بلیط هواپیمای سنگاپور

امروزه بسیاری از ایرانی‌ها ترجیح می‌دهند به جای هزینه در داخل کشور به خارج کشور رفته و از جاذبه‌های دیدنی در خارج کشور دیدن کنند. تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور یکی از راه‌هایی است که مردم ایران به وسیله آن از ایران خارج می‌شوند و یک تعطیلات به یاد ماندنی را با تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور برای خود و خانواده شان رقم می‌زنند. در مسافرت‌های خارجی و تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور نکات بسیاری هست که باید رعایت کنید و حواستان به آن‌ها باشد چرا که قصد خروج از کشور را دارید و مسافرت در داخل کشور با مسافرت‌های خارجی متفاوت است. ما در این مقاله راه‌های تهیه بلیط سنگاپور را به شما گفته‌ایم و به طور مختصر در رابطه با فرهنگ مردم و جاذبه‌های طبیعی سنگاپور صحبت کرده‌ایم. پس همراه ما باشید تا با تهیه بلیط سنگاپور تعطیلات خوشی را سپری کنید.

آشنایی با کشور سنگاپور

 در جزیره مالایا ودر جنوب شرقی آسیا قرار دارد . پایتخت این کشور نیز به همین نام یعنی سنگاپور نام گذاری شده است و از تعداد زیادی جزیره تشکیل شده و به عنوان کوچک ترین کشور جنوب شرقی آسیا محسوب می شود.از همسایگان سنگاپور می توان به مالزی و اندونزی اشاره کرد .این کشور از مراکز مهم تجارت و داد و ستد در دنیاست. اقتصاد کشور سنگاپور براساس صنایع خدماتی و گردشگری رونق  فراوان یافته و این کشور عاری  از منابع طبیعی می باشد. و تمام موفقیت و پیشرفت خود را مدیون بخش های صنعتی و خدماتی است. این شهر بندری به واسطه داد و ستد فراوانی که دارد شهرت فراوانی دارد و بزرگ ترین نقطه اقتصادی دنیا به شمار می رود. و کشور سنگاپور سومین پایگاه پالایش نفت جهان را دارد.

آشنایی با کشور سنگاپور

اقلیم و آب و هوای سنگاپور

سنگاپور به دلیل واقع شدن در شمال خط استوا آب وهوایی گرمسیری دارد. بارش باران همیشه در سنگاپور وجود دارد و هوا در این کشور همیشه گرم است. به واسطه بارش دائمی در این شهر توصیه می‌کنیم همیشه چتر به همراه خود داشته باشید. درجه حرارت هوا در سنگاپور بین 22 تا 25 درجه می‌باشد. ماه‌های دسامبر تا ژانویه به دلیل خنک شدن هوا بهترین زمان برای سفر به این کشور است.

فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور

فرودگاه چانگی رتبه اول را در بین فرود گاه های بین المللی دارا می باشد . این فرودگاه به دلیل دارا بودن جاذبه های فراوان در میان مسافران بسیار طالب و طرفدار دارد.  شما اگر مدت زمان طولانی قصد توقف در این فرودگاه را دارید به واسطه امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه چانگی سنگاپور از قبیل مراکز خرید رستورانها فضاهای باز استراحت  استخر و… گذر زمان را احساس نخواهید کرد. از مقاصد اصلی این فرودگاه می توان به آمریکا و هند اشاره کرد.

معرفی ایرلاین ها برای خرید بلیط سنگاپور

برای سفر و تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور شما می‌توانید از قابلیت پرواز مستقیم به این کشور استفاده کنید. و سفری راحت و بی دردسر داشته باشید. شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز یکی از بزرگترین ناو گانهای هواپیمایی دنیاست که به 30 مقصد دنیا پروازهای مسافربری و باربری انجام می‌دهد. این ایر لاین اولین شرکت هواپیمایی بود که پرواز با ایر بأس این هواپیمای غول پیکر را امتحان کرد. این ایر لاین دارای 5 کلاس پرواز می‌باشد. و با تهیه بلیط این ایرلاین به صورت مستقیم به این کشور سفر کنید. اگر تمایل به سفر غیر مستقیم به سنگاپور را دارید با سفر به کشورهای همسایه مانند ترکیه دبی عمان و سپس تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور راهی این کشور شوید.

معرفی ایرلاین ها برای خرید بلیط سنگاپور

بلیط هواپیمای سنگاپور

برای تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور شما می‌توانید به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنید اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لازم نیست حتماً از خانه خارج شوید و وقت و هزینه خود را تلف کنید و می‌توانید در خانه بنشینید و با آرامش خیال بلیط سنگاپور را تهیه کنید. برای تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور به صورت مجازی شما ابتدا باید یک سایت معتبر را که دارای نماد پرداخت الکترونیکی معتبر باشد پیدا کنید و در این سایت مبدأ خود را ایران انتخاب کرده و مقصدتان را فرودگاه چانگی انتخاب کنید بعد هم تعداد همسفرانتان و اینکه نوع پروازتان فرست کلاس باشد اکونومی باشد و یا بیزینس کلاس را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با معین کردن تاریخ رفت و برگشتتان دکمه جست و جو را فشار دهید و لیستی از پروازهایی را که ایرلاین های مختلف به مقصد سنگاپور ارائه می‌دهند مشاهده کنید و با توجه به شرایط مالی و اقتصادیتان و بعد از مشورت با خانواده بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و بلیط سنگاپور را تهیه کنید.

مدارک مورد نیاز برای رزرو و خرید بلیط هواپیمای سنگاپور

برای تهیه بلیط سنگاپور شما احتیاج به تهیه گذرنامه دارید و باید ویزای توریستی را برای بازدید از این کشور تهیه کنید. برای تهیه ویزایی توریستی شما به عکس‌های مخصوص 3.4 شش قطعه اصل و کپی کارت ملی گذرنامه و شناسنامه و همین طور کارکرد سه ماه بانکیتان به زبان انگلیسی و سپرده حداقل 5 میلیون تومان برای هر نفر و تکمیل فرم های مربوطه و بلیط هواپیما نیاز دارید. شما می‌توانید ویزای توریستی سنگاپور را به مدت یک ماه تهیه کنید که این ویزا در دو نوع عادی و فوری صادر می‌شود و شما می‌توانید هرکدام را در خواست دهید البته ویزای فوری در ایران صادر نمی‌شود و در فرودگاه سنگاپور به دست شما خواهد رسید چرا که سنگاپور در ایران سفارتخانه ندارد. با تهیه ویزای توریستی سنگاپور شما نمی‌توانید خرید و فروش ملک و یا تجارت کنید و برای تمدید کردن آن باید با پاسپورت خود به سفارت سنگاپور مراجعه کنید.

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای سنگاپور

برای تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور شما باید در ماه دسامبر تا ژانویه به این کشور سفر کنید البته می‌توانید در سایر فصل‌ها نیز به این کشور سفر کنید چرا که همیشه آب و هوای مناسبی دارد و شما فقط باید بارانی با خودتان به همراه ببرید و لازم نیست که چمدان خود را با لباس‌های سنگین و گرم پرکنید و یک بارانی با لباس خنک کفایت می‌کند. مردمان محلی سنگاپور در هر فصلی آمادگی پذیرایی از توریستان را دارند و با رویی گشاده از شما پذیرایی خواهند کرد. شما می‌توانید سفر خود را با خاطره‌ای زیبا از این مردم به پایان برسانید.

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای سنگاپور

قیمت بلیط هواپیمای سنگاپور در فواصل مختلف

همان طور که می دانید بلیط سنگاپور در فصل‌های مختلف قیمت متفاوتی دارند مخصوصاً که این کشور بیشتر از درآمد خود را از راه گردشگری و توریسم به دست می‌آورد. در تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر فصل فستیوال‌ها باشد و و توریست ها بیشتر به این کشور بیایند هزینه‌ها برای بلیط و اقامت و هتل برای شما بیشتر خواهد شد. بنا بر این یکی از عوامل تأثیر گذار به روی قیمت بلیط هواپیمای سنگاپور فصل سفر به این کشور می‌باشد. البته همان طور که در بالا گفته شد برای تهیه بلیط سنگاپور لازم نیست که شما حتماً نگران فصل سفرتان باشید چرا که این کشور اغلب دارای آب و هوای مناسبی است و در همه فصول می‌توان بلیط سنگاپور را تهیه کرد. البته در ماه‌های دسامبر تا ژانویه به دلیل خنک بودن هوا تعداد توریستان و در پی آن قیمت بلیط سنگاپور افزایش می‌یابد.

نکاتی که باید در زمان خرید بلیط سنگاپور رعایت کنیم

برای تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور حتماً به این نکته توجه داشته باشید که در چه فصلی به این کشور سفر می‌کنید چرا که قیمت بلیط خیلی به فصل بستگی دارد. شما باید برای تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور به یک سایت معتبر و مجاز مراجعه کنید و نمی‌توانید به هر سایتی اعتماد کنید چرا که اولین قدم برای آغاز سفر شما تهیه بلیط سنگاپور است و اگر در این مرحله اشتباهی کنید حتماً در سایر مراحل نیز با شکست و احساس منفی مواجه خواهید شد. بلیط سنگاپور خود را از سایت معتبری تهیه کنید و با روحیه‌ای شاد سفر خود را آغاز کنید.

نکاتی که باید در زمان خرید بلیط سنگاپور رعایت کنیم

غذاهای بین المللی سنگاپور

سنگاپور هم همانند سایر کشور ها هم دارای غذا های بین المللی و هم دارای غذاهای محلی می باشد و بهترین فرصت در تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور است تا بتوانید طعم غذا های این ناحیه را که اغلب دریایی هستند و از سبزیجات در آن ها استفاده بسیاری شده است بچشید. پیشنهاد ما به شما امتحان کردن غذاهای خیابانی در سنگاپور است چرا که هم تازه اند و هم قیمت مناسب تری دارند و شما را در کنترل مخارج در سفر و تهیه بلیط سنگاپور کمک می کنند.

  • فرنی قورباغه بر خلاف اسمش غذایی فوق العاده لذیذ است که با یک بار امتحان مشتری همیشگی این غذا خواهید شد.
  • خرچنگ گل آلود که این خرچنگ را که در گل و لای زندگی می کند در روغن سرخ کرده و به همراه سس گوجه وفلفل قرمز میل می‌کنند.
  • چلو مرغ که مواد تشکیل دهنده آن مرغ درسته گوشت خوک برنج پخته و فلفل قرمز می‌باشد.
  • لاکسا: رشته‌های برنج داخل سوپ کاری نارگیل تند به همراه میگو کیک ماهی تخم مرغ و گوشت مرغ مواد اولیه این غذای پر خاصیت را تشکیل می‌دهند.
  • چارکوآی تئو که مواد اصلی آن نودل با سس سویای سیاه به همراه جوانه لوبیا کیک ماهی صدف و سس چینی سرخ شده است.

جاذبه‌های طبیعی و بازارهای سنگاپور

با تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور شما شانس بازدید از جاذبه های گردشگری زیر را خواهید داشت:

  • معبد مقدس دندان بودا: این معبد در مرکز محله چینی‌ها قرار دارد و معرف هنر و فرهنگ بودایی مردم سنگاپور است.
  • نایت سافاری، با تراموا سواری و لذت بردن از یک تفریح مفرح می‌توان از حیوانات زیادی نیز دیدن کرد.
  • تفرج گاه ساحلی شن‌های خلیج، این مکان یک محل تفریحی است که شامل هتل‌های لوکس رستوران‌ها موزه مراکز خرید و دیگر اماکن مورد نیاز یک مرکز تفریحی است  همچنین این شهر دارای سرسره‌های یخی می باشد
  • جاده باغ، از خیابان‌های اصلی شهر سنگاپور است که شامل مغازه‌ها هتل‌ها کافه‌ها می‌باشد. و مراکز دیدنی بسیاری که تماشای این مکان‌ها را در این سفر به یاد ماندنی هرگز فراموش نکنید.
  • بازار روز محلی چینی ها از دیگر مراکز دیدنی سنگاپور است که می توانید خریدی مناسب از لوازم مورد نیاز از جمله لباس لوازم آرایش و صنایع دستی را داشته باشید و همچنان که از اسم این بازار مشخص است انواع غذاهای محلی چینی را نیز می توانید در این بازار تست کنید. این بازار از صبح تا شب فعال بوده و میزبان گردشگران و توریست ها می باشد. اگر می خواهید در سنگاپور خریدی ارزان داشته باشید و به دنبال اجناس زیبا و با کیفیت هستید حتما سری به بازار خیابانی بوگیس بزنید و  بدون شک از اجناس این بازار محلی حتما خرید خواهید کرد.

جاذبه‌های طبیعی و بازارهای سنگاپور

هزینه سفر به سنگاپور

سنگاپور یک کشور کوچک است که تمام درآمد خود را از راه توریست در می‌آورد بنابراین کشور چندان ارزانی نیست اما می‌توان با رعایت برخی نکات هزینه‌های این سفر را کاهش داد برای مثال می‌توانید از غذاهای خیابانی این شهر بخورید و یا می‌توانید در هاستل ها اقامت داشته باشید و وعده‌های غذاییتان را خودتان با تهیه مواد اولیه از مردمان محلی و فروشگاه‌ها بپزید با رعایت این چند نکته می‌توانید در هزینه‌های سفر خود به سنگاپور کاهش چشمگیری ایجاد کنید و همین طور می‌توانید بلیط رفت و آمد با وسایل نقلیه را از قبل تهیه کنید و از مناطق دیدنی این کشور که نیازی به پرداخت هزینه ندارند دیدن کنید. با رعایت همه ی این‌ها پیش از تهیه بلیط هواپیمای سنگاپور می‌توانید هزینه‌هایتان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

در نهایت برای داشتن سفری خاطره انگیز و خوش در تهیه بلیط  سنگاپور داشتن اطلاعات کافی در مورد ایرلاین فرودگاه محل‌های اقامت تفریحی و دیدنی این شهر و غذاها و آداب و رسوم مردم این شهر لازمه سفر به سنگاپور می‌باشد. و در سفر با تور سنگاپور رعایت کردن نکاتی مانند اطمینان نکردن به افراد غریبه و مراقبت از اشیای قیمتی و وجه نقد و بلیط هواپیمای سنگاپور لازمه داشتن سفری لذت بخش است.  توجه داشته باشید بلیط سنگاپور را از آژانس‌های هوایی معتبر تهیه کنید. و هرگز از افرادی که نمی شناسید بسته و هر چیز دیگری را قبول نکنید. در صورت بروز هر گونه مشکل و انتقال شما به ادارات پلیس سریعا درخواست حضور فردی را از سفارت ایران و کشور های دوست داشته باشید و مگر در حضور آنان حرفی را نزنید.