بلیط هواپیمای مسکو

شهر مسکو به عنوان پایتخت کشور روسیه یکی از شهر های محبوب برای گردشگران می باشد. بلیط هواپیمای مسکو یکی از روش های رایج برای گردش و سفر به این شهر می باشد. شهر مسکو با توجه به آب و هوای مناسب و جاذبه های تاریخی و تفریحی متنوع بسیار مورد توجه ایرانیان می باشد. شما با خرید بلیط مسکو امکان سفر راحت و بدون دغدغه را در سریع ترین زمان ممکن برای خود میسر می کنید. اینجا به نکاتی راجع به خرید بلیط هواپیمای مسکو و بهترین زمان برای سفر به این شهر اشاره می کنیم.

آشنایی با شهر مسکو

این شهر کلان ترین و پر جمعیت ترین شهر کشور روسیه می باشد. جمعیت این شهر با توجه به آخرین آمار گیری ها تقریبا سیزده میلیون می باشد. شهر مسکو یازدهمین شهر پر جمعیت دنیا می باشد. شهر مسکو مهمترین مرکز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و هنری کشور روسیه است. این شهر در کنار رود مسکو قرار دارد و از جمله جذابیت های طبیعی این شهر نیز می باشد. مرکز اقامت رئیس جمهور و اکثر افراد دخیل در حکومت در کاخ کرملین می باشد. این کاخ در مرکز شهر مسکو و در نزدیکی میدان سرخ این شهر قرار دارد. شهر مسکو دارای 4 فرودگاه بین المللی و چندین ایستگاه راه آهن می باشد که نشان از پر تردد بودن این شهر است. آب و هوای شهر مسکو به صورت قاره ای و مرطوب می باشد. زمستان های این شهر بسیار سرد و طولانی مدت می باشد. در مقابل تابستان های شهر مسکو کوتاه می باشد. بهترین زمان برای گردش در این شهر فصل تابستان می باشد. بلیط مسکو انتخاب مناسبی برای دانشجویان می باشد. بلیط هواپیمای مسکو همچنین برای کارمندان و کارکنان صنعتی نیز مناسب است. شهر مسکو دارای دانشگاه های معتبر و بین المللی می باشد که معروف ترین آن ها دانشگاه دولتی مسکو می باشد.

آشنایی با شهر مسکو

فرهنگ مردم شهر مسکو

مردم روسیه مردمی آرام و خونسرد هستند که دارای فرهنگ اجتماعی بالایی می باشند. آداب و رسوم مردم این شهر به دوران حکومت اتحادیه جماهیر شوروی بر می گردد. اکثریت مردم شهر مسکو به روسی صحبت می کنند. از جمله نکات مهم این است که مردم این شهر به هیچ عنوان انگلیسی صحبت نمی کنند. توانایی ارتباط گرفتن به هر زبان دیگری با مردم این شهر سخت و دشوار می باشد. اکثریت مردم شهر مسکو مذهب مشخصی ندارند اما اقلیت های دینی مختلفی در این شهر وجود دارد. سرگرمی های متنوع و تالار های با شکوه از جمله بهترین مناطق برای بازدید گردشگران می باشد. رزرو بلیط هواپیمای مسکو امکان بازدید از جاذبه های دیدنی معروف این شهر را برای شما فراهم می کند. بازدید از کاخ های مجلل شهر مسکو از جمله تفریح های اصلی گردشگران می باشد.

اقتصاد شهر مسکو

شهر مسکو قلب اقتصادی کشور روسیه می باشد. این کشور با داشتن شرکت های صنعتی بسیار بزرگ و قدرتمند یکی از کشور های تاثیر گذار در دنیا می باشد. شهر مسکو دارای آسمان خراش های مرتفع بسیاری می باشد. اکثریت این آسمان خراش ها کاربردی تجاری و اقتصادی دارند. مرکز بین المللی کسب و کار مسکو یکی از مناطق اصلی برای انجام امور اقتصادی و تجاری این کشور می باشد. این مناطق و ساختمان ها نشان دهنده میزان اهمیت و تاثیر گذاری این شهر بر جهان می باشد. ساختمان مرکز تجارت جهانی مسکو یکی از مراکز مهم تجاری دنیا می باشد. با رزرو بلیط مسکو امکان بازدید از این مناطق تجاری برای شما فراهم می شود.

فرودگاه های بین المللی مسکو

شهر مسکو یکی از گردشگر پذیر ترین شهر های جهان می باشد. از طریق پنج فرودگاه معروف شهر مسکو سالیانه چندین میلیون نفر مسافر جابه جا می شوند. فرودگاه های معروف این شهر عبارتند از فرودگاه بین المللی شرمتیوو، فرودگاه بین المللی دوموددوو، فرودگاه بیکوف، فرودگاه بین المللی اوستافیف و فرودگاه بین المللی ونوکووا می باشد. البته این شهر دارای فرودگاه های فرعی و کوچک زیادی می باشد اما اصلی ترین فرودگاه های این شهر پنج فرودگاه اشاره شده می باشد. امکان رزرو بلیط هواپیمای ارزان مسکو شرایط حمل و نقل مردم این شهر را بسیار راحت می کند. خدمات ارائه شده در این فرودگاه ها بسیار مناسب و مطلوب می باشد.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط مسکو

شرکت های بسیار زیادی در راستای ارائه خدمات فرودگاهی و پروازی در شهر مسکو فعالیت می کنند. از جمله خدمات این شرکت ها می توان ارائه بلیط های مختلف به مقصد های گوناگون و با ایرلاین های مختلف می باشد. از جمله شرکت های داخلی معروف ارائه دهنده خدمات در راستای بلیط هواپیمای مسکو شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان ایر می باشد. ایرلاین های عمده خارجی ارائه دهنده خدمات به مسافران و مردم مسکو عبارتند از ترکیش ایرلاینز، هواپیمایی امارات، اتحاد، قطر ایرویز، ایر فرانس، اطلس ایر، امریکن ایرلاینز و بسیاری دیگر از ایرلاین های خارجی می باشد و با امکانات مناسبی امکان سفر از شهر مسکو به تمامی نقاط دنیا را فراهم می کنند.

فرودگاه های بین المللی مسکو

مدارک لازم برای خرید بلیط هواپیمای مسکو

شما برای خرید و رزرو بلیط هواپیمای مسکو نیاز به یکسری مدارک شخصی دارید که در هنگام خرید چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری ارائه دهید. مهمترین مدارک برای خرید بلیط اخذ ویزای روسیه و مدارک لازم برای ورود به خاک روسیه می باشد. ارائه بلیط و مدارک شناسایی برای سوار شدن به هواپیما الزامی می باشد.

ارائه مشخصات کامل همراهان به همراه مدارکشان و همچنین تعیین تاریخ دقیق از جمله موارد مهم در خرید بلیط مسکو می باشد. امکان خرید بلیط هواپیمای مسکو از از مبدا کشور های ترکیه، قطر و امارات و بسیاری دیگر از کشور های اطراف ایران وجود دارد.

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای مسکو

بهترین زمان سفر و خرید بلیط مسکو فصل های بهار و تابستان می باشد. هر دو فصل اشاره شده دارای جذابیت های زیادی برای گردشگران می باشد. برای رزرو بلیط هواپیمای مسکو، بهترین زمان فصل بهار می باشد. با توجه به آب و هوای مناسب و شرایط اقامتی عالی این شهر این فصل بهترین زمان برای رزرو بلیط مسکو می باشد.

خرید بلیط هواپیمای مسکو

یکی از اصلی ترین دلایل خرید بلیط مسکو، اهداف گردشگری و توریستی می باشد. البته بسیاری از دانشجویان و کارکنان نیز برای خرید این بلیط به سایت ها مراجعه می کنند. گاهی نیز افراد از آژانس های مسافرتی یا سایت های اینترنتی رزرو و خرید بلیط استفاده می کنند. خرید بلیط هواپیمای مسکو در شرایط کنونی هم از طریق سایت های فروش بلیط اینترنتی خارجی و هم سایت های داخلی امکان پذیر می باشد. کشور های اطراف مانند ترکیه، امارات و قطر نیز دارای پرواز های متعددی به سمت فرودگاه های شهر مسکو می باشند. ایرلاین های داخلی متعددی نیز از کلان شهر های ایران دارای پرواز مستقیم به شهر مسکو می باشند. بلیط مسکو یکی از روش های سفر راحت و سریع به مسکو و دیگر شهر های محبوب تور روسیه می باشد. مسکو یکی از شهر های صنعتی و جذاب جهان می باشد. شهر مسکو نیز با داشتن جاذبه های مجلل و متنوع دارای محبوبیت خاصی میان گردشگران است.

رزرو بلیط هواپیمای مسکو از شهرهای مختلف

شهر مسکو با توجه به گستردگی پرواز ها به این شهر دارای امکانات مناسبی برای پذیرش گردشگران در فرودگاه های مختلف خود می باشد. کلان شهر های داخلی ایران مانند تهران و مشهد دارای پرواز مستقیم به شهر مسکو می باشند. شما می توانید از شهر های استانبول، دوحه، دبی، شارجه و بسیاری دیگر از شهر های دارای پرواز مستقیم به مقصد مسکو اقدام به رزرو بلیط هواپیمای مسکو کنید. در زمان های شلوغ و پر گردشگر سال خرید بلیط مسکو کمی سخت شده و امکان رزرو آن با قیمت مناسب سخت می شود. با توجه به ارائه شرکتی اکثر بلیط مسکو برای رزرو آن باید از چند روز قبل نسبت به خرید بلیط اقدام کنید.

رزرو بلیط هواپیمای مسکو از شهرهای مختلف

قیمت بلیط هواپیمای مسکو در فصول مختلف سال

قیمت بلیط هواپیمای مسکو در فصل بهار

شهر مسکو از جمله شهر های سرد و صنعتی دنیا می باشد. در واقع با توجه به اینکه این شهر دارای آب و هوایی سرد و مرطوب در اکثر فصل ها می باشد، تغییرات دمایی زیادی در فصل های مختلف سال در این شهر دیده نمی شود. بیشتر رزرواسیون بلیط هواپیمای مسکو مربوط به اهداف گردشگری در این فصل می باشد به همین دلیل  فصل بهار گرانترین قیمت را بین سایر فصل های سال دارد. در این فصل همچنان سرمای زمستان دیده می شود اما دمای هوا کمی معتدل شده است.

قیمت بلیط هواپیمای مسکو در فصل تابستان

شهر مسکو دارای تابستان هایی گرم و معتدل می باشد. البته گرمای تابستان این شهر به شهر تهران نمی رسد. اما بازدید و گردش در این شهر در این فصل نیاز به تجهیزات مقابله با گرما می باشد. قیمت بلیط در این فصل بستگی به شرایط سفر مسافران دارد. تعداد گردشگران و مسافران پروازی به این شهر در این فصل افزایش می یابد. قیمت بلیط هواپیمای مسکو در فصل بهار و تابستان بسیار متغیر می باشد.

قیمت بلیط هواپیما مسکو در فصل پاییز

در کنار فصل بهار فصل پاییز شهر مسکو نیز بسیار دلنشین و مناسب می باشد. پاییز های شهر مسکو بسیار جذاب و زیبا می باشد. بازدید از خیابان های شهر مسکو نیز می تواند برای گردشگران جذاب باشد. دمای هوا کمی سرد و بارش های پاییزی بهترین فرصت را برای تفریح در این شهر فراهم می کند. در مجموع دمای هوا در این فصل بسیار دلچسب می باشد. معمولا بازه زمانی فروردین ماه تا اواسط خرداد ماه و اواخر شهریور تا اواسط آذر ماه را بهترین زمان برای سفر های گردشگری به مقصد مسکو می دانند. یکی از فصل هایی که قیمت بلیط پرواز به سمت این شهر افزایش می یابد فصل پاییز است.

قیمت بلیط هواپیمای مسکو در فصل زمستان

شهر مسکو دارای زمستان هایی بسیار سرد می باشد. دمای هوا در این فصل از سال تا منفی 20 درجه سانتی گراد هم می رسد. با توجه به دمای هوا در فصل زمستان، این فصل به هیچ عنوان مناسب گردشگری نمی باشد. بارش برف شدید از جمله مناظری است که در این فصل بسیار دیده می شود. قیمت بلیط مسکو در این فصل نیز با توجه به تغییرات دمایی آن می تواند بسیار متغیر باشد. رزرو بلیط سفر به شهر مسکو در فصل زمستان برای دانشجویان و کسانی که در این شهر شاغل می باشد مناسب است.

نکات مهم در خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت مسکو

در رزرو بلیط هواپیمای مسکو سعی کنید از چند روز قبل از سفر اقدام کنید زیرا در زمان های شلوغ قیمت ها بسیار گران می شود. ارائه بلیط مسکو، گذرنامه و مدارک مورد نیاز برای ورود به خاک روسیه و سوار شدن به هواپیما الزامی می باشد. سعی کنید چند ساعت قبل پرواز به فرودگاه بروید. حمل و نقل عمومی در شهر مسکو معمولا با تاکسی، مترو و اتوبوس های درون شهری انجام می شود. مترو شهر مسکو یکی از بنا های تاریخی برای بازدید و یکی از بهترین وسایل برای حمل و نقل درون شهری می باشد. بازدید از خیابان های مهم شهر و بازار های مجلل مسکو را به شما پیشنهاد می کنیم. قدم زدن در خیابان های شهر مسکو همواره یکی از بهترین تفریح ها و گردش های مسافران می باشد. بازدید از میدان سرخ این شهر یکی از اصلی ترین برنامه های سفر به شهر مسکو می باشد. خیابان های وسیع و ساختمان های مجلل از خصوصیات این شهر می باشد.

نکات مهم در خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت مسکو

جاذبه های دیدنی و تفریحی تور مسکو

رزرو بلیط هواپیمای مسکو بهترین موقعیت برای بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر می باشد. همانطور که گفته شد قسمتی از سفر های گردشگران به مقصد مسکو برای بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد. در کنار کار و تحصیل تعداد زیادی از مسافران برای گردش و تفریح به این شهر سفر می کنند. این شهر علاوه بر جاذبه های گردشگری مجلل دارای جاذبه های تفریحی متنوعی می باشد. از جمله جاذبه های تفریحی این شهر می توان به میدان سرخ، کاخ کرملین، بنای یاد بود فتح فضا، کلیسای جامع سنت باسیل، دانشگاه دولتی مسکو، برج مخابراتی اوستانکینو، آرامگاه لنین و متروی مسکو اشاره کرد. در این قسمت به تعدادی از جاذبه های مهم گردشگری در شهر مسکو اشاره شده است.

برج مخابراتی اوستانکینو مسکو

یکی از آسمان خراش های جذاب و دیدنی تور مسکو برج اوستانکینو می باشد. این ساختمان مرتفع و جذاب یکی از بلند ترین نقاط شهر مسکو است و شما می توانید با رفتن به بالاترین نقطه این برج از دیدن منظره زیبا شهر لذت ببرید. این برج زیبا در حدود 540 متر ارتفاع دارد و یکی از مرتفع ترین برج های دنیا می باشد.

کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو

یکی از مکان های معروف این شهر میدان سرخ و کاخ کرملین می باشد. این دو بنای زیبا و جذاب یکی از بهترین نقاط برای گردش و تفریح گردشگران و ساکنین شهر مسکو می باشد. اگر به دنبال تماشای تاریخ و تمدن گذشته شهر مسکو هستید این دو اثر تاریخی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد. این دو اثر تاریخی بدون هزینه ورودی می باشد و شما می توانید در فصل های گرم سال از مراسم ها و کنسرت های برگزار شده در میدان سرخ لذت ببرید.

کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو

بنای یاد بود فتح فضا مسکو

این موزه زیبا در سال  1964  میلادی ساخته شده و نشان دهنده فتح فضای بیرونی کره زمین توسط روس ها می باشد. این بنا زیبا در حدود 104 متر ارتفاع داشته و جنس آن از تیتانیوم می باشد. در کنار این اثر یک موزه قرار دارد که آثار تاریخی و مهم در زمینه صنعت هوافضا کشور روسیه را به نمایش گذاشته است. این بنا در پارک VDNK قرار دارد. بازدید از فضای این پارک نیز به شما پیشنهاد می شود.