بلیط هواپیمای قشم


تهیه بلیط هواپیمای قشم در همه فصل سال توسط گردشگران و مسافران امکان پذیر می باشد. گردشگران می توانند از طریق اینترنت و یا آژانس های مسافرتی اقدام به تهیه بلیط هواپیمای قشم خود کنند و جزیره قشم یکی از زیباترین و دیدنی ترین جزیره های دنیا می باشد.که سالانه میلیون ها نفر را از داخل و خارج کشور به سوی خود جذب می کند.

راهنمای سفر به قشم

جزیره قشم  یکی از جزیره های موجود در استان هرمزگان می باشد و یکی از بزرگترین جزیره در تنگه هرمز شناخته می شود. این جزیره یکی از بهترین مناطق برای توریست ها و گردشگران محسوب می شود. این جزیره از شمال به بندر عباس محدود می گردد. در این جزیره جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری وجود دارد که این یکی از دلایل بسیار مهم در جذب گردشگران به سوی خود می باشد. از جزایر اطراف قشم می توان به جزیره هنگام و جزیره هرمز و جزیره لارک اشاره کرد و نیز جزیره های بسیاری نیز در اطراف جزیره قشم واقع هستند. در این جزیره بسیاری از افراد به صیادی مشغول هستند و بیشتر مردم جزیره قشم درآمد خود را از طریق ماهیگیری به دست می آورند. افرادی که به جزیره قشم سفر می کنند از  جزیره هنگام که به جزیره قشم نزدیک می باشد دیدن کنند این جزیره محل زیستگاه دلفین ها و آهوها می باشد و دارای پارکی است که محل زندگی کروکودیل ها و تنها پارک کروکودیل ایران می باشد. در این جزیره اقوام مختلفی در کنار هم در حال زندگی هستند افراد غیربومی و مهاجر بسیاری را در خود جای داده است؛ که در بخش های مختلف مثل تجارت و صنایع و بازرگانی و بانک ها و… مشغول به کار می باشند.

راهنمای سفر به قشم

وضعیت آب و هوایی قشم

جزیره قشم در جنوب کشور ایران واقع می باشد و دارای آب و هوای گرم است. در فصل تابستان جزیره قشم دارای هوای بسیار گرمی می باشد در این فصل فشار هوا از 1000 میلی بار کمتر می باشد و دمای متوسط سالانه حدود 26 درجه در این جزیره می باشد. اختلاف دما در این جزیره بسیار زیاد است و در فصل تابستان هوا بسیار گرم و در فصل زمستان هوا سرد می باشد افرادی که از گرمای شدید قشم اذیت نمی شوند می توانند در فصل بهار و تابستان به این جزیره سفر کنند و از تفریحات آبی جزیره قشم در این هوا لذت ببرند. جزیره قشم در تمامی فصول سال گردشگران بسیاری را در دل خود جای می دهد و افراد برای دیدن جاذبه های زیبای این جزیره چه در تابستان و چه در زمستان به این جزیره سفر می کنند.

بهترین زمان برای سفر به قشم

بهترین زمان برای پرواز به قشم تمام فصول سال می باشد. اما  هر کسی می تواند در انتخاب زمان سفر به جزیره قشم نظر متفاوتی داشته  باشد. افرادی که از گرمای طاقت فرسا اذیت می شوند بیشتر در زمانی که هوا در این جزیره خنک تر است به اینجا سفر می کنند. اما به هر حال در فصل تابستان بسیاری از افراد سفر کردن به قشم را ترجیح می دهند زیرا با وجود گرمای زیاد با داشتن تفریحات آبی و شب های بسیار زیبا و دیدنی این جزیره توریست های بسیاری را در دل خود جای می دهد. در فصل بهار نیز در تعطیلات عید نوروز افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات نوروزی خودبه این جزیره سفر می کنند. در این فصل نیز جزیره کیش بسیار دیدنی است و توریست ها و مسافران از پیاده روی در این جزیره نیز لذت می برند. اگر می خواهید در زمانی که مد نظرتان است در جزیره کیش باشید بهتر است بلیط هواپیمای قشم خود را زودتر از زمان سفر خود تهیه کنید. می توانید از طریق سایت های مربوطه بلیط هواپیما قشم خود را به زودی در مدت زمان کمتری  خرید کنید و در خرید بلیط هواپیمای قشم دقت کامل داشته باشید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه قشم

ساخت فرودگاه بین المللی قشم در سال 1304مورد ارزیابی قرار گرفت و در سال 1335 آغاز به ساخت این فرودگاه کردند؛ و در سال 1349 اولین پروازهای خود در زمینه حمل و نقل و جابه جایی مسافر شروع شد. این فرودگاه دارای امکانات و خدمات بسیاری می باشد؛ و در حال خدمت به مسافران و گردشگران می باشد. از خدمات و امکانات این فرودگاه می توان به یگان حفاظت هواپیمایی، کافی شاپ، چرخ دستی حمل بار مسافر، نمایشگر پرواز، نمازخانه، اطلاعات پرواز، آب سردکن، دستگاه خودپرداز بانک ها  دستگاه کارت خوان بانک ها کیوسک اطلاع رسانی و سرویس بهداشتی و تلفن گویا و… اشاره کرد. هرساله هزاران گردشگر و مسافر از نقاط مختلف کشور به جزیره قشم در حال سفر می باشند. مسیرهای پرواز این فرودگاه به تهران و مشهد و رشت و اصفهان و کیش و دبی می باشد و در 50 کیلومتری غرب جزیره قشم واقع شده است.

گردشگران و مسافران می توانند با استفاده از اطلاعات تماس فرودگاه قشم هرگونه سوال در مورد پرواز خود را بپرسند. و نیز می توانند از این طریق اقدام به خرید بلیط هواپیمای قشم  کنند. هم چنین از این طریق می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را ابلاغ کنند. آدرس فرودگاه قشم در 50 کیلومتری غرب شهر قشم می باشد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه قشم

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیمای قشم

بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیمای قشم  چند روز قبل از زمان سفر می باشد. هر روز پروازهایی به جزیره قشم صورت می پذیرد و جای نگرانی نیست که نتوانید بلیط هواپیما قشم  خود را تهیه کنید. اما بهتر است که بلیط هواپیما قشم  خود را خریداری کنید تا خیالتان از جهت بلیط تان راحت باشد. جزیره قشم پرواز های بسیاری را هر روزه در فرودگاه خود دارد. زیرا توریست های زیادی چه داخلی و چه خارجی برای گذراندن اوقات فراغت خود به این جزیره زیبا سفر می کنند. خرید بلیط هواپیمای قشم  نیز برای توریست های خارجی آسان می باشد و می توانند از طریق سایت های مربوطه بلیط هواپیما قشم  خود را تهیه کنند.

مدارک لازم برای رزرو بلیط هواپیمای قشم

برای خرید بلیط توریستی هواپیما قشم  باید مدارک مورد نیاز را داشته باشید. از مدارک لازم برای تهیه بلیط هواپیمای قشم  می توان به شناسنامه و کارت ملی اشاره کرد. اگر شما به صورت اینترنتی بلیط هواپیما قشم خود راتهیه کنید در وارد کردن تمامی اطلاعات خود هنگام پرکردن فرم دقت نمایید تا اشتباهی اطلاعی را وارد نکنید و یا اگر برای خرید بلیط هواپیما قشم  خود به آژانس های مسافرتی رفتید نیز باید حتما کارت ملی خود را به همراه ببرید زیرا آنجا تمامی اطلاعات روی کارت ملی شما در خرید بلیط هواپیما کیش وارد می شود. تا لحظه ای که  پروازتان تمام نشده  مدارک خود را به همراه داشته باشید و در صورتی که مسئولین از شما مدارک شناسایی خواستن به راحتی در دسترستان باشد و تحویل بدهید.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای قشم

شرکت های هواپیمایی بسیاری با فرودگاه جزیره قشم در حال همکاری و فعالیت می باشند. از این شرکت ها می توان به شرکت هواپیمایی ایران ایر و شرکت هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیمایی کاسپین و شرکت هواپیمایی ماهان ایر و شرکت هواپیمایی معراج و قشم و تابان اشاره کرد. این شرکت ها در ارائه خدمات و امکانات برای مشتریان خود به رقابت پرداخته اند. و در حال اجرای طرح های ویژه ای می باشند تا مورد انتخاب و محبوبیت بین مسافران و گردشگران گردند. شما می توانید بسته به میل خود از هرکدام از این شرکت ها بلیط هواپیمای قشم خود را خرید کنید و در صورتی که مشتری وفادار این شرکت ها باشید می توانید از تخفیفات ویژه که برای مشتریانشان در نظر می گیرند بهره مند شوید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه قشم

قیمت بلیط هواپیمای قشم در فصل های مختلف سال

قیمت بلیط هواپیمای قشم در فصل بهار

در فصل بهار با وجود تعطیلات عید مسافران زیادی اقدام به خرید بلیط هواپیمای قشم می کنند. در این فصل خرید بلیط هواپیما قشم  از توجه بسیاری برخوردار است و بیشتر مسافران برای گذراندن اوقات خود در این جزیره این فصل را مورد انتخاب خود قرار می دهند. قیمت بلیط هواپیما قشم در این فصل برای بزرگسالان حدود 2100000 ریال و برای کودکان حدود 1400000 ریال می باشد. هم چنین این قیمت ها می تواند متغییر باشد. و احتمال ارزان تر و گران تر شدن دارد.در هر صورت قیمت بلیط هواپیما قشم هرچقدر گران باشد ارزش دیدن این جزیره زیبا و بی نظیر را خواهد داشت.

قیمت بلیط هواپیمای قشم در فصل تابستان

همان طور که در بخش بالایی اشاره کردیم با این که جزیره قشم در این ایام سال دارای آب و هوای بسیار گرمی می باشد اما باز هم تعداد مسافران و توریست هایی که به این جزیره سفر می کنند بی شمار می باشد. دیدن جاذبه های زیبای این جزیره هم چنین تماشای غروب خورشید در ساحل زیبای خلیج فارس برای تمامی مسافران و گردشگران خوشایند می باشد. قیمت بلیط هواپیمای قشم  در فصل تابستان حدود 2200000 ریال برای بزرگسالان و برای کودکان نیز در حوالی 1500000 ریال می باشد. برای خرید بلیط هواپیما قشم  از شرکت های معتبر و معروف که دارای امکانات خوب و عالی می باشد اقدام کنید.

قیمت بلیط هواپیمای قشم در فصل پاییز

جزیره قشم در تمامی فصول سال گردشگران زیادی را برای بازدید از جاذبه های طبیعی اش جذب خود می کند. اما در فصل پاییز به دلیل باز شدن مدارس و دانشگاه ها تا حدودی مسافران کمتری را مشاهده می کند. اما باز هم گردشگران و افرادی که برای تجارت و یا کار به این جزیره مسافرت می کنند مشاهده می شود. قیمت بلیط هواپیمای قشم  در این فصل از سال تا حدودی ارزان تر از فصول بهار و تابستان می باشد. می توان گفت قیمت بلیط هواپیما قشم  در این فصل برای بزرگسالان حدود 1900000 ریال و برای کودکان 1100000 ریال می باشد.

قیمت بلیط هواپیمای قشم در فصل زمستان

در فصل زمستان آب و هوای جزیره قشم بسیار مناسب و خوب می باشد. اما باز هم افراد کمتری نسبت به فصل تابستان در این فصل سال به این جزیره سفر می کنند. به همین دلیل شما می توانید با کمترین و ارزان ترین قیمت ممکن بلیط هواپیمای قشم  را خریداری کنید. قیمت بلیط هواپیمای قشم  در این فصل سال برای بزرگسالان حدود 1700000 ریال و برای کودکان نیز 900000 ریال می باشد. اگر شما مشتری وفادار یکی از شرکت های هواپیمایی باشید می توانید حتی از تخفیفات ویژه این شرکت های هواپیمایی بهره مند شوید.و می توانید بلیط هواپیما قشم  خود را با قیمت بسیار ارزان خرید کنید.

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای قشم

مسافران و گردشگران در هنگام خرید بلیط هواپیمای قشم  باید نکات مهم در تهیه بلیط هواپیمای قشم  را بدانند و اطلاعات دقیق در این زمینه داشته باشند. از این نکات مهم می توان به این مورد اشاره کرد که مسافران اگر به صورت اینترنتی و آنلاین خرید کنند باید از سایت‌های معتبر اقدام به خرید بلیط هواپیما قشم کنند، زیرا امروزه کلاهبرداری در این زمینه افزایش یافته است هم چنین در پرداخت هزینه بلیط هواپیما قشم  باید با دقت این کار را انجام دهند. هم چنین در وارد کردن مشخصات شخصی خود دقت بسیاری  نشان دهید تا با اطلاعات موجود در مدارک شما مطابقت داشته باشد و بعد در هنگام پرواز برای شما مشکلی به وجود نیاید.

نکات مهم در زمان اقامت به قشم

جزیزه قشم دارای هتل ها واقامتگاه های بسیار لوکس و شیک می باشد که گردشگران و مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند در این مکان ها اقامت کنند. گردشگران باید همزمان با رزرو بلیط هواپیمای قشم  خود هتل مورد نظر خود را نیز رزرو کنند. تا وقتی به این جزیره رسیدن سردرگم نباشند.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی جزیره قشم

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی جزیره قشم

جزیره قشم اولین جزیره ژئوپارک خاورمیانه است و در بین گردشگران محبوبیت خاصی دارد و در انتخاب مقصد برای سفر بیشتر مورد انتخاب قرار می گیرد. جشن ها و آیین های بسیار خاصی در بین مردم جزیره قشم مرسوم می باشد یکی از این آیین ها نوروز صیاد می باشد که قدمتی 600 ساله را دارد و مردم این جزیره اهمیت بسیاری به این آیین خود می دهند. از جاذبه های جزیره قشم می توان به ژئوپارک قشم اشاره کنیم این پارک نخستین پارک خاورمیانه است که در اطراف این پارک جاذبه های دیگری همچون گنبد نمک، چشمه های آب معدنی، دره چاهکو، تنگ عالی، دره تندیس و صخره هایی با شکل های جالب دیده می شود. تنگه چاهگو یکی از زیباترین و دیدنی ترین مناطق جزیره قشم است این دره به عمق 100 متر است که در اثر فرسایش خاک به صورت عجیب و غریب درآمده است. لافت نیز از دیگر جاذبه های دیدنی این جزیره است روستایی است که دارای غروب های بسیار دیدنی می باشد که در هیچ کجا همچنین مناظری دیده نشده است و این روستا نزدیک به غار حرا می باشد. در این جزیره شما می توانید تفریحات آبی بسیاری را مشاهده کنید در تمامی نقاط این جزیره امکاناتی نظیر غواصی و جت اسکی و جکوزی و قایق رانی و… می توانید مشاهده کنید؛ و می توانید با این تفریحات آبی لحظات به یاد ماندنی برای خود در این سفر داشته باشید. اگر شما قصد سفر به این جزیره را دارید بی شک  یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین سفر و لحظات زندگی خود را خواهید گذراند.