کعرفی مکانهای جذاب

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

معرفی انواع وکیل مهاجرت

امروزه برای انجام خیلی از فعالیت های که مربوط به سازمانها و ادارت دولتی و امنیتی می شود باید وکیل داشته باشید که این قوانین هم در یاران و همه در تمام دنیا مرسوم می باشد . اگر شما هم قصد مهاجرت به خارج از ایران را داشته باشید حتما باید وکیل مهاجرت داشته باشید . یک سوال که پیش کی آید چرا باید من وکیل مهاجر داشته باشم ؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که در کشورهای اروپایی و یا امریکایی و همچنین استرالیایی داشتن وکیل یک امر بسیار مهم می باشد چرا که با توجه به تغییر قوانین مهاجرت و جزئیات بسیار از قوانین دولت ها شما را مکلف به گرفتن وکیل مهاجرت میکنند .
مزایای وکیل مهاجرت چیست ؟
یکی از بهترین مزایایی وکیل مهاجرت این است که وکیل با تمامی قوانین به روز حوزه مهاجرت کاملا اشنا می باشد و تمام سعی خود را برا این دارد که بتوانید مهاجرت شما را به صورت قانونی اخذ نمایید .
اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال کی از موارد زیر هستید حتما پیشنهاد میکنیم که سریعا اقدام کنید:

وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت به سوئد

وکیل مهاجرت به آلمان

وکیل مهاجرت به اروپا

وکیل مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت به آمریکا

وکیل مهاجرت

این موارد بهترین پیشنهاد های ما به شما است پس اگر قصد مهاجرت دارید بهتر است که از طریق وکیل قانونی مهاجرت اقدام کنید و با خیالی اسوده و مطمن منتظر دریافت اقامت خود باشید.

۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

خدمات شبکه و امنیت شبکه

فایروال فورتی گیت از قدرت فایروالینگ بالا برخوردار است و دارای ویژگی های Application Control, Antivirus, Anti-spyware, VPN, web filtering و …می باشد. با ۵۲Gbps توان عملیاتی فایروال و زمان تاخیر کم، فورتی گیت ۱۰۰۰D مدلی مناسب برای مراکز داده کوچک است و فایروالی با کارایی بالا را ارائه می دهد. پورت های ۱۰GB و افزایش چشمگیر عملکرد VPN شما را قادر می ساز با شبکه همگام شوید.

به منظور بررسی ذخیره ساز کیو نپ تحت شبکه کیونپ مدل QNAP ES1640dc E5-96G 16-Bay Network Storage می توان گفت کارشناسان و متخصصان حرفه ای به منظور تامین نیاز ذخیره سازی خود به شکل منطقی، سریع و ایمن، بایستی از سرورهای ذخیره ساز از جمله NAS استفاده کنند.از ویژگی های قابل ذکر برای این نسخه از هاردهای تحت شبکه QNAP  می توان به وجود پردازنده (Intel Xeon E5-2420 v2 2.2GHz Six Core (For Each Controller به همراه ۶ جایگاه رم و ۳۲ گیگ رم و (۳۲GB DDR3 (Max. 64GB) (For Each Controller حافظه  نوشتن کش برای هر کانکتور  به همراه ۲ گیگ فلش مموری برای این نسخه در نظر گرفته شده است.این دستگاه مجهز به ۴ عدد پورت usB 3.0/ 2.0 می باشد و در هر سطح قابلیت پذیرش ۱۲۸  ترابایت به صورت ۱۶x8TB  را دارد.همچنین باید افزود این محصول از یک پورت LAN 10/100/1000  برای هر کنترل کننده برای مدیریت به صورت ریموت بهره گرفته است .همچنین برای هر کنترل کننده ۲ درگاه RJ45  و همچنین Intel X540-BT2 در نظر گرفته شده است.گفتنی است این دستگاه هشت اسلات PCI  قابل استفاده برای ۴۰ گیگابیت Ethernet  یا LAN 10GBE  و چهار اسلات PCI Gen 2.0 به صورت Dual Path  Mini SAS  را به کار گرفته است.برای اطلاع از قیمت ها با ما درارتباط باشید. لایسنس فروتی گیت همچنین باید افزود این محصول از یک پورت LAN 10/100/1000  برای هر کنترل کننده برای مدیریت به صورت ریموت بهره گرفته است .

۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

خرید خانه در ونکوور

خرید خانه در کانادا و یا ونکوور یکی از گزینه‌هایی است که مهاجرت کنندگان در پی آن هستند. برای خرید خانه در ونکوور لازم است نکاتی را بدانید تا راحت‌ترین معامله زندگی خود را داشته باشید. خرید خانه همیشه یک مسئلهٔ چالش برانگیزی برای خریداران است به خصوص در کشوری دیگر که دارای قوانین و مقررات خاص خود است. شهر ساحلی ونکوور، یکی از بندرگاه‌های مهم در کشور کانادا می‌باشد، این شهر زیبا در منطقه لوئر مین‌لند در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است.

خرید خانه در ونکوور

اقامت از طریق خرید خانه در ونکوور

بسیاری از متقاضیان خرید خانه در ونکوور کانادا متصور هستند که تنها به شهروندان رسمی این شهر یا افراد دارای اقامت اجازهٔ خرید خانه داده می‌شود اما تابعیت خریداران خارجی در زمینهٔ مسکن در ونکوور کانادا مطرح نیست و حتی شهروندانی که بیش از یک سال است که در کشور حضور ندارند نیز می‌توانند نسبت به خرید مسکن در ونکوور کانادا اقدام نمایند. شهر زیبای ونکوور کانادا پذیرای تمامی مهاجرانی است که قصد خرید ملک را دارند اما تنها خرید خانه ملاکی برای گرفتن اقامت در کشور کانادا نخواهد بود، اقامت از طریق خرید خانه در ونکوور تابع یکسری شرایط است. مواردی که در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق خرید خانه در ونکوور در فرم مهاجرتی مورد تقاضا باید نوشته شود، به عبارت زیر است:

  • ملیت متقاضیان
  • سن متقاضیان
  • توانایی و سطح زبان متقاضیان
  • میزان تحصیلات متقاضیان
  • سابقه کار
  • میزان دارایی اعم از مالی و غیر مالی و درآمد متقاضیان
  • حضور یا عدم حضور خانواده متقاضیان در کانادا
  • پیشنهادهای شغلی متقاضیان

در حالت کلی باید بدانید که خرید خانه در ونکوور برای شما اقامت صد در صد کانادا را به ارمغان نخواهد آورد در نتیجه در کنار خرید مسکن باید به دنبال اقامت از طریق کار، ازدواج یا تحصیل باشید.

مزایای خرید خانه در ونکوور

به گزارش سایت راهنمای ایرانیان کانادا : خرید ملک در ونکوور مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت، اگر در آینده قصد مهاجرت به ونکوور کانادا را دارید یا می‌خواهید یک سرمایه گذاری سودآور در این شهر بزرگ را داشته باشید، خرید خانه در ونکوور کانادا یکی از بهترین گزینه‌ها است. طبق آمارگیری‌هایی که در سال 2010 در شهرهای بزرگ کانادا صورت گرفت میانگین قیمت مسکن در شهرهای بزرگ کانادا مانند ونکوور نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی داشته اند؛ خرید مسکن علاوه بر سرمایه گذاری پرسود یک پس‌انداز گران‌بها برای شما و خانواده‌تان خواهد بود.

شما از طریق خرید خانه در ونکوور می‌توانید آن را اجاره دهید، بسیاری از مهاجران و شهروندان که به صورت موقتی و دوره‌ای در ونکوور اقامت دارند ترجیح می‌دهند که بجای خرید مسکن اقدام به اجارهٔ ملک نمایند. اجاره دادن خانهٔ خود در ونکوور می‌تواند یک تجارت پر سود برای شما باشد چرا که ونکوور شهر بزرگ و گرانی است و با دریافت اجاره بها می‌توانید بهره وام خود را پرداخت یا پس انداز کنید.

مزایای خرید خانه در ونکوور

شرایط و مراحل خرید خانه در ونکوور کانادا

در مرحله اول خرید خانه مهم است که یک مشاور املاک محلی مورد اطمینان انتخاب کنید. مراحل خرید مسکن در کانادا از جمله در شهر ونکوور یکسان و مشابه است و در حدود 60 تا 90 روز به طول می‌انجامد و اگر ملک خالی و قابل سکونت باشد در کم‌تر از یک ماه مراحل خرید خانه به اتمام می‌رسد.

مشاور املاک در ونکوور به عنوان یک واسط عمل می‌کند و قیمت مسکن را متناسب با نوع ملک و محل قیمت بندی می‌کند و از طرف مالک با خریداران مذاکره می‌کند و در نهایت بعد از عقد قرارداد درصدی را از طرفین دریافت می‌کند. برای راحتی خرید خانه در ونکوور می‌توانید وام مسکن دریافت کنید.

 هنگامی که مسکن مورد نظر خود را انتخاب کردید و بر سر قیمت به توافق رسیدید، قرارداد فروش و خرید تنظیم می‌شود و پس از امضا سند توسط خریدار، سند مالکیت رسماً به خریدار تحویل داده می‌شود. قرارداد شما باید شامل اطلاعات دقیقی در مورد زمین و بازرسی ملک باشد چرا که شرایط ملک باید قبل از انتقال وجه مورد تأیید قرار بگیرد. در هنگام بررسی پیشنهادهای مسکن می‌توانید از انجمن کانادایی بازرسان خانه و املاک یا یک بازرس خانگی بخواهید که منزل مورد نظر را بررسی کند تا در صورتی که نیاز به تعمیر داشت از قیمت ملک بکاهید.

سایت املاک در کشور کانادا

اگر برای خرید خانه در ونکوور گیج و سردرگم هستید و نمی‌دانید که از کجا تحقیق و یافتن مسکن را شروع کنید، ما به شما سایت‌های مشاور املاک در کانادا را معرفی می‌کنیم. خوشبختانه تمام آژانس‌های مسکن درکانادا از جمله شهر ونکوور به یک شبکهٔ رایانه‌ای (MLS) متصل هستند که از این طریق تمامی اطلاعات و جزئیات هر ملک را در آن به ثبت می‌رسانند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

سایت املاک در کشور کانادا

وام خرید خانه در ونکوور کانادا

اگر برای خرید خانه در ونکوور عجله دارید و از طرف دیگر شرایط مالی چندان مطلوبی مطابق با قیمت‌های منازل ندارید، بهترین کار گرفتن وام خرید خانه است. شما می‌توانید برای گرفتن وام منزل در ونکوور از مشاور املاک‌های معتبر پرس‌وجو کنید تا ملک و محل مناسبی را معرفی کنند، یا اگر به اندازه کافی با زبان و شهر ونکوور آشنایی دارید خود می‌توانید به کارگزاریهای وام مسکن ونکوور مراجعه کنید. گرفتن جواب پیش موافقت از بانک برای گرفتن وام مسکن ونکوور (Mortgage Pre-Approval) بسیار کوتاه بوده و به شما اطلاع داده خواهد شد موسسه مالی یا بانک مورد نظر تا چه حدی حاضر است به شما وام مسکن در ونکوور را بدهد. بانک‌ها به طور معمول تا 65 درصد هزینهٔ خرید مسکن در ونکوور را با اطمینان به این که شخص حداقل 35 درصد بهای دیگر مسکن را می‌پردازد، به صورت وام به شخص خواهد داد. توجه داشته باشید که در صورت گرفتن وام مسکن از مؤسسات مالی و بانک‌ها سند ملک در گرو بانک قرار می‌گیرد.

  • اکثر مهاجران و افراد خارجی در ونکوور کانادا معمولاً سابقه مالی و اعتباری (Financial and Credit History) مورد نظر دولت را ندارند در نتیجه برای جواب گیری بهتر باید به یک واسطهٔ معتبر مانند شرکت‌های بین المللی متخصص در دریافت وام برای مهاجران، مراجعه کنید.

قیمت خرید خانه در ونکوور

خرید مسکن در ونکوور یکی از مهم‌ترین و در عین حال لذت بخش ترین تصمیماتی است که هر فرد یا خانواده می‌تواند در طول اقامت خود در کشور کانادا بگیرد اما یکی از اصلی‌ترین مواردی که در هنگام خرید خانه در شهر ونکوور باید در نظر گرفت قیمت مسکن است. به طور کلی قیمت خانه در کانادا این گونه است که در شهرهای بزرگ و شلوغ نرخ خرید مسکن در مقایسه با شهرها و دهکده‌ها، افزایش پیدا می‌کند، قیمت خرید خانه در ونکوور به عنوان یک شهر بزرگ و با امکانات رفاهی فراوان نسبت به دیگر شهرها کمی گران است.

اگر مایل هستید که قبل از خرید خانه در شهر ونکوور اقامت کنید، بهتر است منزلی را به صورت ماهیانه اجاره کنید. قیمت اجاره خانه در استان‌های کانادا مانند خرید خانه متغیر است اما در شهرهای بزرگ و مرفه ای مانند تورنتو و ونکوور نرخ اجاره بها نرخ نسبتاً بالایی دارد.

قیمت خرید خانه در ونکوور

خرید خانه ویلایی در ونکوور

ونکوور همان‌طور که اشاره شد یکی از بزرگ‌ترین و مرفه‌ترین شهرهای کانادا محسوب می‌شود در نتیجه هزینه‌های اجاره و خرید خانه در ونکوور در این شهر نسبت به شهرهای کوچک‌تر و روستا گران‌تر خواهد بود، علاوه براین ونکوور شهری است نزدیک به اقیانوس و قطب شمال در نتیجه هر نقطه از شهر با توجه به نوع آب هوایی که دارد قیمت متفاوتی خواهد داشت، مناطق سرسبزتر گران‌تر خواهد بود.

خرید خانه‌های ویلایی در ونکوور نیاز به یک سرمایه زیاد خواهد داشت اما توجه داشته باشید که در آینده همین سرمایه گذاری بزرگ در خرید خانه ویلایی برای شما سود خیلی خوبی خواهد داشت. رنج قیمتی خانه‌های ویلایی در ونکوور بسته به قدمت ساخت، تعداد طبقات و اتاق خواب‌ها، پارکینگ، حیاط، استخر و… متغیر است و هرچه امکانات جانبی خانه ویلایی بیشتر باشد متقابلاً هزینه خرید خانه افزایش پیدا خواهد کرد.

خانه‌های ویلایی را می‌توانید هم در مرکز شهر و هم در اطراف شهر در کنار زمین‌های سرسبز خریداری کنید اما هزینه خرید مسکن در مرکز شهر هنگفت‌تر از اطراف شهر خواهد بود. به طور مثال برای خرید یک خانه ویلایی در ونکوور در اطراف شهر در یک منطقه خوب و خوش آب و هوا باید نصف هزینه  را نسبت به همان ملک در مرکز شهر بپردازید.

خرید آپارتمان در ونکوور

آپارتمان‌های لوکس و شیک در متراژهای کوچک و بزرگ را می‌توانید به راحتی در سرتاسر ونکوور بیابید. یکی دیگر از گزینه‌های خوب خرید خانه در ونکوور خرید آپارتمان می‌باشد، به دلیل مهاجرت دانشجویان و دانش آموزان به کشور کانادا و شهر ونکوور درخواست اجارهٔ آپارتمان روبه افزایش است در نتیجه اگر به دنبال یک سرمایه گذاری سودآور هستید باید به سراغ خرید آپارتمان در ونکوور بروید.

هزینه خرید آپارتمان در ونکوور مانند خانه ویلایی متغیر است و بسته به اینکه آپارتمان در چه منطقه و محله‌ای قرار دارد و اینکه دارای چه امکاناتی می باشد ، قیمت‌ها کم و زیاد می‌شوند اما در کل هزینه خرید آپارتمان از خانهٔ ویلایی کمی ارزان‌تر است.

اگر به دنبال یک آپارتمان شیک هستید اما پول کافی برای خرید آن را ندارید بهترین گزینه بازسازی آپارتمان‌های قدیمی است. شما می‌توانید یک آپارتمان قدیمی را با قیمت پایین‌تر خریده و توسط تیم‌های بازسازی حرفه‌ای، آپارتمان را با نقشه‌ای بروز بازسازی کرده و در کم‌ترین زمان ممکن یک آپارتمان شیک تحویل بگیرید.

نکاتی در مورد خرید خانه در ونکوور

از مواردی که در هنگام خرید خانه در ونکوور کانادا باید در نظر بگیرید پیش بینی هزینه‌های پیش رو خواهد بود. برای خرید خانه در ونکوور باید در ابتدا یک پیش قسط واریز نمایید، باید حداقل 5 درصد از قیمت ملک را جهت انجام معاملات مسکونی بپردازید، در برخی موارد این مقدار کمی بیشتر خواهد بود در نتیجه برای اطمینان مقدار بیشتری پول را کنار بگذارید. هزینه وکیل، هزینه‌های قانونی خرید خانه، هزینه مبلمان و لوازم خانگی، هزینه بازرسی خانه توسط بازرس متخصص، بیمه منزل مسکونی، بیمه وام مسکن، سپرده برای خدمات همگانی مانند برق و گاز و آب و هزینه‌های نقل و انتقالات و…. از جمله هزینه‌هایی است که در هنگام خرید خانه در ونکوور باید لیست کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۶:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

جشنواره تیرگان کانادا

به گزارش راهنمای ایرانیان کانادا: جشنواره تیرگان هر دو سال یک بار در تورنتو کشور کانادا برگزار می شود. در این جشنواره فرهنگ و هنر اصیل ایرانی از طریق موسیقی، نوازندگی، آواز خوانی، سینما و تئاتر به عموم معرفی می گردد. این جشنواره در 2018 با برنامه های  دیدنی و شنیدنی منتظر هنرمندان داخلی و خارجی است.

جشنواره تیرگان کانادا یک رویداد مهم

یکی از فستیوال های مهم ایرانی که در تورنتو کشور کانادا هر دو سال یک بار برگزار می شود جشنواره تیرگان می باشد. محوریت موضوعی این جشنواره را فرهنگ و هنر ایران زمین تشکیل داده اند. این جشنواره در چهار روز پی در پی میزبان افراد و هنرمندانی است که در عرصه های مختلف هنری و فرهنگی در حال فعالیت می باشند. استقبال از این فستیوال هر ساله افزایش می یابد و این نشان از علاقه مراجعه کنندگان به هنرهای ایرانی از جمله موسیقی، تئاتر، سینما و … می باشد.

 نزدیک به 12 سال است که جشنواره تیرگان کانادا به معرفی فرهنگ و هنر ایران پرداخته است. این جشنواره هنری و فرهنگی در سال 2006 در مرکز هاربر فرانت تورنتو با نام زیر گنبد کبود برگزار شد و تا به اکنون همچنان برنامه های مختلفی برای برگزاری آن در نظر گرفته می شود. در ادامه به تاریخچه این فستیوال و دیگر مطالب مربوط به آن خواهیم پرداخت.

جشنواره تیرگان کانادا

نخستین جشنواره تیرگان کانادا با نام زیر گنبد کبود

همان طور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم زیر گنبد کبود نام اولین جشنواره تیرگان کانادا محسوب می شود که در 17 تا 19 مارس در محلی به نام هاربر فرانت در شهر تورنتو کانادا برگزار شد. در این جشنواره در کنار موضوعات مهم هنری و فرهنگی جشن نوروزی نیز برگزار شد و به یک رویداد مهم در این زمینه تبدیل گردید.

جالب است بدانید که در این فستیوال شرکت کنندگان و حضار به تماشای هنرهایی همچون موسیقی، رقص، سینما و تئاتر که توسط صد هنرمند ایرانی انجام شد پرداختند. تعداد بازدید کنندگان این مراسم به 25 هزار نفر رسید که در کنار هنرهایی که در بالا به آن ها اشاره شد به تماشای هنرهای تجسمی نیز پرداختند. در سال 2008 شرکت کنندگان جشنواره تیرگان کانادا 60 هزار نفر بودند که برگزاری این جشن را افراد سرشناسی از جمله شاهرخ مشکین قلم و همچنین محمدرضا لطفی بر عهده گرفتند.

جشنواره تیرگان کانادا

جشنواره تیرگان براساس افسانه های ایران باستان

در ایران باستان جشن های مختلفی برگزار می شد که هر کدام از دلایل مختلفی برخوردار بودند. جشنواره تیرگان که امروزه در تورنتو کانادا میزبان هنرمندان مختلفی است براساس جشنی با این نام که از تیرماه به مدت نه روز در ایران برگزار می شود شکل گرفته است. جالب است بدانید که در آثار الباقیه ابوریحان بیرونی هدف از برگزاری این جشنواره را بزرگداشت مقام نویسندگان در ایران باستان معرفی کرده است.

جشن ارزنده تیرگان براساس داستان و روایت های مختلف ایرانی است که یکی از مهم ترین آن ها داستان آرش کمانگیر است که با پرتاب تیری مرز بین ایران و توران را معرفی نمود و از آن روزگاران فرهنگ و قومیت های مختلفی درون این مرزها به همزیستی در کنار یکدیگر در سال های طولانی پرداختند. امید، شجاعت و استقامت ایرانیان در این جشنواره کاملاً مشهود است.

جشنواره تیرگان کانادا

خصوصیات جشنواره تیرگان کانادا

هر فستیوال و جشنواره بین المللی که در دنیا برگزار می شود از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است که می تواند اهداف آن ها را تعیین نماید. جشنواره تیرگان کانادا نیز دارای ویژگی و خصوصیات مهمی است که تنها برای معرفی فرهنگ و هنر ایران زمین به دنیا برگزار می شود.

دعوت از هنرمندان شناخته شده در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی از جمله خصوصیات این جشن بزرگ ملی است که می تواند شرکت کنندگان این جشنواره را با نام های مهمی آشنا نماید. در کنار برنامه های مختلف موسیقی و تئاتر که در جشنواره تیرگان برای حضار در نظر گرفته می شود هنرهای دستی و اجناس ایرانی نیز در غرفه هایی مختلف به فروش می رسند که می توانند جذابیت خاصی به این جشنواره بیفزایند.

اهداف برگزاری جشنواره تیرگان کانادا

برای برگزاری جشنواره تیرگان کانادا اهداف و آرمان های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان به چند نمونه زیر جهت شناساندن فرهنگ و هنر اصل ایرانی اشاره کرد. ایجاد محیط و جامعه ای نیرومند و نوپا با برگزاری این جشنواره که از طریق پشتیبانی و همکاری گروهی حاصل خواهد شد.

هنر و فرهنگ ایرانی می تواند به فرهنگ چند گانه کانادایی و دیگر کشورها افزوده شود. ایرانی های ساکن در کانادا و مردمان این کشور می توانند با هنر ایرانی و فرهنگ اصلش بیشتر آشنا شوند. سرگرم کردن و آموزش دادن مردم کانادا در تورنتو از دیگر آرمان های جشنواره تیرگان محسوب می شود. با برگزاری این جشنواره می توان از نقاط مختلف دنیا افراد را برای حضور در یک فستیوال فرامرزی دعوت نمود.

برگزاری جشنواره تیرگان کانادا در سال 2018

همان طور که اشاره کردیم از سال 2006 جشنواره تیرگان در تورنتو کانادا میزبان افراد از نقاط مختلف دنیاست. در سال 2018 این جشنواره با برنامه های ویژه میزبان حضار و شرکت کنندگان ایرانی و خارجی است. جشنواره تیرگان 2018 با برنامه های خاصی که برای آن در نظر گرفته شده است بیش از پیش به معرفی هنر و فرهنگ ایرانی خواهد پرداخت.

از جمله برنامه های این جشنواره می توان به آواز خوانی و نوازندگی حامد نیک پی، ساز نوازی مهسا و مرجان وحدت، اجرای دادور با قطعات خاطره انگیز، نمایش خاله سوسکه با کارگردانی شاهرخ مشکین قلم و کنسرت دانیال اسدی و همچنین نقیب شنبه زاده که در آن از سازهای اصیل ایرانی استفاده می شود اشاره داشت. در ادامه به برخی از این برنامه بیشتر خواهیم پرداخت.

جشنواره تیرگان کانادا

جشنواره تیرگان کانادا 2018 با موسیقی اصیل ایرانی

همان طور که در بحث قبلی اشاره کردیم جشنواره تیرگان کانادا در سال 2018 با برنامه های مختلفی میزبان میهمانان می باشد. یکی از این برنامه ها اجرای موسیقی و آواز اصیل ایرانی توسط حامد نیک پی می باشد.

 این هنرمند ایرانی در این جشنواره نه تنها آثار ده سال گذشته خود را برای عموم اجرا خواهد نمود بلکه به معرفی و اجرای آثار جدید خود نیز خواهد پرداخت. در کنار حامد نیک پی خواننده و موسیقی دان ایرانی می توان به حضور افراد هنرمند دیگر در کنار او از جمله فرزین فرهادی نیز اشاره کرد.

ساز و آواز فاخر ایرانی در جشنواره تیرگان 2018 کانادا

جشنواره تیرگان هر دو سال یک بار برگزار می شود تا هنر و فرهنگ اصیل ایرانی به بهترین شکل ممکن به دنیا معرفی شود. یکی از برنامه‌های این جشنواره در سال 2018 ساز و آواز فاخر ایرانی توسط هنرمندان شناخته شده از جمله مهسا و مرجان وحدت می باشد.

 جالب است بدانید این دو بانوی هنرمند در سال های اخیر تلاش فراوانی برای معرفی هنر و موسیقی اصیل ایرانی به جهان کرده اند. این دو بانو آواز ایرانی و سنتی خود را زیر نظر استادانی همچون سیما بینا و پری ملکی فرا گرفته اند و در جشن تیرگان با تلفیقی از موسیقی ایرانی آن را برای عموم اجرا خواهند کرد.

تئاتر خاله سوسکه در جشنواره تیرگان 2018

یکی از برنامه های مهم در جشنواره تیرگان 2018 نمایش خاله سوسکه به کارگردانی شاهرخ مشکین قلم می باشد. در این نمایش جذاب حوادث را شخصیت های آن به پیش می برند. طنز آمیزی مدرن به خوبی در این نمایشنامه مشهود است که می توان از تمامی لحظات آن لذت برد. نمایش خاله سوسکه طبق برنامه ریزی های انجام شده در دو روز پی در پی در تاریخ شنبه دهم و یکشنبه یازدهم مارس برای حضار و شرکت کنندگان در جشن تیرگان کانادا توسط هنرمندان ایرانی اجرا خواهد شد.

حضور در این جشنواره نه تنها لذت و شور خاصی دارد بلکه می تواند شما را با آثار هنرمندانی داخلی و خارجی بیش از پیش آشنا نماید. با یک برنامه ریزی مناسب می توانید نواهای ایرانی و موسیقی اصیل آن را به خوبی گوش فرا دهید و از نمایشنامه های زیبایی که بر روی صحنه اجرا می شود لذت بسیاری ببرید.

۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۵:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

سه علت مهم مهاجرت به کانادا

به گزارش راهنمای ایرانیان کانادا : کانادا این روزها به مقصدی مشهور برای مهاجران تبدیل شده است که برای این هدف نیاز به وکیل مهاجرت به کانادا نیاز دارد. شهرت این کشوربه دارا بودن اقتصادی با ثبات هم دلیلی بر افزایش تعداد مهاجرانی شده است که کانادا را خانه خود می خوانند. امروز قصد داریم در خصوص سه دلیل مهم مهاجرت به کانادا صحبت کنیم.

بر طبق آمار سازمان OECD (سازمان همکاری و توسعه سازمانی) کانادا با پذیرا بودن رقمی حدود 7/0 درصد از جمعیت مهاجران در هر سال، بیشترین نرخ مهاجر را دارد. از این مطلب ساده نگذریم! این رقم یعنی چیزی حدود 250هزار مهاجر جدید در هرسال البته جدای 200هزار گارگر و 100 هزار دانشجوی خارجی که هر ساله به کانادا مهاجرت می کنند. به علاوه همه ی این ها، نرخ استخدام مهاجران به کانادا نیز از سال 2008 در حال افزایش است.

سه علت مهم مهاجرت به کانادا

در کنار برنامه های فدرال و ایالتی که برای مهاجران به کانادا در دسترس است، دلایل زیر را می توان از مهمترین علل مهاجرت به کانادا بر شمرد:

  1. فرصت اشتغال در مهاجرت به کانادا 

در پی اقتصاد بی ثبات کشور آمریکا ، بیشتر مهاجران به دنبال فرصت های جدید در دیگر کشورها هستند. کانادا با دارا بودن بازار فعال و پر از فرصت شاید گزینه ای مناسبی برای مهاجرت باشد.

یکی از بهترین راه های مهاجرت هم شاید مهاجرت به کانادا از طریق اشتغال باشد. اقتصاد این کشور از تنوع و گوناگونی زیادی برخوردار است. در سال 2017 رشد اقتصادی کشور کانادا جالب توجه بود. طبق پیشگویی ها این روند صعوی ادامه خواهد داشت.

  1. تنوع فرهنگی در مهاجرت به کانادا

کشور کانادا به داشتن آغوش باز برای مهاجران معروف است. شاید عجیب باشد اما در این کشور تقریبا هیچ حزب سیاسی مخالف با پذیرش مهاجران وجود ندارد. این نگرش رو به جلو کانادا بسیار برجسته شده و به نوعی این کشور را به گزینه ای جدای از بقیه کشور ها برای مهاجران تبدیل کرده است.

این اتفاق چهره ی جهانی کانادا را بسیار تحت تاثیر قرار داده است. بخش عظیمی از جمعیت مردم دنیا، دولت کانادا را اینطور شناخته اند که به آزادی و حقوق فردی احترام می گذارد، به مهاجران خوش آمد میگوید و به آنها پیشنهاد زندگی با کیفت بسیار بالا را می دهد.

  1. تحصیل عالی در مهاجرت به کانادا

سیستم آموزش و پرورش کانادا را میتوان یکی از بهترین ها در دنیا برشمرد. از این رو مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل این روزها بسیار جایگاه بسیار مهمی در دنیا پیدا کرده است. پدر و مادران با مهاجرت به کانادا در نظر دارند تا فرزندشان با استاندارد های آموزش در این کشور تحصیلات خود را ادامه دهد. آنها می دانند با اینکار فرصت های زیادی در آینده برای فرزندانشان رقم خواهد خورد که شاید قبلا ممکن نبود.

سه علت مهم مهاجرت به کانادا

فارغ التحصیلان کانادایی را می توان با دانش آموختگان دانشگاه های آمریکا یکسان دانست. همین امر سبب شده تا سالانه تعداد زیادی افراد برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. البته سود این اتفاق فقط برای مهاجران نیست!

در واقع این اتفاق سبب شده تا سطح بالای آکادمیک که شرکت های کانادایی به دنبال آن هستند نیز افزایش پیدا کند و باعث ایجاد اقتصاد قوی تر در آینده شود.

به هر جهت، مهاجرت به کانادا در حال افزایش است چرا که هر روزه دنیا متوجه سودهای بیشتری می شود که این کشور به مهاجران ارائه می دهد.

نظر شما در خصوص مهاجرت به کانادا چیست؟

۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۳:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

طلاق در کشور کانادا

به گزارش راهنمای ایرانیان کانادا : کشور کانادا از جمله کشور های منضبط در حوزه ی قانون گذاری می باشد. به نحوی که هر ایالت قوانین خاص خود را وضع می نماید. اما متاسفانه آمار طلاق در کشور کانادا ارقام تاسف باری را نشان می دهد. این آمار ها بیان گر آن است که نرخ طلاق در این کشور برابر با نصف نرخ ازدواج است. اتباع خارجی به ویژه ایرانیان مقیم کانادا تیز گاهاً با این مسئله مواجه می شوند. به منظور آشنایی با قوانین کلی طلاق در کشور کانادا و نحوه ی طی نمودن مراحل قانونی طلاق در کشور کانادا با این مقاله همراه شوید.

دانستنی های طلاق در کشور کانادا

در کشور کانادا، سالانه نزدیک به هفتاد هزار زوج، از یکدیگر جدا می شوند که مهاجران به این کشور نیز جزو این زوج ها می باشند. از آن جایی که کشور کانادا، برای اقامت و زندگی، متقاضیان زیادی دارد و عمده افراد از طریق ازدواج سعی در اقامت این کشور می نمایند، میزان طلاق در این کشور، زیاد می باشد.

دادگاه طلاق در کشور کانادا، بر سازگاری و بازگشت زوجین، اهمیت می دهد. دادگاه طلاق در کشور کانادا بعد از اقدام برای طلاق، این امکان را به آنها می دهد تا حداکثر 90 روز با یکدیگر زندگی کنند، در صورت عدم سازگاری، حکم طلاق را صادر می نماید. در بیشتر ایالت های کانادا، طلاق توافقی در غیاب زوجین صورت می گیرد.

دانستنی های طلاق در کشور کانادا

قوانین کلی طلاق در کشور کانادا

کشور کانادا در سال 1985 قوانین کلی طلاق در این کشور را در قالب 36 ماده وضع نمود. این کشور به قوانین مربوط به امور خانواده به ویژه طلاق و جدایی زوجین اهمیت زیادی می دهد. قانون طلاق در کشور کانادا بیان می دارد که قاضی دادگاه، بدون حضور هیئت منصفه، صلاحیت صدور حکم جدایی زوجین و طلاق را دارا می باشد. زن یا مرد یا هر دو طرف می توانند درخواست طلاق را اعلام نمایند.

همچنین در قوانین این کشور مربوط به مبحث جدایی زوجین از یکدیگر، آمده است که اگر زن یا مرد و یا طرفین، حداقل به مدت یک سال قبل از درخواست جدایی از همسر، در آن ایالت ساکن باشند، دادگاه صلاحیت بررسی درخواست طلاق آنها را دارد، بدون این که آنها تابعیت کانادایی داشته باشند. دریافت حکم طلاق از سوی دادگاه کانادا، الزامی برای حضور هر دو طرف، قائل نیست. به این معنی که چه زن و چه مرد می توانند به تنهایی برای طلاق، اقدام نمایند، بدون این که ضرورتی به پذیرش طرف مقابل داشته باشند.

به عنوان مثال، یکی از طرفین، خواهان دریافت حکم طلاق باشد و در بریتیش کلمبیا سکونت داشته باشد، می بایست در خواست جدایی از همسر را به دادگاه، اعلام نماید و برای جواب از طرف مقابل خود، منتظر بماند، در صورتی که طرف مقابل نیز در بریتیش کلمبیا مقیم باشد، بیست روز و در صورتی که خارج از آن باشد، و در کانادا یا آمریکا، مقیم باشد، 40 روز و در غیر این صورت 60 روز، برای دریافت پاسخ طرف مقابل، مهلت، مقرر می شود. عدم پاسخگویی مدعی علیه، در زمان مقرر سبب سلب این فرصت از وی می شود.

ارائه ی ادله ی قانع کننده از سوی مدعی در دادگاه، ظرف مدت زمان معینی، به صدور حکم طلاق منجر می شود. در صورتی مدعی علیه، در زمان مقرر شده برای وی، پاسخ خود را به دادگاه تحویل نماید، مدعی باید آماده باشد. وجود فرزند می تواند زمان رسیدگی به پرونده ی زوجین را طولانی تر نمایید. امکان طلاق توافقی نیز در قوانین طلاق در کشور کانادا وجود دارد.

قوانین طلاق برای اتباع کانادایی با غیر کانادایی

در صورتی که اتباع کانادایی با اتباع غیر کانادایی ازدواج و پس از مدتی قصد جدایی داشته باشند، دادگاه طلاق در کشور کانادا، مطابق با قوانین خود در هر ایالت، به صدور حکم در مورد آنها می پردازد. در واقع همسر شهروند کانادایی، تبعه هر یک از کشور های خارجی باشد، چون در کشور کانادا، درخواست طلاق نموده اند، نمی تواند ادعایی درباره حقوق خود طبق قوانین کشورش داشته باشد.

قوانین طلاق برای اتباع کانادایی با غیر کانادایی

مراحل طلاق ایرانیان در کانادا

ایرانیان مقیم کانادا که ازدواج خود را در کشور ایران به ثبت رسانده باشند اما قصد جدایی از همسر خود را دارند باید درخواست طلاق در کشور کانادا را به دادگاه های این کشور اعلام دارند، کلیه درخواست های مربوطه اعم از دریافت مهریه، عدم پرداخت نفقه از جانب همسر، مسائل مربوط به حضانت فرزندان در دادگاه این کشور بررسی می شود. گفتنی است که دادگاه کانادا، صدور کلیه احکام مربوطه بر اساس قوانین همین کشور انجام می شود، نه کشور ایران.

البته باید توجه کرد که متقاضیان طلاق که دادخواست خود را به دادگاه کانادا تقدیم می کنند باید ازدواج آنها بر طبق قوانین کانادایی صورت گرفته باشد و مراجع قضایی این کشور، آن را تأیید نمایند.

همچنین باید شکست عاطفی در روابط بین زوجین باید برای دادگاه اثبات گردد تا به درخواست متقاضیان طلاق در کشور کانادا رسیدگی شود. بنابراین ارائه درخواست طلاق در کشور کانادا، تکمیل فرم های مربوطه، پرداخت هزینه را باید از مراحل طلاق ایرانیان در کانادا دانست. سپس بر اساس قوانین وضع شده در این کشور، پس از طی شدن مراحل قانونی، حکم طلاق صادر می شود.

مهریه در کانادا

مهریه در کانادا یا به عبارتی اموالی که بعد از طلاق به همسر تعلق می گیرد به این صورت می باشد که در هر ایالت با توجه به مقررات خاص خود، اموال بین زوجین تقسیم می شوند. دادگاه طلاق در کشور کانادا بدون توجه به به رفتار گذشته زوجین و نقش آنها در جدایی، اقدام به تقسیم اموال می نماید. در واقع سعی دادگاه طلاق در کشور کانادا، بر عادلانه تقسیم کردن اموال بین زوجین می باشد.

البته هر یک از طرفین که حضانت فرزند یا فرزندان به وی تعلق گیرد، بیش تر مورد حمایت قرار می گیرند. قاضی می تواند طی حکمی دستور دهد که یکی از طرفین مبلغی را به طرف مقابل برای مدت معین یا نا محدود، پرداخت کند .دادگاه طلاق در کشور کانادا، به مدت زمان زندگی مشترک زوجین و همچنین نقش هر یک از آنها در تقسیم اموال توجه می نماید.

ثبت طلاق در کشور کانادا

زمانی که زوجین در کانادا، درخواست طلاق می نمایند و این درخواست طی صدور حکمی از طرف دادگاه طلاق در کشور کانادا، مورد تایید قرار می گیرد، رسماً طلاق زوجین در این کشور ثبت می گردد.

اگر ایرانیان مقیم ایران جزو درخواست دهندگان برای طلاق در کشور کانادا باشند، این حکم در صورتی در کشور ایران پذیرفته است که با نظر دادگاه ایران مخالفت نداشته باشد و قطعی و لازم الاجرا باشد. همچنین لازم است که در کنسولگری های ایران در کانادا ثبت شده باشد.

ثبت طلاق در کشور کانادا

وکیل طلاق در کشور کانادا

وکیل طلاق، به عنوان فردی آشنا به قوانین و حقوق هر یک از زوجین می تواند، کمک شایانی در احقاق حقوق طرفین داشته باشد. ایرانیان مقیم کانادا که به هر دلیلی، قصد جدایی از همسر خود را دارند، می توانند وکیل طلاق را مسئول رسیدگی به امور طلاق قرار دهند.

در صورت عدم آگاهی از مراحل کار و همچنین عدم آشنایی با وکیل می توانند از طریق موسسات حقوقی در کشور ایران اقدام نمایند تا ضمن مشاوره های لازم، بهترین وکلای طلاق در کشور کانادا را به آن ها معرفی نمایند. واگذاری امور مربوط طلاق در کشور کانادا به وکیل طلاق، نیاز به حضور طرفین در امور حقوقی مربوط نخواهد داشت و مراحل قانونی این فرآیند، به بهترین نحو، پیش خواهد رفت.

انواع طلاق در کشور کانادا

طلاق توافقی: این نوع طلاق، با موافقت زوجین و بعد از یک سال زندگی دور از هم صورت می گیرد.

طلاق ترافعی: این نوع طلاق، با اثبات خیانت و یا بد رفتاری هر یک از زوجین نسبت به طرف مقابل، انجام می شود. به منظور ارائه دادخواست طلاق، لازم است که عسر و حرج، اثبات شود.

ادله مورد پذیرش برای دادگاه طلاق در کشور کانادا

  • تهدید همسر به قتل و یا آزار وی که مورد بررسی قرار می گیرد.
  • فحاشی و توهین به همسر و همچنین آسیب به وی از طریق ضرب و جرح بسیار مورد توجه است.
  • عدم پایبندی به حقوق همسر
  • زنا
  • جدایی
  • مشکلات روحی، جسمی و فیزیکی همسر که  منجر به آسیب شود.

انواع طلاق در کشور کانادا

تعیین حضانت فرزند در دادگاه طلاق کشور کانادا

تا زمانی که ادله منطقی، برای صلاحیت یا عدم صلاحیت زوجین در پذیرش حضانت فرزند ارائه نشود، صدور حکم طلاق در کشور کانادا را به تعویق می افتد. دادگاه کانادا، سلامتی جسمی و روحی زوجین را در تعیین صلاحیت آنان در برای حضانت فرزند مورد توجه قرار می دهد. توجه به خواسته های فرزند نیز، در این رابطه در دستور کار دادگاه کانادا قرار می گیرد. به ویژه اگر فرزند، نوجوان باشد.

صدور حکم حضانت فرزند برای یکی از والدین، مانع ار ارتباط فرزند با پدر و یا مادری که حضانت او را بر عهده، ندارد، نمی گردد. حکم دادگاه در این مورد، قابل تغییر می باشد و با تغییر در شرایط هر یک از زوجین، امکان سلب حضانت فرزند وجود دارد. عدم پایبندی هر یک از زوجین، به حکم صادره از سوی دادگاه در رابطه با حضانت فرزند، بعد از جدایی، از طریق دادگاه قابل پیگیری می باشد.

۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

وکیل مهاجرت به کانادا

به گزارش راهنمای ایرانیان کانادا : مهاجرت به کشورهای اروپایی از جمله کشور کانادا در حال حاضر در بین مردم جهان به خصوص کشور ایران بسیار رونق گرفته که در این بین کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به کانادا این امکان را به شما می دهد که راحت تر و سریعتر مهاجرت موفقی به این کشور داشته باشید. در ادامه این مقاله به روش های مهاجرت به کانادا و توضیحاتی در مورد وکیل مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت.

وکیل مهاجرت به کانادا

راه های مهاجرت به کانادا

شرایط بسیار مناسب زندگی و تحصیلی در کشور کانادا موجب شده است که سالانه افراد زیادی قصد مهاجرت به این کشور را نمایند. در این کشور استانداردهای زندگی در حد بسیار بالایی قرار دارد و همچنین این کشور دارای مثبت ترین سیاست های مهاجرتی در جهان می باشد که تمام این موارد موجب علاقه مندی افراد برای اخذ اقامت دائم کانادا شده است. از جمله راه های مهاجرت به این کشور عبارتند از:

  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری: سرمایه گذاری در کشور کانادا یکی از راههای کسب اقامت این کشور می باشد. با نشان دادن توانایی خود به دولت کشور کانادا می توانید ابتدا اقامت دائم و سپس پاسپورت کانادایی را اخذ کنید. در این مدت شما باید ۵ سال پول خود را در اختیار دولت این کشور قرار داده و بعد از ۵ سال بدون هیچ گونه سودی پولتان را پس بگیرید. با توجه به اینکه سالانه افراد زیادی تمایل به اخذ اقامت دائم کانادا از این طریق دارند بهتر است که با مجرب ترین وکیل مهاجرت به کانادا مشورت نموده تا بتوانید سریعتر برای این منظور اقدام کنید.
  • مهاجرت از طریق ازدواج: اگر با یکی از اتباع کانادایی ازدواج کردید می توانید اقامت دائم این کشور را اخذ کنید. توجه داشته باشید که برای این امر معمولا 6 ماه زمان نیاز است که اگر از کمکهای یک وکیل مهاجرت به کانادا استفاده کنید می‌توانید این زمان را کمی جلوتر بیندازید.
  • اقامت دائم کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال: برای این امر متقاضیان مهاجرت به کانادا با توجه به تخصص فدرال و بر اساس توانایی های شان ارزیابی می شوند، که دولت کانادا جهت پر نمودن کمبود نیروی متخصص در بازار کار این کشور از این روش استفاده کرده است. توجه داشته باشید که متقاضی باید حداقل یک سال سابقه کار در یکی از مشاغل مدیریتی داشته باشد و از یک کارفرمای کانادایی کار معتبر درخواست کرده و همچنین دوره دکترا خود را در کشور کانادا تکمیل کرده باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده برای دریافت اقامت دائم کشور کانادا، راه های دیگری از جمله خود اشتغالی، کارآفرینی، اخذ ویزای تحصیلی و غیره نیز وجود دارد. اما نکته حائز اهمیت در این  مورد این است که اگر برای اخذ اقامت دائم این کشور با یک وکیل مهاجرت به کانادا مشورت نمایید روند کار تان سرعت خواهد داشت.

راه های مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا کیست؟

مهاجرت قانونی به کشور کانادا هر روزه یکی از مواردی است که فکر افراد زیادی را به خود مشغول می‌کند. متقاضیانی که می خواهند جهت مهاجرت به کشورهای مختلف از جمله کشور کانادا  اقدام کنند می دانند که بهتر است از وکیل مهاجرت به کانادا کمک بگیرند. دولت کشور کانادا برای پیشگیری از خطرات احتمالی ضمن مهاجرت بی رویه به این کشور، قوانین خاصی را وضع کرده که این امر موجب شده است نیاز به مشاوره گرفتن از وکیل مهاجرت به کانادا امری ضروری به نظر برسد. با توجه به این موارد وکیل مهاجرت به کانادا باید فردی باشد که امتحان کانون وکلا را پشت سر گذاشته و در حقیقت یک وکیل معتبر شناخته شده باشد. توجه داشته باشید که هنگام کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به کانادا باید به پروانه وکالت معتبر فرد دقت کنید تا از صحت ادعای وکالت او مطمئن شوید.

دستیار وکیل مهاجرت به کانادا

دستیار وکیل یا کمک وکیل می‌توانند طبق قانون وکلای مهاجرت مجوز گرفته، تعدادی از فعالیت های مربوط به مهاجرت به کشور کانادا را انجام بدهند. این افراد باید یک دوره یک ساله را به صورت فشرده بگذراند که تعدادی از این آموزش ها در زمینه مهاجرت بوده و یکسری درس ها نیز مربوط به دادگاه می باشد. در حال حاضر دستیار وکیل تنها در بعضی از استانهای کانادا فعالیت داشته و در دیگر استان های این کشور هنوز فعالیتی به این شیوه انجام نمی شود. توجه داشته باشید که دستیار وکیل حق ندارد فرم مهاجرتی پر کند یا به افراد مشاوره مهاجرتی بدهد.

مشاور مهاجرت به کانادا

یکی دیگر از انواع وکیل مهاجرت به کانادا از نظر تخصص، مشاوره مهاجرت یا کارشناس مهاجرت می باشد. این فرد باید حداقل مدرک کاردانی داشته یا حداقل دو سال سابقه کار در یکی از دفاتر مهاجرتی داشته باشد تا بتواند در دوره آموزشی کارشناس مهاجرت شرکت کند. این دوره 33 واحد درسی داشته که معادل ۵۰۰ ساعت می باشد. هرچند که واحدهای درسی مشاور مهاجرت بیشتر از وکیل مهاجرت به کانادا باشد باز هم وکلا در تمامی زمینه های حقوقی نسبت به مشاوران اطلاعات بیشتر و جامع تری دارند.

مشاور مهاجرت به کانادا

چه افرادی به صورت قانونی حق انجام امور مهاجرت به کانادا را دارند؟

بر اساس قوانینی که در دولت کشور کانادا جهت مهاجرت به این کشور اخذ شده است تنها سه دسته از افراد امکان قبول پرونده های مهاجرتی کانادا را داشته و می‌توانند پرونده مهاجرت به این کشور را اجرا کرده و به افراد مشاوره بدهند. این 3 دسته شامل وکلای مجاز به فعالیت و عضو انجمن canadian provincial and territorial law society در کشور کانادا باشند، اعضای نوتری در استان کبک کانادا و همچنین مشاورین ای که عضو شورای قانونگذاری مهاجرت به کشور کانادا هستند.

اهمیت رسمی بودن مشاور

با توجه به اینکه مشاورین رسمی و وکیل مهاجرت به کانادا دوره‌ های کالج یا دانشگاه را پشت سر گذاشته‌اند به طور حتم با شرایط مهاجرت به کشور کانادا بیشتر آشنا هستند؛ همچنین این افراد سالانه به صورت جدی موظف به گذراندن دوره های آموزشی برای حفظ دانش خود می باشند از این رو اگر مشاور یا وکیل مهاجرت به کانادا رسمی باشد می توانید راحت تر اقامت دائم این کشور را اخذ کنید، اما مشاورین غیر رسمی این چارچوب را رعایت نمی کنند و امکان دارد در طول انجام امورات مهاجرت به کانادا، مشکلاتی به وجود آید از این رو به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود که با وکلای غیر رسمی همکاری کنید.

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

در مطلب بالا ذکر کردیم که چه افرادی می توانند به طور قانونی کار مهاجرت به کشور کانادا را انجام دهند. توجه داشته باشید که داشتن یک وکیل خوب بهترین امتیاز برای شما در چشم سازمان مهاجرتی محسوب می شود و اگر این فرد بتواند به بهترین نحو به شما کمک کند، احتمال خطا ها کم شده و شما راحت تر اقامت کانادا را کسب خواهید کرد. برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به کانادا می توانید از دوستان و آشنایان در این زمینه سوال بپرسید همچنین ما در ادامه لیستی از بهترین وکلای مهاجرت به کانادا را بیان خواهیم کرد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید.

لیست بهترین وکلای مهاجرت به کانادا

  • المیرا مقدم، شماره تماس: 6047801101
  • هادی منصوری، شماره تماس: 574۷ ۴۶۸ ۶04
  • همایون نجات، شماره تماس17788198543
  • سورنا سرباز وطن، شماره تماس:16479703370
  • نیوشا ریاحی، شماره تماس: 5149533570
  • مینا یوسفی، شماره تماس: 9055971740
  • دانیال لاریجانی، شماره تماس:14162000131
  • نولیتا حاتم، شماره تماس: 14169000916

لیست بهترین وکلای مهاجرت به کانادا

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا

هزینه اقامت و مهاجرت به کشور کانادا یکی از مهمترین مواردی است که افراد قبل از اقدام به این عمل به آن توجه می کنند. توجه داشته باشید که این هزینه ها به مواردی چون هزینه بلیط، هزینه استقرار مهاجر، هزینه آزمایشات پزشکی، هزینه زندگی اولیه در کانادا، هزینه های دولتی برای مهاجرت و هزینه وکیل مهاجرت بستگی دارد. هزینه وکیل مهاجرت به کانادا که از موارد مهم در این زمینه می باشد معمولا نرخ ثابتی نداشته و این مبلغ به طور کلی به وکیلی که می‌گیرید بستگی دارد؛ از این رو می‌توانید در هنگام انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا، به قیمتی که هر وکیل ارائه می دهد توجه کنید تا بتوانید وکیلی با هزینه مناسب تر انتخاب کنید.

۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۱:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا

گروه راهنمای ایرانیان کانادا مقاله در جهت آموزش نحوه پیکاپ ویزای کانادا ارائه کرده است، این مقاله این گونه آغاز می شود که سالانه افراد زیادی از طریق پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا به دلایل مختلف همچون تحصیل، کار یا بازدید از اقوام و… به کانادا سفر می کنند. کشور کانادا با توجه به موقعیت اقتصادی، آموزشی و کاری که دارد، سفر به این کشور آرزوی هرکسی شده است. به همین دلیل ویزای کانادا از اعتبار بالایی برخوردار است. اما عدم فعالیت سفارت کانادا در ایران روند اخذ ویزای کانادا را دشوار کرده است و افراد متقاضی ویزای کانادا باید به یکی از کشورهای اطراف که در آنجا سفارت کانادا فعال است سفر کنند و مصاحبه، انگشت نگاری و تحویل مدارک را انجام دهند.

پیکاپ ویزا و پیکاپ پاسپورت چیست

پیکاپ پاسپورت همان پیکاپ ویزا است درواقع هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. پروسه پیکاپ پاسپورت به منظور الحاق ویزا به پاسپورت انجام می شود، در نتیجه به آن پیکاپ ویزا هم گفته می شود. به طور کلی برای اخذ ویزا در ابتدا باید فرم های مخصوص دریافت ویزا را تکمیل کرده و همراه با دیگر مدارک به سفارت تحویل داده شود و در مرحله دوم، با  گذراندن فرآیند اخذ ویزا و بعد از اینکه با درخواست شخص متقاضی موافقت گردید و ویزا در پاسپورت ضمیمه می شود.

برای اخذ ویزای کشورهایی که در ایران سفارت ندارند، شخص متقاضی باید به یکی از کشورهای واسطه حضور پیدا کند. در مرحله اول که تحویل مدارک و مصاحبه انجام می شود، حضور متقاضی الزامی است اما در مرحله دوم که دریافت والحاق ویزا می باشد نیاز به حضور فرد نبوده و نماینده او هم می تواند دریافت کند. در این مرحله فقط کافیست که شخص متقاضی پاسپورت و پرینت ایمیل نتیجه ویزا را به سفارت تحویل دهد تا لیبل ویزا به پاسپورتش ضمیمه شود، با توجه به اینکه الزامی برای حضور شخص نیست، برای جلوگیری از هزینه سفر مجدد می توان این کار را به عهده نماینده خود واگذار کند.

روند تحویل پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن بعد از الحاق ویزا، پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت می گویند. همه ما از اهمیت پاسپورت که از مدارک اصلی شناسایی محسوب می شود، مطلع هستیم در نتیجه به انتخاب نماینده ای مطمئن دقت کنید و سعی داشته باشید از نمایندگی های معتبر که دارای مجوز رسمی هستند کمک بگیرید.

شرایط و مراحل درخواست پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا

متقاضیان اخذ ویزای کانادا بعد از تحویل مدارم ئ انجام انگشت نگاری تا مرحله تصمیم گیری از اخذ ویزا، می توانند به ایران برگردند و منتظر پاسخ اخذ ویزا بمانند. فرآیند اخذ ویزا بین 1 تا 3 ماه طول می کشد اما درخواست ویزاهای مهاجرتی بین 1 تا 3 سال امکان دارد طول بکشد. سفارت کانادا نتیجه ویزای متقاضیان را از طریق ایمیل مطلع می سازد، در صورت رد شدن درخواست ویزا، علت ریجکت در همان ایمیل ذکر می شود و اگر با درخواست ویزا موافقت کرده باشند ایمیلی با موضوع Passport Request برای متقاضیان ارسال می شود و البته بعد از ارسال این ایمیل، متقاضیان نهایتا 1 ماه فرصت دارند که پاسپورت خود را جهت الحاق ویزا به سفارت تحویل دهند.

انواع پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا همانند ویزاهای کانادا دارای انواع مختلفی می باشد که هرکدام دارای شرایط و مدارک مختص به خود است، پیکاپ ویزاهای کانادا عبارتند از: پیکاپ ویزای توریستی کانادا، پیکاپ ویزای تحصیلی کانادا، پیکاپ ویزای کاری کانادا، پیکاپ ویزای پزشکی کانادا و …

شرایط و مراحل درخواست پیکاپ ویزای کانادا

آغاز مراحل پیکاپ ویزای کانادا به گونه ای است که شخص متقاضی پاسپورت و ایمیل موافقت از اخذ ویزا را به یک شرکت معتبر که دارای مجوز پلیس مهاجرت ایران دارد، تحویل دهد، سپس کارشناسان سوپروایزر یک وکالت نامه از سمت متقاضی تنظیم می کنند. بعد از آن مابقی کارها تا تحویل پاسپورت های ویزا شده به عهده شرکت می باشد. لازم به ذکر است که اقدام برای افراد زیر 18 سال در صورتی امکان پذیر است که پاسپورت آنها امضا داشته باشد و البته امضای داخل فرم وکالت با پاسپورت دقیقا یکی باشد.

در حال حاضر مهاجرت به کانادا و خدمات پیکاپ ویزای کانادا از طریق سفارت کانادا در کشورهای ترکیه و امارات متحده عربی و ارمنستان انجام می شود. توجه داشته باشید، شما برای پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا مهم نیست که در کدام یک از سفارت های کانادا انگشت نگاری کرده باشید چون می توانید پاسپورت خود را به هر سفارت کانادا دیگری که بخواهید تحویل دهید تا ویزای تان را ضمیمه کنند. برای اطلاعات بیشتر و کامل از سفارت کانادا در کشورهای همسایه ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

1. پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

با توجه به اینکه کانادا در ایران هیچ گونه سفارت فعالی ندارد بنابراین متقاضیان باید فرآیند پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا را از طریق یکی از سفارت های کانادا در آنکارا یا استانبول انجام دهند. توجه داشته باشید که سفارت کانادا در ترکیه اصل پاسپورت را در زمان مصاحبه از شما نخواهد گرفت، چرا که شما برای بازگشت به ایران به آن نیاز خواهید داشت.

1.1 پیکاپ ویزای کانادا از استانبول

پیکاپ ویزای کانادا از استانبول معمولا 7 تا 10 روز کاری به طول می انجامد. پاسپورت افراد متقاضی با پروازهای هفتگی (معمولا یکشنبه ها، سه شنبه ها، پنجشنبه ها) به استانبول فرستاده می شود و بعد از ضمیمه شدن ویزا به پاسپورت، آنها را به ایران باز می گردانند و به صاحبانشان تحویل داده می شود. لازم به ذکر است که سفارت کانادا واقع در شهر استانبول صرفا مربوط به ویزاهای غیر مهاجرتی می باشد و برای اخذ ویزاهای مهاجرتی هیچ فعالیتی انجام نمی دهند.

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای غیر مهاجرتی کانادا از استانبول:

  • اصل پاسپورت امضا شده
  • برگه وکالت نامه امضا شده
  • پرینت ایمیل سفارت کانادا

1.2 پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا

پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا از آنکارا به این صورت است که پاسپورت، برگه وکالت و پرینت ایمیل سفارت به سفارت کانادا در آنکارا ارسال می شود و بعد از الحاق ویزا به پاسپورت، به ایران بازگردانده می شوند و به افراد متقاضی تحویل داده می شود. این سفارت در شهر آنکارا هم ویزاهای مهاجرتی و همینطور ویزای غیر مهاجرتی کانادا را صادر می کند. با این حال افرادی که در شهر استانبول انگشت نگاری خود را انجام داده اند برای پیکاپ ویزا می توانند به سفارت آنکارا مراجعه کنند اما این امر ملزم به پرداخت هزینه ای اضافی بالغ بر 45 لیر می باشد.

مدارک لازم جهت پیکاپ ویزای غیر مهاجرتی کانادا از آنکارا:

  • اصل پاسپورت امضا شده
  • پرینت ایمیل سفارت کانادا
  • فرم وکالت ‌نامه

مدارک لازم جهت پیکاپ ویزای مهاجرتی کانادا از آنکارا:

  • پاسپورت امضا شده
  • پرینت ایمیل سفارت کانادا
  • دو قطعه عکس با پس زمینه سفید و البته پشت نویسی شده (اسم و تاریخ کامل تولد)
  • وارد نمودن قد و رنگ چشم شخص متقاضی در صفحه آخر ایمیل ارسالی به سفارت کانادا
  • امضای متقاضی در صفحه پایانی پرینت ایمیل ارسالی از جانب سفارت کانادا

 پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

2. پیکاپ ویزای کانادا از امارات متحده عربی

پیکاپ ویزای کانادا از کشور امارات متحده عربی در شهرهای ابوظبی و دبی انجام می شود. فرآیند پیکاپ ویزا در این شهرها معمولا بین 2 تا 3 هفته زمان می برد. پاسپورت افراد متقاضی در اولین پرواز هفتگی به ابوظبی یا دبی ارسال می شود که پس از ضمیمه شدن ویزا، پاسپورت ها به ایران بازگردانده شده و به صاحبانشان تحویل داده می شوند.

2.1 پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی

از دیگر از شهرهایی که برای پیکاپ ویزای کانادا مناسب است، شهر ابوظبی است. با این حال بهتر است قبل از انتخاب این شهر با کارشناسان ما صحبت کنید تا در مسیر پیکاپ هیچ مشکلی اخذ ویزای شما را تهدید نکند.

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا از ابوظبی:

  • اصل پاسپورت با امضای متقاضی
  • کپی ایمیل سفارت که اعلام بر تایید صدور ویزا باشد.
  • وکالت نامه شخص متقاضی

2.2 پیکاپ ویزای کانادا از دبی

در جهت پیکاپ ویزای کانادا از دبی ارسال پاسپورت‌ متقاضیان همه‌ روزه صورت می گیرد و حدودا ۲ هفته کاری طول می کشد اما مدارکی که برای استفاده از خدمات پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا لازم است کامل و بدون نقص باشد تا این پروسه در کمترین زمان انجام شود.

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای کانادا از دبی:

  • اصل پاسپورت با امضای متقاضی
  • کپی ایمیل سفارت که اعلام بر تایید صدور ویزا باشد.
  • وکالت نامه شخص متقاضی

3. پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان

پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان در شهر ایروان، پایتخت ارمنستان انجام می شود. پیکاپ ویزا در این شهر مانند شهرهای مشابه با پروازهای هفتگی، پاسپورت ها به ارمنستان ارسال و ویزا می شوند.

پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ انواع ویزای کانادا

اولین قدم برای پیکاپ ویزای کانادا از هر کشوری، آماده کردن مدارک مورد نیاز سفارت کانادا است و بعد از آن ترجمه آن ها به زبان انگلیسی می باشد. با این حال بسته به نوع ویزای کانادا (ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی) مدارک لازم جهت پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا نیز گوناگون خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای مهاجرتی کانادا

اگر پیکاپ ویزای کانادا را به منظور اخذ ویزای مهاجرتی انجام می دهید مدارکی که باید آماده کنید عبارتند از:

  • پرینت از ایمیل ارسال شده از طرف سفارت کانادا
  • پاسپورت امضا شده با اعتبار بیش از 9 ماه
  • دو عدد عکس ۷*۵، البته باید توجه کنید که نام و نام خانوادگی، تاریخ و آدرس در پشت عکس نوشته شود.
  • قید کردن قد و رنگ چشم
  • بخش آخر ایمیل ارسال شده از طرف سفارت کانادا شامل بخش اطلاعاتی است که باید توسط شخص متقاضی کامل شود که شامل ایمیل شخصی، آدرس و شماره تلفن می باشد.
  • فرم وکالت نامه و امضا آن

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای غیر مهاجرتی کانادا

اگر پیکاپ ویزای کانادا را به قصد ویزای غیر مهاجرتی انجام می دهید، مدارکی که باید به شرکت ارائه دهید عبارتند از:

  • پاسپورت امضا شده با اعتبار بیش از 9 ماه
  • پرینت از ایمیل ارسال شده از طرف سفارت کانادا
  • فرم وکالت نامه به همرا امضا

پیکاپ ویزای کانادا برای خانواده

زمانیکه پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا به صورت خانوادگی انجام می گیرد، ممکن است الحاق ویزا به پاسپورت تمام اعضای خانواده یکجا انجام نشود، یه عنوان مثال یکی از پاسپورت ها امروز و دیگری هفته بعد یا دوهفته بعد آماده شود اما این فاصله هیچ نگرانی ندارد زیرا ایمیل تایید صدور ویزا وقتی ارسال شود یعنی واجد شرایط هستید و صادر می شود ولی با چند روز تاخیر الحاق می شود. این فاصله زمانی به این دلیل است که پاسپورت ها تک تک بررسی می شوند، این یکایک بررسی کردن کمی زمان بر است، به همین دلیل است که در یک خانواده 5 نفری مثلا پاسپورت 2 نفر زودتر آماده شود و پاسپورت 3 نفر دیگر دیرتر آماده شود.

پیکاپ ویزای کانادا برای خانواده

مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا

بعد از اینکه ایمیلی با موضوع موافقت در اخذ ویزای کانادا دریافت کردید، به مدت 30 روز فرصت دارید که پاسپورت خود را به سفارت تحویل دهید که ویزا را ضمیمه کنند. همانطور که قبلا اشاره کردیم بطور دقیق نمی توان گفت بعد از 7 روز ویزا الحاق می شود اما به طور میانگین بین 1 تا 3 هفته طول خواهد کشید تا ویزا به دستتان برسد.

هزینه پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا حدودا 200 هزار تومان به همراه 65 لیر است البته از این شهر برای هر دو نوع ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی می توان اقدام کرد. پیکاپ ویزا و پاسپورت کانادا از کانادا که مختص ویزای غیر مهاجرتی است، هزینه ای حدود 400 هزار تومان و در ابوظبی 550 هزار تومان می باشد. با این حال قبل از هرگونه اقدام برای پیکاپ ویزای کانادا حتما جهت تغییر قیمت ها با مشاورین در تماس باشید.

تمدید پاسپورت کانادایی

برای تمدید پاسپورت کانادایی حضور شخص متقاضی الزامی است، با توجه به قانون جدیدی که دولت کانادا در سال 2015 تصویب کرده است، جهت تمدید پاسپورت باید خود شخص به سفارت کانادا مراجعه کند اما شما می توانید بعد از درخواست به ایران بازگردید و بعد از طی شدن مراحل اداری نماینده شما پاسپورت جدید را تحویل گیرد و به دست شما برساند.

۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۰:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

ازدواج در کشور کانادا

ازدواج در کشور کانادا

به گزارش راهنمای ایرانیان کانادا : ازدواج در کشور کانادا، تابع قوانین خاصی می باشد که برای افرادی که قصد ازدواج در این کشور را دارند، آشنایی با این قوانین لازم است. به موجب این قوانین، افراد ذی صلاح برای ازدواج و هم چنین شروط ازدواج در این کشور، تعیین می شوند. به منظور آشنایی بیش تر با قوانین ازدواج در کانادا، این مطلب را پیگیری نمایید.

دانستنی های ازدواج در کشور کانادا

ازدواج در کشور کانادا منوط به رسیدن افراد به سن خاصی می باشد. به همین خاطر، همه افراد صلاحیت ازدواج در کشور کانادا را ندارند. چند همسری و ازدواج مجدد در صورت عدم جدایی از همسر، در کشور کانادا قانونی نمی باشد. کشور کانادا، به اتباع خارجی متقاضی دریافت اقامت کانادا، اجازه می دهد که از طریق ازدواج با شهروندان این کشور و در صورت دارا بودن سایر شرایط و صلاحیت های قانونی، در این کشور، اقامت دائم داشته باشند. هم چنین انتخاب همسر در کشور کانادا، محدودیت هایی دارد و افراد مجاز به ازدواج با هر شخصی نخواهند بود. این موارد در قالب قوانین ازدواج در کشور کانادا، به صورت واضح بیان شده اند.

دانستنی های ازدواج در کشور کانادا

قوانین کلی ازدواج در کشور کانادا

قوانین کلی ازدواج در کشور کانادا، بیان کننده ی سن قانونی برای ازدواج، شروط ازدواج و نکاتی دیگر در این رابطه می باشد. در قوانین مربوط به ازدواج در کشور کانادا آمده است که حداقل سن قانونی برای ازدواج، هجده سال می باشد. با این حال افرادی که هفده ساله و نهایتاً شانزده ساله هستند و قصد ازدواج دارند، تنها در صورتی با ازدواج آن ها موافقت می شود که مجوز کتبی از طرف والدین خود به مراجع مربوطه ارائه نمایند. افرادی که کمتر از شانزده سال سن دارند، حتی در صورت ارائه ی مجوز کتبی از والدین، صلاحیت ازدواج در کشور کانادا را ندارند. هم چنین چند همسری و ازدواج مجدد در این کشور، در صورتی که فرد متأهل باشد، از ممنوعیات ازدواج در کشور کانادا می باشد. افرادی که از همسر خود جدا شده اند و قصد ازدواج مجدد دارند، باید صحت این موضوع را به مراجع مربوطه اثبات نمایند تا مجوز ازدواج آنان صادر شود. در صورتی که طلاق و جدایی از همسر در خارج از کانادا صورت گرفته باشد، باید قانونی بودن آن توسط کشور مورد نظر، تأیید شود. نکته ی دیگری که در قوانین ازدواج در کشور کانادا ذکر شده است، عدم اجازه به افراد هم خون برای ازدواج با یکدیگر است. در واقع ازدواج با خواهر، برادر، خواهر و برادر ناتنی، والدین پدر بزرگ و مادر بزرگ در کانادا ممنوع است. هم چنین در این قوانین عنوان شده است که در صورت عدم توانایی افراد در درک معنی ازدواج، ازدواج آن ها از نظر قانونی قابل پذیرش نیست. اجبار در ازدواج در کشور کانادا، از جمله مواردی است که قانونی بودن ازدواج را زیر سؤال می برد.

قوانین ازدواج برای اتباع کانادایی با غیر کانادایی

در صورتی که اتباع کانادایی قصد ازدواج با اتباع غیر کانادایی داشته باشند و به عبارتی قصد اسپانسر نمودن همسر خود را داشته باشند، باید دارای صلاحیت های خاصی باشند. از جمله اینکه، در صورت عدم توانایی همسر در تأمین نیازهای خود اعم از مسکن، خوراک، پوشاک، نیازهای بهداشتی و پزشکی و …، تبعه ی کانادایی باید توانایی تهیه و تأمین آن ها را داشته باشد و این امر را به صورت مکتوب، نشان دهد. هم چنین لازم است که تبعه کانادایی به عنوان اسپانسر همسر خود، به دولت کانادا تعهد دهد که در بازه زمانی مشخص، مایحتاج همسر خود را تأمین می نماید. باید توجه داشت که مدارک ارسالی برای اثبات ازدواج اتباع کانادایی با غیر کانادایی، کامل و جامع و قانع کننده باشد.

قوانین ازدواج برای اتباع کانادایی با غیر کانادایی

مراحل ازدواج ایرانیان در کانادا

ایرانیان مقیم کانادا که قصد ازدواج در کشور کانادا را دارند، می توانند به حوزه های کنسولی نمایندگی های ایران در کانادا مراجعه نمایند. در واقع این حوزه ها، به منزله ی دفاتر رسمی ثبت ازدواج در داخل کشور می باشد. برای این منظور لازم است که مدارک مورد نیاز نیز ارائه گردد. این مدارک بسته به این که زوجین، تبعه ی کدام کشور باشند، متفاوت است. در واقع، سه حالت ایجاد می شود: یا زن و مرد، هر دو تبعه ی ایران باشند، یا اینکه مرد، ایرانی باشد و همسر وی تبعه ی کانادا باشد و یا این که زن، ایرانی و همسرش کانادایی باشد. تقاضانامه کتبی دو طرف برای ازدواج به همراه ثبت آدرس و شماره تلفن، اصل شناسنامه زوجین گواهی ثبت ازدواج محلی، گواهی بهداشت زن و مرد که بعد از انجام آزمایشات مختلف، تأیید می گردد، از جمله مدارک مشترکی است که در هر سه حالت برای ثبت ازدواج، مورد نیاز می باشند.

آیا کانادا، ازدواج در سایر کشورها را به رسمیت می شناسد؟

با توجه به ورود اتباع متعدد از کشور های مختلف، هر یک ممکن است، در کشور خود با تابعیت از قوانین خاص هر کشور، اقدام به ازدواج و ثبت آن نموده باشند. اغلب این ازدواج ها در کشور کانادا نیز به رسمیت شناخته می شوند. البته آن چه در قانون ازدواج در کشور کانادا، غیر قانونی تلقی می شود، در صورتی که در کشور های دیگر قانونی به شمار بیاید باز هم کشور کانادا، آن را به رسمیت نخواهد شناخت. از جمله این موارد، چند همسری است که ممکن است در برخی کشورها، فاقد منع قانونی باشد در حالی که کانادا، آن را غیر قانونی می داند. بنابراین این گونه ازدواج ها در کانادا، مورد پذیرش نیستند. برای اطمینان از موقعیت ازدواج خود، می توانید از مشاور حقوقی، مشورت بگیرید.

آیا کانادا، ازدواج در سایر کشورها را به رسمیت می شناسد؟

شرایط ویزای ازدواج

افرادی که متقاضی دریافت ویزای ازدواج در کشور کانادا هستند، باید کلیه مدارک لازم که از طریق سفارت، به آنان ابلاغ می شود را به صورت کامل ارائه کنند. نقص در مدارک ارائه شده نیز، سبب تأخیر در صدور ویزای ازدواج خواهد شد. مدارکی که دال بر ازدواج افراد می باشد از ضروریات صدور  ویزای ازدواج است. شفافیت و صداقت در ارائه ی مدارک نیز بسیار لازم و ضروری است. چرا که اثبات عدم صداقت، منجر به منحل شدن فرآیند صدور ویزا و نهایتاً عدم صدور آن خواهد شد.

دریافت اقامت کانادا از طریق ازدواج

یکی از راه هایی که به کمک آن می توان، اقامت کانادا را دریافت نمود، ازدواج با شهروند کانادایی می باشد. به واسطه ی ازدواج در کشور کانادا، البته به شرط گذشت مدت زمان معین، می توان اقامت دائم این کشور را دریافت نمود و از امتیازات شهروندان این کشور، استفاده نمود. برای ازدواج در کانادا، نیاز است که حتماً سن همسر شما بیش تر از هجده سال باشد. تمکن مالی فرد نیز باید به اثبات برسد. شخصی که از طریق ازدواج در کشور کانادا قصد دریافت اقامت این کشور را دارد، باید به مدت دو سال با همسر خود زندگی مشترک داشته باشد تا بتواند اقامت دائم دریافت نماید. در صورتی که دو سال از ازدواج آن ها سپری شود اما زندگی مشترک آن ها، محرز نگردد، اقامت دائم به فرد داده نمی شود. لازم به ذکر است شخصی که اسپانسر همسر خود برای دریافت اقامت از طریق ازدواج در کشور کانادا می شود، نباید در پنج سال گذشته اسپانسر شخص دیگری شده باشد. یکی از محدودیت هایی که در رابطه با اخذ اقامت از طریق ازدواج در کشور کانادا وجود دارد، همین امر می باشد.

دریافت اقامت کانادا از طریق ازدواج

انواع مراسم ازدواج در کشور کانادا

مراسم ازدواج در کشور کانادا به دو صورت انجام می شود. یکی از راه های برگزاری مراسم ازدواج در کشور کانادا این است که سازمان های مذهبی می توانند مجری برگزاری مراسم مذهبی ازدواج در این کشور باشند یا این که مراسمات مدنی توسط افراد ذی صلاحی مانند روحانی، قاضی، امین صلح و .. انجام شود.

قوانین حاکم بر ازدواج صوری در کانادا

عده ای از افراد که قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم آن را دارند، ترتیب یک ازدواج صوری با شهروندان کانادایی را می دهند تا بتوانند به هدف خود دست یابند. اما اگر واقعیت این امر برای کشور کانادا و یا سفارت آن محرز گردد، طبق قوانین این کشور، پرونده ی افراد رد می گردد و اقامت آن فرد و همسرش در این کشور نیز لغو می شود و از کانادا اخراج خواهند شد. البته مجازات های دیگری نیز برای این کار در نظر گرفته شده است، از جمله مجازات هایی که توسط دادگاه کانادا، برای آن ها تعیین می شود. به همین خاطر، ازدواج صوری در کانادا، نمی تواند راه مناسبی برای اخذ اقامت این کشور باشد. هم چنین لازم است بدانید در صورتی که قبل از سپری شدن دو سال از زندگی مشترک آن ها در کانادا، اقدام به درخواست طلاق نمایند، اقامت آنها به عنوان متقاضی اخذ اقامت کانادا لغو خواهد شد. زیرا در قوانین مربوطه، دو سال اول زندگی مشترک برای دریافت اقامت، مشروط می باشد.

قوانین حاکم بر ازدواج صوری در کانادا

مواردی که می تواند صوری بودن ازدواج در کشور کانادا را محرز کند:

در سال های اخیر به دلیل افزایش ازدواج های صوری برای دریافت اقامت کانادا، قوانین سخت گیرانه تری برای این منظور اعمال شده است. اختلاف سنی زیاد بین زوجین، می تواند نظر افسر ویزا در صوری بودن ازدواج در کشور کانادا را جلب نماید. هم چنین اختلاف در دین و مذهب و هم چنین زبان، از مواردی هستند که در اثبات صوری بودن ازدواج، مورد توجه قرار می گیرند.

۰۲ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب

ثبت شرکت در کانادا

ه گزارش راهنمای ایرانیان کانادا : ثبت شرکت در کانادا با تبعیت از قوانین مربوطه، فرصت ویژه ای برای کلیه ی متقاضیان آن، ایجاد خواهد کرد. چرا که با ثبت شرکت در این کشور توسعه یافته، در مسیر پیشرفت و تعالی قرار خواهند گرفت.

انواع شرکت در کانادا

افرادی که قصد دارند از طریق ثبت شرکت در کانادا، اقامت این کشور را بگیرند، می توانند یکی از انواع سه گانه شرکت ها را به ثبت برسانند و از مزایای هریک بهره ببرند.

  • شرکت سهامی
  • شرکت مالکیت انحصاری.
  • شرکت مشارکتی

شرکت سهامی در کانادا، پرهزینه ترین و در عین حال پردرآمدترین شرکت در کانادا

ثبت شرکت سهامی در کانادا به افرادی که از سطح اقتصادی بالایی برخوردار هستند، توصیه می‌شود. زیرا ثبت شرکت در کانادا از نوع سهامی، مستلزم سرمایه گذاری زیادی می‌باشد و به همین خاطر، همه افراد، قادر به ثبت این نوع شرکت نیستند. اما با وجود هزینه بر بودن این شرکت، درآمد زایی ناشی از فعالیت در آن نیز بسیار بالا خواهد بود. البته امتیازات دیگری نیز در ثبت شرکت در کانادا از این نوع وجود دارد، از جمله اینکه ورشکستگی شرکت، ورشکستگی اشخاص سرمایه گذار را منجر نمی‌شود. ثبت شرکت سهامی، نیازمند حداقل دو نفر می باشد.

شرکت سهامی در کانادا، پرهزینه ترین و در عین حال پردرآمدترین شرکت در کانادا

شرکت مالکیت انحصاری در کانادا، چگونه شرکتی است؟

افرادی که قصد ثبت شرکت در کانادا را دارند در صورتی که شرکت مالکیت انحصاری را انتخاب نمایند باید بدانند که سرمایه اولیه مورد نیاز این شرکت ها کمتر اما مالیات در نظر گرفته برای آن می باشد. چرا که شخص سرمایه‌گذار خود، مسئول رسیدگی به امور مالی و قراردادی شرکت می‌شود و درآمد و دارایی وی با درآمد و دارایی شرکت جمع شود. یکی از معایب عمده ثبت شرکت در کانادا از این نوع، ورشکستگی شخص سرمایه گذار با ورشکستگی شرکت می‌باشد. ضررهای مالی و از دست رفتن سرمایه‌های این افراد، از ضررهای احتمالی ثبت شرکت در کانادا از نوع مالکیت انحصاری می‌باشد.

شرکت مشارکتی در کانادا، شرکتی با مسائل حقوقی پیچیده

مسائل حقوقی پیچیده، نیاز به حداقل دو نفر برای ثبت، تقسیم سود و زیان شرکت بین شرکا و هزینه کمتر از ویژگی های بارز ثبت شرکت در کانادا به صورت مشارکتی می‌باشد.

شرایط کلی ثبت شرکت در کشور کانادا

 ثبت شرکت در کانادا، تابع قوانین و شرایط خاصی می باشد که متقاضیان با در نظر داشتن این شرایط می توانند اقدام به ثبت شرکت در کانادا به صورت سهامی، مالکیت انحصاری و یا مشارکتی نمایند. این شرایط و قوانین از طرف دولت کانادا صادر شده اند. اولین شرط برای ثبت شرکت در کانادا، برای کلیه ی متقاضیان از اتباع خارجی، که طی قانون 1974 این کشور اعلام شده است، دریافت مجوز رسمی از دولت کانادا می باشد.

هم چنین کلیه ی امتیازات و اختیاراتی که به این افراد واگذار می شود مانند حق رأی و دیگر منافع آن ها، توسط این دولت تعیین می گردد. قوانینی که گاهاً محدودیت هایی برای اتباع خارجی سرمایه گذار ایجاد می کرد. مثلاً اتباع خارجی با برخورداری از بیش از 25 درصد سهام شرکت، حق رأی نداشتند. اما تغییرات صورت گرفته در این قوانین، در سال های اخیر، این محدودیت ها را لغو نموده است.

مراحل ثبت شرکت در کانادا

در صورت دریافت مجوز از دولت کانادا برای ثبت شرکت در این کشور، یک محدوده ی زمانی برای به ثبت رساندن شرکت، اعلام می شود که متقاضیان را ملزم به انجام این کار ظرف موعد مقرر می نماید. یکی از مراحل مهم ثبت شرکت در کانادا تعیین نام تجاری قابل قبول و مناسب با رعایت شروط لازم در این زمینه می باشد. در مراحل بعدی ثبت شرکت در کانادا لازم است که ساختار، موضوع و اعضای هیئت مدیره ی شرکت تعیین شوند.

تکمیل اساسنامه ی شرکت نیز یکی از مراحل مهم و ضروری ثبت شرکت می باشد. در این اساسنامه اطلاعات جامعی از عنوان در نظر گرفته شده برای شرکت، استانی که در شرکت در آن واقع شده است، سهم هر یک از شرکای شرکت و نحوه ی انتقال سهام هر یک از آن ها، مشخصات دقیق به همراه آدرس پستی کلیه ی اعضای هیئت مدیره، تمامی قوانین و مقررات حاکم بر شرکت و اطلاعاتی از این قبیل ذکر گردد.

مراحل ثبت شرکت در کانادا

نکاتی در رابطه با تعیین اعضای هیئت مدیره

همان طور که اشاره شد تعیین اعضای هیئت مدیره یکی از مراحل مهم ثبت شرکت در کانادا می باشد که تابع شرایط زیر است:

کلیه ی افراد منتخب برای سمت هیئت مدیره، باید بیش از هجده سال سن داشته و فاقد هر گونه سوء پیشینه ای باشند. هم چنین هیچ یک از آن ها، نباید از نظر اقتصادی در شرایط ورشکستگی قرار داشته باشند. این سمت حتماً به افراد حقیقی واگذار گردد نه حقوقی.

مزایای ثبت شرکت در کشور کانادا

طبیعی است که زندگی، کار، تحصیل و رفاه در یک کشور توسعه یافته در سطح کیفی بالایی قرار دارد. چرا که رفاه کشور، بر رفاه شهروندان آن تأثیر مستقیم دارد. ثبت شرکت در کانادا که زمینه ای برای دریافت اقامت این کشور است استفاده از امکانات این کشور را برای متقاضیان فراهم می کند. با ثبت شرکت در کانادا می توان از خدمات درمانی رایگان تا پایان عمر بهره برد.

شرایط تحصیل رایگان برای فرزندان نیز از مزایای ثبت شرکت در کانادا می باشد. از آن جایی که کشور کانادا جزو کشورهای ناحیه ی شینگن می باشد، افرادی که اقامت آن را دریافت می کنند به راحتی می توانند در هر یک از کشورهای این منطقه رفت و آمد کنند.

دریافت پاسپورت کشور کانادا را باید از دیگر مزایای ثبت شرکت در این کشور پیشرفته دانست. فعالیت تجاری و تولیدی در کانادا به خاطر وجود منابع مختلف و مواد اولیه، از وضعیت مطلوبی برخوردار است. یکی دیگر از مزایایی که برای ثبت شرکت در کشور کانادا می توان نام برد، برخورداری از تخفیفات مالیاتی است که مسلماً یک مزیت ارزشمند به شمار می آید.

حمایت همه جانبه ی دولت کانادا از سرمایه گذاران نیز یک امتیاز مثبت می باشد. نکته ی دیگری که شاید برای خانواده های ایرانی برای سکونت و اقامت دائم در این کشور مهم باشد، حضور جمعیت زیادی از ایرانیان در این کشور می باشد که شرایط بهتری را برای سازگاری با فرهنگ کانادا ایجاد می نماید. رسیدگی به ثبت پرونده و طی نمودن مراحل لازم در کشور کانادا معمولاً با سرعت خوبی انجام می شود و محدودیت های زیادی ندارد. که این مورد را نیز می توان از مزایای ثبت شرکت در این کشور دانست. البته بسته به نوع شرکت، می توان از مزیت های اختصاصی دیگری نیز بهره برد.

مزایای ثبت شرکت در کشور کانادا

هزینه ی ثبت شرکت در کانادا

اولین نکته ای که برای ثبت شرکت در کانادا باید مورد توجه قرار دارد هزینه لازم برای آن می باشد. چرا که در غیر این صورت دولت کانادا مجوز این کار را به شما نمی دهد. در واقع با محرز شدن تمکن مالی شخص متقاضی ثبت شرکت در این کشور، مجوز برای او صادر می شود. بسته به نوع شرکت، هزینه ی مورد نیاز برای ثبت آن متفاوت خواهد بود. همان طور که در بخش ابتدایی مقاله عنوان گردید، شرکت سهامی در کانادا، پر هزینه ترین شرکت خواهد بود.

برای ثبت این شرکت، باید کارنامه ی مالی و دارایی متقاضیان اعم از پول نقد، ملک؛ و سهام مورد بررسی دولت این کشور قرار گیرد و در صورتی که به حد مجاز برسد، اجازه ثبت شرکت به آن ها داده خواهد شد. علاوه بر نوع شرکت، ایالتی که قرار است شرکت درآن ثبت شود نیز بر هزینه ها و سرمایه ی اولیه مورد نیاز تأثیر می گذارد. برای اطلاع از هزینه های دقیق، توصیه می شود که به مؤسسات حقوقی مراجعه نموده و از نظرات کارشناسان مربوطه مطابق با آخرین تغییرات صورت گرفته، مطلع شوید.

اما اگر بخواهیم هزینه ای تقریبی برای این منظور عنوان کنیم باید گفت مبلغی بین هفتاد و پنج هزار دلار تا دویست و ده هزار دلار کانادا برای این منظور نیاز است. مبلغ معینی باید ظرف مدت معینی (5 سال) به دولت کانادا پرداخت شود که بهره ی بانکی را به همراه ندارد. اما در صورت تمایل می توان مبلغی را نزد یکی از بانک های معتبر و مورد تأیید این کشور، با بهره مندی از بهره ی بانکی قرار داد. مبلغ دقیق توسط خود دولت تعیین می گردد. باید توجه داشت که ثبت شرکت، به دلیل طی نمودن مراحل اداری مختلف، می تواند هزینه های جانبی را به همراه داشته باشد.

۰۲ آذر ۹۷ ، ۲۱:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معرفی مکانهای جذاب معرفی مکانهای جذاب