کعرفی مکانهای جذاب

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

در هنگام برخورد اجرام آسمانی با زمین فجایعی رخ خواهد داد که در مستند نابودی جهان با ده اتفاق راجب 10 تا از بزرگترین این فجایع بحث و گفتگو می شود در این مستند نابودی جهان با ده اتفاق سعی شده است برخورد سیارک‌ها با زمین، سیاه چاله‌ها، فوران پرتو گاما، فوران‌های عظیم آتشفشانی، جنگ اتمی و … فجایعی را به طور کامل توضیح دهند که در صورت وقوع سیاره‌ی زمین را نابود خواهند کرد. بررسى‌هاى علمى هم نشان داده بروز این فجایع عواقب ویرانگری برای حیات روی زمین خواهد داشت. در این مستند نابودی جهان با ده اتفاق با استفاده از تصویرسازی‌های پیشرفته و بى‌نظیر کامپیوتری به طور دقیق و علمی با ده فاجعه ویرانگر براى زمین و عواقب آن آشنا شده و بررسی خواهیم کرد که هر کدام از این فجایع چگونه زمین را نابود خواهند کرد و اینکه انسان چگونه می‌تواند از پیش تمهیداتی در برابر این فجایع بیندیشد.

مستند نابودی جهان با ده اتفاق1

این مستند نابودی جهان با ده اتفاق شامل 10 قسمت می باشد که در زیر توضیحاتی راجب 10 قسمت ارائه شده است .

قسمت اول : سیارک قاتل
65 میلیون سال پیش، یک اثر سیارکی باعث یک فاجعه شدید شد که منجر به سقوط دایناسورها شد، اما چه اتفاقی خواهد افتاد اگر سنگ فضا همان اندازه دوباره در همان نقطه قرار گرفت؟ انسان های مدرن چگونه می توانند در معرض سقوط سنگ ها و آوارها، مگا سونامی، از آتش سوزی کنترل، درجه حرارت کوره های انفجاری و یک لایه ازن نابود قرار گیرند؟ در پی تخریب در سراسر جهان، چه کسی زنده ماند … و چه کسی از بین خواهد رفت؟

مستند نابودی جهان با ده اتفاق1

قسمت دوم: سیاره سرکسی
دو برابر سیارات سرکشی مانند ستارگان در کهکشان وجود دارد. پس چه می تواند اتفاق بیفتد، اگر منظومه شمسی نپتون در برخورد با زمین باشد؟ در طول چهار ساعت فقط به عنوان افرادی که در ناامیدی فرار می کنند، گرانش از سیاره سرکسی، ماه را از هم جدا می کند، باد می شود حرکت می کند، موج می زند هر گونه زلزله و آتشفشانی، و در نهایت زمین به قطعه می کشد

قسمت سوم: سیاره سرکش
دو برابر سیارات سرکش مانند ستارگان در کهکشان وجود دارد. پس چه می تواند اتفاق بیفتد، اگر سیاره زنگدار اندازه نپتون در برخورد با زمین باشد؟ در طول چهار ساعت فقط به عنوان افرادی که در ناامیدی فرار می کنند، گرانش از سیاره سرکش، ماه را از هم جدا می کند، باد را باهم حرکت می کند، موج می زند هر گونه زلزله و آتشفشان، و در نهایت زمین را به قطعه می کشد.

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

قسمت چهارم: طوفان خورشیدی
هنگامی که زمین توسط یک طوفان خورشیدی مرگبار – یک بخش عظیم خورشید – تحت تاثیر قرار می گیرد، سیستم الکتریکی سیاره ما تبدیل به خرابی سیگار می شود. چگونه تمدن مدرن بدون قدرت کنار می آید؟

قسمت پنجم: جنگ هسته ای
جگ جهانی 3 از بین می رود و یک کابوس هسته ای به واقعیت تبدیل می شود، زیرا هزاران بمب هیدروژنی بزرگترین شهرهای جهان را از بین می برند. مرگ و میر ناشی از خاکستر و باقی مانده ها ایجاد یک زمستان هسته ای، فرو رفتن این سیاره به عصر یخبندان ناگهانی. محصولات کشاورزی در سراسر جهان شکست می خورند و گرسنگی جمعی بشریت را در معرض انقراض قرار می دهد.

قسمت ششم: گامای ری پشت سر هم
قوی ترین انفجار تابش کیهانی در جهان، فقط چند ثانیه از زدن به سیاره زمین است. هنگامی که یک پرتو گاما از دو ستاره برخورد می کند به جو می رسد، تابش مرگبار مرگ و میر ناشی از مرگ را فراهم می کند و بلافاصله نصف سیاره را از بین می برد. در طرف دیگر زمین، آمریکا با مرگ ناگهانی مواجه می شود زیرا اشعه ماوراء بنفش و گرسنگی تهدید می کنند که نژاد بشر را به انقراض بفرستد. آخرین انسانهای باقی مانده چگونه زنده ماندند؟

قسمت هفتم: انفجار مگا
برای اولین بار در تاریخ بشر، فوران آتشفشانی آتشفشانی از سطح زمین می سوزد. امواج شوک انفجاری جدا از ساختمان ها، سنگ ریخته گری به شهرها و محافل صدای خیره کننده در سراسر جهان است. روز بدی برای سیاره زمین بدتر می شود زیرا گازهای آتشفشانی از نور خورشید جلوگیری می کنند، زنجیر مواد غذایی سقوط می کند و قحطی حماسی آینده بسیار بزرگی را تهدید می کند.

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

قسمت هشتم: زمین خارج از مدار
اگر اولین بار در چهار و نیم میلیارد سال زمین از مدار خارج شود، سیاره ما را در یک دوره برخورد به خورشید قرار می دهد. سقوط مرگبار زمین 65 روز طول می کشد، باعث طوفان های عظیم، ماسه سنگ ها و – با درجه حرارت بیش از 200 درجه – موج گرمائی که هر فردی را می کشد.

قسمت نهم : تهاجم بیگانه
هنگامی که بیگانگان سرکش حمله شگفت انگیزی بر روی زمین را آغاز می کنند، مردم در خیابان ها می میرند، حکومت های جهانی نابود می شوند، شهرهای ویران می شوند و یک ویروس مرگبار آزاد می شود. آیا انسان می تواند زنده بماند یا این پایان است؟

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

قسمت دهم : فاجعه دریایی عمیق
جریان های اقیانوس آب و هوا را در سراسر جهان کنترل می کند. هنگامی که آنها به طور ناگهانی متوقف می شوند، یک آبشار بی پایان از بلایای آب و هوایی، از جمله آبیاری، آبیاری، آتش سوزی، خشکسالی گسترده و افزایش سطح دریایی سرازیر می شود. هیچ جایی بر روی زمین از این فاجعه آب و هوایی که تهدیدی برای پایان دادن به تمدن بشری است تهیه شده است.


۳۰ مهر ۹۶ ، ۲۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

دستگاه 3d سابلیمیشن


اگر دستگاه 3d سابلیمیشن شما تی شرت های چاپی را به عنوان کسب و کار اصلی خود به فروش می رساند، خرید دستگاه چاپ تیشرت خود می تواند راهی برای صرفه جویی در هزینه باشد، نه اینکه به چاپ برسد. با این حال، صرف نظر از نوع کسب و کار شما اجرا می شود، داشتن ماشین دستگاه چاپ تی شرت ممکن است به عنوان یک ابزار دستگاه 3d سابلیمیشن معنی داشته باشد، زیرا تی شرت چاپ شده اساسا یک بیلبورد برای شرکت شما است. یک دستگاه تی شرت به شما امکان می دهد تا یک عرضه بزرگ را چاپ کنید و پیراهن را برای فروش ارسال کنید یا به عنوان هدیه به مشتریان و چشم اندازها ارسال کنید. انتخاب دستگاه مناسب به نیازهای شما بستگی دارد
1. نوع چاپ مورد استفاده را انتخاب مواد خام سابلیمیشن .
هنگامی که برای تی شرت چاپ می شود، سه فرایند اصلی وجود دارد: چاپ روی صفحه، انتقال حرارت و چاپ دیجیتال. هر یک از این نوع دستگاه چاپ تیشرت به نوع دیگری از ماشین نیاز دارد. به طور کلی، یک چاپگر تی شرت دیجیتال گران ترین نوع ماشین است، زیرا ساده ترین استفاده است. چاپ حرارتی به طور کلی تا زمانی که چاپ دیجیتال یا روی صفحه نمایش نداشته باشد، معمولا سریعتر انجام می شود. چاپ روی صفحه معمولا بهتر است برای تولید انبوه باشد.

2. از همکاران یا سایر کاربران دستگاه چاپ تی شرت برای توصیه فروشندگان و ماشین آلات با کیفیت بپرسید.
اگر شما کورکورانه برای فروش یک دستگاه تی شرت جستجو کنید، ممکن است با انتخابات غرق شوید. با در نظر گرفتن زمان برای پیدا کردن فروشنده با کیفیت بر اساس توصیه های خارجی ممکن است شما را از مشکلات بعدی با دستگاه شما را نجات دهد.

3. قیمت گذاری تحقیق از فروشندگان داخلی و آنلاین با شهرت خوب.
مقایسه دستگاه 3d سابلیمیشن ها را از دستگاه های مشابه یا مشابه از فروشنده به فروشنده. به دستگاه چاپ تی شرت مستقیم از فروشندگان بپرسید که چه چیزی در قیمت دستگاه ذکر شده است یا نه.

4. هزینه های اضافی را در نظر مواد خام سابلیمیشن .
علاوه بر هزینه دستگاه خود، شما همچنین باید در چیزهایی مانند جوهر و یا سایر مواد شیمیایی که ممکن است لازم برای عملکرد مناسب و تعمیر و نگهداری دستگاه است، سرمایه گذاری کنید. تحویل دستگاه ممکن است یک هزینه اضافی باشد. انرژی هزینه ای است که اغلب نادیده گرفته می شود و ممکن است از ماشین به ماشین متفاوت باشد. این هزینه های اضافی ممکن است بیش از صرفه جویی در هزینه ارائه شده توسط نوع خاصی از ماشین.

5. گارانتی را بررسی کنید.
تولید مواد خام سابلیمیشن قابل اطمینان در پشت محصولات خود ایستاده اند. اگر فروشنده شما به شما یک ضمانت یا تضمین رضایت بخش در دستگاه شما ارائه نمی دهد، یکی دیگر را در نظر بگیرید، صرف نظر از ارزش ظاهری دستگاه.

6. اصطلاحات را با فروشنده خود درنظر بگیرید.
در حالی که برخی از فروشندگان نیاز به پرداخت نقدی یا کارت دستگاه چاپ تیشرت  فوری برای دستگاه دارند، برخی از فروشندگان، به ویژه برای دستگاه های  دستگاه 3d سابلیمیشن ، ممکن است شرایط پرداخت را در طول زمان ارائه دهند. تعیین نوع پرداخت که به بهترین وجه شرکت شماست. در حالی که پرداخت با گذشت زمان ممکن است به جریان نقدی شما کمک کند، دستگاه چاپ تی شرت های افزوده شده به سود، هزینه کلی دستگاه را افزایش می دهد.

7. برای دستگاه چاپ تی شرت خود پرداخت کنید و تحویل بگیرید.

۲۸ مهر ۹۶ ، ۲۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

دستگاه چاپ تیشرت


دستگاه چاپ تیشرت روی صفحه می تواند سرگرم کننده باشد - این چیزی است که دستگاه چاپ تی شرت مربوط به آن است. ما ایده های طراحی چاپ تی شرت خود را می گیریم و آنها را به تی شرت های سفارشی برای تیم های خود، مدرسه، شرکت ها و باشگاه ها تبدیل می کنیم. در سفارشی جوهر، شما می توانید تی شرت چاپ خود را با استفاده از آثار هنری اصلی خود را در آزمایشگاه طراحی ما و یا با استفاده از هزاران نفر از مواد خام سابلیمیشن خود را در کتابخانه طراحی شده است. شما مطمئن هستید دقیقا همان چیزی را که دستگاه 3d سابلیمیشن با تضمین بازگشت پولتان به دست آورید. در چند دقیقه طراحی یک تی شرت مذهبی، رویدادی یا تیمی انجام دهید. سفارش شما در 14 روز به شما تحویل خواهد شد، تضمین شده! هر سفارش توسط یک هنرمند مواد خام سابلیمیشن مورد بررسی قرار می گیرد، حصول اطمینان از اینکه تی شرت های سفارشی شما دقیقا همان چیزی است که شما آنها را پیش بینی می کنید!

طراحی تی شرت های سفارشی با یک شرکت که بیش از 100،000 تی شرت در هر سال چاپ می کند! در عرض چند ثانیه شما می توانید به سرعت و به آسانی لباس خود را با بیش از مواد خام سابلیمیشن  قطعه کلیپ، ورد و 100+ قلم و 60 رنگ جوهر طراحی کنید. تیز های سفارشی برای گروه ها، تیم ها، رویدادها و بیشتر عالی هستند! قیمت های خود را پایین نگه دارید و مهلت شما را با دستگاه چاپ تی شرت  تضمین کنید. نیاز به پشتیبانی طراحی رایگان دارید؟ تماس بگیرید

آه عزیزم! یک پیرمرد کوچک را در لباس سفارشی دستگاه چاپ تی شرت با یک تی شرت نوزاد و یک قطعه از CustomInk دریافت کنید! شما یک انفجار سفارشی یک پیراهن برای کودک دارید، و پسر یا دختر کوچک شما دوست دارد با سایر گروه های خود در رویداد بزرگ هماهنگ شود. این کار سرگرم کننده و آسان با استفاده از آزمایشگاه آنلاین ما طراحی شده است - فقط یک محصول را انتخاب دستگاه 3d سابلیمیشن و خلاق باشید! مرور گالری گالری بزرگ ما، و یا آپلود آثار هنری خود را با سهولت. اضافه دستگاه 3d سابلیمیشن متن، تغییر رنگ جوهر و پیدا کردن آثار هنری کامل در اینترنت در عرض چند دقیقه. این سریع است، آسان است، و آن را سرگرم کننده تر از تغییر پوشک و تغذیه نیمه شب ترکیب!

کمک خواستن؟ مواد خام سابلیمیشن طراحی دوستانه ما 7 روز در هفته هستند که به شما کمک می کنند تا یک طراحی برنده را ایجاد کنید که هرکسی از کودک تا بزرگواری دوست خواهد داشت. با انتخاب سریع ما، قیمت گذاری همه مواد خام سابلیمیشن ، حمل و نقل رایگان، و دستگاه 3d سابلیمیشن با کیفیت بالا و چاپ، شما نمی توانید اشتباه هنگامی که شما CustomInk را برای تس نوزاد خود را انتخاب کنید. ناز فقط کردم حتی

۲۷ مهر ۹۶ ، ۲۰:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

دستگاه چاپ تی شرت

دستگاه 3d سابلیمیشن

مواد خام سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت

 

 

 

دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه چاپ تیشرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت حرارتی

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت جدید

قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت

دستگاه چاپ تیشرت فروش

دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

دستگاه چاپ تی شرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال

دستگاه چاپ تی شرت حرارتی

دستگاه چاپ تی شرت

دستگاه چاپ تی شرت دست دوم

دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک

دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن

هیچ کسب و کار مانند سیستم AnaJet PHOTOshirts ™ وجود ندارد. در کجا دیگر می توانید یک کسب و کار پیدا کنید که سرمایه گذاری $ 16K می تواند در هر سال بیش از 500 هزار دلار کسب کند؟ دکوراسیون پوشاک 45 میلیارد دلار کسب و کار در ایالات متحده است. این تکنولوژی از دکوراسیون روکش شده چاپی یا دوزی شده به  دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیکمستقیم به پوشاک تغییر می کند. شما می توانید این کسب و کار را از یک مرکز خرید، یک فروشگاه یا حتی از اتاق خالی خود استفاده کنید. اجازه دهید چندین فروشگاه فیدر عکس بگیرند و سفارشات دریافت کنند. فروشگاه "فیدر" نیاز به بسته PHOTOshirts ™ Lite دارد.حرفه ای عکس:
بیا با آن روبرو شویم. دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیکعکس 83 میلیارد دلاری ما با تکنولوژی جدید دوربین دیجیتال مواجه است. ما می توانیم درآمد های از دست رفته با چاپ تخصص داشته باشیم. AnaJet یک وسیله نقلیه کامل برای بازگرداندن و افزایش درآمد از دست رفته ما است. به عنوان حرفه ای عکس، از کیفیت چاپ و فرصت جدید قدردانی خواهید کرد.
"
فروشگاه فیدر" مدل کسب و کار
اجازه دهید چندین فروشگاه فیدر عکس بگیرند و سفارشات دریافت کنند. دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالرا می توان به محل چاپگر دستگاه چاپ تیشرت قیمت خود ارسال کرد. فروشگاه های فیدر را در سراسر جهان ثبت نام کنید: استودیوهای عکس، مغازه های دوربین، مغازه های هدیه، پارک های تفریحی، مراکز خرید ... اجازه دهید هر فروشگاه فیدر حداقل یکصد فروش پیراهن را در ماه تولید کند. شما تنها توسط تصورات خود محدود شده اید. فروشگاه فیدر ArtPrintAnajetیک صفحه نمایش سبز ChromaKey، برخی از پیراهن های نمونه بر روی دیوار، دوربین AnaJet در سه پایه و اتصال به اینترنت همه چیز مورد نیاز است. چاپگرهای دیجیتال AnaJet Digital دارای دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک باند وسیعتری نسبت به چاپ روی تی شرت های ساده هستند. اساسا، چاپگرهای دیجیتال می توانند هر چیزی را که چاپ روی صفحه نمایش معمولی می تواند چاپ کنند، و بیشتر، چاپ کنید. این تکنولوژی جدید اجازه می دهد انعطاف پذیری بیشتر از نظر بستر مناسب و روش چاپ.
شایع ترین برنامه گرافیکی و دکوراسیون متن از پوشاک مانند تی شرت، پیراهن ورزشی، پیراهن گلف، شلوار جین، لباس، بلوز، پیش بند، موارد کودک، چرخ دنده، پد  دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک، جوراب و قلاب دوزی دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالشده است. یکی از عکسهای زیر را برای برنامه های تخصصی تر کلیک کنید.


۲۷ مهر ۹۶ ، ۰۸:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

دستگاه 3d سابلیمیشن


دستگاه 3d سابلیمیشن

مواد خام سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت

۱۹ مهر ۹۶ ، ۰۹:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال


دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه چاپ تیشرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت حرارتی

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت جدید

قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت

دستگاه چاپ تیشرت فروش

دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

دستگاه چاپ تی شرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال

دستگاه چاپ تی شرت حرارتی

دستگاه چاپ تی شرت

دستگاه چاپ تی شرت دست دوم

دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک

دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن

هیچ کسب و کار مانند سیستم AnaJet PHOTOshirts ™ وجود ندارد. در کجا دیگر می توانید یک کسب و کار پیدا کنید که سرمایه گذاری $ 16K می تواند در هر سال بیش از 500 هزار دلار کسب کند؟ دکوراسیون پوشاک 45 میلیارد دلار کسب و کار در ایالات متحده است. این تکنولوژی از دکوراسیون روکش شده چاپی یا دوزی شده به  دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیکمستقیم به پوشاک تغییر می کند. شما می توانید این کسب و کار را از یک مرکز خرید، یک فروشگاه یا حتی از اتاق خالی خود استفاده کنید. اجازه دهید چندین فروشگاه فیدر عکس بگیرند و سفارشات دریافت کنند. فروشگاه "فیدر" نیاز به بسته PHOTOshirts ™ Lite دارد.حرفه ای عکس:
بیا با آن روبرو شویم. دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیکعکس 83 میلیارد دلاری ما با تکنولوژی جدید دوربین دیجیتال مواجه است. ما می توانیم درآمد های از دست رفته با چاپ تخصص داشته باشیم. AnaJet یک وسیله نقلیه کامل برای بازگرداندن و افزایش درآمد از دست رفته ما است. به عنوان حرفه ای عکس، از کیفیت چاپ و فرصت جدید قدردانی خواهید کرد.
"
فروشگاه فیدر" مدل کسب و کار
اجازه دهید چندین فروشگاه فیدر عکس بگیرند و سفارشات دریافت کنند. دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالرا می توان به محل چاپگر دستگاه چاپ تیشرت قیمت خود ارسال کرد. فروشگاه های فیدر را در سراسر جهان ثبت نام کنید: استودیوهای عکس، مغازه های دوربین، مغازه های هدیه، پارک های تفریحی، مراکز خرید ... اجازه دهید هر فروشگاه فیدر حداقل یکصد فروش پیراهن را در ماه تولید کند. شما تنها توسط تصورات خود محدود شده اید. فروشگاه فیدر ArtPrintAnajetیک صفحه نمایش سبز ChromaKey، برخی از پیراهن های نمونه بر روی دیوار، دوربین AnaJet در سه پایه و اتصال به اینترنت همه چیز مورد نیاز است. چاپگرهای دیجیتال AnaJet Digital دارای دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک باند وسیعتری نسبت به چاپ روی تی شرت های ساده هستند. اساسا، چاپگرهای دیجیتال می توانند هر چیزی را که چاپ روی صفحه نمایش معمولی می تواند چاپ کنند، و بیشتر، چاپ کنید. این تکنولوژی جدید اجازه می دهد انعطاف پذیری بیشتر از نظر بستر مناسب و روش چاپ.
شایع ترین برنامه گرافیکی و دکوراسیون متن از پوشاک مانند تی شرت، پیراهن ورزشی، پیراهن گلف، شلوار جین، لباس، بلوز، پیش بند، موارد کودک، چرخ دنده، پد  دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک، جوراب و قلاب دوزی دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالشده است. یکی از عکسهای زیر را برای برنامه های تخصصی تر کلیک کنید.

۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

مستند بازی های ذهن


مستند بازی های ذهن

کنکاشی در عملکرد مغز با تمرکز بر روشهایی که می توان ذهن را برای دیدن و تجسم چیزهایی ناپیدا و غیرواقعی فریفت و بازی داد.

اعتماد دقیقاً چیست؟ یک مجموعه از بازیهای علمی جالب و تعاملی به ما نشان می دهند که چگونه در دنیایی اعتمادناپذیر چگونه اعتماد خود را حفظ کنیم.

با بازیهای تعاملی که پرده از راز کشش و جذابیت برمی دارند بازی کنید. بیاموزید که مغز شما چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی جذاب است و چه چیزی نیست.

ببینید مغز شما چگونه اضطراب را مدیریت می کند و اضطراب چگونه شما را کنترل می کند. از گره های ترافیکی گرفته تا جیغ کودکان، کشف کنید که چگونه استرس می تواند چیز خوبی باشد.

به یافته های متخصصین علوم آگاهی، اعصاب، و روانشناسی گوش فرا دهید تا بفهمید مغز شما چگونه دنیا را درمی یابد و چرا اینچنین شگفت انگیز است.

به یافته های متخصصین علوم آگاهی، اعصاب، و روانشناسی گوش فرا دهید تا بفهمید مغز شما چگونه دنیا را درمی یابد و چرا اینچنین شگفت انگیز است.

همه دوست دارند خود را بی همتا بدانند، اما چه خوشتان بیاید و چه نه، بخش زیادی از رفتارهای شما تحت تاثیر تقلید از دیگران است.

به یافته های متخصصین علوم آگاهی، اعصاب، و روانشناسی گوش فرا دهید تا بفهمید مغز شما چگونه دنیا را درمی یابد و چرا اینچنین شگفت انگیز است.

از طریق بازیها و آزمایشها، بفهمید که چرا همه ما خطرپذیر بدنیا آمده ایم و چگونه زندگی ما اغلب یک قمار بزرگ است.

همه ما چیزی داریم که بدون آن نمی توانیم زندگی کنیم. قهوه، گوشی های هوشمند، بازیها و آزمایشها همه نشان می دهند که همه ما دست کم معتاد یک چیز هستیم.

تا حالا فکر کرده اید که شاید زبان چیزی فراتر از مجموعه ای از واژگان باشد؟ این قسمت مغز شما را درگیر برترین آزمونهای ارتباطی می کند.

این برنامه شما را درگیر مجموعه ای از بازیها خواهد کرد تا نشان دهد چطور مغز شما ممکن است برای باور داشتن به چیزهایی که هیچ پایه و اساس حقیقی ندارند برنامه ریزی شده باشد.

این برنامه شما را درگیر مجموعه ای از بازیها و آزمایشات خواهد کرد که طوری طراحی شده اند که به شما نشان دهند چگونه الگوها و عادات بر زندگی شما حکومت می کنند.

ظرفیت مغز برای دلسوزی را کشف کنید و انگیزه های نهفته در پس اعمال فداکارانه و خودخواهانه خویش را دریابید.

آیا ممکن است خشمگین شدن بیشتر از آنچه در دنیای خارج اتفاق می افتد مربوط به اتفاقاتی باشد که در مغز شما می افتد؟ این برنامه پرده از این راز برمی دارد.

در این برنامه مغز نوع ماده و نر طی مجموعه ای از آزمایشات بر روی دو گروه زنان و مردان، در برابر هم قرار می گیرند.

به یافته های متخصصین علوم آگاهی، اعصاب، و روانشناسی گوش فرا دهید تا بفهمید مغز شما چگونه دنیا را درمی یابد و چرا اینچنین شگفت انگیز است.

۱۰ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

مستند قاره هفتم

مستند قاره هفتم

مستند قاره هفتم : در این مجموعه مستند جدید بی نظیر، گروهی از دانشمندان و کارشناسان بقا به سخت ترین شرایط روی زمین می پردازند تا تحقیقات پیشرفته ای انجام دهند که ممکن است سیاره ما را نجات دهد.این مستند بسیار زیبا در سال 2016 توسط نشنال جئوگرافیک تهیه و پخش شد و در سال 1396 توسط نشنال جئوگرافیک فارسی دوبله و پخش شد که در زیر سعی کرده ایم خلاصه از این مستند ارائه دهیم.

در محیطی که به بقای انسان همیشگی نیست، آسان است درک کنید که چرا “مستند قاره هفتم” اولین  مستند طولانی در جهان است که در قطب جنوب فیلمبرداری شده است. دانشمندان و کارشناسان زنده ماندن در یخ، در زیر آب، در بالای کوه های بلند، مبارزه با شرایط وحشیانه در طول راه، برای انجام تحقیقات در حال تغییر زندگی است. دانشمندان و جامعه نقش مهمی در بسیاری از زمینه های فوری علمی، از تغییرات آب و هوایی به مطالعات حرکت یخچال ها، آتشفشان های فعال و جستجوی مگفاون دریایی دارد که این خانه یخ را نام می برد. مستند قاره هفتم در شش قسمت تهیه و آماده ارائه می باشد که در زیر میتوانید با این شش قسمت مستند قاره هفتم بیشتر اشنا شوید:

قسمت اول مستند قاره هفتم :

شش گروه از دانشمندان بعد از سالها برنامه ریزی برای رفتن به قطب جنوب. این قاره سردترین و باتجربه ترین و خشک ترین شرایط در این سیاره است و بدون وجود مرکز تحقیقاتی اسکات این تیم ها زنده نمی مانند. نتایج هر تیم می تواند پیامدهای بزرگی برای بهتر درک اینکه چگونه تغییرات آب و هوا بر زندگی در سراسر جهان تاثیر می گذارد.

قسمت دوم مستند قاره هفتم :

دانشمندان مستقر در قطب جنوب به دماهای سردسیری عادت کرده اند، اما بعضی از آنها شرایطی را تجربه کرده اند که یک طوفان است که بیش از توان مرکز تحقیقاتی اسکات است. مرکز تحقیقاتی اسکات سعی دارد که تمام ماموریت ها را خاتمه  دهد .


۱۰ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

دستگاه چاپ تی شرت قیمت


دستگاه چاپ تی شرت قیمت
دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال
دستگاه چاپ تی شرت حرارتی
دستگاه چاپ تی شرت
دستگاه چاپ تی شرت دست دوم
دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک
دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه‌های پرس حرارتی هیدرولیک:

سیستم هیدرولیک به‌وسیله فشار روغن‌کار می‌کند و به‌وسیله روغن هیدرولیک تغذیه می‌شود.تفاوت سیستم پنوماتیک و هیدرولیک در پمپ آن‌ها است که پمپ‌های هیدرولیک درجه‌یک غالباً بدون صدا هستند.

انواع چاپ تی‌شرت ازنظر اندازه چاپ ؟

ابعاد چاپ تی‌شرت در سیستم چاپ سابلیمیشن بدون محدودیت هست.حتی دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن کلندر قادر به چاپ روی طاقه پارچه به‌صورت توپ یا رول پارچه هستند.اما با توجه به این موضوع که سیستم چاپ سابلیمیشن سیستم دومرحله‌ای است بایستی ابعاد پرینتر یا پلاتر با ابعاد پرس حرارتی تطابق داشته باشد.مثلاً پرس 40 در 60 نیاز به طرح پرینت شده با جوهر سابلیمیشن در همان ابعاد دارد.

به‌طورمعمول عملیات چاپ روی تی‌شرت و پارچه در ابعاد A4 و A3 صورت می‌پذیرد و با خرید پرینتر اپسون در سایزهای A4 و A3 می‌توان عملیات چاپ را انجام داد.

روش کار دستگاه چاپ تیشرت ؟

فیلم‌های آموزشی کار با دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن شرکت چاپ نو در کانال تلگرام و کانال آپارات شرکت موجود می‌باشد.همچنین به همراه دستگاه دی‌وی‌دی آموزشی باکیفیت بالا تقدیم به مشتریان گرامی می‌شود.

و اما روش کار با دستگاه چاپ تی‌شرت بسیار ساده است.در مرحله اول طرح موردنظر به‌وسیله پرینتر بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ می‌شود و سپس طرحی که روی کاغذ چاپ‌شده به‌وسیله دستگاه چاپ تی‌شرت روی انواع پارچه چاپ می‌شود.مدت‌زمان چاپ عکس روی انواع پارچه نهایتاً 35 ثانیه می‌باشد اما در سفارش‌های تیراژ این قابلیت وجود دارد که دما را بیشتر کرد و زمان چاپ را در حد 5 ثانیه پایین آورد.

انواع قطعات دستگاه چاپ تی‌شرت ؟

با توجه به این موضوع که دستگاه‌های چاپ تی‌شرت سابلیمیشن متنوع هستند قطعات آن‌ها نیز تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد.بااین‌حال بسیاری از قطعات بین تمامی دستگاه‌های چاپ تی‌شرت مشترک هستند.در ادامه به معرفی قطعات مشترک بین انواع دستگاه‌های چاپ می‌پردازیم.

1-یونیت کنترلر مخصوص دستگاه چاپ تی‌شرت :

این قسمت مسئولیت کنترل دما و زمان را بر عهده دارد و در اصل سیستم کنترل مرکزی دستگاه به‌حساب می‌آید.بعضی از یونیت کنترلر ها دارای امکانات بیشتری نظیر نمایشگرهای حرفه‌ای‌تر و یا صفحات لمسی هستند که کاربردی نیستند و صرفاً جنبه تزئینی دارند.

2-پیچ تنظیم ارتفاع سطح هیتر:

با توجه به این موضوع که دستگاه چاپ تی‌شرت فقط برای چاپ عکس روی پارچه و تی‌شرت مورداستفاده قرار نمی‌گیرد و ممکن است که برای چاپ روی سطوحی که دارای ارتفاع هستند نیز مورداستفاده قرار گیرد،تمامی دستگاه‌های چاپ سطوح صاف(دستگاه چاپ تی‌شرت) دارای پیچ تنظیم ارتفاع سطح هیتر هستند و به‌وسیله آن می‌توان فشار پرس را کم‌وزیاد کرد.

مزیت‌های دستگاه چاپ تیشرت ؟

دستگاه چاپ تی‌شرت سابلیمیشن مزیت‌های بسیاری نسبت به سایر سیستم‌های چاپ پارچه دارند.اصلی‌ترین مزیت آن‌ها قیمت مناسب دستگاه‌ها و تجهیزات آن می‌باشد که قیمتی در حدود 10% دستگاه‌های چاپ دیجیتال مستقیم روی پارچه دارند.همچنین هزینه نگهداری و قطعات دستگاه‌های چاپ مستقیم روی پارچه بسیار زیاد می‌باشد.

همچنین هزینه چاپ به‌وسیله دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن فوق‌العاده کم است (هزینه چاپ روی پارچه در ابعاد A4 حدود 300 تومان و هزینه چاپ در ابعاد A3 در حدود 500 تومان)

کیفیت و ماندگاری چاپ عکس به‌وسیله دستگاه چاپ سابلیمیشن بسیار بالا می‌باشد و به‌هیچ‌عنوان با شستشو و گذر زمان از بین نمی‌رود و حتی کمرنگ نمی‌شود.

چاپ سابلیمیشن بهترین گزینه برای چاپ عکس روی انواع سطوح می‌باشد و هرروز به محبوبیت آن افزوده می‌شود.

انواع برندهای دستگاه چاپ تی‌شرت ؟

برندهای مختلفی در کشورهای مختلف دنیا دستگاه های چاپ سابلیمیشن تولید می‌کنند.اما کشور چین در صنعت چاپ سابلیمیشن پیشرو می‌باشد.برندهای معتبر و قدیمی در کشور چین فعالیت می‌کنند که دستگاه‌ها و محصولاتشان به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌شود.برندهایی مانند Photo Usa و Best Sublimation ازجمله برندهای معروف در این زمینه هستند.

مواد دستگاه چاپ تی‌شرت ؟

دستگاه های چاپ سابلیمیشن نیازمند به یک پرینتر یا پلاتر جوهرافشان با برند Epson هستند که ابزارهای مکمل یکدیگر به‌حساب می‌آیند.جوهر یا رنگ مورداستفاده در چاپ سابلیمیشن در داخل مخزن پرینتر یا پلاتر تغذیه می‌شود و کاغذ سابلیمیشن نقش انتقال‌دهنده طرح را دارد.در اصل به‌جز مواد خام مانند تی‌شرت و ام دی اف و غیره که عملیات چاپ روی آن‌ها انجام می‌شود،مواد مصرفی چاپ سابلیمیشن کاغذ و جوهر است که قیمت نازلی دارند.

طرز استفاده از دستگاه چاپ تیشرت ؟

نحوه چاپ سابلیمیشن به این شکل است که ابتدا طرح موردنظر به‌وسیله پرینتر یا پلاتر بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ می‌شود و سپس به‌وسیله دستگاه چاپ تی‌شرت (دستگاه چاپ سطوح صاف) بر روی سطح چاپ می‌شود و کاغذ دور انداخته می‌شود.کیفیت چاپ نهایی بسیار بالا بوده و به‌هیچ‌عنوان کمرنگ نمی‌شود و از بین نمی‌رود.

برای چاپ روی پارچه به‌صورت لیبلی و رول حرارتی رول حرارتی و لیبل پارچه بر روی پارچه پرس می‌شوند.

عوامل مؤثر در کیفیت چاپ دستگاه چاپ تی‌شرت ؟

مهم‌ترین عامل در کیفیت چاپ عکس به‌وسیله دستگاه چاپ سابلیمیشن کیفیت بالای جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن می‌باشد.هرچقدر کیفیت کاغذ بیشتر باشد جوهر کمتری بر روی کاغذ باقی می‌ماند و هرچقدر کیفیت جوهر بیشتر باشد در چاپ خروجی نهایی رنگ‌ها واقعی‌تر و باکیفیت‌تر خواهند بود.

در کنار این عوامل کیفیت عکس چاپ‌شده نیز تأثیر بسزایی در چاپ محصول نهایی خواهد داشت.

۰۹ مهر ۹۶ ، ۰۹:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

دستگاه سابلیمیشن d3


دستگاه سابلیمیشن d3

فرایند تصعید در چاپ با استفاده از گرما روی کاغذ چاپ شده در تماس با محصول تولید می شود، جوهر از جامد به حالت گازی تغییر می کند و به طور دائم نفوذ می کند.
این نوع از تکنیک ها در محصولات ساخته شده با الیاف خاص برای این منظور استفاده می شود و یا با یک نوع از مواد که باعث چاپ آنها می شود، لاکی می شود. تکنیک تحریم باعث می شود که طرح ها بدون نیاز به شدت به طور دائمی در محصولات باقی بمانند. در مورد دستگاه سابلیمیشن d3، جوهر در آنها پس از شستشو و بدون ترک خوردن باقی می ماند مانند روش های دیگر.
ماشین آلات، صفحات، محصولات و چاپگرها برای تثبیت
Sublimet
، یک فروشگاه آنلاین واقع در بارسلونا (اسپانیا) است که خدمات را در سراسر جهان ارائه می دهد.
شما می توانید همه چیزهایی را که نیاز دارید برای انجام غلظت، مانند محصولات تصعید، ماشین آلات تصعید، پرینترهای تهویز، لوازم جانبی و مواد مصرفی پیدا کنید. ما به دستگاه سابلیمیشن d3مداوم فروشگاه ما با محصولات جدید و اصلی به روز شده، به طوری که شما همیشه پیدا کردن آنچه شما دنبال آن هستید. فراموش نکنید که به بخش خبری ما بپردازید که هر هفته به روز رسانی می کنیم. همانطور که می بینید، ما دوست دنیای چاپ باطله را به خاطر همه کاره بودن، دوام و کیفیت چاپ بالا داریم. ما می دانیم که مشتریان شما همیشه از خدمات شما خوشحال خواهند شد.
هر آنچه که هستی، اینکه آیا شما در دنیای ظهور شروع به کار کرده اید یا چندین سال دستگاه سابلیمیشن d3با سیستم های دیگر کار کرده اید، فقط کافی نیست که کیفیت آن را دنبال می کنید، دریابید که با ما تماس بگیرید تا ما بتوانیم به شما توصیه کنیم.
ما با هر نوع مشتری سازگار می شویم و به همین دلیل ما امکان این را می دهیم که شما می توانید محصولات را با واحدها خریداری کنید و زندگی خود را حتی ساده تر کنید. همچنین ما بسته های استارت را با یک کلیک می توانیم همه چیزهایی را که دستگاه سابلیمیشن d3است شروع کنیم. سرگرم کننده
مراحل انجام تصعید
چاپ از طریق پلاتر یا چاپگر انجام می شود.
هر دو چاپگر، جوهر و کاغذ / فیلم باید آماده باشند. همچنین استفاده از پروفایل های ICC برای به دست آوردن رنگ های نزدیک به واقعیت ضروری است.
کاغذ را برای چند دقیقه خیس کنید و با توجه به محصول انتخابی به دستگاه سابلیمیشن d3یا آهن بپردازید.
این فرآیند نیاز به یک درجه و زمان خاص برای هر محصول دارد. همه این اطلاعات در ورق داده های هر محصول منعکس شده است.
سرانجام، همه چیزهایی که باقی دستگاه سابلیمیشن d3است این است که مقاله پایدار را حذف کنید تا نتیجه نهایی را ببینید.
اگر سؤال یا اطلاعات اضافی دارید که می خواهید دریافت کنید، لطفا با ما از طریق شماره +34 93 486 90 25 یا info@sublimet.com تماس بگیرید
هدایای قابل برنامه ریزی، اصلی و عملی اهداف ما هستند
ما همیشه دارای انواع مختلفی از موارد قابل تنظیم برای شما هستیم تا محصولی را که مناسب شما و مشتریان شما است، پیدا کنید.
آیا شما همیشه از همان ویژگی دستگاه سابلیمیشن d3خود خسته شده اید؟ با فروشگاه گسترده ما شما هرگز از دیدن محصولات جدید و اصلی خسته شده اید. در هر یک از آنها ما همچنین در مورد تمام مراحل چگونگی سوق دادن آنها به شما اطلاع خواهیم داد. از انتخاب ما الهام گرفته شود!
خدمات ما
در صورت وجود لینک ما در سایت دستگاه سابلیمیشن d3لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. لینک + 34 93 486 90 25.
از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید. Chez Sublimet، نظر شما را به اشتراک نظر می گذارد، نظر شما را به اشتراک بگذارید

۰۶ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب