بلیط هواپیمای لیورپول

برای سفر به هر نقطه از جهان باید اطلاعات کافی در مورد مقصد خود داشته باشید. از جمله مکان های گردشگری، رستوران ها و هتل ها، خوراکی ها و سایر مطالب مربوطه، که ما در این مقاله سعی کرده ایم که شما را با شهر لیورپول، بلیط هواپیمای لیورپول ، فرودگاه های شهر لیورپول، بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمایی لیورپول، آشنایی با شرکت هایی که بلیط هواپیمایی لیورپول را عرضه می کنند، نکاتی راجع به تهیه بلیط هواپیمایی لیورپول، نکات مهم در پروازهای بلیط هواپیمایی لیورپول آشنا کنیم.

لذا اگر دوست دارید که با بلیط هواپیمای لیورپول و شهر آن بیشتر آشنا شوید و بلیط هواپیمای لیورپول را راحت تر خریداری کنید با ما همراه باشید.

راهنمای سفر به لیورپول

لیورپول شهر بندری با جاذبه های گردشگری فراوان و تفریحات جذاب یکی از شهرهای انگلستان می باشد. این شهر در سال ۲۰۰۸ لقب پایتخت فرهنگی اروپا را به خود اختصاص داد. لیورپول جزو سه شهر مهم انگلستان است و دومین بندر مهم بریتانیا محسوب می شود که در گذشته شهری صنعتی بوده است. اغلب مردم جهان این شهر را با تیم فوتبال مشهور را می شناسد. رشد صنعتی لیورپول زمانی آغاز شد که تجارت برده رونق گرفت و بندر چستر به دلیل رسوبات و مشکلات تردد بر روی  رودخانه دی تعطیل شد. علاوه بر این، تجارت با آمریکا و هند غربی نیز باعث رونق این بندر شد. زمان  مردم شهر انگلیسی است و واحد پول آن پوند می باشد.

وضعیت آب و هوای لیورپول

شرایط آب و هوایی در این شهر به گونه ای است که می توان به جو ثابت و پایدار آن اطمینان کرد. لیورپول دارای زمستان های آفتابی می باشد ولی در شب سرد می‌شود. اما در کل زمستان دلپذیری دارد. به طور کلی لیورپول مانند بسیاری از جزایر بریتانیا دارای زمستان های خنک و تابستان های معتدل است.

راهنمای سفر به لیورپول

بهترین زمان برای سفر با بلیط هواپیمای لیورپول

همان طور که گفته شد لیورپول دارای آب و هوایی ملایم است. بهار، تابستان، پاییز و زمستان می تواند در این شهر جلوه خاصی داشته باشد. در هر کدام از این فصول می توانید به لیورپول مسافرت کنید و از بودن در لیورپول لذت ببرید. شهر بندری لیورپول به خاطر قرار داشتن در منطقه شمالی انگلستان تابستان‌های خنکتری از لندن دارد. اما معمولا لیورپول آب و هوای معتدل دریایی دارد که تابستان های خنک و زمستان های ملایم دارد. سردترین شب سال لیورپول دما در حدود -4 درجه سانتی گراد و گرمترین آن 27.5 درجه سانتی گراد است. شما با خرید بلیط هواپیمای لیورپول می توانید به این شهر زیبا سفر کنید و در این آب و هوای رویایی لذت ببرید .

اطلاعات فرودگاه جان لنون لیورپول

یکی از فرودگاه های کشور انگلستان در ارتفاع ۲۵ متری از سطح دریا تأسیس شده است، فرودگاه جان لنون لیورپول می باشد. این فرودگاه با شرکت‌های هواپیمایی زیادی در ارتباط است که از جمله این شرکت‌ها می توان به ایزی جت، رایان ایر، ویز ایر، بلو ایر و تامسون ایر ویز  اشاره نمود که در ادامه شما را بیشتر با این شرکت های هواپیمایی و بلیط هواپیمای لیورپول آشنا خواهیم کرد.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیمای لیورپول

مهم ترین قاعده سفر با هواپیما زمان سفر است. این زمان سفر می تواند شامل فصل، روزهای خاص، سال، ساعت و روز شود. معمولا بهترین زمان خرید بلیط هواپیمای لیورپول در ۲ الی ۳ ماه قبل از ایام نوروز و تعطیلات تابستان می باشد. علاوه بر این، روزهای تعطیل و آخر هفته هم می تواند شامل شود که می توانید تفاوت در نرخ‌ها را مشاهده کنید. از سامانه های آنلاین خرید بلیط هواپیمای لیورپول می توانید برای زمان مناسب رزرو بلیط هواپیما استفاده کنید. این سامانه ها می تواند نوع بلیط هواپیمای لیورپول، کلاس های بلیط هواپیمای لیورپول مثل  فرست کلاس، بیزینس کلاس پرمیوم اکونومی و اکونومی می باشد. به این نکته باید توجه داشته باشید که لزوماً سه شنبه و چهارشنبه بلیط ارزان نمی توانید گیر بیاورید. این نکته را باید بدانید که بلیط های چارتری همیشه ارزان نیست. حتی گاهی مواقع قیمت آن از بلیط های عادی نیز گران تر می شود.

پرواز صبح زود

بهترین زمان پرواز، صبح زود است. زیرا در این پروازها تاخیر کم تری را مشاهده می کنید. علاوه بر آن، به دلیل کم بودن مشکلات هوایی به موقع مقصد می رسید. به دلیل این که این پروازها طرفداران زیادی ندارد، گاهی اوقات ممکن است بلیط های ارزان تری نیز داشته باشد. یکی دیگر از حسن های این پرواز ازدحام کمتر جمعیت در فرودگاه ها است که باعث می شود وقت کمتری را در گیت امنیتی و تحویل بار سپری کنید.

پرواز چشم قرمز

یکی دیگر از پرواز های مناسب، پرواز چشم قرمز می باشد که به پروازهای آخر شبی معروف است. در این پروازها هواپیما از غرب به شرق حرکت می کند که به دلیل حرکت در جهت خورشید شب کوتاه تری سپری می شود و صبح  به مقصد می رسد. به همین دلیل مسافران می توانند در وقت خود صرفه جویی کنند. علاوه بر این، قیمت بلیط های پرواز ارزان تر نیز می باشد.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیمای لیورپول

بلیط آنلاین هواپیمای لیورپول

اگر بخواهید بلیط هواپیمای لیورپول را آنلاین خریداری کنید به نکات زیر توجه کنید. در زمان مناسب به جستجو بپردازید. بهترین زمان برای پیدا کردن بلیط هواپیمای لیورپول با تخفیف باورنکردنی نیمه شب می باشد. این مهم به این خاطر است که شرکت‌های هواپیمایی دوست ندارد صندلی خالی در پرواز داشته باشد. از عصر سه شنبه تا چهارشنبه می توانید برای رزرو یا خرید بلیط هواپیمای لیورپول با قیمتی مناسب اقدام کنید. تاریخ پرواز را دقیق بررسی کنید.اگر در سفری که برای رفتن به لیورپول در پیش دارید، تاریخ بلیط لیورپول برای شما مهم نیست، می توانید با جستجو در تاریخ ها ارزان ترین و بهترین بلیط هواپیمای لیورپول را برای خود رزرو کنید و بلیط هواپیمایی لیورپول را خریداری کنید.

تغییر خط پرواز بلیط هواپیمای لیورپول

سعی کنید بلیط آنلاین هواپیمایی لیورپول را رزرو کنید. شرکت های هواپیمایی معمولا جوایزی را برای کسانی که به طور آنلاین بلیط هواپیمایی لیورپول را خریداری می کنند قرار داده است.

اگر شما بلیط هواپیمای لیورپول را رزرو کردید و مجبور شدید که خط پرواز خود را تغییر دهید، توصیه می کنیم که به صورت حضوری به یکی از دفاتر شرکت های هواپیمایی مربوطه رجوع کنید. زیرا برخی از سایت های خرید بلیط هواپیمای لیورپول برای تغییر پرواز، هزینه‌های بالایی را درخواست می کنند.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای لیورپول

شرکت هواپیمایی رایان ایر

یکی از شرکت های هواپیمایی که پروازهای ارزان قیمتی را در اروپا دارد و طرفداران زیادی را دارا می باشد، شرکت هواپیمایی رایان ایر است. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد و متعلق به کشور ایرلند است که رقابت تنگاتنگی با شرکت هواپیمایی ایزی جت دارد. شرکت هواپیمایی رایان ایر گواهینامه های مربوطه از اتحادیه اروپا را دریافت کرده است و می تواند بین کشورهای اتحادیه اروپا پرواز داشته باشد و ارائه خدمات دهد. به طوری که این شرکت روزانه در بیشتر از ۲۰۰ مسیر در ۲۱ کشور اروپایی پرواز ارائه می دهد.

در سال ۲۰۰۰ میلادی شرکت هواپیمایی رایان ایر وب سایت خود را راه اندازی کرد که مسافران به وسیله آن بتوانند بلیط هواپیمای لیورپول و دیگر کشورها و شهرها را برای خود رزرو یا خرید کنند. با کاهش قیمت پروازها و علاوه بر آن راه اندازی وب سایت آنلاین سفرهای شرکت هواپیمایی مورد استقبال مردم قرار گرفت. این شرکت با استفاده از روش های گوناگون همواره در تلاش است که هزینه های مسافران مانند قیمت بلیط هواپیمای لیورپول و دیگر شهرها را پایین نگه دارد و میزان درآمد خود را افزایش دهد.

به عنوان نمونه، برخی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی رایان ایر بر روی بدنه های آن تبلیغات شرکت ها انجام می شود یا سرو غذا و نوشیدنی در پروازها رایگان نیست. می توان گفت پروازهای این شرکت ۲۰ دقیقه روی زمین هم حضور ندارد. مجهز بودن به موتورهای مدرن باعث کاهش هزینه های سوخت برای این شرکت هواپیمایی شده است.

شرکت هواپیمایی ایزی جت

برای تهیه بلیط هواپیمای لیورپول می توانید یکی از بهترین خطوط ارزان هوایی در جهان و به روزترین آن ها یعنی شرکت هواپیمایی ایزی جت مراجعه کنید. بعد از شرکت هواپیمایی رایان ایر شرکت هواپیمایی ایزی جت دومین شرکت ارزان هواپیمایی در قاره اروپا است به طوری که گاهی اوقات قیمت بلیط هواپیمایی لیورپول و دیگر شهرها آن قدر پایین می آید که از بلیط قطار نیز ارزان تر می شود. اما به این نکته توجه داشته باشید که پایین بودن قیمت بلیط نشان دهنده خدمات پایین نیست. شرکت هواپیمایی ایزی جت خدمات گسترده ای را برای مسافران خود انجام می دهد.

این شرکت دارای ۲۵۰ هواپیما می باشد که در بیش از ۶۰۰ مسیر در ۳۲ کشور جهان بیش از 50،000،000 مسافر را جا به جا می کند. بیشتر پروازهای این شرکت ارزان قیمت هستند. شرکت هواپیمایی ایزی جت برنده عنوان آرام ترین شرکت هواپیمایی شده است که این عنوان را توانسته 3 بار  کسب کند.  پارامتر هایی که داوران مسابقه برای جایزه دادن به نفر اول در نظر می گیرند عبارت است از: ظرفیت بار و صدای هواپیما در هنگام ورود و خروج، پیوستگی مسیر پرواز و ظرفیت قابل استفاده هواپیما که برای دادن امتیاز مهم است.

شرکت هواپیمایی ایزی جت از بهترین تکنولوژی ها در هواپیما و خدمات برای مسافرین استفاده می کند. این شرکت ویژگی های خاصی را ارائه می دهد که عبارت است از کارت های هدیه یا آفرهای ویژه که با استفاده از آن شما می توانید امتیازات و امکانات ویژه و متفاوتی داشته باشید. شما می توانید برنامه پرواز خود را از وب سایت یا تلفن همراه با استفاده از چک این آنلاین مدیریت کنید. شما می توانید بین ۳۰ روز تا ۲ ساعت بعد از خرید بلیط تغییرات لازم برای پرواز خود و بلیط هواپیمای لیورپول را انجام دهید.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای لیورپول

نکاتی برای سفر به لیورپول

ما در این جا شما را با نکاتی در مورد سفر هوایی و صدور بلیط هواپیمای لیورپول، اطلاعات و ویژگی های پرواز، اشیای که می توانید با خود حمل کنید، انصراف از پرواز، نکات ایمنی در طول پرواز آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

خرید و صدور بلیط لیورپول

ارائه کارت شناسایی از ملزومات سوار شدن به هواپیما و همچنین تهیه و صدور بلیط می باشد. علاوه بر این، ارائه دادن شماره تماس مهم است. چنانچه در پرواز شما تغییری ایجاد شود به شما اطلاع دهند. اگر بلیط هواپیما گم شد، شما باید هرچه سریع تر به یکی از دفاتر هواپیمایی مربوطه اطلاع دهید تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرند. و طبق مقررات بتوانید بلیط هواپیما تهیه کنید.

اطلاعات و ساعت پرواز در بلیط هواپیما و سوار شدن به هواپیما در بلیط لیورپول

شما باید راس ساعت تعیین شده که روی بلیط نوشته شده است در فرودگاه حضور داشته باشید تا از پرواز خود جا نمانید. زیرا پرواز به دلیل دیر رسیدن مسافر به تاخیر نمی افتد. برای سوار شدن به هواپیما باید کارت شناسایی شما مطابق با اطلاعات مندرج شده روی بلیط هواپیما باشد.

حمل اشیا

افراد می توانند بار دستی رایگان را در داخل هواپیما حمل کند که برخی از آن ها عبارت است از غذای کودک، یک دوربین عکاسی، مجله و کتاب، چتر، عصا، شال یا پارچه، صندلی چرخ دار بیمار، دوربین شکاری، گهواره کوچک، کیف دستی زنانه و یک پالتو. مسافرین نباید به هیچ عنوان ساک مسافرتی شخص دیگری را به عنوان بار خود بپذیرند. در غیر این صورت مسئولیت محتوای ساک بر عهده شخص پذیرنده می باشد. تا رسیدن به مقصد باید کارت پرواز و برچسب الصاق شده روی جلد بلیط را نگهداری کنید.

انصراف از پرواز بلیط هواپیمای لیورپول

اگر شما به هر دلیلی از پرواز خود منصرف شدید می توانید در ساعت مشخصی به دفاتر شرکت هواپیمایی مربوطه مراجعه کنید و طبق مقررات مندرج در بلیط از پرواز خود انصراف دهید.

نکات ایمنی در طول پرواز

در طول پرواز به نکات ایمنی که مهمانداران بیان می کنند توجه کنید و اگر موارد بسیار ضروری برای شما پیش آمد از مهمانداران کمک بخواهید. هنگام رسیدن به مقصد شماره متصل شده به بلیط را با نوار متصل شده به چمدان هنگام ورود آن ها از روی نقاله با یکدیگر مطابقت دهید تا چمدان خود را پیدا کنید.

هزینه های سفر به شهر لیورپول

هزینه های سفر به شهر لیورپول

شهر لیورپول یکی از شهرهای جذب کننده توریست در انگلستان می باشد. این شهر در طول سال مسافران زیادی را پذیرا می باشد. برای مسافران هتل های لوکس و زیادی وجود دارد که مسافران می توانند در آن ها اقامت کنند.

هزینه های خوراکی

تنوع غذایی زیادی در این شهر وجود دارد و این تنوع مسافران را اجبار به خرید می کند. شما می توانید غذای مورد علاقه تان را در رستوران های سطح شهر پیدا کنید و از خوردن آن لذت ببرید. اگر می خواهید هزینه کمتری برای غذا بپردازید باید به دنبال رستوران هایی که به آن استریت فود می گویند باشید. برای صرف غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه حدود ۱۰ پوند را بپردازید و برای خوردن غذا در یک رستوران متوسط که برای 2 نفر سرو شده باشد 40 پوند را باید پرداخت کنید.

هزینه های رفت و آمد

هزینه های تاکسی در لیورپول برای هر یک کیلومتر ۱۷۵۰ و هزینه ثابت آن ۲۵ پوند می باشد. اگر تاکسی بخواهد منتظر شما باشد باید چیزی حدود 125 پوند را پرداخت کنید. هزینه بلیط ماهانه برای حمل و نقل عمومی 61 پوند می باشد و هزینه بلیط تک نفره 2.5 پوند است علاوه بر این یک لیتر بنزین در این شهر ۷۱۸ پوند هزینه را برای شما به وجود می آورد.

جاذبه های گردشگری شهر لیورپول

شهر بندری لیورپول جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که از جمله آن می توان به کلیسای جامع علمی لیورپول، موزه لیورپول، رودخانه پیرهر، ساختمان رویال لیورپول و موزه جهان لیورپول اشاره کرد. می توانید در هر یک از این مکان ها به خوشگذرانی و دیدن تاریخ لیورپول بپردازید.

یک سری نکات در هنگام اقامت با تور لیورپول وجود دارد که باید توجه کنید. اولین نکته این است که شهر لیورپول امنیت بالایی دارد. اما حتی الامکان از وسایل ارزشمندتان مراقبت کنید. اگر در منطقه ای پرچم بنفش را مشاهده کردید به معنای عدم امنیت منطقه می باشد و به طرف منطقه نروید. در شهر برای رفت و آمد وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.