بلیط هواپیمای عسلویه


یکی از شهرهای بسیار گرم ایران که برای سفر بسیار مناسب است شهر عسلویه از توابع استان بوشهر می باشد و شما می توانید با تهیه بلیط هواپیمای عسلویه به این شهر بسیار گرم و ساحلی سفر کنید.

راهنمای سفر به شهر عسلویه

شهر عسلویه از توابع شهرستان کنگان و استان بوشهر است که مرکز آن بندر عسلویه و دارای دو بخش و چهار دهستان می باشد.مشهور ترین و معروف ترین ناحیه ی اقتصادی پارس می باشد که افراد زیادی در آن کار مشغول می باشند. جمعیت این شهر حدود نه هزار نفر است که حدود هشتاد درصد از مردم این شهر اهل سنت می باشند. شهر عسلویه یکی از شهر های ایران است که هر ساله افراد زیادی را برای کار های مختلف استخدام می کند و به سر کار می برد که این کار شهر عسلویه را از دیگر شهر های بندری و همچنین ایران متمایز می کند.

راهنمای سفر به شهر عسلویه

وضعیت آب و هوایی شهر عسلویه

شهر عسلویه یکی از شهر های زیبای ایران است که جزء توابع استان بوشهر به شمار می رود. شهر عسلویه آب و هوایی گرم و خشک دارد و از نظر آب و هوایی و شرایط دمایی همانند بقیه ی شهر های جنوبی و شهر های اطراف خود است. شهر عسلویه در کل دارای شرایط هوایی گرم می باشد و همچنین در این شهر بارش باران و برف به ندرت صورت می پذیرد. تا به حال بیشترین دمایی که در شهر عسلویه ثبت شده است دمای 54 درجه سانتی گرادی بوده و همچنین کمترین دمایی که برای این شهر به ثبت رسیده است صفر درجه ی سانتی گراد بوده است. درست است که به شما توصیه می کنیم بلیط هواپیمای عسلویه را در فصل زمستان و اوایل بهار بگیرد اما این دلیل بر این نمی شود که فصل های دیگر برای تهیه بلیط هواپیما عسلویه مناسب نمی باشند.

بهترین زمان برای پرواز به شهر عسلویه

همان طور که گفته شد بهترین زمان سفر به شهر عسلویه برای هرکسی به خود او بستگی دارد اما فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار بهترین زمان برای پرواز به این شهر است. در این فصل ها شهر عسلویه زیبا تر و بهتر است و با سفر به این شهر حس خوشی و طراوت به شما دست می دهد. این نکته قابل توجه است زمانی که شما بلیط هواپیمای عسلویه را دریافت می کنید بهترین زمان شما برای سفر به این شهر تاریخ و ساعت درج شده در روی بلیط هواپیما عسلویه می باشد اما باز هم این امکان برای شما فراهم شده که اگر بخواهید تاریخ بلیط هواپیمای عسلویه خود را عوض کنید قادر به این کار باشید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه عسلویه

فرودگاه خلیج فارس و شهر عسلویه جزء اولین و مجهزترین فرودگاه های کشور که به وزارت نفت تعلق دارد که هدف اصلی از احداث این فرودگاه جابجایی نیروهای متخصص داخلی و خارجی در این منطقه است. پروژه و عملیات ساخت و تجهیز این فرودگاه در اواخر فصل بهار سال ۱۳۸۲ شروع شد و کار این پروژه در اواخر زمستان سال 1384 به اتمام رسید. اکنون شش ایرلاین کشور در حال خدمات رسانی هوایی و مسافرتی در این فرودگاه می باشد. در این فرودگاه به طور میانگین روزانه حدود دو هزار نفر مسافر، گردشگر، توریست و … جابجا می شوند و همچنین این فرودگاه دارای برقراری روزانه حدود ۶۰ تا ۸۰ پرواز هواپیمایی و هلی کوپتر که به آن سورتی نیز گفته می ‌شود می‌ باشد. این فرودگاه تجهیزات سخت افزاری خوبی از جمله برج مراقبت، تجهیزات مخابراتی، ایستگاه هواشناسی و … دارد و همچنین فرودگاه عسلویه دارای باند پروازی به طول ۴ کیلومتر و پهنای ۴۵ متر با دو شانه 7.5 متری امکان پرواز و فرود هواپیما هایی نظیر ایرباس و بوئینگ که هواپیمایی پهن هستند را به راحتی ایجاد کرده است. یک نکته ای که در مورد این فرودگاه بسیار حائز اهمیت است، این است که با توجه به تأسیس دو منطقه که پروژه میدان گازی پارس می باشد و همچنین پروازهای خارجی که به مرور زمان بیشتر می شود فعالیت این فرودگاه را افزایش خواهد داد و باعث می شود که بلیط هواپیمای عسلویه چه در داخل و چه در خارج از کشور پر فروش باشد. اگر شما بلیط هواپیما عسلویه را تهیه می کنید و می خواهید به این فرودگاه برسید باید از تاکسی یا خودروی شخصی خود استفاده کنید چرا که مسیری با اتوبوس به این فرودگاه وجود ندارد.

این فرودگاه جزء فرودگاه های تجاری و توریستی محسوب می شود و به همین دلیل باید دارای امکاناتی باشد که مسافران، گردشگران و تجاری که به این فرودگاه می آیند احساس رضایت کنند. در فرودگاه شهر عسلویه امکاناتی همچون دفتر های فروش بلیط، نمازخانه، بانک و عابر بانک، پارکینگ، خدمات باربری، سرویس بهداشتی، چرخ های دستی و انواع مغازه ها وجود دارد که باعث می شود این فرودگاه در سطح دنیا و جهان مطرح شود.

اطلاعات پرواز و فرودگاه عسلویه

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای عسلویه

ابتدا باید گفت که بهترین زمان سفر به شهر عسلویه برای هر فردی بستگی به شرایط آن فرد دارد اما بهترین زمان برای گرفتن بلیط هواپیمای عسلویه فصل پاییز، زمستان و اوایل بهار است زیرا که در این فصل ها شهر عسلویه از آب و هوای بهتری برخوردار است و می توانید با تهیه بلیط در این فصل ها از سفر خود لذت ببرید ولی باید این را خاطر نشان کرد که در این فصل ها بلیط هواپیما عسلویه بسیار گران و کمیاب می شود ولی ارزش آن را دارد که آن را تهیه نمایید و به این شهر سفر کنید. در هر سفری که افراد می خواهند به شهر عسلویه داشته باشند ابتدا باید به زمانی که می توانند مسافرت خود را شروع کنند نگاه کنند و بعد به سایر امور بپردازند چرا که شهر عسلویه و بلیط هواپیمای عسلویه در هر زمانی برای تهیه عرضه می شود. بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای عسلویه فصل هایی است که مسافرین کمتری به این شهر سفر می کنند و قیمت بلیط هواپیما عسلویه بسیار پایین است اما اگر شما دوست دارید در زمان های شلوغ نیز به این شهر بروید می توانید از مدتی قبل تر از طریق سایت بلیط هواپیما عسلویه را دریافت کنید که دیگر نه نگران رزرو بلیط هواپیما عسلویه و نه نگران هزینه زیاد بلیط هواپیما عسلویه باشید.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای عسلویه

بلیط فرودگاه عسلویه دارای متقاضی های زیادی است و به همین دلیل است که شرکت های هواپیمایی زیادی در این فرودگاه فعالیت دارند که چند شرکت را به اختصار نام می بریم.

هواپیمایی ایران ایر، شرکت هواپیمایی کاسپین، شرکت هواپیمایی آسمان، شرکت هواپیمایی نفت ایران، شرکت هواپیمایی کیش ایر، شرکت هواپیمایی قشم، شرکت هواپیمایی ماهان، شرکت هواپیمایی سپهران، شرکت هواپیمایی ماهان، شرکت هواپیمایی آسمان، شرکت هواپیمایی تابان، شرکت هواپیمایی زاگرس.

قیمت بلیط هواپیمای عسلویه در فصل های مختلف سال

درست است که فرودگاه عسلویه در همه ی ماه های سال گردشگران و مسافران خود را دارد اما کسانی هم هستند که زمانی بلیط هواپیمای عسلویه تهیه می کنند که ارزان تر باشد و یا عده ای دیگر زمانی بلیط هواپیمای عسلویه را تهیه می کنند که این شهر شلوغ باشد.

در فصل بهار

ماه فروردین: در اوایل این ماه با توجه به مناسبت و فرا رسیدن عید نوروز و استقبال بیش از حد مردم ایران قیمت بلیط هواپیما عسلویه بسیار افزایش می یابد.

ماه اردیبهشت: در این ماه به دلیل گرم شدن آب و هوای شهر عسلویه استقبال از بلیط هواپیما عسلویه قیمت ها به روال عادی خود بر می گردند.

ماه خرداد: در اواخر این ماه به دلیل این که امتحانات دانش آموزان تمام می شود دوباره قیمت بلیط هواپیما عسلویه بالا می رود اما به هنوز به حد قیمت این بلیط ها در ماه فروردین نمی رسد چرا که افرادی هستند که در این ماه از گرمای شهر عسلویه ترس دارند و این ماه را مناسب برای سفر به شهر نمی دانند.

در فصل تابستان

در تمام این فصل استقبال از بلیط هواپیمای عسلویه کمی افزایش می یابد و آن هم به خاطر تعطیلی های بلند مدت است اما آن گونه نخواهد بود که قیمت بلیط هواپیما عسلویه سر به فلک بکشد.

در فصل پاییز

در این فصل بلیط هواپیمای عسلویه مورد استقبال افرادی که بچه مدرسه ای دارند قرار نمی گیرد زیرا که فرزندانشان باید به مدرسه بروند و خودشان نیز مشغول کار خواهند بود به همین دلیل بلیط هواپیما عسلویه در این فصل با تخفیف های خوبی عرضه می شود.

در فصل زمستان

در این فصل بلیط هواپیمای عسلویه مورد توجه افراد قرار می گیرد چرا که در این فصل شهر عسلویه آب و هوای خوبی دارد و بر همین اساس در این ماه قیمت بلیط هواپیما عسلویه بیشترین رشد قیمتی خود را طی می کند.

قیمت بلیط هواپیمای عسلویه در فصل های مختلف سال

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای عسلویه

معمولاً کسانی که می خواهند بلیط هواپیمای عسلویه بگیرند و با هواپیما سفر کنند از شرایط و قوانین سفر های هوایی آگاهی لازم را دارند. برای یک سفر هوایی ابتدا باید صندلی رزرو کرده و یا بلیط هواپیما تهیه کنند و باید برای صدور و تهیه بلیط آنلاین هواپیما عسلویه حتماً شماره تلفن خودتان را جهت صادر کردن بلیط به متصدی باجه فروش بدهید تا اگر تغییراتی در هر قسمت از فرآیند پرواز صورت گرفت به شما اطلاع داده شود. باید حواستان باشد که بلیط هواپیما عسلویه مفقود نشود چرا که این بلیط ارزشمند است و در صورتی که بلیط هواپیما عسلویه را گم کردید به دفاتر هواپیمایی مربوطه مراجعه کرده و طبق قوانین مجدداً برای خود بلیط هواپیما عسلویه را تهیه نمائید. حتماً ساعتی که در بلیط هواپیما عسلویه ی شما درج شده است را به خاطر بسپارید و مراقب باشید که از پرواز جا نمانید. مسافران در ساعت مقرر اگر نتوانند در فرودگاه حضور پیدا کنند جای آن ها به افراد دیگری داده می ‌شود.

نکاتی درباره اقامت در شهر عسلویه

در ابتدا باید به این توجه داشته باشیم که در زمان سفر و اقامت در شهر عسلویه امکانات رفاهی خود مانند هتل، وسیله ی رفت و آمد و … را فراهم کنید. شهر عسلویه به دلیل برخورداری از آب و هوایی بسیار گرم یکی از شهر هایی است که در فصل های زمستان بیشتر گردشگر دارد ولی شما در هر زمانی که به این شهر بیایید مجبور خواهید بود روز ها را در هتل ها و یا خانه های خود بگذرانید و شب ها به گردش و تفریح در این شهر بپردازید. بعد از این که شما اقدامات بالا را انجام دادید باید به دنبال یافتن مراکز تفریحی و گردشگری شهر عسلویه بگردید. نکات دیگری هم وجود دارد همانند این که از رستوران های مطمئن غذا تهیه نمایید، به هرکسی اعتماد نکنید و … که باید به آن ها هم توجه کرد تا از خطرات احتمالی موجود جلوگیری شود و سفر شما با خوشی به پایان برسد. بهتر است این قضیه را هم بگویم که اگر شما بلیط هواپیمای عسلویه تهیه می کنید و به این شهر سفر می کنید ولی قصد بازدید از مناطق دیدنی و تفریحی این شهر را ندارید بهتر است به جای تهیه بلیط هواپیمای عسلویه، بلیط هواپیما شهر دیگری را تهیه کنید و یا اصلاً اقدام به این کار نکنید چرا که بیهوده پول خود را خرج کرده اید و به خود سختی می دهید. اگر بلیط هواپیما عسلویه ی خود را مخدوش کرده باشید در فرودگاه مشکلاتی برای شما به وجود خواهد آمد پس حتماً بعد از این که بلیط هواپیما عسلویه را تهیه کردید تاریخ و ساعت حرکت، مبدأ، مقصد و … را چک نمایید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی عسلویه

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی عسلویه

هر گاه شما بلیط هواپیمای عسلویه را تهیه می کنید حتی اگر برای کار این بلیط را تهیه کرده اید حیف است که از مراکز دیدنی و تاریخی آن شهر دیدن نکنید. اگر شما بلیط هواپیما عسلویه را برای گردش و تفریح انتخاب می کنید به شما پیشنهاد می شود قبل از سفر به این شهر مکان های دیدنی آن را بشناسید و در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید.شهر عسلویه علاوه بر صنعت و تجارتی که دارد دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا ارزشمندی است که ما به چند مورد از آن ها به صورت خلاصه اشاره می‌کنیم.

​پارک ملی نایبد شهر عسلویه

این پارک یکی از پارک های معروف و زیبا در شهر عسلویه است که دارای 50 هزار هکتار مساحت می باشد.این پارک زیبا در شهر عسلویه و در شهرستان پارسیان و همچنین بخش کوشکنار قرار دارد که مجموعه های جانوری و گیاهی زیادی را در خود جا داده است. یکی از ویژگی هایی که این پارک را یک پارک خاص می کند وجود یک ساحل ماسه ای و مرجانی و یک جنگل تفریحی در کنار این پارک می باشد. در این پارک زیبا و ساحل کنار آن برای حفاظت از اکوسیستم و همچنین ارزش های زیست گیاهی برای موجوداتی همچون میش، بز جبیر و یا بز جیرفتی تشکیل شده است و این پارک خود به عنوان ناحیه محافظت شده انتخاب گردیده است.

جنگل ها و درختان حرا شهر عسلویه

جنگل ها و درختان حرا از جاذبه های گردشگری عسلویه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. جنگل حرا، جنگلی است که طبیعت شگفت انگیزی دارد و بدون نیاز به آب شیرین رشد کرده است. درختان و گیاهان حرا برگ های بیضی شکل دارد و پشت برگ ها دارای رنگ های خاکستری یا سفید می‌ باشد.میوه های این درخت ها نیز از دیدنی های شهر عسلویه می باشد و میوه های این درخت به شکل بادام است که به یک خامه باریک ختم می ‌شود.

روستای دهنو شهر عسلویه

یکی دیگر از مناطق دیدنی شهر عسلویه روستای دهنو می باشد. این روستا در چهار کیلومتری شمال روستای اخند واقع شده است. روستای دهنو از شمال به کوه ها و از غرب به بستان و از شرق به راه های ارتباطی و در آخر از جنوب همان طور که گفته شده به روستای اخند محدود گردیده است.

مجتمع تفریحی شیرینو شهر عسلویه

مجتمع گردشگری شیرینو از بزرگ ترین دهکده های گردشگری دریایی است که مساحت آن در حدود بیست هکتار می باشد. این دهکده دارای پلاژ بانوان و سوئیت ساحلی می باشد و همچنین تجهیزات تفریحی زیادی دارد که به منظور تفریح کارکنان شرکت صنعت نفت عسلویه و همچنین گردشگران و مسافران در این ناحیه احداث گردیده است.