بلیط هواپیمای توکیو

ژاپن کشوری پیشرفته درخاور دور است که پایتختی زیبا به نام توکیو دارد. ما در این جا شما را با  بلیط هواپیمای توکیو، فرودگاه های توکیو، شرکت های هواپیمایی که به توکیو پرواز دارند و بلیط هواپیمای توکیو را ارائه می دهند، بهترین زمان سفر به توکیو، کلاس های پرواز  بلیط هواپیمای توکیو، نحوه خرید بلیط توکیو و اطلاعات پرواز آشنا می کنیم . لذا اگر دوست دارید به توکیو سفر کنید و قصد خرید بلیط هواپیمای توکیو را دارید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

راهنمای سفر به شهر توکیو

یکی از شهرهای مدرن، صنعتی با داشتن سنت‌های کهن شهر توکیو می باشد. توکیو شهری با خیابان های شلوغ و تبلیغات جالب، جدیدترین تکنولوژی در کنار سنت های بومی با آسمان خراش های بلند پایتخت ژاپن می باشد. این شهر با وجود زلزله خیز بودن پیشرفت فوق العاده ای در زمینه ساختمان سازی و معماری داشته است و دارای یکی از بلندترین برجهای دنیا  به نام توکیو اسکای می باشد. شما می توانید به بالای آن رفته و چشم انداز زیبای شهر را نظاره کنید و از دیدن معماری و آسمان خراش ها لذت ببرید. این شهر دارای جاذبه‌های دیدنی مانند کاخ امپراتوری توکیو، معبد سنسوجی، موزه ملی علوم و طبیعت، تندیس ها و…  می باشد که باید روزها در آن وقت بگذرانید تا خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.  یکی دیگر از ویژگی‌های تور توکیو که آن را از سایر شهرها متمایز کرده است، داشتن رستوران های ستاره دار است که هر کدام از آن ها غذاهای متنوعی را سرو می کند. به طوری که آشپزی ژاپن در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. از دیگر ویژگی های رستوران های شهر توکیو می توان به معماری زیبا، هنرهای جذاب در رستوران ها اشاره کرد که می تواند در خاطر هر کسی ثبت شود.  رستوران ها از بهترین مواد غذایی اولیه برای درست کردن غذاهای بومی محلی و بین المللی استفاده می کنند.

راهنمای سفر به شهر توکیو

فرهنگ مردم ژاپن

فرهنگ مردم ژاپن را می توان از جاذبه های گردشگری آن به حساب آورد. این فرهنگ منحصر به فرد و خاص ژاپنی ها می باشد.  تابستان های گرم و مرطوب با زمستان های خنک از ویژگی های توکیو می باشد. در کنار این همه تکنولوژی و معماری مدرن می توان کافه های چوبی و قدیمی را پیدا کرد. در کنار کشتی سومو در کنار درختان گیلاس خاطراتی را برای خود به یادگار بگذارید و در کنار آن شاد باشید. علاوه بر این، می توانید در کوچه های شهر که با فانوس تزیین شده قدم بزنید و از فروشگاه ها خرید کنید و در محله های قدیمی تر از هنرهای دستی که قدمت زیادی دارند دیدن کنید و اگر به آن علاقه داشتید آن را خریداری کنید. ما سعی داریم در این مقاله شما را با فرودگاه های شهر توکیو و سپس با  بلیط توریستی هواپیمای توکیو آشنا کنیم.

وضعیت آب و هوایی توکیو

به طور کلی توکیو دارای آب و هوای نیمه استوایی و مرطوب است.ماه ژانویه با میانگین دمای حدود ۵ درجه سانتی گراد سردترین ماه سال می باشد. در مقابل ماه آگوست با میانگین دمای ۲۶ درجه سانتی گراد گرم ترین ماه سال است. بارش برف در توکیو هر ساله اتفاق می افتد، اما مقدار آن کم و پراکنده می باشد. میانگین بارش سالیانه شهر توکیو ۱۵۳۰ میلی متر است و گاهی با طوفان های شدید و مخرب روبرو می شود و دارای زمستانهای خشک و تابستان های مرطوب است.

بهترین زمان سفر به توکیو

بهار و پاییز بهترین فصل برای سفر با تور ژاپن است البته ناگفته نماند که  ژاپن کشوری چهارفصل است اگر دوست داشته باشید در جشنواره های معروف و فستیوال ها شرکت کنید فصل تابستان بهترین زمان می باشد. در این جا به توضیحی درباره فصول توکیو می پردازیم.

شما در تابستان در توکیو بارش باران را تجربه خواهید کرد و در زمستان شب های سردی را پیش رو خواهید داشت، اما برف چندانی را مشاهده نخواهید کرد. اگر در اوایل تابستان به توکیو مسافرت کنید، می توانید در فستیوال های معروف و بزرگ شرکت کنید و با فرهنگ ژاپنی ها بیشتر آشنا شوید و از بودن در این جشنواره ها لذت ببرید. برای مثال در تاریخ ۲۲ ژانویه جشنی برای سال نو به مناسبت تولد امپراتور گرفته می شود که همه مردم در داخل کاخ امپراتوری به شادی می پردازند؛ یا جشنواره اوبون که تمامی معابد در زمان این جشن شلوغ می شود و به طور معمول تاریخ شروع آن ۱۵ جولای می‌باشد. اگر می خواهید به تماشای گل ها در توکیو بپردازید، اواسط ماه مارس بهترین زمان می باشد. همچنین می توانید علاوه بر دیدن گل ها و لذت بردن از آن، از شکوفه های زیبای درختان آلو و گیلاس نیز بهره ببرید.

در ژاپن هفته مصون به هفته طلایی وجود دارد. تعطیلات ملی ژاپن در این دوره قرار دارد که از بیست و نه آوریل شروع و تا پنجم مه ادامه دارد. این زمان شلوغ ترین زمان در ژاپن می باشد. بسیاری از ژاپنی ها به همراه خانواده به طبیعت مسافرت می کنند. یک نکته که باید به آن توجه کنید این است که قبل از سفر به ژاپن از آب و هوای این کشور مطلع شوید به عنوان مثال در بین ماه مه و اکتبر تأخیر در پروازها و ترافیک هوایی زیادی وجود دارد. دلیل این امر را می‌توان  طوفان های شدید در اقیانوس آرام دانست.

فصل بهار ژاپن نیز منحصر به فرد است. در این فصل با رویش شکوفه ها جشن هانامی به معنای دیدن گل ها برگزار می شود که مردم ژاپن به اتفاق دوستان و فامیل در زیر درختان سفره می چیندد و از بودن در کنار هم لذت می برند. شما در فصل بهار می توانید درآمدن شکوفه های زیبای گیلاس را مشاهده کنید و از زیبایی های طبیعت با قدم زدن در کوچه ها و در بین درختان از هوای  مطبوع لذت ببرید. قبل از این که شما  بلیط هواپیمای توکیو را تهیه کنید، باید با فرودگاه‌های این کشور آشنا شوید.

بهترین زمان سفر

اطلاعات پرواز و فرودگاه ها جهت تهیه بلیط هواپیمای توکیو

در این جا شما را با اطلاعات پرواز تهران به ژاپن،  بلیط هواپیمای توکیو و نکاتی درباره آن که به توضیحات مختصری در رابطه با آنها پرداخته ایم آشنا میکنیم پس با ما همراه باشید. شرکت های هواپیمایی قطر، امارات و آلیتالیا خدمات پروازی را برای سفر به ژاپن و  بلیط هواپیمای توکیو ارائه می دهند. البته در نظر داشته باشید که این پروازها به صورت غیر مستقیم می باشد و حدود ۲۵ الی ۲۶ ساعت، پرواز به توکیو طول می کشد.  بلیط هواپیمای توکیو دارای هواپیما پرواز مستقیم نیست. شما می توانید سفری کوتاه به دبی داشته باشید. در آن جا اقامتی کوتاه داشته باشید و به تفریح بپردازید و بعد از آن شما می توانید انواع  بلیط هواپیمای توکیو را از معتبرترین شرکت های هواپیمایی تهیه کنید و به توکیو سفر کنید. دبی دارای فرودگاه های بین المللی به نام های فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم است. می توانید پس از خوشگذرانی در دبی آماده سفر به توکیو شوید.

شهر توکیو دارای  فرودگاه بین المللی بزرگ و پیشرفته می باشد. این فرودگاه ها جزو مسیرهای پررفت و آمد در جهان محسوب می شود که با خرید  بلیط هواپیمای توکیو به یکی از آن ها خواهید رفت. اگر دوست دارید با این فرودگاه ها و  بلیط هواپیمای توکیو آشنا شوید با ما همراه باشید.

فرودگاه بین المللی هوندا

در فاصله ۱۴ کیلومتری از مرکز شهر توکیو فرودگاه بین المللی هوندا قرار گرفته است که در سال ۱۹۳۱ تاسیس شد. این فرودگاه پنجمین فرودگاه شلوغ جهان و پر رفت و آمدترین فرودگاه ژاپن با جابجایی بیش از ۷۰ میلیون مسافر محسوب می شود. البته فرودگاه هوندا بیشتر برای پروازهای داخلی می باشد.

فرودگاه هاندا

فرودگاه ۳ پایانه دارد که دو تای آن از زیرزمین به هم متصل است. یکی از ویژگی‌های این فرودگاه این است که اتوبوس های رایگان مسافران را هر ۵ دقیقه جابجا می کنند. بزرگ ترین پایانه این فرودگاه بیگ برد نام دارد. این پایانه ها دارای امکاناتی هم چون کافه فضا باز در سقف ،سالن کنفرانس، فروشگاه های مختلف و رستوران می باشد. ناگفته نماند که پایانه ۳ برای پروازهای خارجی استفاده می شود. برای دسترسی به این فرودگاه راه های متعددی از جمله مونوریل، تاکسی، مترو و اتوبوس در دسترس می باشد که هر کدام دارای هزینه های مختلفی می باشد و زمان رسیدن آن ها نیز متفاوت است. فاصله هواپیمایی توکیو تا تهران ۷۹۸۱ کیلومتر می باشد که پرواز مستقیمی از تهران به توکیو صورت نمی‌گیرد. در ادامه شما را با فرودگاه ناریتا و  بلیط هواپیمای توکیو آشنا خواهیم کرد.

فرودگاه بین المللی ناریتا

در ۶۰ کیلومتری شرق توکیو فرودگاه بین‌المللی ناریتا وجود دارد. مردم این فرودگاه را با نام فرودگاه جدید توکیو نیز می شناسند. در این فرودگاه برخلاف فرودگاه هاندا پروازهای بین المللی بیشتر صورت می گیرد. اگر شما  بلیط هواپیمای توکیو تهیه کرده اید به احتمال زیاد در این فرودگاه خواهید نشست. در این فرودگاه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی نظیر: ایرنیوزلند، هواپیمایی امارات، الاتحاد،تای ایرویز،  ایرکانادا، کانتاس و ترکیش ایرلاین را نام برد.

فرودگاه دارای ۳ پایانه مسافربری برای گردشگران و مسافران می باشد. فرودگاه بین‌المللی ناریتا به عنوان ۴۸ فرودگاه پر رفت و آمد جهان شناخته می شود.

اطلاعات پرواز و فرودگاه ها جهت تهیه بلیط هواپیمای توکیو

امکانات فرودگاه بین المللی ناریتا توکیو

هنگامی که شما  بلیط هواپیمای توکیو را تهیه کردید و به فرودگاه بین‌المللی ناریتا رسیدید می توانید از امکانات آن بهره ببرید. امکانات فرودگاه بین المللی ناریتا توکیو عبارتند از :

تبدیل ارز

در پایانه های فرودگاه خدمات تبدیل ارز برای مسافران و گردشگران صورت می گیرد. علاوه بر این، در ترمینال های یک و سه دستگاه های تبدیل ارز اتوماتیک وجود دارد که به صورت شبانه روزی در اختیار مسافران قرار داده می شوند و می توانند ارزهای خارجی را به ین ژاپن تبدیل کنند.

دسترسی به اینترنت

فرودگاه ناریتا مجهز به اینترنت رایگان می باشد. علاوه براین، در این فرودگاه رستوران هایی برای عرضه غذاهایی مثل سوشی، غذاهای آسیایی، غذاهای بین المللی و فست فود دارد.

خرید

شما می توانید در فروشگاه های پایانه های فرودگاه بدون مالیات خرید کنید. همچنین فروشگاه هایی درخارج فرودگاه وجود دارد که انواع سوغاتی، پوشاک و… را عرضه می کند.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای توکیو

برای خرید  بلیط هواپیمای توکیو راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از راه‌های آن خرید اینترنتی می باشد. شما می توانید با اتصال به اینترنت تمامی بلیط هواپیما توکیو و خدمات آن را مشاهده کنید و برای خود رزرو یا خرید کنید. برای خرید اینترنتی، پرواز مورد نظر خود را جستجو کنید و بعد از آن پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس مشخصات خریدار و مسافران را وارد و ثبت کنید و در آخر قیمت بلیط را پرداخت کنید.

بلیط هواپیما توکیو در شرکت های هواپیمایی بین المللی مانند ایر کانادا، کانتاس، ایر فرانس، ایر نیوزلند و… عرضه می شود. در این جا قصد داریم تا شما را با چند تا از این شرکت های هواپیمایی که به عرضه بلیط توکیو پرداخته اند آشنا کنیم.

شرکت هواپیمایی ایرفرانس

در شمال شهر پاریس شرکت هواپیمایی ایرفرانس در سال ۱۹۳۳ تأسیس شد. شرکت هواپیمایی ایرفرانس در سال ۲۰۰۴ بزرگ ترین شرکت هواپیمایی اروپا معرفی شد و  بلیط هواپیما توکیو را نیز عرضه می کند. امروزه این شرکت در هر روز حدود ۸۰۰ پرواز دارد که آمار بسیار خوب و دست نیافتنی است.

شرکت ایرفرانس زیرمجموعه های زیادی دارد که از جمله آن می توان به شرکت هواپیمایی  هاپ اشاره کرد. هم چنین شرکت هواپیمایی ایرفرانس  انواع جت های بزرگ ایرباس و جت های مسافربری بوئینگ را دارا می باشد.

شرکت هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات بزرگ ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه و یکی از بزرگ ترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان است که در سال 1985 افتتاح شد. این شرکت هواپیمایی متعلق به امارات می باشد و یک از خدمات آن ارائه  بلیط هواپیمای توکیو می باشد. علاوه بر این، تبلیغات گسترده‌ای در جهان برای شرکت هواپیمایی شده است. شرکت هواپیمایی امارات خدمات گسترده ای را عرضه می کند و افراد سعی می‌کنند از این شرکت هواپیمایی بلیط تهیه کنند تا سفری راحت داشته باشند. این شرکت هواپیمایی  کار خود را با دو فروند هواپیما شروع کرد و تا به امروز توانسته بزرگ ترین ناوگان های هوایی را مانند ایرباس A380 و بوئینگ ۷۷۷ در اختیار خود داشته باشد؛ به طوری که در ماه‌های اخیر توانسته در رتبه چهارم از نظر جابجایی مسافر قرار گیرد. هم چنین این شرکت پرواز مستقیم از دبی به اوکلند را که طولانی ترین مسیرها در جهان به شمار می‌رود را در اختیار دارد

بهترین زمان سفر به توکیو

کلاس های پرواز بلیط هواپیمای توکیو

در این قسمت در رابطه با کلاس های پروازی که اغلب شرکت های هواپیمایی برای  بلیط هواپیما توکیو عرضه می‌کنند تووضیح داده ایم با ما همراه باشید.

فرست کلاس

اگر شما  بلیط هواپیمای توکیو را از نوع فرست کلاس تهیه کنید، باید منتظر امکاناتی بی نظیری باشید. شما با تهیه  بلیط هواپیما توکیو از نوع فرست کلاس سفری راحت و بدون دردسر در طول پرواز خواهید داشت. شما می توانید بر روی صندلی در اتاق جدا استراحت کنید و از سفر خود لذت ببرید. در ادامه شمارا با بیزینس کلاس  بلیط هواپیمای توکیو آشنا می کنیم.

بیزینس کلاس

این کلاس پروازی در  بلیط هواپیمای توکیو نیز امکانات خاص خود را دارد. این امکانات شامل صندلی های تخت خواب شو و مانیتور مخصوص برای هر مسافر است که می تواند برنامه های متنوعی را که به ۱۲ زبان زنده دنیا تهیه شده است را در آن تماشا کنند. اگر دوست دارید با کلاس پرمیوم اکونومی  بلیط هواپیمای توکیو آشنا شوید با ما همراه باشید.

پرمیوم اکونومی

شما می توانید  بلیط هواپیمای توکیو را با کلاس پرمیوم اکونومی که با قیمتی ارزان تر عرضه می شود را تهیه کنید و امکاناتی مناسب و خوب داشته باشید. این کلاس نیز امکانات خوبی دارد. سرویس غذایی و پذیرایی عالی از امکانات این کلاس های پروازی می باشد. در ادامه کلاس اکونومی  بلیط هواپیمای توکیو را برای شما معرفی می کنیم.

اکونومی

بلیط هواپیمای توکیو کلاس اکونومی از سایر کلاس ها ارزان تر می باشد و شرکت‌های هواپیمایی امکانات متفاوتی را برای این کلاس ها عرضه می کند. به عنوان مثال ایرفرانس برای مسافرین خود در کلاس اکنومی صفحه نمایش ۱۰ اینچی، خروجی usb و صندلی بزرگ تر را ارائه داده است.