بلیط هواپیمای دوبلین

یکی از کشورهای اروپایی می توان ایرلند را نام برد که شهر دوبلین یکی از شهرهای زیبای این کشور است. گردشگران و مسافران برای خرید بلیط هواپیمای دوبلین می توانند از طریق وب سایت های مربوطه اقدام کنند. قیمت بلیط هواپیما دوبلین در برخی از فصول سال ارزان می باشد و شرکت های هواپیمایی تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرند. خرید بلیط آنلاین هواپیمای دوبلین از طریق وب سایت آسان است که بدین سبب بسیاری از گردشگران برای خرید بلیط هواپیمای دوبلین از این روش اقدام می کنند. شهر زیبای دوبلین سالانه هزاران گردشگر و توریست را در دل خود جای می دهد. با سفر به این شهر بی شک خاطرات زیبایی برای خود رقم خواهید زد.

راهنمای سفر به شهر دوبلین

شهر دوبلین پایتخت کشور ایرلند می باشد و از بزرگترین شهرهای این کشور می باشد. این شهر از زیباترین شهرهای اروپایی به شمار می آید. این شهر با داشتن جاذبه های تاریخی و دیدنی گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا به سوی خود جذب می کند. این شهر دارای تعداد جمعیت بسیاری نسبت به دیگر شهرهای ایرلند است و به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی خوب دارای آب و هوای اقیانوسی و معتدل می باشد. جمعیت این شهر حدود یک میلیون نفر می باشد همین طور از تاریخچه این شهر با مساحت 115 کیلومتر مربع می توان به بنیان گذاری شهر توسط دریانوردان اسکاتلندی اشاره کرد.

راهنمای سفر به شهر دوبلین

زبان و فرهنگ مردم شهر دوبلین

زبان مردم این شهر ایرلندی می باشد و به زبان انگلیسی نیز تسلط خوبی دارند. زبان ایرلندی زبان رسمی این شهر می باشد.این شهر دارای فرهنگ هنری و موسیقی غنی می باشد و هنرمندان بسیاری از این شهر وارد عرصه هنری شده اند. این شهر در قرن هفدهم رشد و شکوفایی بسیار خوبی از خود نشان داده است. واحد پول در این شهر یورو می باشد و با تهران 3:30 اختلاف ساعتی دارد. میزان بارش در این کشور سالانه حدود 700 میلی متر می باشد. این شهر می تواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک سفر زیبا و دل نشینی برای شما و خانواده تان باشد.

وضعیت آب و هوایی دوبلین

همان طور که اشاره شد شهر دوبلین به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب دارای آب هوای بسیار مناسبی می باشد. این شهر دارای آب و هوای معتدل است و معمولا در تمامی فصول سال آب و هوای خوب و مناسبی در شهر ساکن است. در این شهر تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سرد را مشاهده نخواهید کرد، زیرا تغییرات دمایی در این شهر تفاوت بسیار کمی دارد. سردترین روزهای فصل زمستان دارای دمای 4 درجه سانتی است و در روزهای بسیار گرم فصل تابستان دمای 33 درجه را در این شهر مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل این شهر مقصد بسیاری از مسافران و توریست ها در تمامی فصول سال برای گذراندن اوقات فراغت شان می باشد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه شهر دوبلین

فرودگاه دوبلین دارای خدمات و امکانات بسیار فوق العاده ای است. نوع این فرودگاه همگانی می باشد و از سطح دریا حدود 74 متر ارتفاع دارد. این فرودگاه دارای یک باند فرود با طول 2637 متر می باشد. از امکانات این فرودگاه می توان به دستگاه خود پرداز، سرویس بهداشتی، سالن استراحت، اینترنت وای فای و کافی شاپ و رستوران های شیک و مجلل … اشاره کرد.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما دوبلین

در طول هفته هواپیماهای متعددی به مقصد شهر دوبلین به پرواز درمی آیند. بهترین زمان خرید بلیط هواپیمایی دوبلین چند روز قبل از زمان پروازتان می باشد؛ زیرا به دلیل اینکه مسافران و گردشگران بی شماری به این شهر سفر می کند امکان دارد که ظرفیت هواپیما برای روزی که شما می خواهید سفر کنید پر شود و شما از برنامه خود جا بمانید. به همین دلیل توصیه می شود بلیط هواپیمایی دوبلین خود را زودتر رزرو کنید تا دیگر نگرانی در این زمینه نداشته باشید. گردشگران و مسافران می توانند از طریق وب سایت ها زمان و روز پروازهایی که به شهر دوبلین صورت می گیرند را پیگیری کنند و بسته به برنامه ریزی های خود بلیط هواپیمایی دوبلین خود را خرید کنند.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما دوبلین

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیما دوبلین

برای خرید بلیط هواپیمایی دوبلین باید مدارک مربوط را در دسترس داشته باشید. از این مدارک می توان کارت ملی و شناسنامه را نام برد. اگر خود شما از طریق اینترنتی و آنلاین اقدام به خرید بلیط آنلاین هواپیمای دوبلین کنید بسیار دقت نمایید و اطلاعات شخصی خود را با دقت بالا وارد کنید تا اشتباهی در اطلاعات شما وجود نداشته باشد؛ زیرا در صورت عدم مطابقت اطلاعات شما بر روی بلیط هواپیمای دوبلین مسئولین برخورد خواهند کرد و شما نخواهید توانست به سفر خود بپردازید.

 در صورتی که برای خرید بلیط هواپیمایی دوبلین به آژانس های مسافرتی مراجعه کردید از وارد شدن صحیح اطلاعاتتان مطمئن باشید و از فردی که برای شما بلیط هواپیمای دوبلین را صدور می کند درخواست کنید تا با حواس جمع اطلاعاتتان را وارد نماید. و خودتان نیز هنگامی که اطلاعات را وارد می کند نظارت داشته باشید تا در صورتی که موردی اشتباه شد تذکر بدهید. این احتیاط برای این می باشد تا در هنگام سفر برای شما دردسر به وجود نیاورد و شما سفر راحتی داشته باشید.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای دوبلین

شرکت های هواپیمایی بسیاری با فرودگاه دوبلین در حال همکاری هستند و سعی دارند که با ارائه خدمات عالی و امکانات بی نظیر تعداد پروازهایی که به این شهر صورت می پذیرد را افزایش دهند. شما می توانید همیشه با خرید از یک شرکت هواپیمایی مشتری وفادار یک شرکت هواپیمایی شوید و از طرح های خاصی که برای مشتریان خود در نظر می گیرند بهره مند شوید. شما می توانید تمامی شرکت های هواپیمایی که بلیط آنلاین هواپیمای دوبلین می فروشند را از طریق وب سایت های مربوطه مشاهده کنید و براساس انتخاب خود از این شرکت های هواپیمایی اقدام به خرید بلیط هواپیمای دوبلین کنید. شما می توانید بسته به بودجه خود شرکت هواپیمایی که بلیط هواپیمای دوبلین را با قیمت ارزان تری می فروشد را انتخاب کنید.

قیمت بلیط هواپیمای دوبلین در فصل های مختلف سال

قیمت بلیط هواپیما دوبلین در فصل بهار

در فصل بهار به دلیل وجود تعطیلات عید نوروز مسافران زیادی به شهر دوبلین سفر می کنند تا اوقات فراغت خود را در این شهر زیبا بگذرانند. در این فصل شهر دوبلین بسیار زیبا و دیدنی می باشد. درختان در این فصل شکوفه می دهند و رودها و چشمه ها در اثر آب شدن یخ های ارتفاعات خروشان می باشد؛ و حال و هوای بسیار خوبی را به شهر هدیه می دهد. قیمت بلیط هواپیمای دوبلین در این فصل با توجه به پروازهای متعددی که به این شهر صورت می گیرد تا حدودی نسبت به فصل زمستان گران می باشد.

قیمت بلیط هواپیما دوبلین در فصل تابستان

قیمت بلیط هواپیمای دوبلین در فصل تابستان نسبت به فصل بهار گران می باشد؛ زیرا در این فصل تعداد مسافرانی که به این شهر سفر می کنند از فصل بهار بیشتر می باشد؛ زیرا در این فصل مدارس و دانشگاه ها تعطیل می شود و خانواده ها با خیال تخت می توانند به مسافرت بروند و شهر دوبلین یکی از شهر اروپایی است که بیشتر مسافر را در دل خود جای می دهد. مسافران و گردشگران می توانند بلیط هواپیمایی دوبلین خود را از طریق وب سایت های مربوطه خرید کنند. هم چنین می توانند بسته به بودجه خود از شرکت هواپیمایی مناسبی اقدام به رزرو بلیط هواپیمای دوبلین کنند.

قیمت بلیط هواپیما دوبلین در فصل پاییز

در فصل پاییز شهر پر می شود از برگ های زرد و خشک شده که فضای دیدنی و بسیار رومانتیکی را به وجود می اورد؛ و قدم زدن بر روی برگ های پاییزی بسیار خوشایند می باشد. در این فصل نیز مسافرانی در شهر دوبلین دیده می شود با این که به دلیل سرد شدن کمک کم هوا تعداد مسافرین نسبت به بهار و تابستان کاهش می یابد اما باز هم تعداد قابل توجهی گردشگر و مسافر را می توان مشاهده کرد. هم چنین قیمت بلیط شرکت های هواپیمایی به دلیل متفاوت بودن در ارائه امکانات و خدمات به مشتریان و تفاوت در کیفیت متغیر می باشند.

قیمت بلیط هواپیما دوبلین در فصل زمستان

در فصل تابستان به دلیل این که گاهی شرایط هوایی نامساعد می باشد مسافران کمتری در این شهر دیده می شود و بیشتر پروازها در زمینه کاری یا تحصیلی به این شهر صورت می پذیرد.همچنین شرکت های هواپیمایی در این فصل برای مشتریان خود تخفیفات ویژه ای را در نظر می گیرند و شما می توانید از این تخفیفات بهره مند شوید و بلیط هواپیمای دوبلین را با قیمت ارزان تری خرید نمایید.

قیمت بلیط هواپیمای دوبلین در فصل های مختلف سال

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای دوبلین

در هنگام خرید بلیط هواپیمای دوبلین باید یک سری نکات را بدانید. در هنگام خرید بلیط هواپیمایی دوبلین  ابتدا باید نوع پرواز خود را مشخص نمایید سپس تعداد مسافرین و روز و ساعت پروازتان را نیز انتخاب نمایید. سپس هزینه بلیط را وارد کنید در هنگام پرداخت هزینه بلیط دوبلین دقت کنید و ارقام را دقیق وارد کنید. همچنین می توانید از شرکت هواپیمایی که مد نظر شما است بلیط هواپیمای دوبلین  خود را رزرو نمایید فقط توجه داشته باشید که از یک شرکت هواپیمایی معتبر بلیط هواپیمای دوبلین خود را خریداری کنید. امروزه کلاهبرداری ها در این زمینه بسیار افزایش یافته است به همین دلیل شرکت هواپیمایی هایی که در فروش بلیط هواپیمای دوبلین معروف شده اند و توانسته اند مورد پسند مردم قرار بگیرند را انتخاب کنید.

طرح های ویژه شرکت های هواپیمایی

شرکت های هواپیمایی سعی دارند با ارائه طرح های ویژه عالی در جذب گردشگران به شهر دوبلین موثر باشند؛ مثلا با ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان و نیز با ارائه خدمات عالی در جذب مسافران تاثیرگذار باشند. هم چنین شرکت های هواپیمایی سعی دارند با این تکنولوژی که در دنیا حاکم است روزی به نقطه ای برسند که بتوانند در کوتاه ترین مدت افراد را از نقطه ای به نقطه دیگر جهان انتقال دهند.

خرید بلیط هواپیما دوبلین

مسافران و گردشگران برای سفر به شهر دوبلین باید اقدام به خرید بلیط هواپیمای دوبلین کنند و برای این کار بهترین روش این می باشد که از طریق سایت های مربوطه به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنند؛ زیرا این روش آسان ترین و راحت ترین روش برای خرید بلیط آنلاین هواپیمای دوبلین می باشد و در مدت زمان کوتاهی شما می توانید بلیط هواپیمای دوبلین خود را تهیه و رزرو نمایید. فقط در هنگام رزرو دقت کنید تا اطلاعات را اشتباه وارد نکنید و دچار دردسر نشوید. هم چنین در صورتی که سفر شما به تاخیر افتاد می توانید استرداد وجه نمایید و بلیط هواپیمایی دوبلین خود را کنسل کنید در این صورت شرکت هواپیمایی با کسر مقداری از وجه پرداختی شما بقیه وجه را به شما برمی گرداند.

نکات مهم زمان اقامت در دوبلین

هنگام اقامت در شهر دوبلین باید یک سری نکات را بدانید. برای مثال باید تاحدودی از قوانین این شهر سردربیاورید و جاذبه های طبیعی این شهر را بشناسید تا به راحتی بتوانید به این مناطق دیدنی شهر بروید و بازدید کنید برای این کار هم چنین می توانید نقشه راه های شهر دوبلین را تهیه کنید تا بتوانید به راحتی آدرس تمام مناطق طبیعی را پیدا کنید. همچنین نکته بعدی این می باشد که سعی کنید اقامتگاه خود را نزدیک مراکز خرید رزرو نمایید تا در مسیر رفت امد به هتل و مراکز خرید اذیت نشوید و در صورتی که بلیط برگشت خود را هنوز تهیه نکرده آید اقدام به رزرو بلیط کند. اگر به زبان این کشور نیز کمی مسلط باشید هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد امد و سفری زیبا و به یاد ماندنی خواهید داشت. 

جاذبه های شهر دوبلین

جاذبه های شهر دوبلین

شهر دوبلین جاذبه های طبیعی بسیاری دارد از این جاذبه ها می توان به کلیسای جامع سنت پاتریک اشاره کرد. این کلیسا بزرگ ترین و معروف ترین کلیسای کشور ایرلند می باشد. این کلیسا در سال 1191 احداث شده است. مسافران بسیاری از این کلیسا بازدید می کنند. در این کلیسا مراسم های بسیاری برگزار می شود. کیلمینام جیل نام یکی از زندان های این شهر می باشد، که در سال 1796 بنا شده است. در این زندان انقلابیون ایرلندی بی شماری نگه داشته می شدند. این زندان از سلول های کوچک و بزرگ تشکیل شده بود که امروزه با بازسازی این مکان را به موزه تبدیل کرده اند.

باغ ملی گیاه شناسی در این شهر از شلوغ ترین مکان های شهر دوبلین به شمار می آید. تمامی مسافران از قدم زدن در این باغ زیبا لذت می برند و گیاهان متنوعی را در این باغ مشاهده می کنند. در تمامی روزهای سال مسافران می توانند از این باغ دیدن کنند. به جز روزهایی که در این کشور تعطیل رسمی می باشد. هم چنین در نزدیکی این باغ رستوران های شیک و لوکسی بنا شده است که از مهمانان و توریست ها پذیرایی می کنند.

باغ فونیکس از بزرگ ترین پارک های کشور ایرلند و حتی قاره اروپا می باشد و به همین دلیل به معروف ترین پارک در جهان تبدیل شده است. در این پارک باغ وحشی نیز بنا شده است شما می توانید از این باغ وحش واقع در پارک زیبای فونیکس نیز دیدن نمایید. در این پارک مسافران بی شماری به استراحت و پیاده روی می پردازند. عصرها قدم برداشتن در این پارک بسیار کار دشواری می باشد زیرا تمامی مسافران شهر و حتی اهالی شهر دوبلین نیز به این مکان روی می آورند.