مواد خام سابلیمشین

 

توصیحی کلی راجب مواد خام سابلیمشین

 مواد خام سابلیمیشن به محصولاتی گفته می شود که قابلیت چاپ روی آن ها به روش سابلیمیشن وجود دارد.مجموعه چاپ نو کامل ترین مجموعه مواد خام سابلیمیشن را در اختیار دارندگان انواع دستگاه چاپ سابلیمیشن قرار می دهد.به لطف خدا و حمایت مشتریان و همکاران گرامی تعداد محصولات خام سابلیمیشن دائما در حال زیاد شدن هستند.

 همواره سعی کرده ایم که تنوع محصوللات وارداتی را بیشتر از قبل کرده و همچنین محصولاتی که در داخل کشور عزیزمان قادر به تولید هستیم را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تولید کنیم.

 بسیاری از محصولات جدیدمان مانند فندک زیپو و زیرسیگاری و فرش به پیشنهاد مشتریان عزیز تولید شده اند و مورد استقبال عموم قرار گرفته اند.لطفا ما را با ارائه پیشنهادات کاربردی خودتان در جهت پیشبرد صنعت بزرگ سابلیمیشن کشور یاری دهید.در حال حاضر کشور عزیزمان ایران یکی از پرقدرت ترین کشورها در تعداد محصولات و خدمات دستگاه چاپ سابلیمیشن است.

 انواع مواد خام سابلیمیشن:

 با توجه به تعداد زیاد محصولات خام و مواد مصرفی سابلیمیشن می توان آن ها را در دسته بندی های زیادی قرار داد.با این حال مواد خام در دو دسته وارداتی و تولید داخل قرار می گیرند.

 در حال حاضر امکان تولید برخی از مواد مصرفی و مواد خام در داخل کشور وجود ندارد.اجناس زیر برخی از محصولات وارداتی هستند:

 *انواع لیوان سرامیکی نظیر:لیوان سفید سرامیکی،لیوان دسته و داخل رنگی سرامیکی،لیوان حرارتی یا جادویی سرامیکی،فنجان سرامیکی،لیوان شیشه ای،فنجان و نعلبکی سرامیکی،قمقمه استیل ،لیوان استیل خودرو،لیوان دوجداره و ...

 *انواع سنگ تزئینی:سنگ های تزئینی در ابعاد مختلف و کناره های مشجر

 *انواع کریستال:کریستال زیر لیوانی،کریستال جاکلیدی،کریستال های تزئینی در انواع مختلف و در سایزهای متفاوت

 *پد موس:انواع پد موس درجه یک سابلیمیشن در مدل های مستطیل و مربع و گرد

فروش مواد خام سابلیمیشن
مواد خام چاپ سابلیمیشن
قیمت مواد خام سابلیمیشن
خرید مواد خام سابلیمیشن
لیست قیمت مواد خام سابلیمیشن
قیمت مواد خام چاپ سابلیمیشن
فروش مواد خام چاپ سابلیمیشن