دستگاه سابلیمیشن d3

فرایند تصعید در چاپ با استفاده از گرما روی کاغذ چاپ شده در تماس با محصول تولید می شود، جوهر از جامد به حالت گازی تغییر می کند و به طور دائم نفوذ می کند.
این نوع از تکنیک ها در محصولات ساخته شده با الیاف خاص برای این منظور استفاده می شود و یا با یک نوع از مواد که باعث چاپ آنها می شود، لاکی می شود. تکنیک تحریم باعث می شود که طرح ها بدون نیاز به شدت به طور دائمی در محصولات باقی بمانند. در مورد دستگاه سابلیمیشن d3، جوهر در آنها پس از شستشو و بدون ترک خوردن باقی می ماند مانند روش های دیگر.
ماشین آلات، صفحات، محصولات و چاپگرها برای تثبیت
Sublimet
، یک فروشگاه آنلاین واقع در بارسلونا (اسپانیا) است که خدمات را در سراسر جهان ارائه می دهد.
شما می توانید همه چیزهایی را که نیاز دارید برای انجام غلظت، مانند محصولات تصعید، ماشین آلات تصعید، پرینترهای تهویز، لوازم جانبی و مواد مصرفی پیدا کنید. ما به دستگاه سابلیمیشن d3مداوم فروشگاه ما با محصولات جدید و اصلی به روز شده، به طوری که شما همیشه پیدا کردن آنچه شما دنبال آن هستید. فراموش نکنید که به بخش خبری ما بپردازید که هر هفته به روز رسانی می کنیم. همانطور که می بینید، ما دوست دنیای چاپ باطله را به خاطر همه کاره بودن، دوام و کیفیت چاپ بالا داریم. ما می دانیم که مشتریان شما همیشه از خدمات شما خوشحال خواهند شد.
هر آنچه که هستی، اینکه آیا شما در دنیای ظهور شروع به کار کرده اید یا چندین سال دستگاه سابلیمیشن d3با سیستم های دیگر کار کرده اید، فقط کافی نیست که کیفیت آن را دنبال می کنید، دریابید که با ما تماس بگیرید تا ما بتوانیم به شما توصیه کنیم.
ما با هر نوع مشتری سازگار می شویم و به همین دلیل ما امکان این را می دهیم که شما می توانید محصولات را با واحدها خریداری کنید و زندگی خود را حتی ساده تر کنید. همچنین ما بسته های استارت را با یک کلیک می توانیم همه چیزهایی را که دستگاه سابلیمیشن d3است شروع کنیم. سرگرم کننده
مراحل انجام تصعید
چاپ از طریق پلاتر یا چاپگر انجام می شود.
هر دو چاپگر، جوهر و کاغذ / فیلم باید آماده باشند. همچنین استفاده از پروفایل های ICC برای به دست آوردن رنگ های نزدیک به واقعیت ضروری است.
کاغذ را برای چند دقیقه خیس کنید و با توجه به محصول انتخابی به دستگاه سابلیمیشن d3یا آهن بپردازید.
این فرآیند نیاز به یک درجه و زمان خاص برای هر محصول دارد. همه این اطلاعات در ورق داده های هر محصول منعکس شده است.
سرانجام، همه چیزهایی که باقی دستگاه سابلیمیشن d3است این است که مقاله پایدار را حذف کنید تا نتیجه نهایی را ببینید.
اگر سؤال یا اطلاعات اضافی دارید که می خواهید دریافت کنید، لطفا با ما از طریق شماره +34 93 486 90 25 یا info@sublimet.com تماس بگیرید
هدایای قابل برنامه ریزی، اصلی و عملی اهداف ما هستند
ما همیشه دارای انواع مختلفی از موارد قابل تنظیم برای شما هستیم تا محصولی را که مناسب شما و مشتریان شما است، پیدا کنید.
آیا شما همیشه از همان ویژگی دستگاه سابلیمیشن d3خود خسته شده اید؟ با فروشگاه گسترده ما شما هرگز از دیدن محصولات جدید و اصلی خسته شده اید. در هر یک از آنها ما همچنین در مورد تمام مراحل چگونگی سوق دادن آنها به شما اطلاع خواهیم داد. از انتخاب ما الهام گرفته شود!
خدمات ما
در صورت وجود لینک ما در سایت دستگاه سابلیمیشن d3لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. لینک + 34 93 486 90 25.
از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید. Chez Sublimet، نظر شما را به اشتراک نظر می گذارد، نظر شما را به اشتراک بگذارید