بلیط هواپیمای چیانگ مای

بلیط هواپیمای چیانگ مای شما را به شهرى با جاذبه هاى تاریخى بسیار در تایلند خواهد برد؛ در واقع بلیط هواپیما چیانگ ماى و سفر به این شهر، شما را با جاذبه های کم نظیر و طبیعت سرسبز کشور تایلند آشنا خواهد کرد. برای سفر به شهر چیانک ماى تایلند می توانید از پرواز مستقیم استفاده کنید؛ اگر به دنبال سفری راحت و سریع به شهر چیانگ ماى هستید ما به شما رزرو و خرید بلیط هواپیمای چیانگ مای را پیشنهاد می کنیم.

آشنایی با شهر چیانگ ماى تایلند

چیانگ ماى یکی از شهرهای پر اهمیت کشور تایلند است. در واقع چیانگ‌ مای بزرگ ‌ترین و یکى از مهم‌ترین شهرهاى تاریخی شمال تایلند بوده و  به عنوان یکى از مقاصد گردشگران در این کشور معروف است. این شهر بافت سنتى و قدیمى خود را حفظ کرده است و در عین حال داراى معابد زیبا، محله هاى خاص و رستوران هاى محلی متنوع است. انواع غذاهای معروف تایلندى و نوشیدنى هاى جدید را در این شهر می توانید امتحان کنید. چیانگ ماى دارای جاذبه های دیدنی و متنوع بسیاری است که با بلیط هواپیمای چیانگ مای می توانید از این امکان خارق العاده دیدن کنید و با این شهر بیشتر آشنا شوید. از جاذبه های تاریخی و باستانی شهر چیانگ ماى می توان به معبد وات ‌دوی ‌سوتپ، زیپ ‌لاینینگ، پارک هاى طبیعى، بازارهاى شبانه، بازار واروروت، باغ وحش، آبشار هاى بواتانگ و … اشاره کرد که در سفر خود با بلیط چیانگ مای می توانید از این جاذبه های بی شمار لذت ببرید.

آشنایی با شهر چیانگ ماى تایلند

اقلیم و آب و هوای شهر چیانگ ماى

شهر چیانگ مای تایلند دارای آب و هوای معتدل و مطبوع است و در واقع هوای این شهر معمولاَ گرم است. البته بارش باران نیز در این شهر بسیار است. چیانگ ماى شهرى کوهستانى است و حتى به آن شهر خنک تایلند نیز می گویند. آب و هواى مطبوع و بهارى در کنار بارش گهگاه باران، این شهر را به مکانى فوق العاده براى مسافرتى رویایى در کشور تایلند تبدیل کرده است.

بهترین زمان سفر به چیانگ مای

شهر چیانگ مای تایلند دارای تابستان های گرم و زمستان های پر باران است و به طور کلی بهترین زمان برای سفر با بلیط هواپیمای چیانگ مای در ماه های دسامبر تا مارس است.

فرودگاه شهر چیانگ ماى

شهر چیانگ ماى دارای یک فرودگاه به نام فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای Chiang Mai International Airport می باشد که سالانه پروازهای بسیاری در این فرودگاه نشست و برخاست دارند. این فرودگاه همچنین دارای امکانات و تجهیزات کاملی می باشد و به همین سبب مکانی مناسب و امن برای فراز و فرود هواپیما به شمار می رود. با بلیط چیانگ مای به راحتی در این فرودگاه مجهز فرود خواهید آمد. لازم ب ذکر است که در این فرودگاه سیستم حمل و نقل عمومى برای مسافران و گردشگران موجود می باشد.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط چیانگ مای

در حال حاضر، اگر قصد سفر و خرید بلیط هواپیمای چیانگ مای را داشته باشید، از شرکت های هواپیمایی تای ایرویز (Thai airways) قادر به تهیه بلیط چیانگ مای خواهید بود. شرکت تای ایرویز دارای پرواز مستقیم از تهران به چیانگ مای و بالعکس می باشد و به سبب امکانات این شرکت هواپیمایی، خرید بلیط هواپیمای چیانگ مای و سفر به این شهر برای شما راحت و سریع خواهد بود. شرکت بین المللی تای ایرویز طی سال‌ های اخیر به سبب خدمات پروازی با کیفیت خود دارای چندین جایزه بین المللی را در بین شرکت هواپیمایی جهان بدست آورده است. ایرلاین ایر آسیا مالزی Air Asia Airlines، ایرلاین اتحاد امارات Etihad Airways و ایرلاین قطر ایرویز Qatar Airways نیز شما را از تهران به شهر چیانگ مای به صورت غیر مستقیم خواهند برد.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط چیانگ مای

شرایط رزرو و خرید بلیط هواپیمای چیانگ مای

اگر به دنبال سفری ارزان قیمت و با هزینه های کمتر هستید، می توانید از بلیط ها و تورهای لحظه آخری شهر چیانگ مای تایلند استفاده کنید و به راحتی با بلیط هواپیمای چیانگ مای به این شهر زیبا سفر کنید. سعی کنید برای سفر خود از قبل و کمی زودتر بلیط رزرو کنید تا در فصول شلوغ سال با مشکل مواجه نشوید.

مدارک لازم برای خرید بلیط هواپیمای چیانگ مای

برای رزرو و خرید بلیط هواپیمای چیانگ مای، می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنید. در هنگام حضور در فرودگاه و جهت سوار شدن به هواپیما نیازمند ارائه بلیط به صورت نسخه چاپ شده یا تصویر آن بر روی گوشی تلفن همراه و همچنین کارت شناسایی معتبر شامل شناسنامه یا کارت ملی خواهید بود. برای ورود به کشور تایلند و سفر با بلیط چیانگ مای نیاز به بلیط توریستی این کشور خواهید داشت.

قیمت بلیط هواپیمای چیانگ مای در فواصل مختلف سال

اگر به دنبال سفری ارزان قیمت با بلیط چیانگ مای هستید، در ادامه به بررسی قیمت های بلیط هواپیمای چیانگ مای در فصول مختلف سال خواهیم پرداخت:

قیمت بلیط هواپیمای چیانگ مای در فصل بهار و پاییز

در فصل بهار و اواخر پائیز بهترین زمان سفر به چیانگ مای به این شهر زیبا است. در واقع در سفر با بلیط چیانگ ماى در این دوره، آب و هوای مطبوع و عاری از گرمای طاقت فرسا و سرمای زمستان را تجربه خواهید کرد. برای سفر در این دوره بهتر است که کمی قبل از سفر، بلیط چیانگ مای خود را به صورت آنلاین یا حضوری رزرو کنید و به راحتی با هواپیما به این طبیعت زیبا و بکر سفر کنید. قیمت بلیط هواپیمای چیانگ مای در این دوره بیشتر از فصول دیگر سال است.

قیمت بلیط هواپیمای چیانگ مای در فصل تابستان و زمستان

در این دو فصل میزان گردشگران این شهر کاهش چشم گیری دارد و تابستان های گرمی در این شهر مشاهده می شود که شرایط گشت و گذار را برای شما سخت خواهد کرد. همچنین در زمستان چیانگ ماى، آب و هوای بارانى و سردی حاکم است و شرایط ایده آلی در این دو فصل سال مشاهده نمی شود و در نتیجه با کاهش قیمت بلیط در فصول تابستان و زمستان رو به رو خواهید شد.

قیمت بلیط هواپیمای چیانگ مای در فواصل مختلف سال

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی تایلند

اگر قصد سفر به چیانگ مای را دارید، اولین کار دریافت ویزای تایلند می باشد؛ در ادامه به ذکر مدارک لازم برای دریافت ویزای تایلند خواهیم پرداخت:

  •  اصل و کپی بلیط سفر به چیانگ مای تایلند
  •  یک قطعه عکس ۳*۴
  •  فرم پر شده ی درخواست ویزای گردشگری و توریستی تایلند
  • کپی گذرنامه با داشتن اعتبار کافی
  • کارت ملی و شناسنامه به همراه کپی
  • اصل گذرنامه متقاضی

سفارت تایلند در ایران

برای دریافت ویزای سفارت تایلند و سفر با بلیط هواپیمای چیانگ مای باید به سفارت کشور تایلند در شهر تهران مراجعه کنید. آدرس سفارت تایلند: خیابان بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه، کوچه استقلال پلاک ۳ می باشد.

  • شماره تلفن سفارت تایلند: ۷۷۵۳۱۴۳۳-۲۱
  • شماره فکس سفارت تایلند: ۷۷۵۳۲۰۲۲-۰۲۱
  • ساعات کار سفارت تایلند: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰
  • زمان دریافت مدارک جهت اخذ ویزا: از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰

جاذبه های دیدنی شهر چیانگ مای تایلند

سفر با بلیط چیانگ مای شما را با شهری منحصر به فرد با جاذبه های تاریخی بی شمار و عجایب خاص مواجه خواهد کرد. در ادامه به معرفی برخی از دیدنی ها و جاذبه های بی نظیر در سفر با بلیط هواپیمای چیانگ مای تایلند خواهیم پرداخت:

معبد وات پراتات دووا سوتپ

یکی از معابد خاص در شهر چیانگ مای این معبد زیبا واقع در ارتفاعات این شهر است. در این معبد مجسمه های بودا قرار دارد و مورد احترام مردم بومی این شهر است. برای رسیدن به این معبد طلایی باید دو ساعت وقت بگذارید و با پیمودن پله ها به ارتفاعات این کوه و معبد زیبای این شهر خواهید رسید.

روستای قدیمی Doi pui

یکی از جاذبه های معروف شهر چیانگ مای، روستای قدیمی Doi pui است. در این روستای جذاب علاو‌ه بر منظره های خاص و بسیار زیبا، با مغازه های آثار هنری و صنایع دستی این روستا رو به رو خواهید شد و حتی می توانید با لباس های محلی و بومی این منطقه عکس بگیرید. یکی از دلایل جذابیت این منطقه باغ های زیبای این روستا است و همچنین رستوران های محلی فوق العاده ای با انواع غذاهای تایلندی در این ناحیه وجود دارد. برای رسیدن به این روستای زیبا می توانید از اتومبیل یا دوچرخه استفاده کنید.

روستای قدیمی Doi pui

پارک ملی Doi Inthanon

یکی از جاذبه های تور تایلند در سفر به چیانگ مای قله بلند Doi Inthanon است. این قله مکانی مناسب برای کوه نوردی و پیاده روی است و منظره های خارق العاده ای برای علاقه مندان به عکاسی نیز در این قله دیده می شود. آبشارهای خروشان و روستاهای بومی زیبایی در این منطقه دیده می شود، همچنین در مسیر پیاده روی این قله دو معبد نیز وجود دارد.

بازار چیانگ مای گیت

اگر از علاقه مندان به بازارهای محلی و بومی به همراه غذاهای سنتی هستید، بازار چیانگ مای گیت را به شما معرفی می کنیم. این بازار محلی مکانی جذاب برای تست و تجربه غذاهای سنتی تایلند است. این بازار شبانه محل بساط فروشندگان مختلفی است که غذاهای شاهکاری مانند pad kra pow (گوشت تند و ریحان) را در این بازار ارائه می دهند و همچنین دسرهای خوش طعمی با برنج، انبه و شیر نارگیل در این بازار دیده می شود. پس در سفر خود با بلیط هواپیمای چیانگ مای این بازار را در شب های آخر هفته از دست ندهید.

پارک طبیعی فیل

اگر از دوست داران طبیعت و حیوانات هستید، کمپ های نگهداری از فیل های تایلند را در شهر چیانگ مای از دست ندهید. شما می توانید تجربه ی غذا دادن به فیل ها، عکاسی از این موجودات بزرگ دوست داشتنی و مشاهده حمام کردن فیل ها را داشته باشید و در سفر خود با بلیط هواپیمای چیانگ مای یک روز کامل را با فیل ها سپری کنید. در واقع این کمپ ها محل نگهداری فیل هایی است که در سیرک و نمایش ها استفاده می شدند و در اینجا به صورت داوطلبانه امکان نگهداری و گذراندن وقت با این فیل ها را خواهید داشت. برای کمک به این فیل ها و سپری کردن ساعاتی خوش با آن ها، از قبل فرم داوطلبی باید پر شود.

پارک طبیعی فیل

آبشارهای چسبناک بواتانگ

یکی از جاذبه های عجیب و بسیار لذت بخش در سفر با بلیط هواپیمای چیانگ مای، آبشارهای چسبناک بواتانگ در خارج شهر چیانگ مای است. در فضای سرسبز و خوش آب و هوای این منطقه، آبشارهایی آهکی وجود دارد که به سبب وجود سنگ آهک چسبناک است و یکی از جاذبه های مورد علاقه گردشگران در سفر با تور چیانگ مای می باشد. شما می توانید از این آبشارهای جذاب بالا روید و تجربه ای عجیب و شگفت انگیز را داشته باشید. همچنین فضای اطراف این آبشار بسیار زیبا است و اگر علاقه به بالا رفتن از آبشار چسباک بواتانگ را ندارید، می توانید از درختان و آب و هوای خوش این منطقه لذت ببرید. بهترین زمان برای رفتن به این آبشارها اوایل هفته است و می توانید بدون شلوغی از این آبشار طبیعی اعجاب انگیز لذت ببرید.

یکشنبه بازار شهر چیانگ مای

شهر چیانگ مای، پایتخت بازارهای محلی و رنگارنگ کشور تایلند است. یکی از بازارهای معروف هفتگی جذاب در این شهر، بازار روز یکشنبه چیانگ مای است. در آخر هفته های این شهر بازاری پر از طعم، عطر و رنگ برگزار می شود و مکانی مناسب برای تست و تجربه ی غذاهای خوشمزه تایلندی در طول سفر با بلیط هواپیمای چیانگ مای است. علاوه بر انواعی از غذاها و دسرهای خوش طعم، وسایل تزئینی، صنایع دستی، وسایل چوبی، کریستال های رنگی و … نیز در این شهر وجود دارد و مکان مناسبی برای خرید سوغاتی و کادو می باشد.

غذاهای شهر چیانگ مای تایلند

با بلیط هواپیمای چیانگ مای تایلند غذاهای خوشمزه محلی و خیابانی این شهر را از دست ندهید و حتماً در وعده های غذایی خود، غذاهای معروف تایلند را جای دهید. انواعی از سوپ ها و نودل ها در این شهر دیده می شود و بهترین مکان برای تست نودل های معروف تایلند، بازارهای شبانه و محلی شهر چیانگ مای است. در این بازارها با قیمت مناسب می توانید انواعی از غذاهای تایلندی را نوش جان کنید. عضو جدا نشدنی در غذاهای شهر چیانگ مای، غذاهای دریایی و حشرات است؛ همچنین انواع میوه های وحشی و عجیب و غریب و سالادهای خوشمزه نیز در وعده های غذایی مردم شهر چیانگ مای جای دارد و شما می توانید در طول سفر به چیانگ مای از این غذاها لذت ببرید.