذیرای انواع پرواز های بین المللی و داخلی بوده و محل فرود اغلب پرواز های تور تایلند است، فرودگاه سووارنابومی بانکوک است. این فرودگاه بین المللی یکی از معروف ترین فرودگاه های کشور تایلند بوده و تقریباً 300 کیلومتر با بانکوک فاصله دارد. این فرودگاه بیستمین فرودگاه شلوغ دنیاست. دیگر فرودگاه مهم تایلند که برخی از پرواز های تور تایلند در آن فرود می آیند، فرودگاه بین المللی دن موئنگ است. این فرودگاه یکی از قدیمی ترین فرودگاه های آسیا به شمار می رود. همچنین از دیگر فرودگاه های مهم تایلند می توان به فرودگاه بین المللی چینگ مای، فرودگاه بین المللی هت یای، فرودگاه بین المللی پوکت و فرودگاه بین المللی پاتایا اشاره کرد.

خرید تور تایلند

یکی از مهم ترین مزایایی که تور تایلند دارد، هزینه های مربوط به اقامت، خورد و خوراک و گردشگری است. کشور تایلند نسبت به دیگر کشور ها نیازمند صرف هزینه ی پایین تری است. خرید تور تایلند مزایای بسیار زیادی نسبت به سفر شخصی دارد و به همین دلیل اغلب مسافرت هایی که به تایلند انجام می شوند، از طریق تور تایلند هستند. در تور تایلند رزرو هتل و محل اقامت، رزرو بلیط هواپیما، کار های لازم برای اخذ ویزا و … توسط تور انجام می شوند و به همین دلیل دردسر ها و مشکلات سفر به میزان چشم گیری کاهش می یابد. تور های تایلند بسته به آژانس مسافرتی، نوع پرواز، زمان سفر و … دارای قیمت های متنوعی هستند و توصیه می کنیم قبل از سفر، از طریق وب سایت های معتبر به دنبال مناسب ترین تور تایلند خود باشید.

تور تیلند

مراکز خرید تایلند

یکی از مهم ترین بخش ها ی سفر و به خصوص گردشگری با تور تایلند، خرید کردن است. خوشبختانه در تور تایلند، شما مشکلی برای خرید نخواهید داشت و می توانید از انواع مراکز خرید و بازارچه ها، محصولات ارزان و مناسبی را پیدا کنید. یکی از مراکز خرید مهمی که در تور تایلند می توانید از آن دیدن کنید، مرکز خرید بیگ سی است. این مرکز خرید در بانکوک واقع شده است. در شهر پوکت شما می توانید از مرکز خرید سنترال فستیوال و جانگ سیلون دیدن کنید. همچنین اگر در تور تایلند به شهر پاتایا رفتید، می توانید در مراکز خرید اوت لت و سنترال فستیوال به خرید کالا های مورد نیاز بپردازید. در تور تایلند تا جایی که می توانید چانه بزنید و قیمت را پایین تر بیاورید، زیرا اغلب اوقات با قیمت های غیر واقعی برای محصولات مواجه خواهید شد.

۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۵:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

تور کوالالامپور

تور کوالالامپور

بی شک یکی از پرطرفدارترین تورها در ایران و جهان تور کوالالامپور می باشد، با رفتن به تور کوالالامپور می توانید از جاذبه های فوق العاده زیبای گردشگری این شهر دیدن کنید و از آب و هوای فوق العاده این شهر نیز نهایت استفاده را ببرید. برای رفتن به تور کوالالامپور نیاز دارید که در ابتدا با این شهر و مردم آن آشنایی کاملی داشته باشید، آب و هوای این شهر را بشناسید و بهترین زمان برای رفتن به تور کوالالامپور را بدانید و در پایان نیز با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید کوالالامپور آشنا شوید.

شهر کوالالامپور

شهر کوالالامپور بزرگترین شهر کشور مالزی و همین طور پایتخت رسمی این کشور می باشد، سالانه افراد بسیار زیادی با انتخاب این شهر به عنوان مقصد خود به تور کوالالامپور می روند. شهر کوالالامپور جزو قلمروهای فدرال در مالزی به شمار می آید که مستقیما تحت نظر دولت می باشد و توسط دولت اداره می شود. این شهر از قدیمی ترین شهرهای مالزی است که قدمت آن به قرن نوزدهم باز می گردد.اگر قصد سفر به شهر کوالالامپور را دارید باید بدانید که این شهر یک کلان شهر به شمار می آید و از تراکم جمعیت خوبی نیز برخوردار است. اگر به تور کوالالامپور رفته اید باید بدانید که در این شهر رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند که غذاهای حلال را سرو می کنند و آرم حلال نیز بر روی درب این رستوران ها متصل شده است.

تور کوالالامپور

فرهنگ مردم کوالالامپور

مردم شهر کوالالامپور بسیار خونگرم هستند و به خوبی از شما در تور کوالالامپور میزبانی خواهند کرد، مردم این شهر ایرانی ها را بسیار دوست می دارند و احترام خاصی به برای آن ها قائل هستند، بومی های شهر کوالالامپور اکثرا مسلمان هستند و به همین دلیل مسلمانانی را که به تور کوالالامپور آمده اند را بسیار دوست می دارند. مردم این شهر فوق العاده منظم هستند و اگر وارد این شهر شوید گمان می کنید که وارد یکی از کشورهای اروپایی شده اید. در شهر کوالالامپور می توانید مردمانی با تمامی فرهنگ ها و ملیت ها را مشاهده کنید و در تور کوالالامپور با آن ها آشنا شوید.

تور کوالالامپور

آب و هوای کوالالامپور

آب و هوای کشور مالزی به صورت کلی آب و هوایی شرجی و فوق العاده گرم می باشد، آب و هوا در شهر کوالالامپور نیز به همین صورت می باشد به طوری که دمای هوا در شب ها نیز  پایین تر از 20 درجه سانتی گراد نمی آید . در روزها معمولا دمای هوای شهر کوالالامپور بالای 30 درجه است. به صورت کلی میانگین دما در شهر کوالالامپور 27 درجه سانتی گراد می باشد. یکی از نکاتی که باید در تور کوالالامپور به یاد داشته باشید این است که سعی کنید در صورت بارش باران از اماکنی دیدن کنید که سرپوشیده هستند و یا این که در هتل بمانید و در هنگام آفتابی بودن هوا نیز می توانید از اماکن دیگر دیدن کنید.

تور کوالالامپور

بهترین زمان سفر به کوالالامپور

از آن جایی که شهر کوالالامپور در نزدیکی خط استوا واقع شده است و به همین علت در بیشتر اوقات سال دارای آب و هوایی گرم می باشد نمی توان گفت که یک فصل بهترین زمان رفتن به تور کوالالامپور می باشد، اگر قصد رفتن به تور کوالالامپور را دارید باید بدانید که این شهر به ندرت پیش می آید که آب و هوای خنکی را تجربه کند بنابراین بدون توجه به آب و هوا و فقط به قصد لذت بردن از جاذبه های دیدنی این شهر هر زمان که خواستید به تور کوالالامپور بروید.

تور کوالالامپور

اطلاعات پرواز کوالالامپور

به صورت کلی در طول هفته سه پرواز از تهران به مقصد کوالالامپور صورت می گیرد، این پروازها در روزهای یک شنبه، سه شنبه و جمعه می باشد و در ساعت 23:25 از فرودگاه امام به مقصد کوالالامپور صورت می گیرد. مدت زمانی که شما در این پرواز هستید نیز تقریبا 8 ساعت می باشد. پروازهای برگشت از کوالالامپور به مقصد تهران نیز در طول هفته سه مرتبه و در روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در ساعت 13:30 صورت می گیرد که مدت زمان پرواز برگشت نیز تقریبا هشت ساعت می باشد.

تور کوالالامپور

فرودگاه کوالالامپور

فرودگاه بین المللی کوالالامپور در سال 1998 ساخته شده است و یک فرودگاه نوساخت به شمار می آید، این فرودگاه امروزه بیش از 52 میلیون مسافر را در طول یک سال جا به جا می کند که همین امر این فرودگاه را به یکی از شلوغ ترین فرودگاه های آسیا تبدیل کرده است. فرودگاه بین المللی کوالالامپور دارای دو پایانه می باشد، پایانه اصلی این فرودگاه توسط یک معمار ژاپنی با ظرافت بسیار زیادی ساخته شده است. از دیگر امکانات این فرودگاه می توان به رستوران ها، خدمات بانکی، دفترپست و … اشاره کرد.

تور کوالالامپور

جاذبه های گردشگری تاریخی کوالالامپور

یکی از جالب ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور که در تور کوالالامپور باید از آن دیدن کنید عمارت سلطان عبدالصمد می باشد، این عمارت در واقع نماد شهر کوالالامپور می باشد که در سال 1897 ساخته شده است و امروزه به یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری این شهر تبدیل شده است. یکی دیگر از جاذبه های تاریخی  که در تور کوالالامپورباید از آن دیدن کنید ،مسجد جامع کوالالامپور می باشد، این مسجد سال ها قبل ساخته شده است اما در سال 1909 دیوارهای آن فرو ریخت ولی به دستور سلطان سلانگور در همان سال این دیوارها دوباره ساخته شد و این مسجد احیا شد تا امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل شود که توریست های ایرانی در تور کوالالامپور از آن دیدن می کنند.

تور کوالالامپور

جاذبه های گردشگری طبیعی کوالالامپور

یکی از برترین مکان هایی که در تور کوالالامپور می توانید از آن دیدن کنید مجموعه آبی سان وی لاگون می باشد، این مجموعه در اصل یک مجموعه تفریحی می باشد ولی بیشتر محبوبیت آن به خاطر پارک آبی این مجموعه می باشد، این مجموعه بزرگ و توریستی در سال 1993 ساخته شده است و امروزه تقریبا می توان گفت که 90 درصد کسانی که به تور کوالالامپورمی روند حتما  از این مکان دیدنی بازدید می کنند و ساعتی را در آن جا می گذرانند، شما نیز در سفر به شهر کوالالامپور حتما باید از آن دیدن کنید. پارک پروانه یکی دیگر از جاذبه های طبیعی می باشد که در تور کوالالامپور می توانید از آن دیدن کنید، در این پارک می توانید بیش از 6 هزار گونه مختلف پروانه را مشاهده کنید که در یک فضای فوق العاده جمع آوری شده اند. آکواریوم بزرگ کوالالامپور، آکواریومی به طول 90 متر است که در آن می توانید طیف گسترده ای از جانوران مختلف را مشاهده کنید. در این آکواریوم بیش از 5000 گونه مختلف آبزیان زندگی می کنند که شما در تور کوالالامپور می توانید از آن ها دیدن کنید.

تور کوالالامپور

جاذبه های گردشگری هنری و فرهنگی کوالالامپور

موزه ملی مالزی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری هنری است که می توانید در تور کوالالامپور از آن دیدن کنید، سبک معماری ساختمان این موزه به سال 1960 میلادی باز می گردد، در این موزه بسیار زیبا می توانید انواع مختلفی از نمایشگاه های تاریخی، اقتصادی و هنری کشور مالزی را مشاهده کنید. یکی از مهم ترین اماکنی که در تور کوالالامپور می توانید از آن ها دیدن کنید معابد شهر کوالالامپور می باشند، شما می توانید این معابد را در هر گوشه ای از  این شهر مشاهده کنید و از آن ها بازدید کنید.

تور کوالالامپور

معرفی مرکز خرید پاویلیون

بی شک یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید شهر کوالالامپور مرکز خرید پاویلیون می باشد که درتور کوالالامپور می توانید از آن دیدن کنید. این مرکز خرید در سال 2007 افتتاح شده است و خیلی زود موفق شد خود را بر سر زبان ها بیندازد و در بین مسافرانی که به تور کوالالامپور می آمدند مشهور شود. در این مرکز خرید بیش از 450 فروشگاه وجود دارد که هر یک به فروش محصولاتی خاص مشغول هستند. اگر قصد دارید محصولاتی با بهترین برندها را از تور کوالالامپور به همراه خود سوغاتی بیاورید حتما باید به این مرکز خرید سری بزنید. یکی از امکانات فوق العاده ای که در این مرکز خرید تعبیه شده است رستوران های بسیار عالی و با کیفیت می باشد که شما در حین خرید می توانید در این رستوران ها به استراحت بپردازید و غذا میل کنید. بسیاری از برندهای معروف کشور مالزی همانند ایو سن لوران، ورساچه، دولچه و گابانا در این مرکز خرید نمایندگی دارند و محصولات خود را به فروش می رسانند.

مرکز خرید پاویون در تور کوالالامپور

مرکز خرید Suria KLCC

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید در سرتاسر مالزی می باشد، که از یک ساختمان بزرگ 6 طبقه تشکیل شده است، این مرکز خرید در نزدیکی برج های دوقلو پتروناس واقع شده اند به همین دلیل همواره مشتریان بسیار زیادی را دارا می باشند و بسیاری از توریست هایی که وارد شهر کوالالامپور می شوند از این مرکز خرید دیدن می کنند. مرکز خرید Suria KLCC در سال 1999 افتتاح شده است و در بین مراکز خرید بزرگ در شهر کوالالامپور از قدمت بیشتری برخوردار می باشد. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این مرکز خرید این است که دسترسی به آن فوق العاده راحت می باشد و در نزدیکی آن هتل های بسیار زیادی وجود دارد به همین دلیل بیشتر مسافران معمولا این مرکز خرید را برای خریدهای خود انتخاب می کنند. در داخل این مرکز خرید می توانید جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را نیز مشاهده کنید، به عنوان مثال در داخل این مرکز خرید یک آکواریوم بزرگ قرار دارد که می تواند برای کودکان شما بسیار جالب و جذاب باشد، اقیانوس نمایی که در داخل این مرکز خرید تعبیه شده است نیز می تواند یکی دیگر از جاذبه های فوق العاده زیبای این مرکز خرید باشد.

۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۴:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

تور کوشی آداسی

تور کوشی آداسی

تور کوشی آداسی یکی از تورهای بسیار پرطرفدار در ایران می باشد که در سال های اخیر به طرفداران آن افزوده شده است، اگر قصد رفتن به تور کوشی آداسی را دارید بهتر است با برخی از ویژگی های بسیار مهم این شهر آشنا شوید تا در تور کوشی آداسی بتوانید از تمامی تفریحات ممکن استفاده کنید. در این مطلب ابتدا به معرفی شهر کوشی آداسی در ترکیه می پردازیم، بعد از آن کمی درباره آب و هوای این شهر توضیح خواهیم داد، در مرحله بعدی با اطلاعات پرواز این کشور آشنا می شویم و بعد از آن نیز به معرفی جاذبه های گردشگری کوشی آداسی و مراکز خرید کوشی آداسی می پردازیم تا اطلاعات کاملی را از تور کوشی آداسی و این شهر بدست بیاورید.

شهر کوشی آداسی

برای صحبت درباره تور کوشی آداسی بهتر است ابتدا با خود این شهر آشنا شویم. شهر کوشی آداسی شهری است واقع در استان آیدین در کشور ترکیه، این شهر در نوار ساحلی منطقه اژه واقع شده است و یکی از شهرهای فوق العاده زیبا و دیدنی کشور ترکیه به شمار می آید. شهر کوشی آداسی در مرکز تمامی جاذبه های گردشگری کشور ترکیه قرار گرفته است و شما می توانید از این شهر به راحتی به تمام شهرهای دیدنی و جاذبه های گردشگری ترکیه بروید. بی شک بندر کوشی آداسی نقش بسیار زیادی در جذب گردشگران از سر تا سر دنیا به این شهر داشته است. شهر کوشی آداسی از گذشته مورد هجوم بسیاری از اقوام از جمله یونانیان قرار گرفته است که مهم ترین آن ها در سال 1919 اتفاق افتاده است در طی یک جنگ خونین این شهر به کشور ترکیه واگذار شد.

تور کوشی آداسی

مردم و فرهنگ شهر کوشی آداسی

شهر کوشی آداسی شهری چند فرهنگی می باشد، زبان مردم این شهر همانند بسیاری از مناطق ترکیه ،ترکی می باشد و در میان آنان هم مسلمان می بینید و هم مسیحی. مردم شهر کوشی آداسی مردمی از ملیت های مختلف هستند که همین موضوع باعث شده است تا توریست هایی که به تور کوشی آداسی می روند علاقه داشته باشند که با مردم این شهر ارتباط برقرار کنند. در گوشه و کنار این شهر می توانید فرهنگ های متفاوتی را از قبیل فرهنگ اسلامی، فرهنگ مسیحی، فرهنگ بیزانسی و … مشاهده کنید و در تور کوشی آداسی با این فرهنگ ها آشنا شوید.

تور کوشی آداسی

آب و هوای کوشی آداسی

بی شک برای رفتن به تور کوشی آداسی آشنایی با آب و هوای این شهر می تواند برای شما بسیار مفید باشد. کوشی آداسی شهری با آب و هوای مدیترانه ای می باشد، این شهر دارای تابستان های بسیار گرم  و زمستان های معتدل است، یکی از نکات جالبی که درباره آب و هوای شهر کوشی آداسی وجود دارد این است که در این شهر از 365 روز، تقریبا در بیشتر از 300 روز سال می توانید آب و هوایی آفتابی را مشاهده کنید. سواحل کوشی آداسی در فصل های گرم محل بسیار مناسبی برای گردش و استراحت می باشند و شما نیز اگر قصد دارید که در فصل های گرم به تور کوشی آداسی بروید می توانید از این سواحل دیدن کنید و لحظاتی را به استراحت در آن بگذرانید.

تور کوشی آداسی

بهترین زمان سفر به کوشی آداسی

یکی از مهم ترین سوالاتی که در زمینه سفر به کوشی آداسی و تور کوشی آداسی پرسیده می شود این است که بهترین زمان سفر به کوشی آداسی چه زمانی است؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید که آب و هوای این شهر از 15 خرداد تا 15 شهریور بسیار معتدل می باشد و بسیاری از توریست هایی که به تور کوشی آداسی می روند در این چند ماه به این شهر سفر می کنند. تابستان های شهر کوشی آداسی بسیار طولانی است و از اردیبهشت تا آبان ماه را در بر می گیرد، اما ماه های خرداد، تیر و مرداد آب و هوای این شهر تا حدود زیادی معتدل می شود و این شهر را تبدیل به یک مقصد مناسب برای سفر می کند.

تور کوشی آداسی

اطلاعات پرواز کوشی آداسی

برای رفتن به تور کوشی آداسی باید با پروازهایی که به این شهر انجام می شود نیز آشنا شوید. شهر کوشی آداسی دارای فرودگاه نمی باشد، نزدیک ترین فرودگاه به شهر کوشی آداسی که معمولا گردشگران و توریست هایی که به تور کوشی آداسی می روند از این فرودگاه استفاده می کنند، فرودگاه ازمیر می باشد. از ایران پروازهایی به مقصد ازمیر صورت می گیرد که در ادامه به بررسی تاریخ و زمان این پروازها می پردازیم. هفته ای دو پرواز از تهران و از فرودگاه امام خمینی( ره) به مقصد ازمیر صورت می گیرد که تاریخ آن ها روز جمعه هر هفته و در ساعت های 00:05 و 09:30 می باشد، این پروازها معمولا 3 ساعت و 10 دقیقه به طول می انجامد. پروازهای برگشت نیز از فرودگاه ازمیر به مقصد تهران انجام می گیرد که تاریخ این پروازها جمعه هر هفته در ساعت های 02:30 و 12:00 می باشد که این پروازها نیز معمولا 3 ساعت و 10 دقیقه به طول می انجامند.

تور کوشی آداسی

فرودگاه ازمیر

همان طور که گفته شد شهر کوشی آداسی دارای فرودگاه نمی باشد و نزدیک ترین فرودگاه به این شهر که معمولا مسافرانی که به تور کوشی آداسی می روند از این فرودگاه استفاده می کنند فرودگاه ازمیر می باشد. نام اصلی فرودگاه ازمیر فرودگاه بین المللی عدنان مندرس می باشد، این فرودگاه در سال 1987 ساخته شده است که به منظور یادبود از نخست وزیر سابق کشور ترکیه نام آن را عدنان مندرس نهاده اند. این فرودگاه با این که سومین فرودگاه مهم در شهر ترکیه می باشد ولی با این حال سالانه نزدیک به 10 میلیون مسافر از طریق این فرودگاه به مقاصد داخلی و خارجی پرواز می کنند. البته بیشتر پروازهای این فرودگاه پروازهای داخلی می باشد ولی با این حال بازهم نزدیک به 2 میلیون نفر سالانه از این فرودگاه برای پروازهای خارجی استفاده می کنند. فرودگاه ازمیر دارای دو پایانه می باشد از یکی از آن ها برای پروازهای داخلی استفاده می شود و از دیگری برای پروازهای خارجی. این فرودگاه همچنین دارای امکانات بسیار زیاد دیگری از قبیل سالن غذاخوری و رستوران، سالن همایش و …. نیز می باشد.

تور کوشی آداسی

جاذبه های گردشگری کوشی آداسی

بی شک یکی از جاذبه های گردشگری کوشی آداسی که در تور کوشی آداسی نباید به هیچ وجه بازدید از آن را فراموش کنید جزیره کبوتر می باشد، این جزیره با فاصله اندکی از بندر کوشی آداسی واقع شده است و سالانه مسافران بسیار زیادی از آن دیدن می کنند. منطقه بندری کوشی آداسی یکی دیگر از مکان هایی است که حتما در تور کوشی آداسی باید از آن دیدن کنید، این منطقه دارای خانه های چوبی بسیار زیادی می باشد که در قرن 19 میلادی ساخته شده اند و هنوز هم سرپا هستند.

تور کوشی آداسی

دیگر جاذبه های گردشگری کوشی آداسی

یکی از جاذبه هایی که در تور گردشگری می توانید از آن دیدن کنید ساحل بانوان می باشد، این ساحل دو کیلومتر با کوشی آداسی فاصله دارد و بی شک یکی از زیباترین مناطق این شهر است، اگر به تور کوشی آداسی رفته اید حتما از این مکان دیدن کنید، شما در این ساحل می توانید به ورزش های آبی بپردازید و از حضور در این مکان لذت ببرید. شهر پریه نه، شهری فوق العاده زیبا با مناطق کوهستانی می باشد که در نزدیکی شهر کوشی آداسی واقع شده است و در واقع از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می آید، اگر به تور کوشی آداسی رفتید و از این مکان دیدن کردید حتما از معبد آتنا که درون این شهر واقع شده است نیز دیدن کنید.

تور کوشی آداسی

جاذبه های گردشگری  معروف کوشی آداسی

در تور کوشی آداسی می توانید از شهر میلتوس نیز بازدید کنید، این شهر فوق العاده زیبا می باشد، با این که این شهر همانند شهر پریه نه شهری تاریخی است اما به قدری تمیز و مرتب است که اصلا فکرش را هم نمی کنید که مربوط به دوران هلنیستی باشد، بر روی دیوارهای این شهر می توانید نقش و نگارهای بسیار زیبایی را مشاهده کنید. آخرین و تقریبا محبوب ترین جاذبه گردشگری کوشی آداسی که در تور کوشی آداسی حتما باید از آن دیدن کنید بنای تاریخی و همین طور مذهبی دیدیما می باشد، این مکان از لحاظ مذهبی و تاریخی در رتبه دوم در دنیا قرار دارد، در این بنا می توانید ستون های بلند معبد آپولو را مشاهده کنید که هنوز هم پابرجا هستند.

تور کوشی آداسی

معرفی مراکز خرید کوشی آداسی( بازار بزرگ)

بازار بزرگ کوشی آداسی یکی از مراکز خرید بزرگ این شهر است که در تور کوشی آداسی می توانید از آن دیدن کنید، این بازار دارای مغازه ها و فروشگاه های بسیار زیادی می باشد که تقریبا تمامی اجناس در آن به فروش می رسند. اگر به تور کوشی آداسی رفته اید و به دنبال مکانی برای خرید می گردید این بازار می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد، در این بازار می توانید انواع جواهرات، چرم، بدلیجات و البسه را مشاهده کرده و خریداری کنید. یکی از ویژگی های بسیار خوب این بازار این است که در فاصله بسیار نزدیکی از بندر کوشی آداسی واقع شده است و شما  می توانید به راحتی رفت و آمد کنید.

تور کوشی آداسی

بازار سلوک محلی مناسب برای خرید در تور کوشی آداسی

اگر دوست دارید از تور کوشی آداسی برای نزدیکان خود یادگاری خریداری کنید می توانید از این بازار دیدن کنید، بازار سلوک در میان توریستان و مسافرانی که به تور کوشی آداسی رفته اند بسیار معروف و محبوب می باشد و در آن می توانید انواع لباس ها، سوغاتی های مختلف و کمربند و ساعت را بیابید، البته در این بازار اجناس اصل نیز به فروش می رسند که برای خرید آن ها باید هزینه بیشتری کنید.

۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۳:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

۷ اشتباهی که آرایش موی شما را خراب می کند

۷ اشتباهی که آرایش موی شما را خراب می کند

آیا چیزی جذابتر از یک مدل مو زنانه عالی وجود دارد؟ یک مدل کوتاهی درست، یک رنگ جذاب به همراه یک آرایش موی مناسب می تواند صورت شما را به کل عوض کند. با یک آرایش موی مناسب شما می درخشید.

ولی کافی است اشتباه کنید، همه چیز ناگهان تغییر می کند. یک آرایش موی اشتباه می‌تواند لباس، آرایش صورت و شب شما را نابود کند. مو بخش مهمی از زیبایی زنان را شکل می دهد. بعضی از مدل های موی زنانه به صورت ما نمی آیند. بعضی رنگ ها با پوست ما هماهنگ نیست  و بعضی از مدل‌ها فقط برای مانکن‌ها و مجلات مناسب است. یکی از پیامدهای یک  مدل موی زنانه اشتباه بالا نشان دادن سن ماست.

در پایین به بعضی از این اشتباه ها اشاره می کنیم تا اگر شما هم مرتکب آن ها شده اید سریعا دست به کار شوید:

۱ . مدل کوتاهی موی شما با جنس موی شما در تضاد است.

بعضی از مدل موها روی سر ستارگان یا در فیلم‌ها بسیار جذاب هستند، ولی بعد از این که از آرایشگاه بیرون می آییم دیگر هرگز آن طور که می‌خواهیم درست نمی‌شوند. نکته اینجاست که موی شما به این مدل موی زنانه نمی‌خورد. اگر قرار است ساعت‌ها صرف آرایش مو یتان کنید همین الان یک وقت کوتاهی از آرایشگرتان بگیرید. همۀ مدل ها برای همه نیست.

قطعا مدل موی زنانه‌ای پیدا می‌کنید که هم به موهای شما بخورد و هم دوستش داشته باشید. برای انتخاب مدل کوتاهی‌تان کمی وقت بگذارید که ناامید نشوید

مدل موی زنانه

۲.هنگام انتخاب رنگ مو یک نگاهی هم به پوستتان بکنید

هنگام خریدن رنگ مو چند نکته را فراموش نکنید، اول این که به رنگ روی جعبه اعتماد نکنید، رنگی که روی جعبه‌های رنگ می‌بینید،  ترکیب آن رنگ روی موی سفید است، روی مو شما دقیقا آن رنگ نمی‌شود.

دوم این که هر رنگی که مد روز شد به پوست شما نمی‌خورد. مثلا بعضی از رنگ‌های فانتزی مانند آبی روشن روی پوست روشن و مهتابی زیبا می‌شود اما با خیلی از رنگ پوست‌ها هماهنگ نیست.

۳. ریشه های مو متفاوت از بقیه موها هستند

مدل موی زنانه

بعضی وقت‌ها موهایتان را دکلره کرده‌اید یا رنگی خیلی متضاد با رنگ اصلی مو روی سرتاندارید و فرصت نمی کنید ریشه‌های درآمدۀ مو را رنگ کنید؛ شاید هم اصلا بخواهید موهایتان بلند شود و رنگ دیگری انتخاب کنید. ریشه های درآمده می‌تواند آرایش موی شما را خراب کند، اما غصه نخورید. راه حل آن آسان است. فرق وسط باز نکنید و موهایتان را صاف نکنید. از آرایش موهای فر یا ویو استفاده کنید، فرق ضربدری باز کنید و موهایتان راشلوغ درست کنید. در این حالت اختلاف رنگ ریشۀ مو و رنگ اصلی آنقدرها به چشم نمی‌آید و حتی می‌تواند جذاب باشد.

۴. مدل موی کوتاه را به حال خود رها نکنید

مدل موی زنانه

هر مدل کوتاهی مو  بعد از مدتی شکل خود را از دست می‌دهد. اگر می‌خواهید بگذارید موهایتان بلند شود هر ۳ ماه یکبار سرهای موهایتان را به آرایشگرتان بسپارید؛ چراکه مو به صورت نا منظم بلند می شود و مدل موی کوتاه شما حیلی سریع زیبایی اولیه‌اش را از دست می‌دهد. اگر هنوز وقت نکرده‌اید به آرایشگاه بروید، با فر کردن یا بستن موها توجه را از پایین موهایتان دور کنید.

مدل موی کوتاه برای زنان بسیار جذاب است. از موی کوتاه نترسید. موهای بلند خشک یا سوخته یا خراب، فقط سن شما را بیشر نشان می‌دهد . موهای خرابتان را دور بریزید. یادتان باشد مو همیشه بلند می شود.

۵. فرق سرتان را جای درست باز کنید.

مدل موی زنانه

فکر می‌کنید فرق باز کردن راحت است؟ درست است اگر بدانید آن را کجا باز کنید. یک فرق سر در جای اشتباه، صورت شما را بزرگتر یا کوچکتر نشان می‌دهد. در ادامه چند توصیه فوق‌العاده برای انواع صورت‌ها به شما ارائه می‌دهیم:

  • اگر صورت مربعی دارید، فرق وسط برای شما بهترین است.
  • اگر صورتتان گرد است، مدل موی زنانه شما با فرق کج جلوۀ زیبایی دارد؛ چراکه فرق کج صورت شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.
  • اگر صورت قلبی دارید هرگز فرقتان را از وسط باز نکنید.
  • اگر صورت شما از نوع صورت های بیضی یا گلابی است، فرق را گوشه سرتان باز کنید.

۶.موهایتان را شبیه گورخر نکنید.

مدل موی زنانه

قبول. پوست گورخر و ببر زیباست، اما نه روی سر شما. هایلایتتان نباید خط‌هایش پیدا باشد . بگذارید موجی از رنگ ها طبیعی روی سر شما در هم بیامیزد. برای جلوگیری از خط افتادن در هایلایت زیر مو را بیشتر هایلایت کنید و از روی مو کمتر بگیرید. شاخه‌ها را نازک‌تر بگیرید و رنگ‌ها را نزدیک به هم انتخاب کنید

۷.چتری را هماهنگ با صورت خود انتخاب کنید

مدل موی زنانه با چتری بسیار محبوب است. اگر چروک پیشانی دارید چتری به شما کمک می کند. اما چتری را مناسب صورتتان انتخاب کنید. اگر صورت مربعی دارید چتری هندسی برای شما مناسب است خط پایین چتری تان باید صاف باشد.اگر شکل صورتتان قلبی است چتری کج بزنید لبه های ان را با تیغ بلند و کوتاه و شلوغ کنید. صورت گرد چتری کوتاه می‌خواهد و صورت بیضی چتری پر و بلند. چتری تان را درست انتخاب کنید و زیباتر شوید.

۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۱:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

جذاب‌ترین ترکیب‌های رنگ موی امسال: رنگین کمان

همیشه یکی از مشکلاتی که دو سه هفته بعد از رنگ کردن داریم، ریشۀ موها است. ما باور کرده‌ایم که برای داشتن یک رنگ موی جذاب، ریشه‌ها باید هم‌رنگ موهایمان باشد ولی در مد امسال از این خبرها نیست. امسال ریشه‌ها رنگشان با موها فرق می‌کنند. ولی به جای یک رنگ تیره روی ریشه‌ها، رنگ جذاب درخشانی روی ریشه‌های مویتان است.

یکی از بهترین مزایای این مدل رنگ این است که دیگر رنگی که برای ریشه انتخاب می‌کنید ربطی به رنگ مویتان، رنگ پوست و مدل کوتاهی موی شما ندارد. می‌توانید رنگ طبیعی موهایتان را داشته باشید و فقط ریشه‌ها را رنگ کنید. این مدل برای کسانی است که می‌خواهند متفاوت باشند و از امتحان چیزهای جدید نمی‌ترسند؛ پس هر رنگی را که دوست دارید روی مویتان بزنید. اگر می‌خواهید حالت طبیعی مو‌ها را حفظ کنید، می‌توانید رنگی نزدیک به موهایتان انتخاب کنید، اگر موهایتان بلند است، قهوه‌ای تیره گزینه‌ی مناسبی است. این مدل رنگ مو در آمدن ریشه‌ها را به یک فرصت برای داشتن استایلی جذاب‌تر فراهم می‌کند.

چند توصیه برای رنگ کردن مو به شیوه‌ی رنگین کمانی

  • دکلره را روی ریشه‌های مو بزنید و آن را کمی با برس به بالا و پایین بکشید تا با قسمت‌های پایینی به صورت طبیعی مخلوط شود. این کار از ایجاد یک مرز مشخص در موهای شما جلوگیری می‌کند.
  • اگر می‌خواهید مدل رنگ موی شما طبیعی جلوه کند، رنگ ریشه را دو سه درجه تیره‌تر از رنگ زمینه انتخاب کنید.
  • اگر می‌خواهید رنگ ریشه در مدل موی شما بیش‌تر جلوه کند یا رنگ شما پر تر به نظر برسد، لایه‌های زیرین مو را بلند‌تر از لایه‌های رویی رنگ کنید تا وقتی که سرتان را تکان می‌دهید خود را نشان دهد.
  • رنگ زمینه مو را با پوست و جنس موی خودتان هماهنگ انتخاب کنید.

در پایین چند نمونه از جذاب‌ترین ترکیب رنگ موها را معرفی می‌کنیم :

رنگ موی دودی با آبی جذاب‌ترین است

بهتر است در ترکیب رنگ مو از رنگ‌هایی که هم‌نشینی بیش‌تری دارند استفاده کنید. اگر هم‌زمان این رنگ‌ها کنتراست (اختلاف رنگ) داشته باشند، بیش‌تر خودشان را نشان می‌دهند. در این آمبره، دودی با آبی نقره‌ای هارمونی بسیار خوبی دارند و آبی حالتی مسحور‌کننده به رنگ دودی زمینه می‌دهد. این ترکیب رنگ برای موهای بلند فوق‌العاده است.

به موهای بلوندتان هاله‌ای صورتی اضافه کنید

با ریشه‌های تیره برای موهای بلوندتان خداحافظی کنید. اگر به موهای پلاتینی علاقه دارید، صورتی، رنگی ایده‌آل برای ریشه‌های موی شماست. این ترکیب رنگ مو برای موهای فر، صاف و هر مدل کوتاهی مناسب است.

ترکیب بنفش و صورتی جادویی است

تونالیته‌ی رنگ‌های پاستیلی، بنفش و صورتی با یک سایه‌ چشم سبز یا آبی حس شادابی و نشاط به شما هدیه می‌کند.

رنگ طبیعی مویتان را جذاب‌تر کنید

اگر علاقه‌مند به موهای مشکی و بلند و شرقی هستید یا دوست دارید رنگ مشکی طبیعی موهایتان را حفظ کنید، با افزودن رنگ آبی موهایتان را به روز کنید. سبز هم انتخاب خوبی برای موهای قهوه‌ای تیره یا مشکی است.

با یک سایه چشم هم‌رنگ جذاب‌تر شوید

می‌توانید نوک ریشه‌ها را رنگ کنید و در آرایش صورتتان از سایه چشم هم‌رنگ استفاده کنید. این یک آرایش فوق‌العاده جذاب و متفاوت است و زیبایی جسورانه‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد.

رنگین‌کمانی از رنگ‌های پاستیلی روی موهایتان بسازید

در این مدل رنگ مو رنگ‌های پاستیلی با‌هم ترکیب می‌شوند و حالتی جادویی به موهای شما می‌دهند. این مدل با بافت‌های تیغ‌ماهی بهتر خود را نشان می‌دهد.

آبی وحشی

خلاق باشید. مدل‌های کوتاهی موی خود را با ترکیب رنگ مو جذاب‌تر کنید. در این مدل کوتاهی، که یک طرف مو کوتاه‌تر است را کاملن آبی کنید و جلوه‌ای تازه به مدل موی خود بدهید.

ریشه‌های جلوی مو را رنگ کنید و موهای پشت سر را کاملن آبی کنید.

می‌توانید رنگ آبی و بنفش را در ریشه‌ی مو ترکیب کنید و هم‌زمان سه رنگ مو داشته باشید.

برای جذاب‌تر کردن این مدل رنگ از شینیون‌هایی که قسمت‌های آبی مو را بیش‌تر نشان می‌دهند استفاده کنید.

آبی می‌تواند رنگ کل موهای شما باشد، اما ریشه‌ها را تیره‌تر کنید و یک آبی از تیره به روشن داشته باشید.

از مشکی شروع کنید و به دودی برسید

مدل رنگ مو

رنگ‌های تیره در ریشه، رنگ دودی را روی سر طبیعی‌تر نشان می‌دهند.

همه می‌توانند از این مدل رنگ مو لذت ببرند. اشتباه نکنید! این مدل برای مردان هم جذاب است. در کاتالوگ‌های امسال مدل موی مردان، این رنگ زیاد دیده می‌شود.

۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

تور روسیه

تور روسیه

تور روسیه یکی از روش های ساده برای سفر به یکی از پهناورترین کشور های شمال آسیا است. روسیه بین آسیای شمالی و اروپای خاوری قرار گرفته است. مرزهای آبی این کشور

عبارتند از دریای خزر، دریای سیاه، دریای بالتیک، اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی .کشور روسیه با داشتن وسعتی برابر  17075400 کیلومترمربع به عنوان پهناورترین کشور جهان انتخاب شده است.

با توجه به شرایط آب و هوایی و گردشگری مناسب این کشور ، هرساله افراد زیادی از کشورهای مختلف با استفاده از تور روسیه اقدام به مسافرت به این کشور جهت تفریح و تجارت می نمایند.  بهترین زمان سفر به روسیه، ماه های آوریل و می است که هوا گرم تر از سایر روزهای سال است و آفتاب مستقیم می تابد. با تور روسیه می توانید به این کشور زیبا و بی نظیر سفر کرده و  جاذبه های گردشگری این کشور را از نزدیک ملاقات کنید. در این مقاله نکاتی برای رزرو تور روسیه به همراه اطلاعاتی در مورد کشور روسیه، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری آن آورده شده است.

تور روسیه

جمعیت و دین کشور روسیه

کشور روسیه را می توان یک کشور چند ملیتی در نظر گرفت؛ چرا که مسیحیان ارتودوکس، مسلمانان، کاتالویک ها،  پروتستانت، یهودیت و بودایی ها را در این کشور می توان یافت. همچنین افرادی که دارای هیچ کدام از این ادیان نبوده و به قول معروف بی دین هستند، حدود 8 درصد از جمعیت روسیه را شکل می دهند.

تور روسیه

زبان مردم کشور روسیه

در این کشور صد و شصت گروه قومی زندگی می کنند. به دلیل این تعداد گروه های قومی ، در این کشور  بیش از 100 نوع زبان وجود دارد. رایج ترین زبان در این کشور روسی می باشد . که بعد از زبان روسی، زبان تاتاری در این کشور جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. همچنین زبان اوکراینی در جایگاه سوم قرار گرفته است. گفتنی است که زبان روسی پس از انگلیسی دومین رتبه را در زمینه زبان استفاده شده در اینترنت از آن خود کرده است.

تور روسیه

آب و هوا در کشور روسیه

نمی توان گفت که کشور روسیه دارای یک نوع آب و هوای مشخص است. تنوع آب و هوایی که در این کشور وجود دارد، به دلیل وجود اقیانوس آرام در نواحی این کشور است. این کشور دارای تابستان هایی با درجه حرارت بالا اما کوتاه و در عوض، زمستانی طولانی با سرمای بسیار و سخت است. از سویی این کشور دارای کوه ها و مناطق کویری زیادی است که موجب تغییر آب و هوایی زیاد در این کشور می شود.مسکو به عنوان یکی از شهرهای مهم کشور روسیه  که دارای جاذبه گردشگری بسیار می باشد دارای آب و هوای مرطوب و مناسب و زمستان های طولانی و سرد و تابستان گرم و مرطوب است. آب و هوای این شهر به طور کلی به دو فصل عمده گرم و سرد تقسیم می شود.

تور روسیه

بهترین زمان سفر به شهر یا کشور روسیه

بهتر است بدانید که بخش شمالی کشور روسیه دارای آب و هوای سرد و خشک است؛ بنابراین این بخش برای تور روسیه پیشنهاد نمی گردد. در مقابل بخش جنوبی این کشور دارای آب و هوایی نیمه مرطوب و معتدل است که از نظر آب و هوایی بهترین منطقه برای گشت و گذار در روسیه است. همچنین سفر به نواحی جنوب شرقی روسیه با داشتن آب و هوای معتدل و خشک برای افراد علاقه مند به کویر توصیه می شود. از لحاظ زمان ایران،بهترین زمان سفر برای روسیه اوایل فصل پاییز و اواخر فصل بهار بین ماه های خرداد تا آبان است.

تور روسیه

اطلاعات پرواز و فرودگاه در سفر به کشور روسیه

پرواز با هواپیما یکی از شیوه های محبوب سفر در میان مسافران تور روسیه است و می تواند ایمن ترین بخش سفر باشد.اما برخی ویژگی های آن مانند ماندن در صف های امنیتی، چک و تحویل چمدان ها ، انتظار در فرودگاه موجب کلافه شدن افراد خواهد شد. بنابراین برای رفع این نارضایتی و جلوگیری از اسراف در زمان ، دانستن اطلاعات پرواز به روسیه و اطلاعات فرودگاه در هنگام سفر به کشور روسیه با استفاده از اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه ضروری می باشد.

ابتدا باید فرودگاه مورد نظر خود را از منوی کشویی سمت راست اپلیکیشن انتخاب کنید. سپس بر روی نام فرودگاه کلیک کرده و آن را انتخاب کنید. تمامی پروازهای وارد شده و خارج شده به فرودگاه موردنظر، تمامی پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه برای شما نمایش داده می شود. و شما می توانید پرواز به روسیه از فرودگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب، اطلاعاتی در مورد هر پرواز به شما نشان داده می شود.

برای سفر به این کشور با پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به فرودگاه مسکو وجود دارد. این پرواز در حال حاضر توسط دو شرکت هواپیمایی ماهان ایر و ایر فلوت انجام می شود. اگر بخواهید به سن پترزبورگ سفر کنید، پرواز مستقیمی از تهران به سن پترزبورگ وجود ندارد. شما باید یک بلیت چارتر تهیه کرده که در ابتدا به مسکو سفر کرده و سپس از آنجا به مسکو بروید. مدت زمان پرواز از تهران به مسکو در حالت عادی 4 ساعت بوده و در صورت سفر به سن پترزبورگ، فاصله زمانی مسکو و سن پترزبورگ با پرواز، 1 ساعت است.

تور روسیه

نکاتی برای پرواز بازگشت به ایران

در تهیه بلیط تور روسیه چنانچه تصمیم گرفتید که در مسکو زودتر از موعد مقرر مندرج در تور روسیه به ایران باز گردید ، حداقل ۲۴ ساعت قبل از پرواز به یکی از نمایندگی های آژانس  هواپیمایی تور روسیه مراجعه و بلیط خود را تعویض کنید که در این صورت مبلغی را هم به عنوان جریمه باید به آژانس هواپیمایی تور روسیه  بپردازید .به اطلاعات پرواز روسیه در هنگام خرید بلیط جهت سفر با تور روسیه توجه کنید. که جزئیات  تور روسیه در قسمت حمل و نقل هوایی سایت آورده شده است.

تور روسیه

نکاتی در مورد تور روسیه

  1. زمانی که شما یک تور روسیه را رزرو می کنید، هزینه های پرداخت شده برای پرواز و هتل قابل برگشت نیست.
  2. بیمه مسافرتی مخصوص افراد بالای 55 سال، در صورتی که خود فرد هزینه آن را متقبل شود، در تور روسیه وجود دارد.
  3. در تور روسیه ، پرواز و هتل چارتر و هزینه تور غیرقابل استرداد می باشد.
  4. زمانی که شما تور روسیه را رزرو می کنید، نصف هزینه را در ابتدا می بایست پرداخت کنید. در هنگام تسویه نیز افزایش ارز منجر به افزایش هزینه تور نخواهد شد.
  5. در سفر با تور روسیه، طبق هتل رزرو شده، تعداد تخت های اتاق ها دارای تنوع است.
  6. کلیه ی مسئولیت های مربوط به پاسپورت بر عهده شرکت ارائه دهنده تور روسیه است. بنابراین شرکت ارائه دهنده تور روسیه می بایست از قبل مدارک مسافرین را چک کند.

همچنین، بسیاری از تور های گردشگری مانند تور روسیه خدماتی را برای مسافرین خود فراهم می نمایند از جمله: اقامت در هتل سه ستاره، خرید رستوران های مقرون به صرفه با غذاهای  مناسب ،بلیط مناطق تفریحی و گردشگری، بن تخفیف خرید پوشاک ، استقبال فرودگاهی و ترانسفر هتل و تحویل اتاق ها و غیره. توجه داشته باشید با توجه به فصلی که برای سفر با تور روسیه انتخاب می‌کنید، لباس و وسایل مناسب همراه داشته باشید. کلاه، چند دست لباس اضافه و کفش ضدآب که کف آن تخت نباشد برای زمستان ضروری است. برای فصل بهار و پاییز در تور روسیه حتماً بارانی ببرید.

جاذبه های دیدنی روسیه

این کشور با داشتن آثار نقاشی های باستانی مجسمه های قدیمی  ، موزه تاریخی ملی روسیه ، اجرای موسیقی های کنسرت ایالتی ، جاذبه موسیقی بین المللی ، مناظر زیبای روسیه با طبیعت سرسبز، خیابان های شیک و لوکس، کاخ های زیبا، مراسم باله و …به یکی از کشور های پر گردشگر تبدیل شده است. شما می توانید خاطره ای زیبا را در کنار عزیزانتان با تور روسیه داشته باشید.

تور روسیه

مکان های تفریحی  کشور روسیه

بهترین جاذبه های تفریحی کشور روسیه در هنگام سفر به این کشور  با استفاده از تور روسیه عبارت است از :

  1. عجایب هفت گانه روسیه
  2. دریاچه بیکال
  3. پارک آبی مسکو
  4. آکواریوم مسکو
  5. دره آب فشان ها
  6. کاخ پتروگوف
  7. کلیسای جامع

تور روسیه

بهترین مراکز خرید روسیه

در این کشور مراکز خرید زیادی جهت رفاه حال مسافرانی که با تور روسیه به این کشور سفر کرده اند، وجود دارد. از بزرگترین مراکز خرید روسیه  می توان به گوم و تسوم در شهر مسکو اشاره کرد که به سبب قدمت تاریخی شان بسیار حایز اهمیت هستند.

  1. مرکز خرید گام مسکو: اسم این فروشگاه  مخفف روسی فروشگاه جهانی است و دارای 120 سال قدمت در بین سایر مراکز شهر مسکو می باشد. فضای داخلی این بازار از سه طبقه تشکیل شده است و در وسط آن یک آبشار قرار گرفته که بر زیبایی دو چندان آن می افزاید. این بازار دارای مغازه های متعدد لوکس فروشی و نمایشگاه های آثار هنری می باشد.
  2. مرکز خرید متروپلیس: نحوه معماری این مرکز به سبک غربی بوده و دارای سوپر مارکت های بزرگ و متعدد و سالن بولینگ، استخر و سینما می باشد.
  3. مرکز خرید اورو پتسکی
  4. مرکز خرید ایکا
  5. مرکز خرید دکستای میر
  6. مرکز خرید گور ود
  7. مرکز خرید تی یو اس ام
  8. مرکز خرید مانژ

تور روسیه

بهترین بازار  کشور روسیه

یکی از بهترین بازار های کشور روسیه بازار بزرگ روسیه می باشد که تنوع در اجناس آن توجه مسافرانی که هر ساله به این کشور سفر می کنند را به خود جلب کرده است. سوغاتی بی نظیر آن مانند پارچه های کتان، صنایع دستی ، شال های پشمی و غیره زبان زد است.در این بازار علاوه بر کالاهای روسی کالاهای غیر روسی با قیمتی بالاتر از کشور های تولید کننده بفروش می رسد. شما می توانید در تور روسیه کلیه سوغاتی های خود را از طریق این بازارها با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تهیه کنید.

۰۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

تور سوئد

تور سوئد

تور سوئد در نظر دارد که مشتریان خود از یک سفر بی نظیر به کشور سوئد بهره مند شده و بتوانند از بهترین مکان ها دیدن کنند. گردشگران در تور سوئد از بهترین مکان های اقامتی برخوردار خواهند شد. اگر در نظر دارید که یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید، حتماً تور سوئد را امتحان کنید.

سوئد

تور سوئد

سوئد کشوری است که در شمال اروپا قرار گرفته و در شبه جزیره‌ی اسکاندیناوی واقع شده است. از غرب با کشور نروژ و از جنوب شرقی با دریای بالتیک و از جنوب غربی با دانمارک همسایه است. این کشور سومین کشور بزرگ اروپاست. شهر استکهلم پایتخت آن است و جمعیت آن حدوداً 9 میلیون نفر می‌باشد که بیشتر افراد نیز در شهرهای بزرگ تراکم دارند. پدیده‌ی خورشید نیمه شب در قسمت نیمه‌ی شمالی سوئد رخ می‌دهد و هر سال گردشگران بسیاری را نیز به خود جلب می‌کند. معمولاً این مناطق در تور سوئد نیز گنجانده می‌شود. البته نه تنها در بخش شمالی سوئد بلکه در منطقه ی دایره قطبی نیز این پدیده قابل مشاهده است. این منطقه کشورهای دیگر را نیز شامل می‌شود.

در این کشور دریاچه‌های فراوانی وجود دارد. بیش از نیمی از مساحت آن را جنگل و مناطق مرتع تشکیل می‌دهد. مهم‌ترین صنایع در سوئد صنعت چوب و کاغذ می‌باشد. کشور سوئد از 25 استان تشکیل شده است. این کشور امروزه مهم‌ترین بازار صادراتی در اروپاست که بیشتر محصولات صادراتی را نیز ماشین‌آلات تشکیل می‌دهد. به طور کلی شهروندان این کشور از بالاترین کیفیت زندگی بهره‌مند هستند.

فرهنگ مردم سوئد

تور سوئد

مردم سوئد انسان‌های بسیار مهربانی هستند. اگرچه در نگاه اول خشن و سرد به نظر می‌رسند ولی با آشنایی اندکی خواهید دید که عجولانه در مورد آن‌ها تصمیم گرفته‌اید. مردم سوئد به آداب و رسوم‌های خود بسیار پایبند هستند و تمامی مراسم‌ها و جشنواره‌ها را با اشتیاق دنبال می‌کنند و معمولاً افراد سخت‌کوش و هدفمندی هستند. برابری حقوق زن‌ها و مردها در این کشور بسیار مورد توجه است. عمق این برابری در بین فرهنگ مردم سوئد تا جایی عمیق می‌باشد که در سال ،1980 قانون اساسی در مورد جانشینی پادشاه را مورد تصحیح قرار دادند. به این گونه که اگر فرزند ارشد پادشاه دختر نیز باشد، حق حکومت دارد و هیچ اختلافی بین حق زن و مرد وجود ندارد. عموماً به سفر علاقه‌مند هستند و به سلامتی خود بسیار اهمیت می‌دهند. به منظور کمتر درگیر شدن در مسائل سیاسی ترجیح می‌دهند که به سیاستمداران خود اعتماد کنند.

زبان مردم سوئد

تور سوئد

زبان مردم سوئد، سوئدی می باشد. البته زبان انگلیسی نیز به وفور در این کشور صحبت می شود و بیشتر مردم سوئد به زبان انگلیسی مسلط هستند. به همین دلیل شما در رابطه با این موضوع مشکل چندانی نخواهید داشت. البته اگر با یک تور سوئد اقدام به سفر کنید. معمولاً راهنمای تور که زبان این کشور را به خوبی می داند، همراه شما خواهد بود و شما در بازدید از مکان های دیدنی هیچ مشکلی نخواهید داش و. می توانید اطلاعات زیادی را در مورد مکان مورد نظر کسب کنید.

آب و هوای سوئد

تور سوئد

سوئد در شمال قاره ی اروپا قرار گرفته است و دارای آب و هوای سرد است. ولی سفر به این کشور به اندازه ای ارزش دارد که شما مطمئن باشید آب و هوای آن به هبچ وجه شما را آزار نخواهد داد. البته قابل ذکر است که برخی از شهرهای سوئد به ویژه آن هایی که در شمال سوئد واقع نیستند، دارای آب و هوای بهتری هستند. بالاترین دما در سوئد در طول تاریخ سوئد 38 درجه و کمترین میزان دما منفی 52 درجه بوده است. در استکهلم در اواخر تیرماه بیش از 18 ساعت خورشید می تابد و حداقل دما منفی 3 درجه است.

بهترین زمان برای سفر به سوئد

تور سوئد

این یک واقعیت است که کشور سوئد معمولاً دارای آب و هوای سرد است. اگر به سرما عادت دارید مطمئناً هیچ مشکلی در سفر به این کشور نخواهید داشت ولی اگر از سرما بیزار هستید، ما می‌توانیم این نوید را به شما بدهیم که جاذبه‌های دیدنی در این کشور به قدری ارزش دیدن را دارند که شما در پایان سفر خود زیاد از آب و هوای سرد آن شکایت نخواهید کرد. معمولاً اکثر فصل‌های سال برای سفر به این کشور مناسب است ولی برگزارکنندگان تور سوئد معمولاً در نظر دارند که بهترین و مناسب‌ترین زمان را برای شما انتخاب کنند. البته پکیج های تور سوئد برای روزهای مختلف ارائه می‌شود که شما با سلیقه‌ی خود هر کدام را که مناسب‌تر است، می‌توانید انتخاب کنید.

پروازهای تهران به سوئد

مسافت تهران از سوئد یا به طور دقیق تا استهکلم، 3574.6 کیلومتر بوده و طول پروازها از تهران به استهکلم حدود 5 ساعت می باشد. معمولاً ایرلاین های هوایی بسیاری از تهران به سوئد پرواز دارند. اگر تمایل به سفر به سوئد با استفاده از یک تور سوئد را دارید، می توانید تمامی اقدامات لازم برای رزرو کردن بلیط پرواز خود و دیگر اقدامات را به مسئولان برگزارکننده ی تور سوئد محول کنید. مسئولان تور سوئد تمامی اقدامات لازم را انجام خواهند داد تا شما از یک سفر بی نظیر لذت ببرید و هیچ دغدغه ای در طول سفر خود نداشته باشید. مسئولان برگزار کننده ی تور سوئد با بررسی تمامی خطوط هواپیمایی، بهترین و ارزان ترین مسیر را انتخاب می کنند که به صرفه نیز باشد.

فرودگاه های سوئد

 تمامی شهرهای سوئد دارای فرودگاه های مجهز می باشند و بسته به نوع شهری که شما در آن فرود خواهید کرد، فرودگاه مقصد نیز متغیر خواهد بود. البته بیشتر تورهای سوئد دارای فرودهایی در شهر استکهلم می باشند. در این شهر چندین فرودگاه وجود دارد؛ از جمله فرودگاه استهکلم–آرلاندا که همگانی نیز می باشد و یکی از مشهورترین فرودگاه های این شهر است. این فرودگاه خطوط پروازی بی شماری داشته و دارای دسترسی آسانی است.

تور سوئد

تور سوئد

هر ساله تعدادی مشخصی تور سوئد برای سفر به این کشور برگزار می شود. در تور سوئد شما می توانید از بهترین مکان های این کشور دیدن کرده و بدون آن که با مشکلات سفر روبرو شوید، فقط و فقط از سفر خود لذت ببرید. در تور سوئد بهترین امکانات برای شما ارائه می شود و تمامی اقدامت لازم برای سفر به این کشور توسط مسئولان تور سوئد انجام می گردد. تور سوئد هر سال مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد و به همین دلیل هر سال به تعداد تور سوئد افزوده می شود و برنامه ی ویژه ای برای سفر به این کشور در نظر گرفته می شود.

جاذبه های دیدنی در سوئد

تور سوئد

موزه فضای باز اسکانسن موزه ی فولکوریک بسیار دیدنی می باشد که در آن می‌توانید زندگی در گذشته را حس کنید. در اسکانسن باغ وحش و آکواریوم‌های بسیاری دیدنی وجود دارد که همواره مورد توجه گردشگران بزرگ‌سال و کودکان می‌باشد. این موزه در نزدیکی استکهلم قرار گرفته و به علت قرار گرفتن بر روی بلندی‌، دارای منظره ی بسیار زیبایی نیز می باشد. به همین دلیل بی شک در بازدیدهای تور سوئد این منطقه گنجانده می‌شود تا برای گردشگران یک سفر عالی ایجاد شود.

کازمونوا تنها سالن سینمایی IMAX در سوئد است که دارای معماری بی‌نظیری است. حیف است شما به سوئد سفر کنید و از آن جا دیدن نکنید. پارک تفریحی گرونالوند در آب واقع شده و از عجیب‌ترین ماشین‌های تفریحی و بزرگ برخوردار است. در نزدیکی آن نیز بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها قرار گرفته اند. فریت فال تریت یکی از پرطرفدارترین ماشین‌های تفریحی در این پارک است. سالن کروی استکهلم که به صورت یک توپ گلف می‌باشد، بزرگ‌ترین سالن‌ کروی جهان است که استفاده‌های بسیاری دارد. سالانه کنسرت‌ها و جشنواره‌های فراوانی در این مرکز برگزار می‌شود.

بهترین مراکز خرید و بازارها در سوئد

تور سوئد

بی‌شک در تور سوئد در نظر خواهید داشت که از بهترین مراکز خرید و بازارهای سوئد دیدن کنید. اگر به دنبال خرید کالاهای قدیمی هستید، حتماً به منطقه‌ی سوفو سر بزنید. بی‌شک می‌توانید بهترین نوع کالاهای قدیمی را در این منطقه بیابید. در امتداد یوتگاتس بکن نیز می‌توانید تعداد بی‌شماری کافه و مغازه پیدا کنید که بهترین اجناس در این مغازه‌ها به فروش می‌رسد. در اسکونه گاتن شما می توانید تعداد زیادی بوتیک‌ مدرن و مختلف را مشاهده کنید. معروف‌ترین بوتیک در این منطقه برونو گالرین می‌باشد که اجناس بی‌نظیری در آن به فروش می‌رسد.

در خیابان بیریر شما می‌توانید اکثر برندهای مشهور را مشاهده کنید. بیشتر برندهای بین‌المللی و طراحی‌های بومی در تمام این منطقه به چشم می‌خورد. مرکز خرید استوره گالرین نیز بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. بیشتر این مراکز دیدنی معمولاً در بین برنامه‌های تور سوئد گنجانده شده و مسئولان برگزارکننده تور سوئد معمولاً بهترین مراکز خرید را در تور سوئد انتخاب می‌کنند تا مورد توجه گردشگران قرار گیرد.

هتل های اقامتی در سوئد

تور سوئد

اگر شما نیز در نظر دارید با تور سوئد به این کشور سفر کنید، مطمئن باشید که مسئولان برگزار کننده ی تور سوئد بهترین مکان های اقامتی را برای شما در نظر خواهند گرفت. در برخی از تورهای سوئد شما حتی می توانید بین چندین مکان اقامتی مشخص شده، هر کدام را که مناسب تر می دانید، انتخاب کنید. معمولاً در تور سوئد بیشتر سعی می شود که مکانی برای اقامت انتخاب شود که علاوه بر داشتن قیمت معقول و متناسب، دارای دسترسی آسان نیز بوده و به سایر مکان های دیدنی نزدیک باشد. در تور سوئد هتل اقامتی شما از قبل رزرو می شود؛ به طوریکه به محض رسیدن تور سوئد به آن کشور، شما هیچ مشکلی از این لحاظ نداشته باشید.

۰۶ مهر ۹۷ ، ۲۱:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

تور بلژیک

تور بلژیک

بلژیک یکی از کشورهای اروپایی است که با وجود کوچکی، دارای جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بی شمار می‌باشد. این جاذبه‌ها باعث به وجود آمدن تورهای گردشگری مختلف برای سفر به بلژیک شده‌اند. افراد زیادی با شرکت در تور بلژیک، سعی بر این دارند که خاطره‌ای خوش از سفر خود برجای گذارند. بلژیک با داشتن موزه‌ها، کلیساها، گالری‌های هنری و غیره بسیار مورد پسند افرادی قرار گرفته است که در تور بلژیک شرکت می‌کنند. در صورتی که قصد شرکت در تور بلژیک را دارید، خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند تا از سفر خود بیشترین لذت را ببرید.

بلژیک

بلژیک با مساحت بیش از 30 هزار کیلومتر مربع، یکی از کشورهای اروپای شمالی به شمار می‌رود که با داشتن حکومت دموکراسی پارلمانی، بیش از 11 میلیون جمعیت دارد. پایتخت کشور بلژیک، بروکسل است و واحد پولی آن یورو می‌باشد. دین رسمی کشور بلژیک کاتولیک است؛ اما دین‌های دیگری نظیر اسلام، یهودی و پرتستان نیز جزء اقلیت‌های مذهبی به شمار می‌روند. به طور کلی می‌توان گفت نزدیک به 65% از مردم این کشو به خدا اعتقاد دارند. زبان مردم بلژیک همچون فرهنگ آن‌ها، دارای تنوع بسیار می‌باشد. اما به قطعیت می‌توان گفت زبان رسمی مردم این کشور فرانسوی، هلندی و آلمانی است. مردم بلژیک، افرادی خون گرم و شوخ طبع هستند و سبک معماری خاص این کشور، باعث شده افراد زیادی در تور بلژیک شرکت کنند.

تور بلژیک

آب و هوای بلژیک

آب و هوای بسیار مطلوب بلژیک، تبدیل به یک علت اصلی برای استقبال از تور بلژیک شده است. نزدیک بودن بلژیک به دریا باعث شده است بیشتر مناطق این کشور از یک آب و هوای دریایی و معتدل بهره ببرد. یکی از مشخصه‌های اصلی این کشور، بارندگی بالاست. از این رو شما در بیشتر ایام سال شاهد باران‌های متوالی خواهید بود. آب و هوای مطبوع این کشور کمک شایانی در بهره بردن از تابستان‌های خنک و زمستان‌های گرم کرده است. از این رو شما می‌توانید در هر فصلی از سال به رزرو تور بلژیک پرداخته و از این آب و هوای معتدل لذت ببرید. باراش های باران باعث شده شهروندان شهرهای مختلف این کشور از هوای پاک و تمیز استفاده و اکسیژن خالص را استنشاق کنند. عدم وجود گرمای سوزان باعث شده است افراد زیادی تابستان خود را در کنار سواحل این کشور بگذرانند و آفتاب بگیرند.

تور بلژیک

بهترین زمان سفر به کشور بلژیک

اگر قصد شرکت در تور بلژیک را دارید، باید درباره ی بهترین زمان برای رزرو بلیط تور بلژیک آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین سفر را برای خود رقم بزنید. با توجه به وضعیت آب و هوایی بلژیک که در بالا گفته شد، بدیهی است که نیمه ی اول سال بهترین زمان برای سفر به این کشور می‌باشد. این کشور تابستان‌هایی بسیار معتدل داشته و زمستان‌های آن به دمای کمتر از 6 درجه سانتی‌گراد نمی‌رسد. درصورتی‌که با باران میانه ی خوبی ندارید و گمان می‌کنید که باران می‌تواند باعث ایجاد تداخل در برنامه ی سفر شما شود، پس نیمه ی اول سال را برای شرکت در تور بلژیک انتخاب کنید.

از این رو ماه‌های خرداد تا مرداد بهترین زمان برای سفر به این کشور هستند و این زمان از سال در دسته ی ماه‌های پر گردشگر بلژیک است. به علت وجود گردشگران زیاد در این زمان از سال، هزینه‌ها نیز در حداکثر مقدار خود قرار دارد؛ بنابراین باید خود برای یک سفر هزینه بردار آماده کنید. حال اگر هزینه‌ای که صرف می‌کنید برای شما مهم است، بهتر است ماه‌های کم گردشگر را برای سفر با تور بلژیک انتخاب کنید تا کمترین هزینه را در زمینه ی بلیط، هتل و رستوران‌ها بپردازید.

تور بلژیک

فرودگاه بین المللی در کشور بلژیک

فرودگاه بین المللی بروکسل، یکی از پرترددترین فرودگاه‌های بلژیک می‌باشد که سالانه مسافران زیادی در آن به سفر می‌پردازند. داشتن امکاناتی نظیر رستوران، کافه و فروشگاه در این فرودگاه، آن را تبدیل به یک فرودگاه بسیار مجهز کرده است. کسانی که در تور بلژیک شرکت کرده‌اند، قطعاً قدم در این فرودگاه گذاشته‌ و از امکانات آن استفاده کرده اند. این فرودگاه دارای یک ترمینال بوده و تمامی پروازها از همان یک ترمینال به انجام می‌رسد.

امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت رایگان در فرودگاه، بسیار مورد پسند مسافران، مخصوصاً مسافران تور بلژیک قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی بروکسل در نزدیک زاونتام قرار گرفته و وجود سیستم حمل و نقل عالی در فرودگاه به مسافران کمک کرده است تا به راحتی خود را به مرکز شهر برسانند.

تور بلژیک

پرواز از ایران به بلژیک

اگر قصد شرکت در تور بلژیک را دارید، داشتن اطلاعات کلی درباره ی پرواز به این کشور قطعاً برای شما مفید خواهد بود. فاصله ی تهران تا پایتخت بلژیک بیش از 4106 کیلومتر بوده و قطعاً مدت زمان پرواز از تهران تا بروکسل، بیش از 6 ساعت خواهد بود. شرکت‌های هواپیمایی زیادی هستند که به مقصد بلژیک پرواز دارند، بنابراین شما می‌توانید به راحتی با بررسی شرایط و مشخصات پروازها، پرواز مورد نظر خود را پیدا و بلیط آن را رزرو کنید.

در صورتی که به دنبال یک پرواز ارزان قیمت به بلژیک هستید، می‌توانید با کمی جستجو، ایرلاین مورد نظر خود را یافته و پرواز خود را رزرو کنید. با توجه به شرایط و علاقه‌مندی خود می‌توانید به صورت مستقیم و غیرمستقیم (همراه با توقف) از تهران به مقصد بروکسل پرواز کنید. شرکت‌هایی نظیر ترکیش، قطر، قشم ایر، امارات و ایر فرانس آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

تور بلژیک

جاذبه های دیدنی و گردشگری بلژیک

بلژیک با داشتن معماری‌های زیبا و خاص و همچنین جاذبه‌های گردشگری بی نظیر، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. مکان‌هایی مانند میدان گرند پلاس، قلعه‌های تاریخی، کلیسای جامع سنت باوو و غیره از جمله نقاط قوت بلژیک برای گردشگری به شمار می‌روند. هر یک از شهرهای این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری مخصوص به خود هستند. برای مثل در بروکسل، شاهد مکان‌هایی همچون کاخ سلطنتی، موزه سلطنتی هنرهای زیبا، آتومیم، مونت دس آرت، کلیسای نوتردام دو سابلون و بسیاری دیگر خواهید بود که می‌توانید با شرکت در تور بلژیک از آن‌ها بازدید کنید.

تور بلژیک

مراکز خرید بلژیک

افرادی که در تور بلژیک شرکت کرده اند، می توانند از مراکز خرید زیبای این کشور نیز دیدن کنند و به خرید کالاها و اقلام مورد نیاز خود بپردازند. وجود مراکز خریدی همچون وستلند شاپینگ، آوِنیو لویز، لا بوتیک تین تین، سیتی تو، داکس بروکسل، پلنت چاکلت و بسیاری دیگر رویای بسیاری از افراد در خرید را برآورده کرده است. علاوه بر مراکز خرید معروف، بوتیک ها و فروشگاه های زیادی وجود دارند که شما می توانید با توجه به نزدیکی، از آن ها خریدهای خود را انجام دهید. شکلات و آب‌جو دو سوغاتی مهم بلژیکی به شمار می روند و شما می توانید در مغازه های این کشور با دنیایی از شکلات رو به رو شوید.

تور بلژیک

هتل های بلژیک

کشور بلژیک مملوء از هتل‌ها، هتل آپارتمان و هاستل های مختلف بوده و افرادی که در تور بلژیک شرکت می‌کنند می‌توانند با توجه به بودجه ی خود، یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنند. وجود هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره و غیره در جای‌جای کشور، انتخاب را برای شرکت‌کنندگان در تور بلژیک راحت کرده است. اما فراموش نکنید بهای این هتل‌ها کمی بالا است. هتل‌هایی مانند هتل رویال سنتر بروکسل، هتل بدفورد بروکسل، هتل ماریو اکس بروکسل، هتل آسترید بروکسل و غیره نمونه‌هایی از هتل‌های 3 ستاره هستند که بسیار مناسب افرادی هستند که در تور بلژیک شرکت کرده‌اند.

تور بلژیک

سیستم حمل و نقل در بلژیک

کشور بلژیک همچون هر کشور دیگری، از یک سیستم حمل و نقل عالی و کامل بهره می‌برد. سیستم حمل و نقل عمومی این کشور شامل اتوبوس، قطار، مترو و تراموا می‌شود که در مقایسه با تاکسی، می‌توانید با استفاده از آن‌ها کمتر هزینه کنید. افرادی که در تور بلژیک شرکت کرده‌اند می‌توانند به راحتی از سیستم حمل و نقل عمومی این کشور استفاده کنند. در صورتی که مقصد گردشگری شما نزدیک به محل اقامتتان است، می‌توانید با کمی پیاده‌روی خود را به محل مورد نظر برسانید تا علاوه بر لذت بردن از مناطق اطراف، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

تور بلژیک

تور بلژیک

در صورتی که قصد سفر به بلژیک را دارید، شرکت در تور بلژیک یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از سفر می باشد. تور بلژیک خدمات گوناگونی برای مسافران ارائه می دهد که با توجه به نوع تور و بهایی که می پردازید، این خدمات متغیر هستند. مسئولین تور بلژیک برنامه ریزی های لازم را برای شما انجام می دهند تا از هر دقیقه یسفر خود، لذت کافی را ببرید. این تورها برای شما بلیط رفت و برگشت تهیه می کنند و همچنین خیال شما را بابت رزرو هتل و محل اقامت راحت می کنند.

تور بلژیک

نکاتی که باید در سفر به بلژیک از آن آگاه باشید!

مردم بلژیک دارای فرهنگ خاصی هستند؛ از این رو سعی کنید پیش از سفر با تور بلژیک، با فرهنگ مردم این کشور آشنایی داشته باشید. برای مثال مردم این کشور در اولین برخورد با شما بسیار رسمی برخورد می‌کنند، پس نباید توقع صمیمت داشته باشید. آشنایی به یکی از زبان‌های رسمی این کشور برای شما مزیت محسوب می‌شود؛ اما در صورتی که با تور بلژیک سفر می‌کنید، با وجود راهنمایان تور بلژیک، نیازی نیست نگران چیزی باشید. سعی کنید پوششی که در سفر به بلژیک انتخاب می‌کنید، مناسب با فرهنگ مردم باشد تا از همه نظر احساس راحتی کنید. مردم این کشور به تمیزی اهمیت خاصی می‌دهند، بنابراین در آراستگی و رعایت نکات بهداشتی دقت کنید.

۰۶ مهر ۹۷ ، ۲۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب