پک فشار خون

فشار خون بالا عامل اصلی بسیاری از مشکلات و بیماریهای بدن ما میتواند باشد با توجه به این موضوع کنترل مقدار فشار خون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است با مصرف روزانه پک فشار خون نیوشا می توانید کاملا فشار خون خود را کنترل کرده و به حد نرمال برسانید همچنین در پاک سازی کبد و تصفیه خون نیز از این پک بهره ببرید.

فشار خون از جمله بیماری هایی است که به دلیل نداشتن علائم خاص، قاتل خاموش نامیده می‌شود.  هنگامی که قلب شما می تپد، خون را در بدن شما پمپ می کند تا انرژی و اکسیژن مورد نیازش را به او بدهد. همانطور که خون در رگ ها جریان می باید، به طرف دو طرف رگ های خونی فشار می آورد. قدرت این فشار دادن فشار خون شماست. اگر فشار خون شما بیش از حد بالا باشد، فشار خون بالا بر روی شریان ها (و قلب شما) قرار می گیرد و این ممکن است به حملات قلبی و سکته مغزی منجر شود.

بیشتر افراد داری فشار خون بالا هیچ نشانه ای ندارند و ممکن است فکر کنند حال آن‌ها بسیار خوب است. تقریباً یک سوم افراد دارای فشار خون بالا از بیماری خود مطلع نیستند، به همین دلیل است که شما باید معمولاً میزان فشار خون خود را چک کنید، مخصوصاً زمانی که دارای علائم خطرناک احتمالی باشید.

مهمترین قدم برای درمان فشار خون بالا و پایین آوردن فشار خون، تغییر سبک زندگی است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • فعالیت روزانه منظم داشته باشید
  • سیگار کشیدن را ترک کنید. نیکوتین موجود در سیگار  می‌تواند موقتاً فشار خون را افزایش دهد و سیگار کشیدن خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را نیز بالا می‌برد.
  • نمک را از رژیم غذایی خود حذف کنید. پیشنهاد می‌شود که روزانه کمتر از ۴ گرم نمک مصرف شود که معادل یک قاشق چای خوری است.
  • وزن خود را کاهش دهید. ورزش و تغذیه سالم به شما کمک می‌کند که وزن خود را کم کنید.
  • میزان الکل مصرفی خود را کاهش دهید .

البته تغییر سبک زندگی ممکن است کافی نباشد. برخی افراد ممکن است برای درمان به داروی کاهش فشار خون نیاز داشته باشند. اگرچه دارو ها معمولاً بسیار تأثیر گذار هستند اما در برخی افراد دارای عوارض جانبی نیز هستند.

معمولاً پزشکان با یک داروی دوز پایین برای یک بیمار شروع می‌کنند تا ببینند چگونه پیش می‌رود که اگر کارساز نبود، داروهای دیگری تجویز می‌شود یا ترکیبی از دارو ها استفاده می‌شود ، تا فشار خون کنترل شود.

 

پک فشار خون نیوشا برای مدت ۴۰ روز و شامل: یک بسته دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا و دو بسته دمنوش چای ترش (رز چینی) نیوشا.