بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس

تمام فصل ها برای سفر به لس­ آنجلس و رزرو بلیط لس آنجلس زیبایی خاص خود را دارند. در هر زمانی جاذبه های دیدنی لس ­آنجلس برای شما لذت بخش و خاطره انگیز می باشد. فرودگاه بین المللی لس ­آنجلس یکی از بزرگترین و پر رفت آمدترین فرودگاه های جهان می باشد که سالانه میلیون ها مسافر را جابه جا می کند. شهر لس ­آنجلس که گاهی با LA هم از آن یاد می شود دارای جاذبه های متعددی از قبیل پیاده روی مشاهیر هالیوود، مرکز گتی، دیزنی لند، تئاتر چینی تی سی ال، موزه تاریخ طبیعی لس ­آنجلس، اسکله سانتا مونیکا، پارک گریفیت، رصدخانه تاریخی گریفیتس و … می باشد. ایرانیان زیادی مقیم این شهر هستند که آن را گاهی تهرانجلس می نامند. اگر شما هم قصد سفر به لس­ آنجلس و رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را دارید برای داشتن سفری خوش به این شهر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای سفر به شهر لس ­آنجلس

این شهر قلب جنوب کالیفرنیا یکی از شهرهای غربی آمریکا، با مساحت 1210 کیلومتر مربع و با جمعیت حدود 3.1 میلیون نفر بعد از نیویورک دومین شهر پرجمعیت ایالت متحده می باشد. اقیانوس آرام و کوه ها در اطراف دشت وسیع لس آنجلس قرار گرفته اند. این شهر در زبان اسپانیایی به معنای شهر فرشتگان می باشد. اقتصاد لس آنجلس بر پایه صادرات، واردات، صنعت فیلم سازی، هوافضا، فناوری و گردشگری می چرخد. این شهر با ساخت و ساز فراوان به عنوان مرکز ساخت و ساز در غرب ایالات متحده شناخته شده است. تور لس­ آنجلس به دلیل داشتن آب و هوای خوش، جاذبه های دیدنی زیبا و امکانات مختلف دیگر سالانه پذیرای حضور گردشگران زیادی می باشد. واحد پول آن دلار آمریکا و زبان رسمی آن انگلیسی می باشد. ایرانیان زیادی در این شهر زندگی می کنند به همین خاطر گاهی تهرانجلس می گویند.

راهنمای سفر به شهر لس ­آنجلس

وضعیت آب و هوایی لس­ آنجلس

آب و هوای لس آنجلس، آب و هوای معتدل و گرم است. به گونه ای که تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد دارد. بیشترین میزان بارش در فصل بهار و زمستان می باشد و در تابستان و پاییز بارشی وجود ندارد. با توجه به وسعت زیاد این شهر ممکن است آب و هوا در نقاط مختلف متفاوت باشد. به طور کلی با توجه به ساحلی بودن این شهر آب و هوای بسیار مطبوعی دارد و تمام فصل های آن برای سفر مناسب هستند. برای رزرو بلیط هواپیمای لس‌  آنجلس می توانید در هر زمان که بخواهید اقدام کنید.

بهترین زمان برای سفر به لس آنجلس

کسانی که قصد رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را دارند، می خواهند بدانند بهترین زمان برای سفر به شهر فرشتگان چه فصلی می باشد. در شهر فرشتگان همه چیز وجود دارد، فصل تابستان به خاطر داشتن سرگرمی های متعدد و دیدنی، فصل زمستان به دلیل داشتن هوای نسبتا گرم و راحت مناسب برای سفر لذت بخش می باشند. فصل بهار با شکوفه های زیبا و هوای معتدل بسیار مناسب می باشد. کسانی که به شلوغی عادت ندارند، می توانند در ماه های مارس تا می و سپتامبر تا نوامبر به این شهر سفر کنند. به طور کلی این شهر به دلیل داشتن هوای مناسب در تمام فصل ها برای سفر مناسب می باشد و با خیال راحت می توانید در هر زمان که بخواهید بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را تهیه کنید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه لس ­آنجلس

برای سفر به لس­ آنجلس و رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس باید از طریق پرواز هوایی به فرودگاه این شهر بروید، کلان شهر لس ­آنجلس فرودگاه های متعددی دارد ما به معرفی چهار فرودگاه شهر لس­ آنجلس می پردازیم:

فرودگاه بین المللی لس ­آنجلس

این فرودگاه با داشتن پرواز مستقیم به 101 مقصد داخلی و 85 مقصد بین المللی در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی، آفریقا، خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه به عنوان اصلی ترین و بزرگترین فرودگاه لس ­آنجلس شناخته شده است. این فرودگاه با جابه جایی میلیون ها مسافر از سراسر جهان به عنوان یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه های جهان به شمار می رود. به دلیل داشتن پروازهای خارجی و داخلی زیاد رتبه سوم در جهان را به دست آورده است. شرکت های هواپیمایی متعددی به این فرودگاه پرواز دارند، که قطب شرکت های هواپیمایی یونایتد ایرلاینز، دلتا ایرلاینز، امریکن ایرلاینز، آلاسکا ایرلاینز و ویرجین آمریکا می باشد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه لس ­آنجلس

بالگردگاه لاپد هوپر

یک فرودگاه خصوصی است که توسط شهرداری ایجاد شده است و در فاصله 2 کیلومتری شمال شرق مرکز تجاری لس ­آنجلس قرار گرفته است. این فرودگاه خصوصی در ارتفاع 92 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

فرودگاه وایتمن

این فرودگاه قبلا به عنوان پارک وایتمن ایر شناخته می شد. و در سال 1980 به نام فرودگاه وایتمن معرفی شد. این فرودگاه عمومی در ناحیه شمال شرق سان فرناندو در شهر لس ­آنجلس، ایالت کالیفرنیا واقع شده است. این فرودگاه یک باند آسفالته به طول 1256 دارد و ارتفاع فرودگاه از سطح دریا 305.7 متر می باشد.

فرودگاه ون نایس

این فرودگاه عمومی شهر لس ­آنجلس به عنوان یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان شناخته شده است و دارای دو باند موازی می باشد. دو باند فرود آسفالته به طول 2439 و 1223 متر می باشد. این فرودگاه در ارتفاع 24404 متر از سطع دریا واقع شده است.

علاوه بر فرودگاه های ذکر شده در بالا فرودگاه بوربانک (BUR)، فرودگاه اونتاریو (ONT)، فرودگاه اورنج کانتی (SNA)، فرودگاه لانگ بیچ (LGB) جز فرودگاه این کلان شهر محسوب می شوند

بهترین زمان رزرو بلیط  هواپیمای لس‌ آنجلس

اگر بخواهیم از لحاظ فصلی بگوییم که کدام فصل برای رزرو بلیط لس‌ آنجلس مناسب می باشد کاری بسیار سخت است زیرا هر فصل در کنار داشتن شرایط منفی، دارای شرایط مثبت نیز می باشد و این به سلیقه افراد بستگی دارد که کدام فصل را برای سفر انتخاب کنند. به طور کلی فصل پاییز و بهار برای رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس بهترین فصل می باشد.بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس 6 الی 7 هفته قبل از پرواز می باشد که قیمت ها مناسب تر است و همچنین امکان انتخاب بیشتری برای شما وجود دارد.

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس

 در هنگام رزروبلیط هواپیمای لس‌ آنجلس دقت کنید که نام افراد ، تاریخ رفت و برگشت و مبدا و مقصد سفر به درستی وارد شود، در غیر این صورت بروز هر گونه مشکلی بر عهده خود افراد می باشد. مدارک مورد نیاز برای کسانی که قصد سفر به لس ­آنجلس و خرید بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را دارند شامل موارد زیر می باشد:

  • پاسپورت
  • ویزای توریستی آمریکا
  • کارت ملی و شناسایی معتبر
  • فیش پرداختی عوارض خروج از کشور
  • داشتن یک ایمیل معتبر
  • داشتن کارت بانکی که رمز دوم داشته باشد
  • نام و نام خانوداگی افراد

اگر شما بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را تهیه کرده اید، باید 3 ساعت قبل از پرواز هواپیما در فرودگاه حاضر شوید. تا در صورت طولانی شدن کارها در فرودگاه، به موقع به پرواز خود برسید.برگه بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس و یا عکس بلیط، شناسنامه و گذرنامه را نیز به همراه داشته باشید .

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط لس ­آنجلس

شرکت های هواپیمایی مختلفی به فرودگاه لس آنجلس پرواز دارند که به چند مورد از آن اشاره می کنیم، شما می توانید بر حسب علاقه خود مسیر پروازی و شرکت هواپیمایی را انتخاب کنید.

  • شرکت هواپیمایی قطر
  • ترکیش ایرلاین
  • اتحاد
  • ایرفلوت
  • فلای دبی
  • امارات
  • لوفت هانزا آلمان
  • کانتاس استرالیا
  • یونایتد ایرلاینز

همچنین می توانید بر حسب علاقه خود مسیر پروازی و شرکت هواپیمایی را انتخاب کنید. و سپس بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را رزرو کنید

مدت زمان پرواز به لس ­آنجلس از شهرهای مختلف ایران

برای تهیه بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس می توانید از شهرهای مشهد، شیراز و تهران به این شهر سفر کنید اما هیچ پرواز مستقیمی در حال حاضر به لس­ آنجلس وجود ندارد. بلکه با یک توقف و یا چند توقف می توانید به این شهر سفر کنید.

رزروبلیط هواپیمای لس‌ آنجلس از تهران

اگر بخواهید بلیط لس‌ آنجلس از تهران را رزرو کنید می توانید در هنگام رزرو براساس یک توقف در (استانبول، دبی، آلمان، ابوظبی، مسکو روسیه، دوحه قطر) بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را رزرو کنید. به طور میانگین با احتساب توقف در مسیر، مدت زمان پرواز از تهران به لس ­آنجلس بین 19 تا 28 ساعت می باشد.فاصله تهران تا لس ­آنجلس 12189 کیلومتر می باشد.

رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس از شیراز

اگر بخواهید از شیراز بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را ررزو کنید براساس یک توقف در (دبی ترکیه، استانبول، دوحه قطر) بلیط لس‌ آنجلس را رزروکنید. و یا دو توقف (استانبول- نیویورک، استانبول- آلمان، استانبول- لندن) بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را رزرو کنید. به طور میانگین با احتساب توقف در مسیر، مدت زمان پرواز از شیراز به لس ­آنجلس بین 25 تا 28 ساعت می باشد.فاصله شیراز تا لس­ آنجلس 16131 کیلومتر می باشد.

رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس از مشهد

اگر بخواهید از مشهد بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را رزرو کنید براساس یک توقف در (دبی، استانبول، قطر) و یا دو توقف در (استانبول- لندن، استانبول- نیویورک، دبی- نیویورک) بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را رزرو کنید. به طور میانگین با احتساب توقف در مسیر، مدت زمان پرواز از مشهد به لس ­آنجلس بین 20 تا 28 ساعت می باشد.فاصله مشهد تا لس ­آنجلس 16164 کیلومتر می باشد.

مدت زمان پرواز به لس ­آنجلس از شهرهای مختلف ایران

قیمت بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس در فصل های مختلف سال

قیمتبلیط هواپیمای لس‌ آنجلس در فصل های مختلف با توجه به ساعت و تاریخ پرواز، شرکت هواپیمایی، نوع کلاس هواپیما و اینکه در کدام شهرها توقف داشته باشید متفاوت است و برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس باید به طور دقیق بعد از مشخص کردن زمان پرواز و شرکت هواپیمایی به صورت آنلاین جستجو کنید. به طور مثال قیمت بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس از تهران بین 49.062.300 تا 162.280.600 ریال می باشد. اگر به دنبال بلیط با قیمت پایین هستید، قیمت بلیط در فصل های کم مسافر، ارزان تر می باشد.

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای لس ­آنجلس

برای داشتن سفری خوش در لس­ آنجلس لازم است که در طول اقامت در این شهر به این نکات توجه داشته باشید:

  • از قبل لیستی از جاذبه های گردشگری و تفریحی که می خواهید به آنجا بروید تهیه کنید
  • برای جابه جایی در طول شهر می توانید از مترو استفاده کنید، اما با مترو به همه جای شهر نمی توانید دسترسی داشته باشید، در این صورت از تاکسی و ماشین امن استفاده کنید و یا خودتان ماشین اجاره کنید
  • پول های خود را در جای امن نگه داری کنید
  • قبل از سفر و به هنگام رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس به فکر محل اقامت خود باشید، اگر می خواهید سفر ارازن داشته باشید می توانید از هتل های ارزان قیمت برای اقامت استفاده کنید
  • به آداب و رسوم و فرهنگ مردم آن احترام بگذارید

جاذبه های دیدنی لس آنجلس

شهر فرشتگان به دلیل داشتن جاذبه های تفریحی و دیدنی متعدد، سالانه باعث جذب میلیون ها گردشگر از اکثر نقاط جهان و از جمله ایران می شود. یکی از دلایلی که افراد بلیط لس‌ آنجلس را رزرو می کنند، برای خوش گذرانی و دیدن جاذبه های تور توریستی این شهر می باشد. بنابراین اگر شما هم قصد رزرو بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را دارید لازم است که قبل از سفر درباره جاذبه های این شهر بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی از جاذبه های لس­ آنجلس را معرفی کنیم:

پارگ گریفیت

این پارک با مساحت 4310 هکتار یکی از بزرگترین پارک های شهری ایالت متحده می باشد. و به عنوان دومین پارک بزرگ کالیفرنیا شناخته شده است. پارک گریفیت در شرق کوه های سانتا مونیکا و نزدیک به تئاتر یونانی، زمین های تنیس، زمین های گلف و رصد خانه گریفیت واقع شده است. این پارک در سال 1896 ایجاد گردید.

رصد خانه گریفیتس

این رصد خانه در سال 1935 برای علاقه مندان به علم نجوم در شهر لس ­آنجلس تاسیس گردید. با تلسکوپ های این رصد خانه می توانید از تماشای آسمان پرستاره شهر لس ­آنجلس لذت ببرید. حتما زمانی که بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را رزرو کردید طوری برنامه ریزی کنید که به این رصد خانه هم بروید

جاده زیبای مالهالند

این جاده معروف لس ­آنجلس در سال 1924 افتتاح شد. جاده مالهالند در کوه های سانتا مونیکا در جنوب کالیفرنیا واقع شده است و در فیلم ها و آهنگ های بی شماری زیبایی این جاده به نمایش گذاشته شده است.

دریاچه Balboa

این دریاچه زیبا در منطقه دره سان فرناندو شهر لس ­آنجلس، ایالت کالیفرنیا واقع شده است و از مکان های بسیار دیدنی این شهر به شمار می رود.

پیاده رو نام آوران هالیوود

این پیاده رو شهر در بین بلوار هالیوود و خیابان وین در هالیوود قرار گرفه است. برای بیش از 2500 بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، نویسنده، و شخصیت های تخیلی معروف ستاره هایی در کف پیاده روی مشاهیر (نام آوران) نصب شده است. نام افراد بر روی ستاره حک شده است. خیلی از افرادی که بلیط هواپیمای لس‌ آنجلس را رزرو کرده اند به این پیاده رو می روند تا نام بازیگر و یا کارگردان محبوب خود را پیدا کنند و با آن عکس بگیرند.

برج های واتس

این برج ها از آهن قراضه در سال 1920 توسط سیمون رودیا ساخته شد. او با استفاده از سنگ مرمر و صدف، وسایل تزیینی مختلف، کاشی های ظروف سفالی، شیشه های سبز از بطری سون آپ این برج ها را تزیین کرد. که بعد از گذشت چندین سال همچنان زیبایی و جذابیت خود را حفظ کرده اند.