دمنوش کنترل و درمان دیابت

دمنوش کنترل و درمان دیابت نیوشا به عزیزانی که مشکل دیابت یا قند خون دارند بسیار کمک می کند و این عزیزان با نوشیدن فقط چند وعده دمنوش در روز می توانند قند خون و دیابت خود را کنترل یا درمان کنند و حتی از استفاده انسولین رهایی یابند و با کنترل قند خون و دیابت خود از مشکلات زیادی که این بیماری به همراه دارد خلاص شوند.

میلیون ها نفر در سراسر جهان به بیماری دیابت مبتلا هستند. این افراد هر روز با مشکلات و عوارض دیابت دست و پنجه نرم می کنند. سهل انگاری در درمان دیابت می تواند منجر به کوری، بیماری کلیوی، آسیب رگ های خونی، عفونت، بیماری قلبی، آسیب سیستم عصبی، فشار خون بالا، سکته مغزی، قطع عضو یا کما شود.

پک کنترل و درمان دیابت نیوشا دارای آلوورا است که در کاهش قند خون بسیار موثر است، برگ زیتون دارای ترکیبات فنولی و گیاه گزنه دارای ترکیب اورتیسین است که موجب تولید انسولین و در نتیجه کاهش قند خون می شود، همچنین دارچین موجود در پک کنترل و درمان دیابت نیوشا نیز باعث کنترل و کاهش قند خون می شود، دارچین در غشای سلولی همانند انسولین عمل میکند، در نتیجه نیاز شما به انسولین را فورا پایین می آورد. شباهت ترکیبات چای ترش موجود در دمنوش ریز میوه های قرمز با انسولین باعث خاصیت ضد دیابتی این چای می گردد.

 

نکته مهم اینکه, عزیزانی که انسولین استفاده میکنند باید مصرف جای گزنه و برگ زیتون آنها فاصله زمانی سه ساعته (قبل یا بعد) با زمان استفاده انسولین داشته باشد.

 

پک برای مدت ۴۰ روز و شامل: دو بسته چای آلوورا نیوشا, دو بسته چای گزنه و برگ زیتون نیوشا, دو بسته چای دارچین نیوشا و یک بسته دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا.

 

بودن عزیزان دیابتی که با استفاده از پک کنترل و درمان دیابت نیوشا، پزشک مصرف انسولین آنها را قطع کرده، نتیجه بسیار شگفت انگیزی داره این پک برای عزیزانی که قند خون بالا و دیابت دارند. دیابت یک بیماری تهدید کننده نیست. این امکان وجود دارد که با درمان های طبیعی ،بیمار یک زندگی عادی و سالم داشته باشد.