بلیط هواپیمای سن پترزبورگ

بلیط هواپیمای سن پترزبورگ راهی برای رسیدن به یک شهر فوق العاده در جهان است. برگزاری جام جهانی 2018 در این شهر، از جمله جدیدترین و مهیج ترین گزینه هایی است که می توان آن را بر جاذبه های دیدنی سن پترزبورگ افزود. بلیط هواپیمای سن پترزبورگ را در هر زمان از سال می توان برای اعضای خانواده و دوستان خریداری نمود.

آشنایی با شهر سن پترزبورگ

سن پترزبورگ یک شهر زیبا در قلب کشور روسیه است که هر ساله گردشگرانی بسیاری از سراسر جهان دیدن و لمس کردن زیبایی های این شهر رویایی را انتخاب می نمایند. شهر سن پترزبورگ امسال میزبان جام جهانی 2018 بود و این رویداد مهم فوتبالی در جهان، بر زیبایی های این شهر فوق العاده افزود. موقعیت جغرافیایی خاص این شهر، از دیگر مزیت هایی است که گردشگران را به صورت ناخودآگاه مجذوب خود می نماید.

با تمام تفاسیر یاد شده انتخاب این شهر به عنوان یک مقصد فوق العاده ویژه برای گردشگران، انتخابی هیجان انگیز و وسوسه کننده خواهد بود. تنها راهی که می توان قدم به این شهر سرد زیبا گذاشت، تهیه بلیط سن پترزبورگ به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری می باشد. نام گذاری این شهر، دلیلی برای تجلیل و یادبود از یک یار وفادار حضرت عیسی به نام روحانی پیتر، می باشد. سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه است و تا مدت های بسیاری به عنوان پایتخت این کشور شناخته می شد. دوره های تاریخی مختلف به واسطه رویداد های مهم رخ داده شده، علت اصلی تغییر نام چند باره این شهر زیبا در قلب کشور روسیه بوده است. از جمله مواردی که می توان به عنوان اطلاعات کاربردی و مهم پیش از اخذ بلیط هواپیمای سن پترزبورگ به آن اشاره کرد. عبارت از :

  • اختلاف زمان و ساعت با ایران
  • شماره های اضطراری برای ارتباط با پلیس (112)
  • زبان رسمی مردم و ساکنین سن پترزبورگ (روسی)
  • پیش شماره شهر سن پترزبورگ (812)
  • واحد رسمی پول (روبل روسیه)

آشنایی با شهر سن پترزبورگ

موقعیت جغرافیایی سن پترزبورگ

برای تهیه بلیط هواپیمای سن پترزبورگ به دست آوردن اطلاعات جفرافیایی و اقلیمی این شهر خالی از لطف نیست. چرا که گردشگر باید به خوبی از موقعیت مکانی شهر مقصد خود مطلع شود و به این ترتیب می توان شاهد یک سفر به یاد ماندنی بود. این شهر در فاصله یک ساعت و نیم از پایتخت کشور روسیه قرار دارد و وجود فرودگاه بین المللی، موجب شده تا گردشگران و توریست های خارجی، سفری مستقیم به این شهر داشته باشند و نیازی به فرود در فرودگاه دیگری در کشور روسیه نیست. البته این موضوع به تصمیم گردشگران در این خصوص وابسته است.

این شهر در شرق دریای بالتیک واقع شده است و هم جوار بودن آن با یک دریای زیبا، از نقاط قوت سن پترزبورگ محسوب می گردد. این شهر در یکی از دوره های تاریخی به سال 1713، پایتخت کشور روسیه بوده است. جغرافیای خاص سن پترزبورگ، یکی از علت های اصلی انتخاب گردشگران می باشد. جغرافیایی که تلاقی آب و خشکی، سرما و گرما، سفیدی و سیاهی شب، از اصلی ترین الگوریتم های آن می باشد. سفر به سن پترزبورگ به عنوان قلبی تپنده در کشور روسیه، یک انتخاب فوق العاده است.

شرایط آب و هوایی سن پترزبورگ

آب و هوای سن پترزبورگ، آب و هوایی زمستانی و سرد است. بیش ترین روز های سال در این شهر، باید شاهد سرمایی شدید بود و از این نظر انتخاب ماه سفر به سن پترزبورگ، یک انتخاب مهم است. معمولا گردشگران، فصل زمستان را برای سفر به سن پترزبورگ و تهیه بلیط سن پترزبورگ انتخاب نمی کنند. چرا که شرایط اقامت و گردشگری در ماه های سرد سال، عموما سخت تر خواهد شد و این مهم، ایده آل هیچ گردشگری نیست.

این شهر، هم چون بسیاری از شهر های دیگر، آب و هوایی 4 فصله دارد و آب و هوای زمستانی بر دیگر شرایط، غلبه کرده است. اردیبهشت ماه، بهترین زمان سفر با تور سن پترزبورگ است. چرا که سرما در این فصل سال رخت بر بسته و هوایی کاملا مطبوع و ایده آل در سن پترزبورگ به چشم می خورد.

ماه ژوئن تا آگوست که مصادف با ماه تیر تا مرداد می باشد، بهترین و شلوغ ترین ماه های گردشگری در سن پترزبورگ است. خرید بلیط هواپیمای سن پترزبورگ در این ماه های سال، با ترافیکی چشم گیر مواجه می گردد. چرا که دیدن جاذبه های گردشگری خیره کننده سن پترزبورگ در شرایط آب و هوایی مطبوع؛ اوج لذت در گردشگری این شهر است. زمستان ها در سن پترزبورگ از پائیز تا اسفند طول خواهد کشید و برای اطمینان از نبود سرما و داشتن یک سفر خاطره انگیز باید بلیط سن پترزبورگ را در ماه های فروردین تا شهریور تهیه کرد.

بهترین زمان سفر به سن پترزبورگ

تهیه بلیط سن پترزبورگ برای رسیدن به این شهر، در همه فصل های سال جذابیت خاص خود را خواهد داشت. اما شرایط آب و هوایی خاص این شهر، طلب می نماید تا گردشگران فصول تابستان را برای گردشگری در سن پترزبورگ انتخاب نمایند. بلیط هواپیمای سن پترزبورگ در همه روز ها و ایام سال برای گردشگران صادر می گردد و انتخاب زمان سفر، موضوعی کاملا سلیقه ای و فردی است. اینکه بخواهیم چه زمانی از سال را به یک سفر اروپائی اختصاص بدهیم، قطعا نیازمند راهنمایی ها و کسب مهارت های لازم خواهد بود.

بلیط هواپیمای سن پترزبورگ یک بلیط مقطعی نیست و امکان خرید و رزرو آنلاین آن در تمامی زمان ها برای گردشگران امکان پذیر گردیده است. اما با توجه به شرایط حاکم در این شهر، می توان نسبت به تهیه بلیط سن پترزبورگ در فصول تابستان اقدام نمود. با شروع فصل تابستان، جمعیت عظیمی از گردشگران این شهر معجزه انگیز را برای سفر انتخاب می نمایند. این شهر سبک معماری خیره کننده ای را در بطن وجود خود جای داده است. معماری منحصر به فردی که سبب تمایز سن پترزبورگ نیز شده است.

فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ

فرودگاه رسمی و بین المللی شهر، سومین فرودگاه پر تردد در کشور روسیه محسوب می گردد که عمده پرواز های آن در ردیف پرواز های داخلی قرار دارد. با آغاز جام جهانی سال 2018، می توان شاهد افزایش چشم گیر پرواز های خارجی در این فرودگاه خاص بود. فعالیت فرودگاه شهر تا سال 2010 رسما یک فعالیت محلی و داخلی بود، اما با افزوده شدن لیست پرواز های خارجی، این فرودگاه به صورت رسمی یک فرودگاه بین المللی شناخته شد. امکان رفاهی کامل و مدرن بودن فضای داخلی و بیرونی فرودگاه، از جمله نقاط قوت برای گردشگران و مسافران خارجی می باشد.

فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط سن پترزبورگ

سفر امروزه یکی از ابعاد جدایی ناپذیر در زندگی مدرن به شمار می رود. بعدی که جلوه خاصی به حیات آدمی می بخشد. سفر های اروپائی یک انتخاب فوق العاده برای گردشگران محسوب می گردند. این سفر ها شرایط بازدید از فرهنگ و تاریخ دیگر ملت های جهان را نیز میسر خواهد نمود. برای رفتن به سن پترزبورگ تنها باید نسبت به تهیه بلیط هواپیمای سن پترزبورگ اقدام نمود. شهر سن پترزبورگ از جمله مکانی های دیدنی برتر در جهان است که بر اساس جاذبه های دیدنی بسیار در کنار آب و هوایی متفاوت، یک نقطه طلایی در گردشگری جهان محسوب می گردد.

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای سن پترزبورگ

تابستان بهترین موقعیت رزور بلیط برای سفر به قلب این شهر رویایی است.  موقعیت جفرافیایی و اقلیمی روسیه، سبب گردیده است تا این شهر در ردیف سردسیر ترین شهر های جهان قرار بگیرد. از این نظر هر یک از گردشگران می توانند با توجه به شناختی که از خود و سلایق خود دارند، فصل مورد نظر برای گردشگری و سفر با تور روسیه یعنی شهر سن پترزبورگ را انتخاب نمایند.

تابستان با توجه به موقعیت اعتدال هوا در این شهر، بهترین زمان برای تصمیم گیری در مورد سفر می باشد. رزرو بلیط هواپیمای سن پترزبورگ در فواصل زمانی مختلف، از سوی متقاضیان سفر به این شهر، بدون وجود محدودیت و مشکل امکان پذیر خواهد بود. هم چنین انتخاب رزرو آنلاین بلیط سن پترزبورگ، جزو بهترین گزینه های انتخابی محسوب می گردد.

مدارک مورد نیاز جهت خرید آنلاین بلیط هواپیمای سن پترزبورگ

جهت رزرو آنلاین بلیط سن پترزبورگ، ارائه مدارک کامل از سوی متقاضیان الزامی است. قطعا در اختیار داشتن پاسپورتی معتبر از اولین پارامتر هایی است که افراد باید به آن توجه نمایند. آن دسته از افرادی که صرفا برای تماشای مسابقات جام جهانی به سن پترزبورگ سفر می کنند، باید نسبت به دریافت کارت فن آی دی هم اقدام نمایند. این کارت حکم ویزا را برای مسافرین جام جهانی خواهد داشت و تنها به واسطه در اختیار داشتن آن می توان وارد ورزشگاه ها برای دیدن مسابقات و بازی های فوتبال شد.

مدارکی که تضمین کننده اخذ بلیط هواپیمای سن پترزبورگ برای مسافرین می باشد، عبارت از :

  • عکس 4*3 برای هر یک از مسافرین
  • در اختیار داشتن گذرنامه و یا پاسپورت های معتبر با اعتبار حداقل 6 ماه
  • تکمیل فرم خرید بلیط

سفر توریستی به روسیه عموما 14 روزه خواهد بود و تایید مراحل مختلف از جمله اخذ ویزای روسیه و سایر موارد از طریق آژانس مسافرتی مربوطه انجام می گیرد. سن پترزبورگ قلب تپنده ای در سینه روسیه است که تمامی جاذبه های گردشگری آن، هم چون میراثی ارزشمند برای این شهر زیبا می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت خرید آنلاین بلیط هواپیمای سن پترزبورگ

قیمت بلیط هواپیمای سن پترزبورگ در فصول مختلف سال

قیمت بلیط هواپیمای سن پترزبورگ بر اساس درجه بندی 1، 2 و 3 برای مسافرین و هم چنین با توجه به زمان سفر تعیین خواهد شد. بلیط سن پترزبورگ به صورت کلی در تقسیم بندی هایی از جمله، بلیط رفت و برگشت به سن پترزبورگ، بلیط یک طرفه به سن پترزبورگ، بلیط چارت و معمولی، قرار خواهد گرفت.

هم چنین قیمت بلیط سن پترزبورگ در زمان های مختلف سال از جمله زمستان با توجه به سرمای این شهر، قیمتی پائین تر دیگر فصول بهار و تابستان می باشد. قیمت بلیط رفت و برگشت سن پترزبورگ در صورتی که در یک آژانس خریداری شود، شامل تخفیفی کاملا ملموس برای متقاضی اخذ بلیط خواهد شد. سفر به شهر رویایی روسیه، نیازمند خرید بلیط هواپیما سن پترزبورگ است. چرا که گردشگران امکان سفر به این شهر از طریق راه های ارتباطی دیگر را نخواهند داشت.

مهم ترین نکات در خرید بلیط هواپیمای سن پترزبورگ

بلیط هواپیمای سن پترزبورگ را می توان به سادگی از هر نقطه ای و با هر یک از ابزار های هوشمند ارتباطی از جمله رایانه، گوشی و تبلت خریداری نمود. برای تهیه بلیط هواپیمای ارزان سن پترزبورگ خریداران می توانند از قیمت های مختلف بلیط در شرایط و فواصل زمانی مختلف دیدن نموده و بر این اساس نسبت به خرید اینترنتی بلیط سن پترزبورگ اقدام نمایند. بلیط سن پترزبورگ نیز از یک درجه بندی خاص تبعیت نمی نماید و می توان شاهد درجه بندی های مختلف کیفیتی بود که این موضوع سبب تفاوت های بسیار در قیمت خرید این بلیط ها برای مسافرین خواهد شد.

در خرید اینترنتی بلیط هواپیمای سن پترزبورگ محدودیتی برای سفارش و رزرو بلیط وجود نخواهد داشت و متقاضیان تهیه  بلیط هواپیمای چارتر سن پترزبورگ می توانند بدون دغدغه از کمبود بلیط، برگ برنده سفر خود را خریداری نمایند. هم چنین خریداران باید توجه داشته باشند که قیمت بلیط سن پترزبورگ در فواصل زمانی مختلف، در یک رده نخواهد بود و اگر قصد سفری کم هزینه تر را داشته باشید، می توانید قیمت های مناسب ترین را انتخاب نمایید. شهر زیبای سن پترزبورگ، ظرفیت های بسیاری را برای گردشگری در هر زمان از سال در خود جای داده است و دیدن این شهر در تمامی ایام سال، خاطره انگیز است.

مهم ترین نکات در خرید بلیط هواپیمای سن پترزبورگ

جاذبه های مهم گردشگری در تور سن پترزبورگ

جاذبه های گردشگری معمولا اولین دلیل شهرت و محبوبیت یک شهر محسوب می گردند. شهر زیبای سن پترزبورگ نیز دارای جاذبه هایی ایده آل برای هر یک از گردشگران خارجی است. از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های شهر سن پترزبورگ می توان به :

  • موزه فرهنگی هنری آرمیتاژ
  • خیایان زیبا نوسکی پراسپکت
  • کلیسای کازان
  • پل سن پترزبورگ
  • اداره نیروی دریایی
  • خیایان منجی رستاخیز
  • قصر کاترین سن پترزبورگ
  • موزه ملی شهر

اشاره کرد.

شب های سفید سن پترزبورگ

این شهر امروزه محل زندگی بیش از 5 میلیون نفر است. معیار های شهر سازی در سن پترزبورگ کاملا منحصر به فرد می باشد و این موضوع سبب گردیده است تا بتوان شاهد دور نمایی چشم نواز از پل های ساخته شده در سراسر مسیر های رودخانه ها بود. بیش از 22 پل متحرک چوبی در این شهر با معماری بسیار زیبا ساخته شده است. قرار گرفتن یکی از قدیمی ترین و ارزشمند ترین موزه های فرهنگی و هنری در این شهر، نقطه اتصال دیدن از شهر برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر می باشد. موزه آرمیتاژ محل قرارگیری بیش از 3 میلیون اثر فاخر هنری است. شب های سفید از مهم ترین اصطلاحاتی است که معرفی کننده تمام و کمال زیبایی های شهر سن پترزبورگ خواهد بود. برای لذت بردن از زیبایی های این شهر بلیط هواپیمای سن پترزبورگ را باید برگی برنده محسوب نمود.

شب های سفید یکی از دیدنی های جذاب و پرمخاطب این شهر محسوب می گردد که به واسطه قرار گرفتن در نقطه خاصی از مدار زمین، در شب های سن پترزبورگ می توان شاهد آن بود. تابش طولانی مدت نور خورشید و عدم تاریکی مطلق، دو پارامتر مهم در شکل گیری این شب های زیبا می باشند. بلیط سن پترزبورگ برگ برنده ای برای دیدن این شب های روح انگیز خواهد بود.

شب های سفید سن پترزبورگ

هزینه اصلی سفر با تور توریستی روسیه

شهر سن پترزبورگ یک شهر رویایی است. هزینه های اقامت و گردشگری در این شهر نیز از این قاعده تبعیت می نماید و بالا بودن هزینه های حدودی سفر دلیلی برای چک کردن حساب بانکی شما است. تجربه سفری راحت در قلب سن پترزبورگ، تنها برای مسافرین و گردشگرانی امکان پذیر است که از موقعیت مالی خوبی برخوردار باشند. این موضوع در تمامی سفر های اروپائی و آمریکایی نیز صادق خواهد بود. هزینه های سفر بعد از تهیه بلیط هواپیمای سن پترزبورگ، به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود که از جمله آن باید هزینه های اقامت، غذا، گشت و گذار در میان جاذبه های گردشگری و … اشاره کرد.

  • هزینه اقامت در هتل های سن پترزبورگ به تفکیک درجه بندی هتل ها از 8 تا 160 دلار می باشد.
  • انتخاب یک هتل در مرکز شهر، بهترین انتخاب برای گردشگران است، چرا که از این طریق به مهم ترین مراکز گردشگری شهر از جمله موزه هنری آرمیتاژ، دسترسی ساده ای خواهند داشت.
  • متوسط هزینه های صرف غذا در این شهر در رستوران های معمولی 24 دلار، رستوران های گران قیمت 47 دلار، رستوران های لوکس 55 دلار، رستوران های اشرافی و وفوق العاده لوکس بیش تر از 55 دلار می باشد.
  • وجود تمامی راه های حمل و نقل از جمله اتوبوس، تاکسی و مترو در سن پترزبورگ، گردشگران را با مشکلاتی عبور و مرور مواجه نخواهد کرد.

می باشد. در نتیجه توجه به این اطلاعات و نکته های ذکر شده در مقاله، هر یک از مسافرین می توانند با خرید بلیط سن پترزبورگ همه شرایط ایده آل برای یک گردشگری را داشته باشند.